Strootman en Mertens zijn natuurlijk prima spelers.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef Strani het volgende:
Het is geen gemeentesteun. Als alles volgens plan verloopt maakt de gemeente nog winst ook.
En om PSV omhoog te trekken, ook financieel, zullen ze betere spelers moeten aantrekken. Dit lijken mij dan prima opties.
Ja, want de afgelopen 10 jaar en dit jaar waren ze de onbereikbare top, die Nederland in z'n eentje domineerde.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ach, misschien krijgt Ajax dan nog eens wat concurrentie
haphaphapquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, want de afgelopen 10 jaar en dit jaar waren ze de onbereikbare top, die Nederland in z'n eentje domineerde.Geen enkele ploeg kwam ook maar in de buurt.
Je snapt er werkelijk waar geen hol van!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:48 schreef Ritmo het volgende:
Net 40 miljoen aan gemeentesteun gehad omdat ze praktisch failliet waren vorige week, en wat doen ze? 13 miljoen uitgeven aan Mertens en Strootman en wellicht nog een miljoen of 6 voor Wijnaldum.
Andere eredivisieclubs moeten direct naar de rechter/KNVB stappen, want anders mag er ook wel ff 30 miljoen aan belastinggeld naar Feyenoord.Als we toch zo met belastinggeld omgaan
PSV![]()
Ik snap het misschien ook niet, maar weet wel dat als psv het gemeentegeld niet gekregen had, het geld van de Dzudszak transfer niet naar Utrecht was gegaan maar in de schuldsanering gestokenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Je snapt er werkelijk waar geen hol van!
Tja ik snap het ook niet, geld uitgeven wat je eigenlijk niet eens zelf hebt...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik snap het misschien ook niet, maar weet wel dat als psv het gemeentegeld niet gekregen had, het geld van de Dzudszak transfer niet naar Utrecht was gegaan maar in de schuldsanering gestoken
Nou ja, dat doet natuurlijk iedereen met een hypotheek.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tja ik snap het ook niet, geld uitgeven wat je eigenlijk niet eens zelf hebt...
Leg uit dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Je snapt er werkelijk waar geen hol van!
Ja een huis vind ik wat anders dan een voetballerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, dat doet natuurlijk iedereen met een hypotheek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |