Serieus? ik geef ze bij de andere etappes gewoon op het juiste moment door alleen deze keer moest ik weg en had ik geen tijd om nog op tijd de prono door te geven waardoor ik het maar vroeg deed.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef DeMessias het volgende:
Prono's van etappe 2 mogen vanaf NU doorgegeven worden tot morgen 8 AM, geen minuut later.
Voorgaande prono's voor etappe 2 controleer ik niet, anders levert het me dagelijks extra werk op. Dus wie nu doorgeeft noteer ik, de rest niet.
Je bent nog in het klassement opgenomen omdat het inderdaad niet in de OP stond en ik je dus het voordeel van de twijfel geefquote:Op zondag 3 juli 2011 18:22 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Serieus? ik geef ze bij de andere etappes gewoon op het juiste moment door alleen deze keer moest ik weg en had ik geen tijd om nog op tijd de prono door te geven waardoor ik het maar vroeg deed.
Ook zat ik nog met dat "voor 0:00 inzenden" waardoor ik al dacht dat etappe 1 gesloten was en de prono van etappe 2 al mocht.
Is me ook een raadsel, ik pas het aan!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Waarom sta ik daar niet tussen?
[..]
Thanks!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:10 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Is me ook een raadsel, ik pas het aan!
K, nou de rest van de tour maar gewoon volgens het boekje voorspellenquote:Op zondag 3 juli 2011 18:46 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Je bent nog in het klassement opgenomen omdat het inderdaad niet in de OP stond en ik je dus het voordeel van de twijfel geef
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:27 schreef Tompsen het volgende:
Greipel ben ik niet zo zeker over, maar wie niet waagt, wie niet wint blijft maagd zo luidt het gezegde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |