Tompsen, heb je zin om het te proberen voor vandaag? Je mag dan een excel of wordfiletje etc. mailen naar dedagzege@gmail.com Daarna maak ik er wel een afbeelding van en post ik het in de OP.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:22 schreef Tompsen het volgende:
Waar was die hark van een petacchi nou in de sprint, 5 punten in de min
Opzich wil ik wel het algemeen klassement bijwerken alleen ben niet zo handig met dit soort dingen dan posten enzo
Nog even alles op volgorde zetten qua plaatsen en dan komt ie eraan.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:59 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Tompsen, heb je zin om het te proberen voor vandaag? Je mag dan een excel of wordfiletje etc. mailen naar dedagzege@gmail.com Daarna maak ik er wel een afbeelding van en post ik het in de OP.
Super, ik heb het voorlopig zelf gedaan zoals je ziet in de OP. Ondertussen van de volgenden hulp aangeboden gekregen:quote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Nog even alles op volgorde zetten qua plaatsen en dan komt ie eraan.
Oh nou dan kan ik er mee stoppen. Heb jij een speciaal excelbestandje ervoor? Zo ja, zou je deze dan door kunnen sturen naar ons.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:38 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Super, ik heb het voorlopig zelf gedaan zoals je ziet in de OP. Ondertussen van de volgenden hulp aangeboden gekregen:
Tompsen,
bastiefcg
Agüero
waarvoor mijn oprechte dank!![]()
Voorlopig zal bastiefcg trachten het algemene klassement op te stellen. Tompsen en Agüero, kunnen jullie inspringen moesten ik of bastiefcg een dag niet kunnen?
Etappe 1: 45 punten (Gilbert 50, Rojas 0, BH -5)quote:Op maandag 4 juli 2011 22:56 schreef Mr_Scofield het volgende:
Ik zie nu dat ik op -10 sta, maar had de 1e etappe al 50 punten behaald,
bij de ploegentijdrit was ik te laat met mij prono dus denk dat jullie me toen vergeten zijn ofzo?:p
Hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:22 schreef DeMessias het volgende:
Gefeliciteerd DeLunaHet is zwart op wit bewezen: er zijn vrouwen met koersinzicht
![]()
[ afbeelding ]
Bastiefcg, ik stuur je zo dadelijk de excel fileHelaas is het niet opgeslagen *fail*
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:54 schreef Aalbers het volgende:
Wordt er ook een algemeen klassement bijgehouden?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:27 schreef Bastiefcg het volgende:
Ja, er wordt zeker een klassement bijgehouden. Alleen ben ik nu even bezig om het excel sheetje wat aan te passen, zodat het voor DeMessias en mij wat makkelijker wordt om de standen bij te werken. Dus graag nog even geduld voor het algemeen klassement
Ik ben een kluns met excel vrees ik
Straks is deze vol (nog een paar posts) en kan jijzelf mooi even een nieuwe openen. Kan jij mooi alles even in de OP zetten en bijwerken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:19 schreef DeMessias het volgende:
Algemeen klassement ontvangen van Bastiefcg, waarvoor dank!Excelfiletje is nu ook geupdate en wordt morgen nog door mezelf bijgewerkt in de hoop alles nog net iets sneller te kunnen plaatsen
OP is bijgewerkt maar ik zal deze even sluiten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Straks is deze vol (nog een paar posts) en kan jijzelf mooi even een nieuwe openen. Kan jij mooi alles even in de OP zetten en bijwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |