Dankje! we gaan uit eten!quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:50 schreef Scorpionsworld het volgende:
Gefeli met het jubileum bitterend.
Tja, ik dacht ook dat ik die 40 weken nooit zou halen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik hoop ook dat het niet zover komt! Om even of andere reden zegt mijn gevoel dat mijn jongen vroeger komt.. Maar ook dat gevoel kan het mis hebben
Ppssst... ben ik alquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
Jose; gezellig dat jullie nog bezoek krijgenen je klinkt nog positief en niet wachtende.. goed van je! Binnen nu en 2 weken ben je mama!!!
Gewoon bellen, daar is ze voor. Als ze het te druk heeft met een bevalling, dan neemt ze niet op of dan zegt ze het je welquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:35 schreef Popples het volgende:
nee ze is alleen en heeft 6 kerkdorpen onder haar hoede.
normaal heeft ze spreekuur tussen 13.00 en 14.00 maar toen nam ze ook niet op dus denk een bevalling. mobiel bellen vind ik ook weer zo wat tijdens een bevalling.
ik heb 4 andere nummers voor als ze niet opneemt op haar mobiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
Nou hier dus niks meer aan baby spul... Dus hier moet e.e.a wel komenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Miss-Jones, hopelijk blijft alles goed gaan. Wat een spanning, niet fijn.
Kopen? Wat moet er gekocht worden dan? Ik heb alles nog, en het meeste is zowel voor jongens als meisjes geschikt. Bovendien zullen we vast nog wel cadeautjes krijgen, dus deze keer koop ik niets. Het is niet eens in me opgekomen, eerlijk gezegd...
je kunt ook moeilijk je kleine ventje in roze doen he.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:16 schreef Kleurdoos het volgende:
euh ik vind kopen gewoon hartstikke leuk, en nummer 2 mag heus wel een lading eigen kleertjes ..ik heb zelf het klerenvanjezussyndroom
Groot gelijk heb je, helemaal los gaan!quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb nu al meer voor Polle gekocht dan voor Elin toen hoor
sorry ik had je 2e berichtje over maandag over t hoofd gezienquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:34 schreef miss-jones25 het volgende:
Angst loslaten gaat niet lukken tot maandag denk ik, als ik dan goed nieuws krijg voel ik me wat relaxer maar nu nog niet.
En mijn oom belde net, die wist nog nergens wat van af, hij maakt dus de baby bedjes voor ons, en vertelde dat hij al heel erg op schoot, en toen moest ik wel heel erg huilen omdat ik me dan druk maak of ik ze wel allebei nodig heb.
En denk dat de dagen nu lang gaan duren, tot het maandag is, ook omdat ik rustig aan moet doen en niet veel kan doen.
Toch weer zitten googelen naar meer tts verhalen en gelukkig ook wat goede verhalen gelezen dus daar hou ik me voorlopig maar aan vast.
Vraag me af hoe het met Jose is trouwens.![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:38 schreef Kyara het volgende:
...
* Kyara denkt op basis van angelsound dat ze zwanger is van een combinatie tussen darth vader en een alien met een snorkel
Jakkes SBquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik ben hier een slapeloze nacht tegemoet aan het zien. Ik ben om half 11 heel erg moe op bed gaan liggen, maar lig al vanaf dat moment te piekeren enzo. Vanaf morgen ben ik officieel Toos Werkloos en dat voelt naar. Ik heb namelijk de afgelopen maand bijna elke dag wel een sollicitatie (of meerdere) de deur uit gedaan. Op de meesten heb ik niets gehoord en de reacties die ik wel gekregen heb zijn afwijzingen. Bah, het maakt me onzeker en duwt me in een negatieve bui. En dat wil ik dus niet.
/einde egopost, sorry, moest het even kwijt
Ben toch wel benieuwd hoe dat klinkt!quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:38 schreef Kyara het volgende:
* Kyara denkt op basis van angelsound dat ze zwanger is van een combinatie tussen darth vader en een alien met een snorkel
Klinkt goed! Gefeliciteerd met je collega!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:51 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd met deze mega mijlpaal Vlindur!Je gaat snel voor mn gevoel
![]()
Mijn collega,34 weken zwanger van een tweeling, belde maandag naar t werk dat ze die middag haar allerlaatste dienstje voor verlof niet kwam werken want ze was effe bevallen![]()
![]()
Twee gezonde dochters van 4 en 4,5 pond die nog even in couveuse verblijven.
Vanaf vandaag heb ik recht op 10 maanden WW en ergens middenin ook nog eens 16 weken zwangerschapsverlof. Het nadeel is eigenlijk alleen maar dat ik niet zo goed tegen thuiszitten kan en er geen enkele werkgever is die iemand aanneemt die over minder dan 4 maanden met verlof gaat en in de tussentijd ook nog eens 3 weken op vakantie gaat (die vakantie staat al bijna een jaar vast, dus van ver voordat ik wist geen baan meer te hebben.)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
SB: erg vervelend dat je werkloos bent... mijn vriend is bijna een jaar thuis geweest. solliciteerde zich ook een ongeluk; en ging elke 2 weken bij alle uitzendbureau's langs. Hij is nu gelukkig net begonnen met een nieuwe baan. maar ik snap je onzekerheid en frustratie...
Heb je nog lang recht op een uitkering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |