quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:32 schreef Pumatje het volgende:
was geen vertrouwelijke mail.. uiteraard.
Anders ga ik niet zo lopen failen bij het versturen van een mail
Lamaar komenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:29 schreef Lotusss het volgende:
Het begint weer te flitsen hier.... en er komt volgens buienradar.nl weer flink wat aan
*kuch* Gmail *kuch*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:36 schreef Pumatje het volgende:
hmmm nog steeds geen failure notification..
damn
Hun agenda icm mijn Android toestel is helemaal super!quote:
Oh, weenie, ik heb dat nog nooit gebruiktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hun agenda icm mijn Android toestel is helemaal super!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:36 schreef Pumatje het volgende:
hmmm nog steeds geen failure notification..
damn
Was het enige plaatje, of ik kan gewoon niet met google omgaanquote:
Ah ik dacht dat het jou screen shot wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:52 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Was het enige plaatje, of ik kan gewoon niet met google omgaan
Edit - dat tweede blijkbaar
Neh, mijn hotmail-mail staat doorgeschakeld naar mijn gmail inbox.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:00 schreef m.k het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat het jou screen shot was
Het dondert en het bliksemt en het regent....quote:
Vertaling?quote:Op wensdag 29 juni 2011 01:21 schreef Thaboel het volgende:
Iedereen een fijne thaboek 20e verjaardag iedereeb de lamste jaardahs wensenbfg
Gefeliciteerd I guess?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:21 schreef Thaboel het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:21 schreef Thaboel het volgende:
Gefeliciteerd!quote:
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Neh, mijn hotmail-mail staat doorgeschakeld naar mijn gmail inbox.
En nou m'n nest in, houdoe!
https://mail.google.com/mail/?shva=1#settings/accounts en dan bij 'E-mailberichten ontvangen via POP3' je Hotmail toevoegenquote:
Welke badge op zijn mauw is dat op 0:55?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:46 schreef EllaN het volgende:
http://www.defensie.nl/mi(...)piraterijactie_video
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:21 schreef Thaboel het volgende:
Dagelijkse kost de laatste maanden, die zijn niks anders gewendquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:53 schreef hcwp het volgende:
De situatie in Griekenland momenteel:
http://dai.ly/jwy5qR
Ze maken erg veel lawaai, maar de ME lijkt nog niet onder de indruk
De Griekse Mars der Beschaving tegen bezuinigenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:53 schreef hcwp het volgende:
De situatie in Griekenland momenteel:
http://dai.ly/jwy5qR
Ze maken erg veel lawaai, maar de ME lijkt nog niet onder de indruk
Kijk even op de Piratenbaaiquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:51 schreef revolutionarymen het volgende:
kan iemand mij de link geven van de docu hms ark royal?
wat een leven heb jij...quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef Thaboel het volgende:
Dank aan alle! Werd net gebeld dat ik vrij ben dus kruip weer me bed in
Maar wel klagen dat je het koud hebtquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:50 schreef Maitje het volgende:
Gefeli thaboel!
Overigens.. doe mij dan maar de warmte van gister! Ik weiger een lange broek aan te doen!!!
Erasmo, wat doe je?!quote:
Ja vanochtend toen ik uit bed kwam!!!quote:
Ghehehe...quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:58 schreef Royyy het volgende:
[..]
Erasmo, wat doe je?!Meiden die weigeren een lange broek aan te doen, dat moet je juist aanmoedigen
Met dit weer zitten ze toch binnenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:58 schreef Royyy het volgende:
[..]
Erasmo, wat doe je?!Meiden die weigeren een lange broek aan te doen, dat moet je juist aanmoedigen
Heb gister extra gewerkt dus dat werd even rechtgetrokkenquote:
Ze mogen daar geen (oefen)munitie gebruiken... Was dacht ik een of ander historisch gebied.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:25 schreef hcwp het volgende:
On a sidenote, in Landmacht nr. 4 (juni) pag. 26 staat een stuk over officieren in opleiding tijdens een oefening. Echter hebben ze geen van allen de mondingsstop op hun wapen zitten. De vraag is dan; waarom hebben ze geen mondingsstop op hun wapen?
Hier:quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Waar zit de like button bij die post?
Ik wil een min of meer complete auto met wat ruimte, de Nissan primera Station die ik op het oog heb heeft dat voor een prijs in mijn prijsklassequote:
Koop een BX breakquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wil een min of meer complete auto met wat ruimte, de Nissan primera Station die ik op het oog heb heeft dat voor een prijs in mijn prijsklasse
Ik had vroegah een gele Nissan 100NXquote:
Al nuchter?quote:
Ik dank degene die Esses heeft aangepingtquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:06 schreef Transmittendus het volgende:
Esses,
Laat eens weten als je online bent. Zit met een dilemma
Jup! Mocht alleen vanochtend de badkuip schoonmaken. Had de wc net niet gehaaldquote:
Zat plek voor de kids.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Auto die ik op het oog heb heeft ook de Nationale Auto Pas, dus de kilometerstand zou okay moeten zijn.
http://auto.marktplaats.n(...)muCE&fta_ind=25&fs=1
Echte mannen kotsen niet van drankquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jup! Mocht alleen vanochtend de badkuip schoonmaken. Had de wc net niet gehaald
Hoeveel echte mannen ben jij dan wel niet in je (uitgaans-)leven tegengekomen? Ik niet veel geloof ik XDquote:
Stalin en Leena op de achterbank. Allebei in de gordel natuurlijk!quote:
quote:
Kom ik net uit de douche stappen zie ik deze reactiequote:
Waarom denk je dat ik nog geen vriend heb? De mannen van tegenwoordig zijn poessiesquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Hoeveel echte mannen ben jij dan wel niet in je (uitgaans-)leven tegengekomen? Ik niet veel geloof ik XD
Train as you fight!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jup! Mocht alleen vanochtend de badkuip schoonmaken. Had de wc net niet gehaald
mwah word toch prioriteiten stellen dan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog geen vriend heb? De mannen van tegenwoordig zijn poessies
TSSS wedstrijdje zuipen doen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog geen vriend heb? De mannen van tegenwoordig zijn poessies
Allen hier op DEF samen kunnen denk ik niet op tegen AchJa, Cobra en mijzelfquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
mwah word toch prioriteiten stellen dan.
Ik hoef mijzelf niet te bewijzenquote:
Niet zo stoer doen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Allen hier op DEF samen kunnen denk ik niet op tegen AchJa, Cobra en mijzelf
Maja van die Jillz troep die jij zuipt ga je natuurlijk ook nie kotsen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
[..]
Ik hoef mijzelf niet te bewijzen
[..]
Niet zo stoer doen...
Jazeker madame, jij gaat betalen voor de drankquote:
Ik denk dat je nu in de war bent met een echte heer. Tenminste, als ik de omschrijving van een echte man naar de maatstaven van (1) de infanteristen waar ik mee omga, (2) de maatschappelijke waardes van onze en nieuwere generaties, (3) de uitingen op tv (mtv bijvoorbeeld) mag geloven. Dan is een echte man iemand die max aan het bier zit en vrouwen zonder al te veel respect behandeld.quote:
Emancipatie rules.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jazeker madame, jij gaat betalen voor de drank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |