Bah! Ik hoop maar dat ik geen nachtmerries krijg vannachtquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef Id_do_her het volgende:
Dingen niet durven googlen? Nee, dat ken ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Doe anders posten in elk topic trutquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef Fluxer het volgende:
~~~~~~~~~~~~~~~~<|~~~~~~~~~~~~~~~~
~~_______________|________________~~
~~|☻☻☻☻☻☻☻-|-☻☻☻☻☻☻☻---/<(arrrr)
~~ |T_T_T_T_T_T_T_|_T_T_T_T_T_T_T/~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kut user!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef Fluxer het volgende:
~~~~~~~~~~~~~~~~<|~~~~~~~~~~~~~~~~
~~_______________|________________~~
~~|☻☻☻☻☻☻☻-|-☻☻☻☻☻☻☻---/<(arrrr)
~~ |T_T_T_T_T_T_T_|_T_T_T_T_T_T_T/~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ga ook blue waffles googelen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:47 schreef DeLuna het volgende:
Ik word veel te nieuwsgierig van dit topic.
Hoe kom je zo tot die conclusie?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:13 schreef trovey het volgende:
Alle linkjes hier hebben zonder twijfel de volgende overeenkomsten...ze zijn goor en/of ze hebben met seks te maken.....dat weet ik zonder op de linkjes te klikken dus ik laat het maar.![]()
Dit is FOK! en we zitten in ONZIN...1 + 1 = 2.quote:
Ik begin me een beetje zorgen te maken waarom jij dat alles eigenlijk wilt zien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Tarantula's/vogelspinnen. Maar die wil ik niet eens googlen.
Voor de rest schrik ik nergens meer van ... blue waffle stelde niks voor; meatspin was niet zo bijzonder; lemonparty is een hoop ophef om een niet eens echt smerig filmpje met een leuk muziekje, ....
Ik heb porsche girl gezien, ik heb een verdronken persoon gezien (dan zwelt je gezicht helemaal op), ik heb een verbrand persoon gezien, ik heb een persoon gezien die zichzelf met zo'n machine in tweeën had gezaagd, ik heb zulke erge brandwonden gezien dat het bot gewoon zichtbaar was, ...
Dan schrik je vanzelf nergens meer van.
Gaat het wel goed met jou?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Tarantula's/vogelspinnen. Maar die wil ik niet eens googlen.
Voor de rest schrik ik nergens meer van ... blue waffle stelde niks voor; meatspin was niet zo bijzonder; lemonparty is een hoop ophef om een niet eens echt smerig filmpje met een leuk muziekje, ....
Ik heb porsche girl gezien, ik heb een verdronken persoon gezien (dan zwelt je gezicht helemaal op), ik heb een verbrand persoon gezien, ik heb een persoon gezien die zichzelf met zo'n machine in tweeën had gezaagd, ik heb zulke erge brandwonden gezien dat het bot gewoon zichtbaar was, ...
Dan schrik je vanzelf nergens meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |