Wees blij, je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken dat ik je over het balkon flikker. Voorlopig dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef ErwinRommel het volgende:
whehehe, en mij zeker een dekbed over de auto zien doen vanwege hagel? Man man, wat een rot buitje van niks![]()
Beetje regen, bliksem wel veel, en wat donder, maar het stelde geen enkele ruk voor.
Lotusss, heb ik nu nog steeds een grote mond? En ben ik nog steeds eigenweijs?
Je weet: GBV Golf, Bravo Victor!!!!!
Nee, mij eigenwijs noemenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wees blij, je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken dat ik je over het balkon flikker. Voorlopig dan.
Mja, neuhquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef hoogvlieger het volgende:
Heeft mn pa de kabels van de televee dr uitgetrokken. "is gevaarlijk"![]()
wat een stierenpoep. Alsof er wat aan de hand is...
windkracht? gokje?quote:
Dank, gelijk ff overschakelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers is nu weer een aflevering over de Ark Royal op DC.
Merci, mooie seriequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
Welke van de 90?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
Ja dat. En nu loopt hij telkens te verkondigen dat hij "vrijwel" altijd gelijk heeft enzo... pffff....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Want als het bij ER niet hagelt komen er nergens hagelstenen uit de lucht vallen...
Dat dus.quote:
Ik bedoelde welke van de 90 Ark Royals, aangezien ik geen digitale TV hebquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vast een die de niet dig tv figuren nog niet gezien hebben...
Oh, het kon twee kanten op...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik bedoelde welke van de 90 Ark Royals, aangezien ik geen digitale TV heb.
Tamme kutzooi... Ik maar hopen op ellende en gebeurt er amper iets...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:25 schreef Lotusss het volgende:
Het regent al een tijd niet meer, maar af en toe toch even een lichtshow buiten
Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Want als het bij ER niet hagelt komen er nergens hagelstenen uit de lucht vallen...
Geloof me nu gewoon op m'n mooie donkerbruine ogen dan komt alles goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja dat. En nu loopt hij telkens te verkondigen dat hij "vrijwel" altijd gelijk heeft enzo... pffff....
Deze:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik bedoelde welke van de 90 Ark Royals, aangezien ik geen digitale TV heb.
Nu klink je als een loverboyquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geloof me nu gewoon op m'n mooie donkerbruine ogen dan komt alles goed
Flikker maar mooi op met je "warmte" Jij weet net zo goed als mij hoe het bij dit soort temperaturen is om opgesloten te zitten in je pantserdoos.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef Pumatje het volgende:
verdomme, was het eindelijk een fijne temperatuur de afgelopen 2 dagen.. krijgen we zo'n afsluiter van een ( toch al ) veel te kort warme periode..
crap
Daar hoeft hij zich nu niet meer druk over te makenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Flikker maar mooi op met je "warmte" Jij weet net zo goed als mij hoe het bij dit soort temperaturen is om opgesloten te zitten in je pantserdoos.
Laag ER, erg laag...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar hoeft hij zich nu niet meer druk over te maken
Helaas wel de keiharde realiteit, en daar kan ik helaas ook niks aan veranderenquote:
Die is onder de gordel.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar hoeft hij zich nu niet meer druk over te maken
In de tank was ik w.s nu al dood..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Flikker maar mooi op met je "warmte" Jij weet net zo goed als mij hoe het bij dit soort temperaturen is om opgesloten te zitten in je pantserdoos.
Iewat lullig is een understatement...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik dacht meer aan bier drinken in plaats van onder pantser te gaan. Dat was mijn insteek met die ietwat lullige opmerking.
Nah, het werd dus 21:00 begrijp ik?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef Maitje het volgende:
@Achja
Ik luister nooit meer naar jou! Jij met je half 10! Heb moeten fietsen voor mijn leven!!
Je bent toch niet van suiker? lekker boeiend die regen, je moet toch nog douchenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef Maitje het volgende:
@Achja
Ik luister nooit meer naar jou! Jij met je half 10! Heb moeten fietsen voor mijn leven!!
Het is in A'foort aardig tekeer gegaan begrijp ik uit de berichten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef m.k het volgende:
[..]
Je bent toch niet van suiker? lekker boeiend die regen, je moet toch nog douchen
* Lotusss geeft Pumatje een knuffelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef Pumatje het volgende:
ik ben nu een dwalende ziel op Oirschot...pantserloos, bataljonloos..
Bataljon bestaat nog wel, maar ziel is er uit getrokken..tesamen met z'n kloten.
Heb je een kamer daar?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef Pumatje het volgende:
Bataljon bestaat nog wel, maar ziel is er uit getrokken..tesamen met z'n kloten.
Hebben jullie al iets van het bataljon begraven?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef Pumatje het volgende:
Ennuh... als ik het op 22:00 had gehouden had je dan geen probleem gehad?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef Maitje het volgende:
@Achja
Het is knap lullig maar jij kunt er verder ook weinig aan veranderen. De politiek en hoge legerleiding heeft daartoe dit besluit genomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef Pumatje het volgende:
Met Puma zijn er wel wat meer mensen kwaad... Ook ik baal van geen tanks meer....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is knap lullig maar jij kunt er verder ook weinig aan veranderen. De politiek en hoge legerleiding heeft daartoe dit besluit genomen.
Enige wat je nu kunt doen is voorwaarts gaan ipv te gaan mokken en kwaad zijn. Schiet jij niks mee op.
Nee weet het, het is ook meer gewoon dat ik het mis dat ik niet meer werk met dat ding, en die achterlijke belgen die nu rondkarren op onze kazerne met de Leo1.. is best wel apart.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is knap lullig maar jij kunt er verder ook weinig aan veranderen. De politiek en hoge legerleiding heeft daartoe dit besluit genomen.
Enige wat je nu kunt doen is voorwaarts gaan ipv te gaan mokken en kwaad zijn. Schiet jij niks mee op.
[insert foute opmerking over opwarmenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef Maitje het volgende:
@Achja
Ze is vast douchen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[insert foute opmerking over opwarmen]
net zoals ik destijds als nukubu al baalde dat de PRTL's weggingen.. en dat alleen maar meer ben gaan doen sinds ik bij de tanks kwam.. ik begreep meteen de waarde van die dingen na de opleiding..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met Puma zijn er wel wat meer mensen kwaad... Ook ik baal van geen tanks meer....
Wat denk je van mij als oud-militair? De grootste slagkracht weg bij de KL.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met Puma zijn er wel wat meer mensen kwaad... Ook ik baal van geen tanks meer....
Jou missen we als kiespijn, lumbl is sowieso overrated en als wij jou dan ook nog kunnen missen is dat mooi meegenomen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat denk je van mij als oud-militair? De grootste slagkracht weg bij de KL.
Huh?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:11 schreef Pumatje het volgende:
Geen labiele Commandant in Srebrenica en een actieve Pantser eenheid daar en wat meer kans op geen generatiegroot trauma...
Ach ik zat in Afghanistan toen mijn club de laatste schoten lostte uit de Cheetah/ PRTL. En ik moet bekennen dat ik ff een traantje weggepinkt heb.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:09 schreef Pumatje het volgende:
maar dank je voor die woorden.. ik hoor ze meer maar jij kunt het goed op waarde schatten.
Ik snap het helemaal. Het is vernederend. Maar vergeet niet dat die Belgen met oud materieel werken en dat die er in 2012 ook uit gaan. Beter gewerkt met up-to-date spul, en dan weg moeten dan met oud spul je plunjebaal mag gaan inpakken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nee weet het, het is ook meer gewoon dat ik het mis dat ik niet meer werk met dat ding, en die achterlijke belgen die nu rondkarren op onze kazerne met de Leo1.. is best wel apart.
Lui hebben echt oude opleggers, oude tanks.. en wij zitten daar met nieuw materieel kansloos te wezen...
hoop echt dat de nieuwe functie doorgaat, kan ik een huisje kopen.
Al zat daar Ome Chris, dan nog was de val van Srebrenica niet te vermijden, helaas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:11 schreef Pumatje het volgende:
Geen labiele Commandant in Srebrenica en een actieve Pantser eenheid daar en wat meer kans op geen generatiegroot trauma...
LMB overrated? Toch heeft het op de stingers na dan wel gered van de bezuinigingenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jou missen we als kiespijn, lumbl is sowieso overrated en als wij jou dan ook nog kunnen missen is dat mooi meegenomen!
Over de val zelf zoals het gegaan is kunnen we nog wel een boompje over doen. Echter als daar een tankbat had gestaan had Mladic een probleem gehad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Al zat daar Ome Chris, dan nog was de val van Srebrenica niet te vermijden, helaas.
goed weet jij denk ik ook meer van dan ik natuurlijk, maar over alles wat ik lees, is dat er zo veel fouten gemaakt zijn inderdaad.. dat het niet te vermijden was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Al zat daar Ome Chris, dan nog was de val van Srebrenica niet te vermijden, helaas.
Het begin van de missie was in feite al een politieke en op hoger militair niveau een blunder. Als pax ga je, als pax kom je terug. De gevolgen waren niet mals.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef Pumatje het volgende:
[..]
goed weet jij denk ik ook meer van dan ik natuurlijk, maar over alles wat ik lees, is dat er zo veel fouten gemaakt zijn inderdaad.. dat het niet te vermijden was.
Paresto ook. Zegt genoeg lijkt me.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
LMB overrated? Toch heeft het op de stingers na dan wel gered van de bezuinigingen
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het begin van de missie was in feite al een politieke en op hoger militair niveau een blunder. Als pax ga je, als pax kom je terug. De gevolgen waren niet mals.
Goed dat was dus de politiek, en de militaire leiding ging erin mee. Die 20mm boordkanonnen vervangen voor .50'squote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Echter als Nederland er op de Afghanistan manier was ingedoken had die Mladic hooguit 3 secs of fame gehad. Daarna zou hij in hoofdgroepen uiteen voor de camera liggen.
Sorry...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef Maitje het volgende:
@achja
Kwart voor 9 al!. Ik heb van mijn leven nog nooit zo snel gefietst.
Net zoals de avatar van Erasmo dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef Maitje het volgende:
@m.k
Niet van suiker, alleen als het zo erg onweert en ik fiets buiten dan schijt ik alle kleuren van de regenboog
Vrij snel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef Pumatje het volgende:
verdomme, moet iemand een e-mail sturen, maar het papier met daarop de mail is helemaal natgeregend. Ik kan teruglezen J.H.(achternaam ) maar die H kan ook een streepje zijn.. heb dus maar alle mogelijk combinaties apart gemaild..
hoe lang duurt het voordat ik hoor van hotmail zelf dat het e-mail adres waar ik naa rheb gemaild niet bestaat?
Automatisch bericht vrijwel meteen geloof ik, is tenminste met Gmail zo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef Pumatje het volgende:
verdomme, moet iemand een e-mail sturen, maar het papier met daarop de mail is helemaal natgeregend. Ik kan teruglezen J.H.(achternaam ) maar die H kan ook een streepje zijn.. heb dus maar alle mogelijk combinaties apart gemaild..
hoe lang duurt het voordat ik hoor van hotmail zelf dat het e-mail adres waar ik naa rheb gemaild niet bestaat?
Hotmailquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef Pumatje het volgende:
Ik hoop niet dat het een vertrouwelijk mailtje was danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:00 schreef Pumatje het volgende:
dan of hebben een heleboel lui met zijn achternaam nu een mailtje ..of Hotmail duurt er wat langer over..
hoop ik..
heb ook net een test mail gedaan, met een gegarandeerd nep adres, tenzij iemand roespoekoenoe213@hotmail.com heeft...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:32 schreef Pumatje het volgende:
was geen vertrouwelijke mail.. uiteraard.
Anders ga ik niet zo lopen failen bij het versturen van een mail
Lamaar komenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:29 schreef Lotusss het volgende:
Het begint weer te flitsen hier.... en er komt volgens buienradar.nl weer flink wat aan
*kuch* Gmail *kuch*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:36 schreef Pumatje het volgende:
hmmm nog steeds geen failure notification..
damn
Hun agenda icm mijn Android toestel is helemaal super!quote:
Oh, weenie, ik heb dat nog nooit gebruiktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hun agenda icm mijn Android toestel is helemaal super!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:36 schreef Pumatje het volgende:
hmmm nog steeds geen failure notification..
damn
Was het enige plaatje, of ik kan gewoon niet met google omgaanquote:
Ah ik dacht dat het jou screen shot wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:52 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Was het enige plaatje, of ik kan gewoon niet met google omgaan
Edit - dat tweede blijkbaar
Neh, mijn hotmail-mail staat doorgeschakeld naar mijn gmail inbox.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:00 schreef m.k het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat het jou screen shot was
Het dondert en het bliksemt en het regent....quote:
Vertaling?quote:Op wensdag 29 juni 2011 01:21 schreef Thaboel het volgende:
Iedereen een fijne thaboek 20e verjaardag iedereeb de lamste jaardahs wensenbfg
Gefeliciteerd I guess?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:21 schreef Thaboel het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:21 schreef Thaboel het volgende:
Gefeliciteerd!quote:
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Neh, mijn hotmail-mail staat doorgeschakeld naar mijn gmail inbox.
En nou m'n nest in, houdoe!
https://mail.google.com/mail/?shva=1#settings/accounts en dan bij 'E-mailberichten ontvangen via POP3' je Hotmail toevoegenquote:
Welke badge op zijn mauw is dat op 0:55?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:46 schreef EllaN het volgende:
http://www.defensie.nl/mi(...)piraterijactie_video
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:21 schreef Thaboel het volgende:
Dagelijkse kost de laatste maanden, die zijn niks anders gewendquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:53 schreef hcwp het volgende:
De situatie in Griekenland momenteel:
http://dai.ly/jwy5qR
Ze maken erg veel lawaai, maar de ME lijkt nog niet onder de indruk
De Griekse Mars der Beschaving tegen bezuinigenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:53 schreef hcwp het volgende:
De situatie in Griekenland momenteel:
http://dai.ly/jwy5qR
Ze maken erg veel lawaai, maar de ME lijkt nog niet onder de indruk
Kijk even op de Piratenbaaiquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:51 schreef revolutionarymen het volgende:
kan iemand mij de link geven van de docu hms ark royal?
wat een leven heb jij...quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef Thaboel het volgende:
Dank aan alle! Werd net gebeld dat ik vrij ben dus kruip weer me bed in
Maar wel klagen dat je het koud hebtquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:50 schreef Maitje het volgende:
Gefeli thaboel!
Overigens.. doe mij dan maar de warmte van gister! Ik weiger een lange broek aan te doen!!!
Erasmo, wat doe je?!quote:
Ja vanochtend toen ik uit bed kwam!!!quote:
Ghehehe...quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:58 schreef Royyy het volgende:
[..]
Erasmo, wat doe je?!Meiden die weigeren een lange broek aan te doen, dat moet je juist aanmoedigen
Met dit weer zitten ze toch binnenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:58 schreef Royyy het volgende:
[..]
Erasmo, wat doe je?!Meiden die weigeren een lange broek aan te doen, dat moet je juist aanmoedigen
Heb gister extra gewerkt dus dat werd even rechtgetrokkenquote:
Ze mogen daar geen (oefen)munitie gebruiken... Was dacht ik een of ander historisch gebied.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:25 schreef hcwp het volgende:
On a sidenote, in Landmacht nr. 4 (juni) pag. 26 staat een stuk over officieren in opleiding tijdens een oefening. Echter hebben ze geen van allen de mondingsstop op hun wapen zitten. De vraag is dan; waarom hebben ze geen mondingsstop op hun wapen?
Hier:quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Waar zit de like button bij die post?
Ik wil een min of meer complete auto met wat ruimte, de Nissan primera Station die ik op het oog heb heeft dat voor een prijs in mijn prijsklassequote:
Koop een BX breakquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wil een min of meer complete auto met wat ruimte, de Nissan primera Station die ik op het oog heb heeft dat voor een prijs in mijn prijsklasse
Ik had vroegah een gele Nissan 100NXquote:
Al nuchter?quote:
Ik dank degene die Esses heeft aangepingtquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:06 schreef Transmittendus het volgende:
Esses,
Laat eens weten als je online bent. Zit met een dilemma
Jup! Mocht alleen vanochtend de badkuip schoonmaken. Had de wc net niet gehaaldquote:
Zat plek voor de kids.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Auto die ik op het oog heb heeft ook de Nationale Auto Pas, dus de kilometerstand zou okay moeten zijn.
http://auto.marktplaats.n(...)muCE&fta_ind=25&fs=1
Echte mannen kotsen niet van drankquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jup! Mocht alleen vanochtend de badkuip schoonmaken. Had de wc net niet gehaald
Hoeveel echte mannen ben jij dan wel niet in je (uitgaans-)leven tegengekomen? Ik niet veel geloof ik XDquote:
Stalin en Leena op de achterbank. Allebei in de gordel natuurlijk!quote:
quote:
Kom ik net uit de douche stappen zie ik deze reactiequote:
Waarom denk je dat ik nog geen vriend heb? De mannen van tegenwoordig zijn poessiesquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Hoeveel echte mannen ben jij dan wel niet in je (uitgaans-)leven tegengekomen? Ik niet veel geloof ik XD
Train as you fight!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jup! Mocht alleen vanochtend de badkuip schoonmaken. Had de wc net niet gehaald
mwah word toch prioriteiten stellen dan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog geen vriend heb? De mannen van tegenwoordig zijn poessies
TSSS wedstrijdje zuipen doen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog geen vriend heb? De mannen van tegenwoordig zijn poessies
Allen hier op DEF samen kunnen denk ik niet op tegen AchJa, Cobra en mijzelfquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
mwah word toch prioriteiten stellen dan.
Ik hoef mijzelf niet te bewijzenquote:
Niet zo stoer doen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Allen hier op DEF samen kunnen denk ik niet op tegen AchJa, Cobra en mijzelf
Maja van die Jillz troep die jij zuipt ga je natuurlijk ook nie kotsen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
[..]
Ik hoef mijzelf niet te bewijzen
[..]
Niet zo stoer doen...
Jazeker madame, jij gaat betalen voor de drankquote:
Ik denk dat je nu in de war bent met een echte heer. Tenminste, als ik de omschrijving van een echte man naar de maatstaven van (1) de infanteristen waar ik mee omga, (2) de maatschappelijke waardes van onze en nieuwere generaties, (3) de uitingen op tv (mtv bijvoorbeeld) mag geloven. Dan is een echte man iemand die max aan het bier zit en vrouwen zonder al te veel respect behandeld.quote:
Emancipatie rules.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jazeker madame, jij gaat betalen voor de drank
Niks mis mee zolang ze maar wel opzij stappen voor stoere mannen en hn bier aanbieden ipv dat de man dat moet doen voor den madamequote:
Wordt een dure grap...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat een luxe moet jij thuis hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks mis mee zolang ze maar wel opzij stappen voor stoere mannen en hn bier aanbieden ipv dat de man dat moet doen voor den madame
Ik mag zelf voorzien in m'n bier, madame drinkt wijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:54 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wat een luxe moet jij thuis hebben
Vind jij dat gek?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
Wel apart. Als emancipatie ten nadele van vrouwen is, is er geen vrouw meer te bekennen in de SC.
Vast beter dan postbode bij TNT-Autobedrijfquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ik moet wel zo eerlijk zijn om vertellen dat Maitje zo'n uitje de komende jaren niet meer kan betalen. Gezien het salaris van een (hoofd) agent tijdens de opleiding.
Foei !quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef Maitje het volgende:
*burp* Ik zat even van mijn Hertog Jan te genieten...quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
Wel apart. Als emancipatie ten nadele van vrouwen is, is er geen vrouw meer te bekennen in de SC.
Eigenlijk hetzelfde als het moment dat de dienstplicht ter sprake komt tijdens een discussie over emancipatie. Dat zijn ineens al die tuinbroeken dragende vrouwen met pittige kapsels tegen gelijke plichten voor man en vrouw.quote:
Dat zou ik niet te hard roepen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vast beter dan postbode bij TNT-Autobedrijf
heh, zoiets ja. Wel de lusten, niet de lasten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde als het moment dat de dienstplicht ter sprake komt tijdens een discussie over emancipatie. Dat zijn ineens al die tuinbroeken dragende vrouwen met pittige kapsels tegen gelijke plichten voor man en vrouw.
Voorbereiding voor de Mahal of zo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:08 schreef hoogvlieger het volgende:
lol wtf check dit dan XD
http://player.omroep.nl/?aflID=12750283
whahahaha
1300 netto per maand?quote:
Ik heb het sowieso over echte mannen die niet kotsen... ik noemde daar geen vrouwen in.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Maja van die Jillz troep die jij zuipt ga je natuurlijk ook nie kotsen.
Niet!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmm.. je komt aardig in de buurt.. maar niet helemaal...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu in de war bent met een echte heer. Tenminste, als ik de omschrijving van een echte man naar de maatstaven van (1) de infanteristen waar ik mee omga, (2) de maatschappelijke waardes van onze en nieuwere generaties, (3) de uitingen op tv (mtv bijvoorbeeld) mag geloven. Dan is een echte man iemand die max aan het bier zit en vrouwen zonder al te veel respect behandeld.
Daar waar een echte heer zijn maatstaven meer dan kent en duidelijk weet wanneer het genoeg is. Het is onwaardig voor een echte heer om te kotsen, laat staan voor een ander om hem te zien kotsen.
Verder ben ik niet ethische opgevoed
Mwaa... valt wel meequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ik moet wel zo eerlijk zijn om vertellen dat Maitje zo'n uitje de komende jaren niet meer kan betalen. Gezien het salaris van een (hoofd) agent tijdens de opleiding.
quote:
Jij je zin. We zien de uitnodiging wel verschijnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef Maitje het volgende:
Mwaa... valt wel mee. 75% uitbetaald.. beter iets dan niets en dat is toch nog meer dan wat ik nu bij elkaar raap als kassameisje.
Goed lezen, van Jillz kan je geneens gaan kotsen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso over echte mannen die niet kotsen... ik noemde daar geen vrouwen in.
En nee, toevallig kots ik ook niet van drank
Ghehehequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij je zin. We zien de uitnodiging wel verschijnen.
even verder gekeken, 'De Uzi vind ik wel grappig'quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:08 schreef hoogvlieger het volgende:
lol wtf check dit dan XD
http://player.omroep.nl/?aflID=12750283
whahahaha
Deal!quote:
Nicequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:13 schreef Erasmo het volgende:
Dacht even dat ik geen bier meer had hier, vind ik een cadeaufles Duvel van 1,5L in de kast
Nein Milimeethurquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
even verder gekeken, 'De Uzi vind ik wel grappig'![]()
Slechts een eerste voorstelling van hoe het zou moeten zijn, vluchtig op papier geschreven gebaseerd op die ene situatiequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef Maitje het volgende:
Hmmm.. je komt aardig in de buurt.. maar niet helemaal...
Go your gengquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:18 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Slechts een eerste voorstelling van hoe het zou moeten zijn, vluchtig op papier geschreven gebaseerd op die ene situatie
Would you like to know more ?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Of vliegen in zo'n straaljager ofso
For all the wrong reasonsquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
De uitlegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
De uitleg
Een heer is iemand die de deur voor jou openhoud, en opstaat wanneer jij de tafel verlaat. Het is fatsoenlijk en beleefd om de rekening te betalen voor een damen als jullie samen tafellen, en in vervolg daarop zal een heer ook altijd de stoel van de damen aanschuiven als zij zich zetelt.
Het vervolg
Het is maitje die nu naar alle waarschijnlijkheid half kokhalsend over haar bureau stoel hangt. Want ze wil namelijk geen echte heer, dat mag uit bovenstaande annekdote wel blijken. In plaats daarvan zoekt ze iemand waar ze op verliefd kan worden.
De conclusie
En dat is geen echte man, noch een echte heer. Het is een jonge die haar vertrouwen slechts langzaam en stukje bij beetje kan verdienen, die er aantrekkelijk maar niet overdreven knap uit ziet. Iemand vol van levens ervaring die er desondanks niet mee te koop loopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
[..]
De uitleg
Een heer is iemand die de deur voor jou openhoud, en opstaat wanneer jij de tafel verlaat. Het is fatsoenlijk en beleefd om de rekening te betalen voor een damen als jullie samen tafellen, en in vervolg daarop zal een heer ook altijd de stoel van de damen aanschuiven als zij zich zetelt.
Het vervolg
Het is maitje die nu naar alle waarschijnlijkheid half kokhalsend over haar bureau stoel hangt. Want ze wil namelijk geen echte heer, dat mag uit bovenstaande annekdote wel blijken. In plaats daarvan zoekt ze iemand waar ze op verliefd kan worden.
De conclusie
En dat is geen echte man, noch een echte heer. Het is een jonge die haar vertrouwen slechts langzaam en stukje bij beetje kan verdienen, die er aantrekkelijk maar niet overdreven knap uit ziet. Iemand vol van levens ervaring die er desondanks niet mee te koop loopt.Weet je wel zeker dat je bij de infanterie zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
De uitleg
Het vervolg
De conclusie
En dat is geen echte man, noch een echte heer. Het is een jonge die haar vertrouwen slechts langzaam en stukje bij beetje kan verdienen, die er aantrekkelijk maar niet overdreven knap uit ziet. Iemand vol van levens ervaring die er desondanks niet mee te koop loopt.Als een man de deur van zijn auto opent voor een vrouw, weet je een ding zeker: Of de auto is nieuw, of de vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
De uitleg
Het vervolg
De conclusie
En dat is geen echte man, noch een echte heer. Het is een jonge die haar vertrouwen slechts langzaam en stukje bij beetje kan verdienen, die er aantrekkelijk maar niet overdreven knap uit ziet. Iemand vol van levens ervaring die er desondanks niet mee te koop loopt.Uuhm... ik mis nog aardig wat in de uitleg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het vervolg kan ik niet met je eens zijn...
En de conclusie.. aardig in de richting..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als een man de deur van zijn auto opent voor een vrouw, weet je een ding zeker: Of de auto is nieuw, of de vrouw.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als een man de deur van zijn auto opent voor een vrouw, weet je een ding zeker: Of de auto is nieuw, of de vrouw.
Nee, dan wordt het te gemakkelijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Maitje, leg het zelf dan maar uit. Nu wil ik het horen ook.
quote:
Oh..quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
[..]
Nee, dan wordt het te gemakkelijk
'ik wil niet liggen'quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef Cobra4 het volgende:
Da's pas lullig. Arme braamyo. Doet zo zijn best en dan scheep je hem af met zo'n klote opmerking.
quote:
Truste.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Trusten heren en madames. Morgen weer om 05:00 op.
Nou nou. Maitje speelt hard to get. Trek jij een fles wijn open. Dan pak ik vast de popcorn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef EllaN het volgende:
[..]
Oh..
Dan ben ik mijn interesse bij deze verloren.
Ik hou niet van spelletjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou nou. Maitje speelt hard to get. Trek jij een fles wijn open. Dan pak ik vast de popcorn.
Braamyo komt vast met een passend antwoord.
Neequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb alleen van die zakjes voor in de magneping. Is dat erg?
Ik heb geen tactvol antwoord, ik heb alleen mijn eigenwaarde om niet in te gaan op de advances van iemand die hard to get speelt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou nou. Maitje speelt hard to get. Trek jij een fles wijn open. Dan pak ik vast de popcorn.
Braamyo komt vast met een passend antwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, met een paar minuten dus een schaal popcorn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nee.
Ik was een paar weken terug metboodschappen gedaan toen ik trek had en heb toen ook 3 van die verpakkingen met zakjes popcorn gekocht
. Ik leer het ook echt nooit. NIET boodschappen gaan doen als je trek hebt
.
Standaard hier, anders sta je toch weer in de supermarkt met het gevoel dat je wat vergeet maar niet weet wat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
Gebruik je dan geen lijstje in de supermarkt?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik heb geen tactvol antwoord, ik heb alleen mijn eigenwaarde om niet in te gaan op de advances van iemand die hard to get speelt.
Voor al die vrouwen die denken dat het mogelijk is voor prince charming om op zijn prachtige witte ros al galloperend voor haar te verschijnen zonder dat de damen in kwestie zelf ooit de benodigde advances maakte... I bid everyone that is hard to get, all the fun they should desire
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Jawel, het was een impuls aankoopquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, met een paar minuten dus een schaal popcorn.
Gebruik je dan geen lijstje in de supermarkt?
Dan maar een zak delen;quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:59 schreef EllaN het volgende:
[..]
Jawel, het was een impuls aankoop. Inmiddels is
weer even weg en ik ga niet in mijn eentje zo'n zakje opvreten. Dus het ligt allemaal onaangebroken in de kast
.
Ideaalquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan maar een zak delen;
[ afbeelding ]
En niet stiekem met haar msnen hoor. We willen het ook kunnen volgen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef Braamyo het volgende:
Nope... die is al lang weer offline, en ik ook inmiddels
slaap lekker en ik zie de reactie morgen weer
Ken je 3voor12 op 3fm? Maar dan de hele dag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef Nibb-it het volgende:
Wat voor muziek was dat eigelijk wat ze daar draaien? Heb er nooit naar geluisterd
Jij bent de expert. Lijkt wel of je elke dag bezopen bent.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef Thaboel het volgende:
Nou maitje ik wil wel kijken wie er jenevermeister(jenever en jaegermeister) binnen kan houdenwas me verjaardags drankje 10 shotjes =p
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ken je 3voor12 op 3fm? Maar dan de hele dag.
Zit inderdaad weer in de kroeg ja! Wil ook een x een sergeant-majoor wordenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent de expert. Lijkt wel of je elke dag bezopen bent.
Bij de Marine zeker. Want een zuipschuit ben je al.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zit inderdaad weer in de kroeg ja! Wil ook een x een sergeant-majoor worden
Als mn plannen lopen zoals het moet word het sport bij de KLquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij de Marine zeker. Want een zuipschuit ben je al.
Of Luchtmacht. Want wie liep er afgelopen zaterdag met een heupfles whisky rond...?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij de Marine zeker. Want een zuipschuit ben je al.
Ik zou niet durven, voor jou houd ik nooit wat achter, dat weet je tochquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En niet stiekem met haar msnen hoor. We willen het ook kunnen volgen.
Dan moet ik altijd denken aan:quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:26 schreef hcwp het volgende:
Ja? dat heb ik dan gemist, verdorie. De moeite van het terugkijken waard?
Nee, dat is een bezuiniging, is goed en dus nieuwswaardig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:17 schreef Cobra4 het volgende:
Wauw. Is men ziek bij de NOS. Net een item over de afvoer van de tanks van Oirschot in het journaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |