In een volledig verzorgt hotel.quote:
mensen die niet in hokjes denkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
mensen die enkel in termen als links en rechts denken
linkjequote:Op donderdag 7 juli 2011 09:50 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Iedereen doet nu net zo als dat topic in TRU met die krater in dat bos ages ago
*verkapt tvp*
Ik hoop dat ie vastzit. Stom topicquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:30 schreef ericosman het volgende:
Ik zeg fake want waarom zou je een stuk uit zo een "belangrijk" blad halen + elke hoe is gevouwen ..... en de brief was wel klein opgevouwen zeg... had de overheid te weinig geld voor groten enveloppen ?![]()
Tis watquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef ericosman het volgende:
nog iets wat me is opgevallen hij is wel heel scheef gevouwen .....
Slettebak! Waarom type jij GVD vetgedrukt? Dat is reuma-irritant!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef ericosman het volgende:
nog iets wat me is opgevallen hij is wel heel scheef gevouwen .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
okquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef keeszify het volgende:
[..]
Slettebak! Waarom type jij GVD vetgedrukt? Dat is reuma-irritant!
Die was geniaal toentertijdquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:32 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Geen pottenkijkers.
en hier waren ze 'weg'Geen pottenkijkers. Deel IV. 'De Operatie'
haha ja ik heb die hele reeks ook gelezenquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:07 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Die was geniaal toentertijdIk zat meteen voor en na mijn toetsweek toen op Fok
(Ik was nog jong enzo
)
Dus, wie offert zich op om Jasper op het politiebureau in Zwolle op te gaan zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |