Blue waffle space dock fonduequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:48 schreef DutchSpike het volgende:
Voor mensen die niet durven te kijken zoals ik:
www.urbandictionary.com
het is goorquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:43 schreef Olijfboom het volgende:
Wat is blue waffle? Ik ga dat nu echt niet googlen...
Je hebt een blue waffle?quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:04 schreef MissVanity het volgende:
Ik zit op mijn werk.
Ik ga die dingen denk ik even nu niet googlen.
Two girls one cup... Dat beeld heb ik ook heel lang op mijn netvlies gehad.
Blue waffles kan ik nu ook zo voor me zien. Vies...
Haha! Nee. Ik heb het gister gegoogled. En raak het beeld niet meer kwijt.quote:
Pijnlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Haha! Nee. Ik heb het gister gegoogled. En raak het beeld niet meer kwijt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef Id_do_her het volgende:
Dingen niet durven googlen? Nee, dat ken ik niet.
Dat smerige plaatje wat je erbij ziet op Google ga ik niet posten want dan wordt ik gebanned.quote:Blue Waffles
When someone refers to a 'Blue Waffle' they're not referring to your typical blueberry breakfast-food.
A 'waffle' is a a slang term for vagina.
A 'blue waffle' is a slang term for a severe vaginal infection.
It's basically a slang term for an extremely nasty or severe vaginal infection/STD on the vagina. The infection could cause lesions on the outside of the vagina, as well as bruising, which causes it to look blue in color.
De eerste keer dat safe search zijn naam echt eer aan doetquote:Op woensdag 29 juni 2011 03:26 schreef Skillstorm het volgende:
Oh lamaar, safe search uitgedaan.
Nu zal ik een week niet meer fappen.
Dat is gewoon niet goed voor je, niet kijken als ik jouw was...quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:39 schreef Swomp het volgende:
Dat filmpje dat ze die man dood maken en daarna zijn ogen uitsteken durf ik niet te kijken![]()
Misschien ook maar beter ook...
Is ook gewoon ziek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:39 schreef Swomp het volgende:
Dat filmpje dat ze die man dood maken en daarna zijn ogen uitsteken durf ik niet te kijken![]()
En wat zijn de google termen voor dat filmpjequote:Op woensdag 29 juni 2011 10:39 schreef Swomp het volgende:
Is dat 3 guys 1 hammer?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
En wat zijn de google termen voor dat filmpje
Bah!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:04 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Myasis in google afbeeldingen?
Nou, vergeleken met blue waffles zijn die gewoon zaligquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:54 schreef Adverb het volgende:
Termen zoals 'Gross Pictures' googelen eindigt ook op een paar ontzettend vieze (soms shockende) beelden. Vooral de eerste link die er gevonden wordt.
De zogenaamde slangenkinderenquote:
WAAROM HEB JIJ FOTO'S VAN MIJN MAMA?!quote:
Nee, die hebben soms ook iets anders te doen.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee, die hebben soms ook iets anders te doen.
Ok, ik snap hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:43 schreef Hater het volgende:
Durft er iemand op mijn spoiler te klikken????Fu, waarom weg man? In een spoiler mag alles... :>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer het eens uit, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:18 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Fu, waarom weg man? In een spoiler mag alles... :>
De eens pm enquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:18 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Fu, waarom weg man? In een spoiler mag alles... :>
Don't scroll below punt comquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:24 schreef MultiBanaan het volgende:
Wat is ook alweer die site met eerst allemaal normale plaatjes en daarna allemaal ranzigheid?
Poep is gezond. En het scheelt geld.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Waarom eten mensen in godsnaam poep?!?!?!? los van dat het om te kotsen is enzo krijg je toch infecties????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij bent smerigquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Poep is gezond. En het scheelt geld.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Poep is gezond. En het scheelt geld.
Je bent gehersenspoeld door deze maatschappij dat poep vies is!11!!!1!quote:
Die hebben een steekje los.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Waarom eten mensen in godsnaam poep?!?!?!? los van dat het om te kotsen is enzo krijg je toch infecties????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo dat? Alsof de politie het interesseert wat je zoekt op internet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:44 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Als je trouwens echt spul wilt dat je niet wilt googelen, ga naar 4chan![]()
gegarandeerd deze week politie op je stoep
Helemaal niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:44 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Als je trouwens echt spul wilt dat je niet wilt googelen, ga naar 4chan![]()
gegarandeerd deze week politie op je stoep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |