abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98797943
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

2 opties:

- Ik haal mijn vlees in België
- Ik haal mijn vlees bij de Islamitische slager, deze zal het uit Belgie/Frankrijk halen

:{²
Maar als je dat stukkie uit de Koran leest dan mag je toch ook geen vlees eten van een dier
dat lang op transport is geweest? Dus dan moet je slager ''dood'' vlees importeren toch?

En als je het zelf uit België gaat halen moet het dus ook al dood zijn, dus dan moet je
een koelbox meenemen.

Maar stel nou dat het straks in die landen ook verboden is, wat dan?
Als je dat stukkie uit de koran een net zo interpreteert als ik dan zou je toch juist
in overtreding zijn, maar mag je wel ''verdoofd'' geslacht vlees eten omdat het niet anders kan

Toch?

dit stukkie bedoel ik Ritueel slachten verboden!

ow... edit dat stukkie over transport stond hier

Ritueel slachten verboden!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:13:03 #152
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_98798064
Je mag geen dood vlees eten, in de zin dat het dier dood is voor de slacht. Dus als ik onnozel over straat loop en ik zie een dood konijn mag ik dat niet als spijs gebruiken. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_98798082
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Maar als je dat stukkie uit de Koran leest dan mag je toch ook geen vlees eten van een dier
dat lang op transport is geweest? Dus dan moet je slager ''dood'' vlees importeren toch?

En als je het zelf uit België gaat halen moet het dus ook al dood zijn, dus dan moet je
een koelbox meenemen.

Maar stel nou dat het straks in die landen ook verboden is, wat dan?
Als je dat stukkie uit de koran een net zo interpreteert als ik dan zou je toch juist
in overtreding zijn, maar mag je wel ''verdoofd'' geslacht vlees eten omdat het niet anders kan

Toch?

dit stukkie bedoel ik Ritueel slachten verboden!
Als het echt irritant gaat worden passen een paar wijze moslims die wat voor het zeggen hebben er wel een mouw aan. Rentebetalen mag normaal ook niet maar hypotheken zijn dan weer min of meer toegestaan is de consensus. Pragmatisme kun je de moslim wereld niet ontzeggen.
pi_98798181
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Als het echt irritant gaat worden passen een paar wijze moslims die wat voor het zeggen hebben er wel een mouw aan. Rentebetalen mag normaal ook niet maar hypotheken zijn dan weer min of meer toegestaan is de consensus. Pragmatisme kun je de moslim wereld niet ontzeggen.
Mond houden als twee volwassen mensen praten.... :7
pi_98798220
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Mond houden als twee volwassen mensen praten.... :7
Dit was een weloverwogen opmerking.
pi_98798407
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Je mag geen dood vlees eten, in de zin dat het dier dood is voor de slacht. Dus als ik onnozel over straat loop en ik zie een dood konijn mag ik dat niet als spijs gebruiken. :{

hmmmm .... als je dat stukkie effe goed leest dan zie je dat dat best wel mag...

maar jah... van jou mag ik ook niet zwemmen :') jij bent dus echt zo'n hele strenge oO<

''ril''
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:22:14 #157
13462 BansheeBoy
pi_98798678
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maar jah... van jou mag ik ook niet zwemmen :') jij bent dus echt zo'n hele strenge oO<
Je mag gerust zwemmen, graag zelfs. Maar doe dat alleen met girls. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:23:02 #158
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98798737
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij zwemt alleen met de girls? Welke girls?
Krekker is de bom!
pi_98798837
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

ow.. :D dat mag dan weer wel?

ik dacht dat dat ook niet mocht, maar waar vind je een zwembad of een strand waar
alleen girls zijn?

is wel een beetje lastig toch? oO<
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:25:07 #160
13462 BansheeBoy
pi_98798879
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:23 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Jij zwemt alleen met de girls? Welke girls?
Nee, ik juist niet. Ik wil graag zwemmen, maar hier in de buurt is er nergens mannen zwemmen. Vorige week ben ik in Charlois geweest omdat op hun website staat dat daar mogelijk is. Daar aangekomen bleken ze dit helaas niet meer doen. Dus altijd gemengd. Ik zwem dus niet. :{

Random woord: bamboe

pi_98798936
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, ik juist niet. Ik wil graag zwemmen, maar hier in de buurt is er nergens mannen zwemmen. Vorige week ben ik in Charlois geweest omdat op hun website staat dat daar mogelijk is. Daar aangekomen bleken ze dit helaas niet meer doen. Dus altijd gemengd. Ik zwem dus niet. :{

Ja jongen, de jaren 40 (van de 18e eeuw) zijn al een tijdje voorbij in onze cultuur :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_98799055
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

sorry mischien ben ik dom maar wat is dat gedoe steeds met Random woord
waar slaat dat op?

enne on topic of eigenlijk niet geloof ik :')
maar eh... als je nou met je eigen ''girl'' gaat zwemmen? mag dat ook niet?
pi_98799127
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja jongen, de jaren 40 (van de 18e eeuw) zijn al een tijdje voorbij in onze cultuur :D
Ik denk dat ik er een roseetje bij pak _O-
pi_98799198
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er een roseetje bij pak _O-
Ja, wij mogen hier alcohol :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:30:57 #165
13462 BansheeBoy
pi_98799215
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

maar eh... als je nou met je eigen ''girl'' gaat zwemmen? mag dat ook niet?
Je eigen girl? Dat mag, dat is juist mooi en zorgt voor verfijnde tederheid en massieve stabiliteit in een goed huwelijk. :{

pi_98799402
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je eigen girl? Dat mag, dat is juist mooi en zorgt voor verfijnde tederheid en massieve stabiliteit in een goed huwelijk. :{

nah... kiek eens an.. *;

maar dan moet je wel een zwembad of een strand voor jullie tweetjes kunnen vinden ...

blijft lastig natuurlijk heh als je zo blijft denken.
pi_98799703
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

nah... kiek eens an.. *;

maar dan moet je wel een zwembad of een strand voor jullie tweetjes kunnen vinden ...

blijft lastig natuurlijk heh als je zo blijft denken.
Ik vraag me altijd af waarom de vrouwen zich altijd moeten bedekken om geile gedachtes bij de mannen te voorkomen. Zou het niet simpeler zijn om de mannen te blinddoeken?
pi_98799750
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af waarom de vrouwen zich altijd moeten bedekken om geile gedachtes bij de mannen te voorkomen. Zou het niet simpeler zijn om de mannen te blinddoeken?
:D _O_
pi_98799815
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D _O_
nou ja de mannen zijn duidelijk het probleem hier. dan is het wel zo fair om hun de beperkingen op te leggen lijkt me.
pi_98800055
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

nou ja de mannen zijn duidelijk het probleem hier. dan is het wel zo fair om hun de beperkingen op te leggen lijkt me.
Nee, de mannen zijn het probleem niet. De vrouwen ook niet. Het probleem zit 'm tussen de oren. Mannen superieur aan vrouwen, doe je niks aan. Helaas.
pi_98800141
Nah... heren welterusten in ieder geval... :z

was weer een leerzaam avondje,,, (8>
pi_98800302
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... heren welterusten in ieder geval... :z

was weer een leerzaam avondje,,, (8>
trustuh liefje.
pi_98800968
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ow... geef eens een voorbeeld, wat zouden ''wij'' kunnen leren?
Ik geef je een kort lijstje:

- Er wordt meer waarde gehecht aan het vrouwelijke schoon. Je mag namelijk vrouwen buiten je eigen vrouwen niet met seksuele intentie bekijken of aankijken.
- Je moet kwesties en geheimen binnen je relatie ook binnen je relatie houden. Dus moslim mannen mogen niet aan al hun vrienden vertellen over ranzige of gênante feiten van zijn vrouwen.
- Relaties worden gebouwd op vertrouwen en afspraken en niet op tijdelijke verliefdheid.
- Relaties worden beschermd met een huwelijkscontract.

PS: een vrouw mag in haar huwelijkscontract opnemen dat haar man monogaam moet zijn.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  woensdag 29 juni 2011 @ 00:13:50 #174
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_98801402
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik betwijfel of de soep zo heet gegeten gaat worden als dat ie is opgediend. indien dit idd doorgaat dan is dat een aardige aderlating voor de vleesexport.
Deze wet gaat in de eerste kamer sneuvelen, en anders in Straatsburg. Enig probleem is dat het dan inmiddels een paar jaar verder is, met alle economische gevolgen van dien voor de benadeelde slachthuizen.

Idioot trouwens: Nederlandse rechter mag wet niet toetsen aan grondwet (zoals in de VS), maar het Europees Hof voor de Rechten van de Mens schijnt dat wel te mogen.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_98801953
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

in moslim kringen geen bier natuurlijk. en het lijkt net alsof je het iets negatiefs vindt.
Uiteraard, ik ben vrouw, je pakt je eigen biertje maar ..

eenuh, als je er dan toch al staat ;)
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')