quote:Er liep een nikkertje op het strand
Die poetste zijn tanden met helder wit zand.
Oh lieve Karin, ik wou dat jouw tanden
Net zo mooi wit zijn als het nikkertje op het strand
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog even in dat boekje gekeken:
tip tap top, Karin lust geen drop![]()
Nog eentje:
Ik ken een heel lief meisje
Wil je haar eens zien?
Kijk dan in de spiegel!
Dan zie je haar misschien
lol die is zo standaardquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog even in dat boekje gekeken:
tip tap top, Karin lust geen drop![]()
Nog eentje:
Ik ken een heel lief meisje
Wil je haar eens zien?
Kijk dan in de spiegel!
Dan zie je haar misschien
Volgens mij zijn er gewoon een stuk of 30 van die versjes in omloop die in elke album verschijnenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:38 schreef najazeg het volgende:
[..]
lol die is zo standaardnet als die huppeldepup op vaders wagen.
Die kan ik me nog herinneren. Jammer dat er niks van overblijft. Ik heb die albums niet eens meer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:56 schreef bas-beest het volgende:
Rozen verwelken
Schepen vergaan
Onze vriendschap
die blijft altijd bestaan
Ik zag de TT en dacht meteen aan het gedichtje uit de OPquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef Karina het volgende:
Wie weet ze nog?
Ik vond mijn oude poeziealbum, eerste versje dat erin staat is nogal fout
[..]
Klopt voor geen meter inderdaad die tekst, mij worden dus eigenlijk zwarte tanden toegewenst.quote:Op maandag 4 juli 2011 04:31 schreef Grunge. het volgende:
Bij mij eindigde het rijmpje trouwens met '...jouw hartje net zo rein zijn als de tandjes van het nikkertje op het strand' (religieuze opvoeding) in plaats van '...jouw tanden net zo mooi wit zijn als het nikkertje op het strand'.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:33 schreef lies1947 het volgende:
elk kind dat wordt geboren, krijgt van een goede fee,
een helder brandend lampje van zijn geweten mee.
dat is het licht van binnen, en wie het heeft geblust,
die kan geen weg meer vinden, geen blijdschap en geen rust.
zorg nu dus dat je altijd, al word je nog zo oud,
en heb je nog zo'n zorgen, je lampje brandend houdt.
dat had mijn juf erin geschreven en er zelf een prachtige tekening van die fee met een brandend lampje erbij getekend.
lichje stond zo gespeldquote:10 Zijn de jongste jaren
20 Was je al aan het sparen
30 Misschien al getrouwd
40 Ben je nog niet oud
50 Is de helft van je leven
60 Zul je wat beleven
70 Mag je niet meer roken![]()
80 Zul je wat met een stokje lopen
90 Krijg je een rimpelhuid
100 Gaat je levens lichje uit
Ja leuk! Ik heb er ook een paar, maar ik heb geen scanner meer thuis helaas.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb echt een paar juweeltjes ertussen zitten.
met handgetekende illustraties
interesse als ik ze laat scannen?
hadden ze in 1847 al Poeziealbums danquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal vanavond eens even in mijn boekje duiken, maar ik herken hier alles al![]()
Nee, de oudste is uit ongeveer 1860quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:59 schreef golfer het volgende:
[..]
hadden ze in 1847 al Poeziealbums dan
Awwwquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:55 schreef Karina het volgende:
Nee, de oudste is uit ongeveer 1860
[ afbeelding ]
Eh ik ben ook van 'jullie' tijd tochquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:58 schreef Haaibaaike het volgende:
ik heb de mijne niet meer ..en misschien wel.@golfer in onze tijd waren ze ook
Ja ik bedoelde ook op jou..omdat jou man zei was dat in onze tijd ook poeziealbumsquote:
Zo, even wat ingescandquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal vanavond eens even in mijn boekje duiken, maar ik herken hier alles al![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo, even wat ingescand
[ afbeelding ]
Wat leuk Bleuzz je poeziealbum zo ingescand.quote:
Niet zo moeilijk doen hequote:
Ikquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Karina het volgende:
Niet zo moeilijk doen heHet is een versje.
Ik ben heul niet oud, wel een beetje raarquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik
Ik vind
Ik vind je
Ik vind je een
Ik vind je een rare
Ik vind je een rare oude
Ik vind je een rare oude vrouw.![]()
*insert plakplaatje*
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ga ze eens even allemaal doorlezen, grappig, maar die laatste was echt welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Wat leuk Fannen dat laatste was heel ontroerend.
Leuk! Ik ga van het weekend ook nog even kijken, ik heb een boekje vol.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik ga ze eens even allemaal doorlezen, grappig, maar die laatste was echt wel
een kippevelmomentje![]()
maar de rest is zo leuk eigenlijk, als ik nog een hele bijzondere tegenkom dan post ik
er nog wel eentje
Jah... van vriendinnetje is wel droevig en mijn vader was altijd al een ''grapjas''quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Fann, die van je vaderen die van je vriendinnetje
Ik heb net even gekeken, achterin op de laatste bladzijde heb ik een zelfgeschreven tekstquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:01 schreef Bluezz het volgende:Ik heb ooit in dat zelfde album op mijn 16e of zo iets voor mijzelf geschreven.. die tekst ook
Ik heb er ook eentje van mijn Oma in staan, totaal onleesbaar ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:35 schreef Karina het volgende:
Ik ga straks bij mijn zus langs, als ik weer thuis ben zal ik er nog een paar overtypen. Zo jammer dat ik geen scanner meer heb, want er staan ook van die leuke plaatjes bij.
Er staat er ook eentje in het Duits in van mijn oma, maar daarvan kan ik de helft niet lezen vanwege het handschrift.
Een foto maken kan ook niet, mijn camera is kapot.
ja 15 en 16 jaar is best wel lang, we hadden eigenlijk al achter de kerels aan moeten zittenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal dit weekend even een paar hilarische versjes overtypen, ik geloof dat ik ook net ff te lang doorgegaan ben
ahhhhhh wat een lieve... en ja tegenwoordig moeten de Opa's oppassen !quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:48 schreef Karina het volgende:
Je grootvader, Casper
dat van die knie, zou tegenwoordig helemaal verkeerd worden uitgelegd![]()
En best wel erg van mijzelf dat ik dat nu denkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ahhhhhh wat een lieve... en ja tegenwoordig moeten de Opa's oppassen !![]()
eigenlijk best wel sneu
Nah... ik heb mijn Opa niet zo lang gekend hoor maar ik zat ook altijd bij hem op schoot,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:17 schreef Karina het volgende:
[..]
En best wel erg van mijzelf dat ik dat nu denk
Wat is Golvert toch weer vrouw-vriendelijk attent hè...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben heul niet oud, wel een beetje raaren jij bent een zure ouwe vent
Ah, nog een fan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:01 schreef Plumootje het volgende:
Wat is Golvert toch weer vrouw-vriendelijk attent hè...
die is best wel mooi...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:55 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Mijn pa kende van huis uit het begrip poeziealbum niet. Toen er een nichtje mee aan kwam zetten, een exemplaar vol stichtelijke rijmpjes over een zonnestraaltje voor Jezus zijn en zo, bestudeerde hij het fenomeen zorgvuldig en schreef het volgende:
Bouw je huis waar ’t jou belieft
Leef er zoals ’t jou gerieft
En achter ’t venster, kleine guit,
Lach de hele wereld uit.
Ik heb het altijd onthouden, omdat het zo typerend voor hem was. Naar buiten toe 100% aangepast en in lijn met zijn opvoeding en omgeving, van binnen toch iets van een rebel. Knap ook hoe hij feilloos die oubollige taal en stijl nabootste.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef Karina het volgende:
Wie weet ze nog?
[..]
ook donequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
Leuk hoorEn grappig te zien dat de versjes vaak op elkaar lijken maar soms toch NET even anders zijn.
En ik ben wel benieuwd naar die godsdienstige versjes, ik ken ze helemaal niet.
Van sommige zinnen zou je bijna bang worden:quote:
Vroeger was men er dol op lijkt het welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Van sommige zinnen zou je bijna bang worden:
Dat zal je heel veel besparen
Van je laat're levenssmart
Toen mochten we op school nog zingen van Moriaantje zo zwart als roet, die ging wandelen al zonder hoed. Daar zouden tegenwoordig kamervragen over komenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:33 schreef Karina het volgende:
Het zijn best lieve versjes eigenlijkIn de OP staat er eentje over een nikkertje
van mijn opa. Vroeger deed men niet zo moeilijk
Ja dat liedje ken ik ook nog helemaal uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Toen mochten we op school nog zingen van Moriaantje zo zwart als roet, die ging wandelen al zonder hoed. Daar zouden tegenwoordig kamervragen over komen
LOL !quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat liedje ken ik ook nog helemaal uit mijn hoofdNu krijg je pek en veren als je dat als leraar zou laten zingen door je klas.
Dit is de tijd van de nieuwe preutsheid en politieke correctheidquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
LOL !
En ik maar denken dat men in vroeger tijden kleinzielig en benepen was.
Goed plan, ik zal morgen ofzo ook 's kijken of ik iets moois op de foto krijg. Ik heb wel een scanner maar die krijgt zelfs mijn dochter niet meer zo ver dat hij werkt richting pcquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is de tijd van de nieuwe preutsheid en politieke correctheid
Volgens mij staat er in mijn album ook een beetje godsdienstig getint versje, van mijn oma, maar ik kan het niet zo goed lezen, dat ouderwetse handschrift.
Ik zit trouwens te denken, ik heb geen scanner, maar wel een camera, van de week eens kijken of ik een redelijke foto kan maken, dan zie je ook de plaatjes en er staat ook nog een hele mooie tekening in van een juf.
Ik ook tot mijn 15e jaar hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:32 schreef lady-wrb het volgende:
o ja, ik zal ook eens kijken. ik heb een album vol.
er moet nog ergens een tweede zijn, van de revival op het voortgezet. dus idd t/m een jaar of 15
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal ook nog even mijn best doen met foto's makenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:26 schreef Karina het volgende:
Leuk hoor FannIk heb vrijdagmiddag wel even tijd of zaterdag. Kijken of het lukt om het een beetje leesbaar erop te krijgen.
leuk !quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef lady-wrb het volgende:
nou oké, ik heb m hier
en zo kan ik nog uren doorgaan
interesse?
ik heb ook nog een riedel stichtelijke, want ik zat op een behoorlijk christelijke lagere school
Het kwam me al zo bekend voor !quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef Karina het volgende:
Wie weet ze nog?
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef lady-wrb het volgende:
(dikke tranen nu, want mijn vader is al 25 jaar geleden overleden)
Het bewijs !quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken, achterin op de laatste bladzijde heb ik een zelfgeschreven tekst
staan![]()
Dit boekje betekend veel voor mij, erg veel.
Dus alsjeblieft, hou hem heel !!
Als je hierin schrijft,
zorg dan dat het netjes blijft !!!
Mijn Dank.
![]()
enne ... ik zie nu ook dat ik tot mijn 15e jaar door ben gegaan met leuren om versjes,
best een beetje kinderachtigof hadden meer mensen dat hier?
Ik zal die vraag maar tot ''de vrouwen richten, want volgens mij hadden jongens geen
poëziealbums, toch??
Ik kan hem me in ieder geval niet herinneren...
en ik zag ook dat ik op de laatste bladzijde van blauw papier een soort van zelfgemaakt
envelopje heb gemaakt en daar zitten nog 3 plaatjes in !![]()
geinig...![]()
en nog een bewijsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Helemaal geen gedichies meer ?![]()
Ik vind de zelfgemaakte toch wel het leukste nog eentje van mij voor jullie inspiratie,
van de vriendin van mijn op 1 na oudste broer die later mijn schoonzus zou worden
en dat ook nog steeds is.
Buitengewoonbeste,brave, lieve, zoete, Lieve xxx ,
ja sorry zo staat het er echt...
![]()
Vooraan in de klas
zit een nozemachtige grapjas.
Ze heeft een plaatsje vlakbij het raam
en xxx is haar voornaam.
ik zit met rimpels in mijn voorhoofd
want ik heb haar een versje beloofd.
Dit is wat je onthouden moet,
wees altijd eerlijk en goed
voor ieder, die je ontmoet,
doe dat met een vrolijke snoet.
XYZ
en op de linkerbladzijde staat nog
Rozen verwelken, schepen vergaan
maar xxx's met haar gek doen
blijven altijd bestaan.
En later toen ze met mijn broer getrouwd was heb ik er bijgezet ''schoonzus''
omdat ik een zus heb met dezelfde naam![]()
ik was zeker bang dat ik ze ''doorelkaar'' zou halen![]()
Als ik al die gedichtjes lees lijkt het wel alsof ik een engeltje was,
nah...... dat viel ook wel weer mee hoor![]()
Wat is een traktementje? Wel grappig, als ik op dat woord zoek, dan kom ik het inderdaad tegen in poesiealbumversjesquote:
Natuurlijk! Vandaar dat matroosje, dat is zijn vakquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:00 schreef Lienekien het volgende:
Een betaalde betrekking.
Een man met werk, Karina!
Hopelijk bedoelde hij geen mankementje?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik had er al een aantal gepost, deze nog niet, een beetje vreemde, geschreven door een jongen:
Lieve Karin,
Ik wens je een ventje
met een goed anaktemente![]()
en een hartje van goud
En ik denk dat het matroosje van je houd!
incl. spelfouten dus, dat anaktemente zal wel appartementje moeten zijn gok ik.
Ook hier zit een triest verhaal bij, de jongen die dit schreef is vrij jong overleden aan aids
raar heh... ik vraag me dan of of ik het zelf een beetje heb veranderd of dat iedereenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:58 schreef Karina het volgende:Dat stukje van: wie mijn album steelt, staat ook in het mijne, maar dan door een vriendin geschreven en ook weer NET even anders:
Dit boekje heeft Karin lief
Wie het steelt is een dief
Moet zitten op een takje
Tot zeer doet zijn gatje
Dan zegt hij Lieve Heer
Hier is Karins boekje weer
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:55 schreef Scuidward het volgende:
Als je die al grof vindt, wil je niet weten wat ze er 40 jaar geleden bij mijn moeder inschreven.
Pif paf pof.
Kus nooit een mof.
bij mij stond bij 100 : ben je opgegevenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:54 schreef deedeetee het volgende:
iDeze variatie van dit versje is geloof ik nog niet langs gekomen :
10: Zijn je kinderjaren
20: Ga je aan het sparen
30: Ben je al getrouwd
40: Ben je daarvoor te oud
50: Ga je aan het zakken
60: Krijg je ongemakken
70: Tel je het leven af
80: Ligt men in het graf
90: Hoop je nog te leven
100: Zij door God gegeven
Met wijsheid verzinnen
Met hope beginnen
Met geduld verdragen
Dat is goed om te wagen
En wat ik destijds het toppunt van wansmaak vond :
Toen DDT nog een baby was
En moeder haar moest wiegen
Hief ze beide beentjes op
En liet er eentje vl*****
Waren jullie altijd blij met de versjes ? Ik had soms zo mijn bedenkingen
oeps da's minder hoopvolquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij mij stond bij 100 : ben je opgegeven
Deze staat er bij mij ook in, maar ik weet niet uit mijn hoofd wat er precies staat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:54 schreef deedeetee het volgende:
iDeze variatie van dit versje is geloof ik nog niet langs gekomen :
Waren jullie altijd blij met de versjes ? Ik had soms zo mijn bedenkingen
Ja, ik weet het ook niet, zal haar het verhaal eens vragen. Ze is geboren in de Achterhoek dus eigenlijk altijd al veel Duitse televisie gekeken ook en dergelijke, daar zitten ze toch half tegen Duitsland aan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt was een legerplaats - ik geloof in Budel-waar Duitse jongens hun dienstplicht mochten komen vervullen. Meisjes die met die jongens omgingen stonden zéér slecht bekend....
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:55 schreef Scuidward het volgende:
Als je die al grof vindt, wil je niet weten wat ze er 40 jaar geleden bij mijn moeder inschreven.
Pif paf pof.
Kus nooit een mof.
Bij mij ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij mij stond bij 100 : ben je opgegeven
Zie het van de positieve kant... we worden allemaal 100 jaar !quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef Karina het volgende:
Bij mij staat er:
100 - Gaat je laatste lichtje uit
ook schuldig....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze staat er bij mij ook in, maar ik weet niet uit mijn hoofd wat er precies staat.
Ik weet niet meer of ik er blij mee was, ik zag wel dat ik had zitten kliederen in het poesiealbumen er opmerkingen bij had gezet zoals: juf je moet wel je naam erbij zetten...
Wat een lief gedichtje van Omaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:55 schreef Karina het volgende:
De beloofde foto's (je ziet duidelijk dat ik erin heb zitten knoeien)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig is dat wel een beetje goedgekomen nuquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat een lief gedichtje van Omaen ik ben blij te zien dat het in jouw album ook wemelt van de spelfouten. Ik begon al te vrezen dat het aan mijn oude school lag.
Ja en met zwart OOK nog een keer de tekst over zitten schrijvenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:25 schreef Lienekien het volgende:
Heb jij met die roze viltstift zitten kliederen?
Ik zit mij voor het vensterraamquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:15 schreef WRH het volgende:
al heel erg lang geleden weggegooid maar ik weet nog 1 klein stukje:
huppeldepup huppeldepup (de eerste zin weet ik niet meer)
iets met 'ik zit mij te vervelen'
ik wou dat ik 2 hondjes was,
dan ging ik samen spelen.
![]()
had er meerdere, eentje holly hobbie, met slotje, maar de rest weet ik allemaal niet meer, behalve dat ik echt een meisje-meisje was en gék op al die plaatjes waar ook glitters op zaten.
quote:
Ik dacht traktatiequote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:38 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik herinner me er nog eenvooral omdat ik het taalgebruik toen zo maf vond.
Ik wens je een ventje
Met een aardig traktementje
Met een hartje van goud
Wat veel van jou houdt.
Ik heb net gegoogled wat traktementje isgeneratiekloofje wellicht
Ik heb een eeuwige studentquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht traktatiemaar bij googel staat loon, salaris, is dat gelukt?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik heb een eeuwige studentdus tot nu toe niet haha. Hij houdt wel van me geloof ik
zelf geen plaatjequote:
zelfs geen plaatjequote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:43 schreef FANN het volgende:
[..]
zelf geen plaatje![]()
maar wél zelfverzonnen versje toch? Die zijn het leukste![]()
ergens in het topic staat die van mijn Pa ook, die had ook zelf iets gefabriceerd
Ik weet niet meer wat mijn Pa had geschrevenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:07 schreef sacha het volgende:
[..]
zelfs geen plaatje![]()
en natuurlijk: Beste Sas
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Leuk topic ! en ik heb mijn poeziealbum nog dus ik heb hem er even bijgepakt,
ik werd er een beetje emo van....![]()
De eerste bladzijde was voor mijn moeder, met het mooiste plaatje dat ik had !![]()
Lieve xxx
Zonder doornen
gene rozen
Is een spreekwoord
waar en klein
Mogen voor jou
heel veel rozen
en toch weinig
doornen zijn
Je liefhebbende Mama![]()
De tweede bladzijde was natuurlijk voor mijn vader, maar die had een zelfverzonnen gedicht
gemaakt en die bladzijde heb ik jarenlang aanelkaar geplakt gehouden anders durfde ik
mijn album niet aan vriendinnetjes te geven![]()
Lieve xxx
Enkele jaren nog maar geleden, 't is waargebeurd
hebben wij in de kamer het behang eraf gescheurd.
Wat wij toen vonden, je kan het geloven
een waar gedrocht van onder tot boven,
maar dat was nog het ergste niet
het gaat om die poten van die griet.
(mijn vader vond dat ik teveel met mijn voeten naar ''buiten'' liet als een eend)
In de stad kan je niet met haar lopen
want dan schopt ze alle deuren open.
Zodoende zijn wij daar buiten gebleven
de dokter zegt dat ze dan best normaal kan leven.
Wij hopen op de toekomst,
want de dokter heeft gezegd,
waarschijnlijk trekken ze nog wel recht.
Lieve xxx
Dit was maar wat geklets
en mocht bovenstaande je niet bevallen
laat dan de de hele bladzijde maar vervallen.
Je zeer liefhebbende Vader![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop