Maar als je dat stukkie uit de Koran leest dan mag je toch ook geen vlees eten van een dierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
2 opties:
- Ik haal mijn vlees in België
- Ik haal mijn vlees bij de Islamitische slager, deze zal het uit Belgie/Frankrijk halen²
Als het echt irritant gaat worden passen een paar wijze moslims die wat voor het zeggen hebben er wel een mouw aan. Rentebetalen mag normaal ook niet maar hypotheken zijn dan weer min of meer toegestaan is de consensus. Pragmatisme kun je de moslim wereld niet ontzeggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar als je dat stukkie uit de Koran leest dan mag je toch ook geen vlees eten van een dier
dat lang op transport is geweest? Dus dan moet je slager ''dood'' vlees importeren toch?
En als je het zelf uit België gaat halen moet het dus ook al dood zijn, dus dan moet je
een koelbox meenemen.
Maar stel nou dat het straks in die landen ook verboden is, wat dan?
Als je dat stukkie uit de koran een net zo interpreteert als ik dan zou je toch juist
in overtreding zijn, maar mag je wel ''verdoofd'' geslacht vlees eten omdat het niet anders kan
Toch?
dit stukkie bedoel ik Ritueel slachten verboden!
Mond houden als twee volwassen mensen praten....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als het echt irritant gaat worden passen een paar wijze moslims die wat voor het zeggen hebben er wel een mouw aan. Rentebetalen mag normaal ook niet maar hypotheken zijn dan weer min of meer toegestaan is de consensus. Pragmatisme kun je de moslim wereld niet ontzeggen.
Dit was een weloverwogen opmerking.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mond houden als twee volwassen mensen praten....
hmmmm .... als je dat stukkie effe goed leest dan zie je dat dat best wel mag...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Je mag geen dood vlees eten, in de zin dat het dier dood is voor de slacht. Dus als ik onnozel over straat loop en ik zie een dood konijn mag ik dat niet als spijs gebruiken.²
Je mag gerust zwemmen, graag zelfs. Maar doe dat alleen met girls.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maar jah... van jou mag ik ook niet zwemmenjij bent dus echt zo'n hele strenge
![]()
Jij zwemt alleen met de girls? Welke girls?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je mag gerust zwemmen, graag zelfs. Maar doe dat alleen met girls.²
ow..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je mag gerust zwemmen, graag zelfs. Maar doe dat alleen met girls.²
Nee, ik juist niet. Ik wil graag zwemmen, maar hier in de buurt is er nergens mannen zwemmen. Vorige week ben ik in Charlois geweest omdat op hun website staat dat daar mogelijk is. Daar aangekomen bleken ze dit helaas niet meer doen. Dus altijd gemengd. Ik zwem dus niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij zwemt alleen met de girls? Welke girls?
Ja jongen, de jaren 40 (van de 18e eeuw) zijn al een tijdje voorbij in onze cultuurquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik juist niet. Ik wil graag zwemmen, maar hier in de buurt is er nergens mannen zwemmen. Vorige week ben ik in Charlois geweest omdat op hun website staat dat daar mogelijk is. Daar aangekomen bleken ze dit helaas niet meer doen. Dus altijd gemengd. Ik zwem dus niet.
Random woord: bamboe²
sorry mischien ben ik dom maar wat is dat gedoe steeds met Random woordquote:
Ik denk dat ik er een roseetje bij pakquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja jongen, de jaren 40 (van de 18e eeuw) zijn al een tijdje voorbij in onze cultuur
Ja, wij mogen hier alcoholquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er een roseetje bij pak
Je eigen girl? Dat mag, dat is juist mooi en zorgt voor verfijnde tederheid en massieve stabiliteit in een goed huwelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maar eh... als je nou met je eigen ''girl'' gaat zwemmen? mag dat ook niet?
nah... kiek eens an..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je eigen girl? Dat mag, dat is juist mooi en zorgt voor verfijnde tederheid en massieve stabiliteit in een goed huwelijk.²
Ik vraag me altijd af waarom de vrouwen zich altijd moeten bedekken om geile gedachtes bij de mannen te voorkomen. Zou het niet simpeler zijn om de mannen te blinddoeken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... kiek eens an..![]()
maar dan moet je wel een zwembad of een strand voor jullie tweetjes kunnen vinden ...
blijft lastig natuurlijk heh als je zo blijft denken.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom de vrouwen zich altijd moeten bedekken om geile gedachtes bij de mannen te voorkomen. Zou het niet simpeler zijn om de mannen te blinddoeken?
nou ja de mannen zijn duidelijk het probleem hier. dan is het wel zo fair om hun de beperkingen op te leggen lijkt me.quote:
Nee, de mannen zijn het probleem niet. De vrouwen ook niet. Het probleem zit 'm tussen de oren. Mannen superieur aan vrouwen, doe je niks aan. Helaas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou ja de mannen zijn duidelijk het probleem hier. dan is het wel zo fair om hun de beperkingen op te leggen lijkt me.
trustuh liefje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... heren welterusten in ieder geval...![]()
was weer een leerzaam avondje,,,
Ik geef je een kort lijstje:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... geef eens een voorbeeld, wat zouden ''wij'' kunnen leren?
Deze wet gaat in de eerste kamer sneuvelen, en anders in Straatsburg. Enig probleem is dat het dan inmiddels een paar jaar verder is, met alle economische gevolgen van dien voor de benadeelde slachthuizen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik betwijfel of de soep zo heet gegeten gaat worden als dat ie is opgediend. indien dit idd doorgaat dan is dat een aardige aderlating voor de vleesexport.
Uiteraard, ik ben vrouw, je pakt je eigen biertje maar ..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in moslim kringen geen bier natuurlijk. en het lijkt net alsof je het iets negatiefs vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |