Tis watquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef ericosman het volgende:
nog iets wat me is opgevallen hij is wel heel scheef gevouwen .....
Slettebak! Waarom type jij GVD vetgedrukt? Dat is reuma-irritant!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef ericosman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
okquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef keeszify het volgende:
[..]
Slettebak! Waarom type jij GVD vetgedrukt? Dat is reuma-irritant!
Die was geniaal toentertijdquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:32 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Geen pottenkijkers.
en hier waren ze 'weg'Geen pottenkijkers. Deel IV. 'De Operatie'
haha ja ik heb die hele reeks ook gelezenquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:07 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Die was geniaal toentertijdIk zat meteen voor en na mijn toetsweek toen op Fok
(Ik was nog jong enzo
)
Dus, wie offert zich op om Jasper op het politiebureau in Zwolle op te gaan zoeken
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:20 schreef jeroen25 het volgende:
Ik heb het bij de politie nagevraagd:
http://www.politie.nl/IJs(...)rkingenformulier.asp
Deze mail is verstuurd vanuit www.politie.nl (extern)
-------------------------------------------------
Uw vraag of opmerking:
kenmerk pl04zn 2011039255-1
U heeft Jasper uitgenodigd om op 4 juli te worden aangehouden op de Koggelaan 8 te Zwolle.
Sindien is van hem niets meer vernomen.
Kunt u bevestigen dat hij bij u wordt vastgehouden?
Groet,
Jeroen.
--- einde mailbericht ---
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:20 schreef jeroen25 het volgende:
Ik heb het bij de politie nagevraagd:
http://www.politie.nl/IJs(...)rkingenformulier.asp
Deze mail is verstuurd vanuit www.politie.nl (extern)
-------------------------------------------------
Uw vraag of opmerking:
kenmerk pl04zn 2011039255-1
U heeft Jasper uitgenodigd om op 4 juli te worden aangehouden op de Koggelaan 8 te Zwolle.
Sindien is van hem niets meer vernomen.
Kunt u bevestigen dat hij bij u wordt vastgehouden?
Groet,
Jeroen.
--- einde mailbericht ---
Thanksfortheinfo!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef ericosman het volgende:
ninja editquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:52 schreef slashdotter3 het volgende:
laatste bezoek van TS: 5 dagen, 18 uur geleden
Zit TS nu serieus al 5 dagen vast?
Beetje jammer van die brief die hij afgegeven heeft idd en daadwerkelijk langsgekomen is.
Had het gewoon afgewacht en hun langs laten komen, op het politiebureau beroepen op zwijgrecht en hun 0,0 informatie gegeven.
Er was een zeer dikke kans geweest dat het door de gebruikelijke incompetentie bij de politie het "wegens gebrek aan bewijs" de zaak geseponeerd wordt en dit bij de 70% v/d zaken terechtkomt die niet binnen 2 jaar opgepakt wordt en op de plank ligt te verstoffen.
Of TS neemt ons allemaal meesterlijk in de zeik met een nepbrief, is op vakantie gegaan en lacht zich rot. Dat kan ook![]()
In het geval dat jij schetst is het lastig om die meid(en) (?) aan te pakken als het eenmaal duidelijk is dat TS wordt gechanteerd. Het is veel leuker als de uiteindelijke uitkomst nu gewoon een paar 1000 euro boete voor die meid(en) is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:52 schreef slashdotter3 het volgende:
laatste bezoek van TS: 5 dagen, 18 uur geleden
Zit TS nu serieus al 5 dagen vast?
Beetje jammer van die brief die hij afgegeven heeft idd en daadwerkelijk langsgekomen is.
Had het gewoon afgewacht en hun langs laten komen, op het politiebureau beroepen op zwijgrecht en hun 0,0 informatie gegeven.
Er was een zeer dikke kans geweest dat het door de gebruikelijke incompetentie bij de politie het "wegens gebrek aan bewijs" de zaak geseponeerd wordt en dit bij de 70% v/d zaken terechtkomt die niet binnen 2 jaar opgepakt wordt en op de plank ligt te verstoffen.
Of TS neemt ons allemaal meesterlijk in de zeik met een nepbrief, is op vakantie gegaan en lacht zich nu rot![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |