quote:Op zondag 3 juli 2011 19:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik sta er ook niet bij. De Dagzege #1
F*ck, dan is er echt iets misgegaan gisteravond bij het noteren, mag ik niet meer na 01 u doenquote:
M'n complimenten hiervoor.quote:[b]Op zondag 3 juli 2011 20:48 schreef DeMessias het volgende:
* DeMessias heeft het werk ruimschoots onderschat
Ja, ben ik ook aan het denken. Momenteel vallen er deelnemers af en komen er anderen bij wat helemaal niet overzichtelijk is.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:57 schreef Tompsen het volgende:
[..]
M'n complimenten hiervoor.
Anders is het misschien handig om de inschrijvingen na morgen of na etappe 5 te stoppen? Dan blijft het overzichtelijk, dan weet je hoeveel mensen je hebt, hebt je een vaste lijst deelnemers, en dan is het ook niet meer zoeken. Kunje ook niemand vergeten.
Welquote:Op zondag 3 juli 2011 20:48 schreef DeMessias het volgende:
Op hoop van zegen*![]()
[ afbeelding ]
Ik zou het gewoon doen. Bij elk spel is een inschrijflimiet dus gewoon doen. Dan blijft het overzichtelijk en voor jou ook leuk om bij te houden.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook aan het denken. Momenteel vallen er deelnemers af en komen er anderen bij wat helemaal niet overzichtelijk is.
Kijk zo mag ik het zienquote:Op zondag 3 juli 2011 23:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]
500 bonuspunten, alleen al om het geloof dat verder niemand meer in 'm heeft
Ik heb er wel 60 in totaal he.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:00 schreef Nober het volgende:
Etappe 3:
1 Cavendish
2 Petacchi
3 Farrar
Ondanks dat DeLuna 0 punten had (ja ik ben soms eigenwijs).
Maar we zijn je dankbaar!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:48 schreef DeMessias het volgende:
Op hoop van zegen*![]()
[ afbeelding ]
Are you American with your am...? Waarom niet gewoon 8 uur s' morgens, considering the fact that we're from Nederland and have our own taal.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:52 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Deadline is helaas om 8 am verstreken.
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:29 schreef Gramulanion het volgende:
1. Farrar
2. Cavendish
3. Rojas
Met het standaard lijstje red je het waarschijnlijk toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |