Heb om me heen gekeken en niks gevonden....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
Nieuw Fok! relletjeWie gaat hem zoeken?
Omdat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan (lees: zal) worden. Al ben je de eerlijkheid zelve, en ben je onschuldig, dan kan een tegenstrijdig verhaal van een geloofwaardige getuige jouw verhaal ongeloofwaardiger maken, en dat kan meespelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom zou je niet gewoon meewerken als je niks gedaan hebt?
Je maakt je zelf op deze manier juist verdacht...
Baasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je had hem best mogen sturen hoor, alleen dan wil ik wel eerst mijn kont er mee afvegen voor je foto stuurt
Ik ga heb me trouwens voorgenomen om niet meer te douchen of schone kleren aan te doen, zondag avond chinees eten en maandag ochtend shoarma met extra veel knoflook saus als ontbijt. Die verhoor kamertjes zijn 3 bij 3 meter
Wie weet wat TS er mee heeft gedaan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Ziet zo'n officieel brief er zo uit?
In een volledig verzorgt hotel.quote:
mensen die niet in hokjes denkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
mensen die enkel in termen als links en rechts denken
linkjequote:Op donderdag 7 juli 2011 09:50 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Iedereen doet nu net zo als dat topic in TRU met die krater in dat bos ages ago
*verkapt tvp*
Ik hoop dat ie vastzit. Stom topicquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:30 schreef ericosman het volgende:
Ik zeg fake want waarom zou je een stuk uit zo een "belangrijk" blad halen + elke hoe is gevouwen ..... en de brief was wel klein opgevouwen zeg... had de overheid te weinig geld voor groten enveloppen ?![]()
Tis watquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef ericosman het volgende:
nog iets wat me is opgevallen hij is wel heel scheef gevouwen .....
Slettebak! Waarom type jij GVD vetgedrukt? Dat is reuma-irritant!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef ericosman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
okquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef keeszify het volgende:
[..]
Slettebak! Waarom type jij GVD vetgedrukt? Dat is reuma-irritant!
Die was geniaal toentertijdquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:32 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Geen pottenkijkers.
en hier waren ze 'weg'Geen pottenkijkers. Deel IV. 'De Operatie'
haha ja ik heb die hele reeks ook gelezenquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:07 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Die was geniaal toentertijdIk zat meteen voor en na mijn toetsweek toen op Fok
(Ik was nog jong enzo
)
Dus, wie offert zich op om Jasper op het politiebureau in Zwolle op te gaan zoeken
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:20 schreef jeroen25 het volgende:
Ik heb het bij de politie nagevraagd:
http://www.politie.nl/IJs(...)rkingenformulier.asp
Deze mail is verstuurd vanuit www.politie.nl (extern)
-------------------------------------------------
Uw vraag of opmerking:
kenmerk pl04zn 2011039255-1
U heeft Jasper uitgenodigd om op 4 juli te worden aangehouden op de Koggelaan 8 te Zwolle.
Sindien is van hem niets meer vernomen.
Kunt u bevestigen dat hij bij u wordt vastgehouden?
Groet,
Jeroen.
--- einde mailbericht ---
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:20 schreef jeroen25 het volgende:
Ik heb het bij de politie nagevraagd:
http://www.politie.nl/IJs(...)rkingenformulier.asp
Deze mail is verstuurd vanuit www.politie.nl (extern)
-------------------------------------------------
Uw vraag of opmerking:
kenmerk pl04zn 2011039255-1
U heeft Jasper uitgenodigd om op 4 juli te worden aangehouden op de Koggelaan 8 te Zwolle.
Sindien is van hem niets meer vernomen.
Kunt u bevestigen dat hij bij u wordt vastgehouden?
Groet,
Jeroen.
--- einde mailbericht ---
Thanksfortheinfo!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef ericosman het volgende:
ninja editquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:52 schreef slashdotter3 het volgende:
laatste bezoek van TS: 5 dagen, 18 uur geleden
Zit TS nu serieus al 5 dagen vast?
Beetje jammer van die brief die hij afgegeven heeft idd en daadwerkelijk langsgekomen is.
Had het gewoon afgewacht en hun langs laten komen, op het politiebureau beroepen op zwijgrecht en hun 0,0 informatie gegeven.
Er was een zeer dikke kans geweest dat het door de gebruikelijke incompetentie bij de politie het "wegens gebrek aan bewijs" de zaak geseponeerd wordt en dit bij de 70% v/d zaken terechtkomt die niet binnen 2 jaar opgepakt wordt en op de plank ligt te verstoffen.
Of TS neemt ons allemaal meesterlijk in de zeik met een nepbrief, is op vakantie gegaan en lacht zich rot. Dat kan ook![]()
In het geval dat jij schetst is het lastig om die meid(en) (?) aan te pakken als het eenmaal duidelijk is dat TS wordt gechanteerd. Het is veel leuker als de uiteindelijke uitkomst nu gewoon een paar 1000 euro boete voor die meid(en) is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:52 schreef slashdotter3 het volgende:
laatste bezoek van TS: 5 dagen, 18 uur geleden
Zit TS nu serieus al 5 dagen vast?
Beetje jammer van die brief die hij afgegeven heeft idd en daadwerkelijk langsgekomen is.
Had het gewoon afgewacht en hun langs laten komen, op het politiebureau beroepen op zwijgrecht en hun 0,0 informatie gegeven.
Er was een zeer dikke kans geweest dat het door de gebruikelijke incompetentie bij de politie het "wegens gebrek aan bewijs" de zaak geseponeerd wordt en dit bij de 70% v/d zaken terechtkomt die niet binnen 2 jaar opgepakt wordt en op de plank ligt te verstoffen.
Of TS neemt ons allemaal meesterlijk in de zeik met een nepbrief, is op vakantie gegaan en lacht zich nu rot![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:51 schreef jeroen25 het volgende:
Antwoord gekregen:
Geachte heer ,
In verband met de Wet op de Privacy mogen wij u hierover geen informatie
vertrekken.
Met vriendelijke groet,
Annemiek Vos
Politie Service Centrum Oost Nederland
Europaweg 79
7336 AK Apeldoorn
Telnr: 0900-8844
Mailtje terugsturen. Bied wat geld ofzo. We willen het gewoon weten jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:51 schreef jeroen25 het volgende:
Antwoord gekregen:
Geachte heer ,
In verband met de Wet op de Privacy mogen wij u hierover geen informatie
vertrekken.
Met vriendelijke groet,
Annemiek Vos
Politie Service Centrum Oost Nederland
Europaweg 79
7336 AK Apeldoorn
Telnr: 0900-8844
Het ziet er in ieder geval niet uit als iets dat lijkt op Holthuize ofzo, eerder de J van Jasper...quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:08 schreef depr0x het volgende:
Het is zo geloofwaardig dat ie zijn eigen handtekening op de brief heeft gezet.
Leuk topic overigens... denk dat ik morgen wel weer even langs kom.
En dat. Ts is voor het eerst in zijn leven uitgelogd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
ts zit zich nu te rukken op al deze reacties en gewoon onder een kloon in andere topics te reageren
Kuttopic bij dezequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:51 schreef Hendroit het volgende:
Ik ben een vriend van de TS en ik kan jullie mededelen dat TS maandag niet naar de politie toegeweest is, dit heeft hij vandaag gedaan. Hij moest zich om 9 uur melden en stond om half 3 alweer bij mijn huis. Het meisje heeft duidelijk een heel verhaal geluld en er zijn ook een paar krantenartikelen op internet te vinden.
http://www.stadshagennieu(...)erd-bij-milligerplas
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/23237/55/
TS zijn telefoon is tevens in beslag genomen. Ik heb verder geen idee waarom Japser al een paar dagen niet gereageerd heeft op dit topic maar waarschijnlijk had hij daar geen tijd voor.
Vanwege deze afloopquote:
de nieuwsberichten hebben 't dus wel degelijk over een ontvoering.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:51 schreef Hendroit het volgende:
Ik ben een vriend van de TS en ik kan jullie mededelen dat TS maandag niet naar de politie toegeweest is, dit heeft hij vandaag gedaan. Hij moest zich om 9 uur melden en stond om half 3 alweer bij mijn huis. Het meisje heeft duidelijk een heel verhaal geluld en er zijn ook een paar krantenartikelen op internet te vinden.
http://www.stadshagennieu(...)erd-bij-milligerplas
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/23237/55/
TS zijn telefoon is tevens in beslag genomen. Ik heb verder geen idee waarom Japser al een paar dagen niet gereageerd heeft op dit topic maar waarschijnlijk had hij daar geen tijd voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |