Neen, drie namen per keer graag, dat houdt het voor mij werkbaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:26 schreef Mercurial het volgende:
Etappe 1:
1. Gilbert
2. Voeckler
3. Hushovd
Moet meteen alle etappes worden ingestuurd?
Om (mss een minimale kans) op geouwehoer te voorkomen, zou ik een linkje van de site erbij plaatsen die jij als officiële uitslag hanteert.quote:5. Er wordt rekening gehouden met de officiële uitslag.
Goeie tip, is bij deze gebeurd!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om (mss een minimale kans) op geouwehoer te voorkomen, zou ik een linkje van de site erbij plaatsen die jij als officiële uitslag hanteert.
http://www.letour.fr/ bijv.
Etappe 1:
1. Gilbert
2. Cunego
3. Rojas
wordtquote:6. Is er een ex aequo dan wint degene die als eerste zijn prono plaatste.
Dit om lastige situaties te vermijden. Maarten-Pieter en franklop geven bijvoorbeeld dezelfde namen door maar in een andere volgorde. Moesten zij dan met hetzelfde puntenaantal eindigen wordt er gekeken naar wie het dichtst plaats 1 juist voorspelde.quote:6. Is er een ex aequo dan wint degene die de hoogste plaats juist voorspelde. Is er dan nog een gelijke stand dan wint degene die als eerste zijn prono plaatste.
Voor etappe 2 geef je de ploegnamen opquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef DeLuna het volgende:
Moet je voor etappe 2 straks gewoon de ploeg opgeven of doen we de tijdrit niet?
Zie deze post De Dagzege #1quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:25 schreef Sdivad het volgende:
Even een opmerking: er staat in de regels dat je strafpunten krijgt wanneer een renner van jouw top-3 niet in de top-10 eindigt. Maar helemaal niet inzenden levert geen strafpunten op, wat mij een beetje krom lijkt. Immers, dan kan het lonen om in de tussenetappes gewoon helemaal niet in te sturen. Dat kan een overweging zijn nu, aangezien het erg moeilijk is om de juiste aanvallers te voorspellen.
Volgens mij is de inschrijving voor etappe 1 vannacht om 00.00u reeds gesloten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:13 schreef Bastiefcg het volgende:
Etappe 1:
1. P Gilbert
2. T Hushovd
3: JJ Rojas
wordt vereenvoudigd en minder streng naar:quote:Let wel op want er zijn STRAFPUNTEN als
Jouw renner geen top 10 notering in de daguitslag haalt = 10 strafpunten.
Geen enkele van de drie renners een top 10 notering in de daguitslag haalt = 50 strafpunten (in totaal, dus niet per renner).
Niet inzenden = 50 strafpunten.
Als volgt nog wat nuttige info:quote:Let wel op want er zijn STRAFPUNTEN als
Jouw renner geen top 10 notering in de daguitslag haalt = 5 strafpunten. (per renner)
Nu mag het nog tot 12u45 (ook geen minuut later). Vanaf morgen tot 8 am, geen minuut later.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:32 schreef Gramulanion het volgende:
Dus het mag nu nog?
1. Gilbert
2. Hushovd
3. Ventoso
Oké.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:34 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Nu mag het nog tot 12u45 (ook geen minuut later). Vanaf morgen tot 8 am, geen minuut later.
1) De deadline voor elke etappe wordt 8 a.m (after midnight) dus s'morgensquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:03 schreef Tompsen het volgende:
De inschrijvingen werden meegeteld tot 8 uur toch? Of morgenochtend 8 uur?
Serieus? ik geef ze bij de andere etappes gewoon op het juiste moment door alleen deze keer moest ik weg en had ik geen tijd om nog op tijd de prono door te geven waardoor ik het maar vroeg deed.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef DeMessias het volgende:
Prono's van etappe 2 mogen vanaf NU doorgegeven worden tot morgen 8 AM, geen minuut later.
Voorgaande prono's voor etappe 2 controleer ik niet, anders levert het me dagelijks extra werk op. Dus wie nu doorgeeft noteer ik, de rest niet.
Je bent nog in het klassement opgenomen omdat het inderdaad niet in de OP stond en ik je dus het voordeel van de twijfel geefquote:Op zondag 3 juli 2011 18:22 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Serieus? ik geef ze bij de andere etappes gewoon op het juiste moment door alleen deze keer moest ik weg en had ik geen tijd om nog op tijd de prono door te geven waardoor ik het maar vroeg deed.
Ook zat ik nog met dat "voor 0:00 inzenden" waardoor ik al dacht dat etappe 1 gesloten was en de prono van etappe 2 al mocht.
Is me ook een raadsel, ik pas het aan!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Waarom sta ik daar niet tussen?
[..]
Thanks!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:10 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Is me ook een raadsel, ik pas het aan!
K, nou de rest van de tour maar gewoon volgens het boekje voorspellenquote:Op zondag 3 juli 2011 18:46 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Je bent nog in het klassement opgenomen omdat het inderdaad niet in de OP stond en ik je dus het voordeel van de twijfel geef
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:27 schreef Tompsen het volgende:
Greipel ben ik niet zo zeker over, maar wie niet waagt, wie niet wint blijft maagd zo luidt het gezegde
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik sta er ook niet bij. De Dagzege #1
F*ck, dan is er echt iets misgegaan gisteravond bij het noteren, mag ik niet meer na 01 u doenquote:
M'n complimenten hiervoor.quote:[b]Op zondag 3 juli 2011 20:48 schreef DeMessias het volgende:
* DeMessias heeft het werk ruimschoots onderschat
Ja, ben ik ook aan het denken. Momenteel vallen er deelnemers af en komen er anderen bij wat helemaal niet overzichtelijk is.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:57 schreef Tompsen het volgende:
[..]
M'n complimenten hiervoor.
Anders is het misschien handig om de inschrijvingen na morgen of na etappe 5 te stoppen? Dan blijft het overzichtelijk, dan weet je hoeveel mensen je hebt, hebt je een vaste lijst deelnemers, en dan is het ook niet meer zoeken. Kunje ook niemand vergeten.
Welquote:Op zondag 3 juli 2011 20:48 schreef DeMessias het volgende:
Op hoop van zegen*![]()
[ afbeelding ]
Ik zou het gewoon doen. Bij elk spel is een inschrijflimiet dus gewoon doen. Dan blijft het overzichtelijk en voor jou ook leuk om bij te houden.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook aan het denken. Momenteel vallen er deelnemers af en komen er anderen bij wat helemaal niet overzichtelijk is.
Kijk zo mag ik het zienquote:Op zondag 3 juli 2011 23:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]
500 bonuspunten, alleen al om het geloof dat verder niemand meer in 'm heeft
Ik heb er wel 60 in totaal he.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:00 schreef Nober het volgende:
Etappe 3:
1 Cavendish
2 Petacchi
3 Farrar
Ondanks dat DeLuna 0 punten had (ja ik ben soms eigenwijs).
Maar we zijn je dankbaar!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:48 schreef DeMessias het volgende:
Op hoop van zegen*![]()
[ afbeelding ]
Are you American with your am...? Waarom niet gewoon 8 uur s' morgens, considering the fact that we're from Nederland and have our own taal.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:52 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Deadline is helaas om 8 am verstreken.
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:29 schreef Gramulanion het volgende:
1. Farrar
2. Cavendish
3. Rojas
Met het standaard lijstje red je het waarschijnlijk toch niet.
Tompsen, heb je zin om het te proberen voor vandaag? Je mag dan een excel of wordfiletje etc. mailen naar dedagzege@gmail.com Daarna maak ik er wel een afbeelding van en post ik het in de OP.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:22 schreef Tompsen het volgende:
Waar was die hark van een petacchi nou in de sprint, 5 punten in de min
Opzich wil ik wel het algemeen klassement bijwerken alleen ben niet zo handig met dit soort dingen dan posten enzo
Nog even alles op volgorde zetten qua plaatsen en dan komt ie eraan.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:59 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Tompsen, heb je zin om het te proberen voor vandaag? Je mag dan een excel of wordfiletje etc. mailen naar dedagzege@gmail.com Daarna maak ik er wel een afbeelding van en post ik het in de OP.
Super, ik heb het voorlopig zelf gedaan zoals je ziet in de OP. Ondertussen van de volgenden hulp aangeboden gekregen:quote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Nog even alles op volgorde zetten qua plaatsen en dan komt ie eraan.
Oh nou dan kan ik er mee stoppen. Heb jij een speciaal excelbestandje ervoor? Zo ja, zou je deze dan door kunnen sturen naar ons.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:38 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Super, ik heb het voorlopig zelf gedaan zoals je ziet in de OP. Ondertussen van de volgenden hulp aangeboden gekregen:
Tompsen,
bastiefcg
Agüero
waarvoor mijn oprechte dank!![]()
Voorlopig zal bastiefcg trachten het algemene klassement op te stellen. Tompsen en Agüero, kunnen jullie inspringen moesten ik of bastiefcg een dag niet kunnen?
Etappe 1: 45 punten (Gilbert 50, Rojas 0, BH -5)quote:Op maandag 4 juli 2011 22:56 schreef Mr_Scofield het volgende:
Ik zie nu dat ik op -10 sta, maar had de 1e etappe al 50 punten behaald,
bij de ploegentijdrit was ik te laat met mij prono dus denk dat jullie me toen vergeten zijn ofzo?:p
Hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:22 schreef DeMessias het volgende:
Gefeliciteerd DeLunaHet is zwart op wit bewezen: er zijn vrouwen met koersinzicht
![]()
[ afbeelding ]
Bastiefcg, ik stuur je zo dadelijk de excel fileHelaas is het niet opgeslagen *fail*
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:54 schreef Aalbers het volgende:
Wordt er ook een algemeen klassement bijgehouden?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:27 schreef Bastiefcg het volgende:
Ja, er wordt zeker een klassement bijgehouden. Alleen ben ik nu even bezig om het excel sheetje wat aan te passen, zodat het voor DeMessias en mij wat makkelijker wordt om de standen bij te werken. Dus graag nog even geduld voor het algemeen klassement
Straks is deze vol (nog een paar posts) en kan jijzelf mooi even een nieuwe openen. Kan jij mooi alles even in de OP zetten en bijwerken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:19 schreef DeMessias het volgende:
Algemeen klassement ontvangen van Bastiefcg, waarvoor dank!Excelfiletje is nu ook geupdate en wordt morgen nog door mezelf bijgewerkt in de hoop alles nog net iets sneller te kunnen plaatsen
OP is bijgewerkt maar ik zal deze even sluiten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Straks is deze vol (nog een paar posts) en kan jijzelf mooi even een nieuwe openen. Kan jij mooi alles even in de OP zetten en bijwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |