Als je op een slagveld met een wapen op mij begint te schieten, dan zal ik terug schieten en als ik je raak dan is het je eigen schuld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wanneer mag je mij doodmaken dan?
ik ben namelijk ongelovig
Ik mag alleen weigeren als de jongen een ongelovige of moreel corrupt is. Anders moet ik haar wens inwilligen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en anders? als jij hem nu niet bij vind passen en zij vind van wel, wat ga je dan doen?
ow.... pffff nah ik ga niet op je schieten hoor ...quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als je op een slagveld met een wapen op mij begint te schieten, dan zal ik terug schieten en als ik je raak dan is het je eigen schuld.
[..]
Ik mag alleen weigeren als de jongen een ongelovige of moreel corrupt is. Anders moet ik haar wens inwilligen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:59 schreef ems. het volgende:
Nederlandse vriend van mij heeft met een mocromeisje (al iets van 7-8 jaar). Haar vader heeft haar nooit meer willen zien of over haar willen praten.
Er is nog zoiets als voortschrijdend inzicht, natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:51 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat vind ik dus onzin. Hiermee zou je zeggen dat een uitzonderingspositie in een wet regelmatig tegen het licht gehouden moet worden, waarbij de bevoordeelden zich steeds opnieuw moeten bewijzen. Lijkt mij een onwenselijke situatie.
Welke schade precies? Dat ze geconfronteerd worden met hun eigen hypocritie?quote:En dan nog. Zelfs de veronderstelde (en dus niet bewezen!) winst in dierenwelzijn is zo marginaal dat ik niet begrijp dat dit voor veel mensen opweegt tegen schaden van religieuze minderheden.
Gelijk heeft ze !quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:00 schreef ems. het volgende:
Waar zij trouwens vrede mee heeft. Ze moet niets meer met haar vader of de koran te maken te hebben
In het algemeen is dat zeker nuttig. Maar dan wel naar aanleiding van een goede onderbouwing.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Er is nog zoiets als voortschrijdend inzicht, natuurlijk.
Het lijkt mij overigens helemaal niet onwenselijk om eens in de zoveel tijd wetten te beoordelen op hun relevantie en wenselijkheid.
Beperkt worden in het uitvoeren van je godsdienst? Niet serieus genomen worden door je niet-gelovige medeburger?quote:[..]
Welke schade precies? Dat ze geconfronteerd worden met hun eigen hypocritie?
Is het ook, maar van beide kanten...quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:04 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
In het algemeen is dat zeker nuttig. Maar dan wel naar aanleiding van een goede onderbouwing.
[..]
Beperkt worden in het uitvoeren van je godsdienst? Niet serieus genomen worden door je niet-gelovige medeburger?
Bovendien straalt je aanname een hooghartige arrogantie uit die gelijk is aan godsdienstfundamentalisme. Hoezo hypocriet. Ik vind het hypocriet dat een paar duizend joden verboden wordt om hun vlees op hun eigen traditionele manier te slachten, die niet (of anders nauwelijks) meer leed veroorzaakt, terwijl de echte problemen ongemoeid worden gelaten. Dat is pas hypocriet.
De meeste moslims proberen dit soort geboden op een simplistische manier uit te leggen. Want je kunt eigenlijk niet zo simpel spreken over het niet letterlijk nemen of in de tijdgeest plaatsten binnen de islamitische wetgeving.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:52 schreef thumbnail het volgende:
[..]
De Koran roept de moslims op tot djihaad fi sabiel Allah, "zich inspannen op de weg van Allah", de technische term voor "oorlog tegen de ongelovigen". Op zeker 23 plaatsen in de Koran worden de moslims opgeroepen om strijd te voeren tegen de ongelovigen.
Maar als je de Moslims dit laat zien dan zeggen ze dat je dit niet letterlijk moet nemen en dat je het moet zien in de tijdsgeest van die periode.
Waarom zou je dat dan ook niet kunnen zeggen van dat rituele slachten?
Dus dan volgen joden niet de Tora letterlijk, maar de Misjna letterlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het jodendom ziet de Tora (de schriftelijke leer) en de Misjna (de mondelinge leer) als één geheel. De misjna is daarbij een soort toelichting.
Een makkelijk voorbeeld: in de tora staat: "Oog om oog, tand om tand". De misjna leert dat als je iemand zijn oog verwond dat je dan een schadevergoeding moet betalen ten waarde van een oog (en ook hoe dat bedrag tot stand komt).
Ik wil niet gemeen zijn, maar de doorsnee Hollandse kaaskop is eigenlijk een boerenlul zonder manieren. Dus ik moet het zien voordat ik het geloofquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.... pffff nah ik ga niet op je schieten hoor ...![]()
en van je dochter, tja wordt wel een probleem dan als ze verliefd word op een jongen
die niet Moslim is, een Hollandse Kaaskop bijvoorbeeld... en die kans is er natuurlijk
wel aangezien je hier in Kaaskoppenland woont, nah... wordt nog wat dan.
Dat kan een probleem zijn. Dat hoeft het niet te zijn, dat is namelijk geheel aan de ouders en de manier waarop ze in het leven staan. Zo kan ik tal van voorbeelden uit mijn omgeving opnoemen waarbij het "andersom" het geval is, en de autochtone familie de dochter praktisch hebben verbannen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.... pffff nah ik ga niet op je schieten hoor ...![]()
en van je dochter, tja wordt wel een probleem dan als ze verliefd word op een jongen
die niet Moslim is, een Hollandse Kaaskop bijvoorbeeld... en die kans is er natuurlijk
wel aangezien je hier in Kaaskoppenland woont, nah... wordt nog wat dan.
Ga maar eens naar je imam toe. Als jij denkt dat je een dier dat sterft door mishandeling gewoon op mag eten, dan begrijp je het concept "halal" niet echt. Halal ziet namelijk niet slechts op de manier van slachting.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wil je dan alsjeblieft mij naar de islamitische bronnen verwijzen waar je dit kunt lezen.
Mee eens, maar zie ook wat ik hierboven al zei (pakken wat je pakken kunt etc).quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:04 schreef PhysicsRules het volgende:
In het algemeen is dat zeker nuttig. Maar dan wel naar aanleiding van een goede onderbouwing.
Dit is niets nieuws.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:04 schreef PhysicsRules het volgende:Beperkt worden in het uitvoeren van je godsdienst? Niet serieus genomen worden door je niet-gelovige medeburger?
Ik hou gewoon van rationele argumentatie en feiten. Niet van: "Het staat in dit ouwe boek, dus doen we het zo," of "We hebben het altijd zo gedaan, dus waarom veranderen?"quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:04 schreef PhysicsRules het volgende:Bovendien straalt je aanname een hooghartige arrogantie uit die gelijk is aan godsdienstfundamentalisme. Hoezo hypocriet. Ik vind het hypocriet dat een paar duizend joden verboden wordt om hun vlees op hun eigen traditionele manier te slachten, die niet (of anders nauwelijks) meer leed veroorzaakt, terwijl de echte problemen ongemoeid worden gelaten. Dat is pas hypocriet.
Niet sterft door mishandeling. Maar eentje die mishandeld is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga maar eens naar je imam toe. Als jij denkt dat je een dier dat sterft door mishandeling gewoon op mag eten, dan begrijp je het concept "halal" niet echt. Halal ziet namelijk niet slechts op de manier van slachting.
Nah... niet alle Kaaskoppen zijn Boerenlullen natuurlijk net zoals niet alle Moslims boerenlullen zijn, maar eh... dan nog een vraagje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik wil niet gemeen zijn, maar de doorsnee Hollandse kaaskop is eigenlijk een boerenlul zonder manieren. Dus ik moet het zien voordat ik het geloof.
Het concept halal slaat niet alleen op voedsel. Je kan je eigen vraag ook zelf beantwoorden door een andere vraag te stellen. Is het halal om dieren te mishandelen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Niet sterft door mishandeling. Maar eentje die mishandeld is.
Dat laatste in klinkklare onzin. Er zijn talloze rapporten die elkaar tegenspreken, en dat is ook door de tegenstanders breed uitgemeten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mee eens, maar zie ook wat ik hierboven al zei (pakken wat je pakken kunt etc).
[..]
Dit is niets nieuws.
[..]
Ik hou gewoon van rationele argumentatie en feiten. Niet van: "Het staat in dit ouwe boek, dus doen we het zo," of "We hebben het altijd zo gedaan, dus waarom veranderen?"
En het spijt me zeer, maar ik heb nog geen enkel rationeel onderbouwd argument van die kant gehoord. Alleen maar emotionele betogen. Daar kan ik helemaal niks mee.
Het verklaart in ieder geval waarom je zulke dubieuze visies hebt over moslims. Zou ik ook hebben over ongelovigen als ik websites van Bin Laden zou bezoeken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... niet alle Kaaskoppen zijn Boerenlullen natuurlijk net zoals niet alle Moslims boerenlullen zijn, maar eh... dan nog een vraagje.
Wat zou je ervan vinden als je dochter dan wel gewone vrienden en vriendinnen heeft die
ongelovig zijn of een ander geloof hebben? Want voorzover ik weet worden de kinderen
op Islamitische Scholen geleerd dat zij geen vrienden mogen zijn van ongelovigen.
De reden die ze geven is deze : ''Alleen moslims kunnen immers goede mensen zijn.''
Ik kan je talloze voorbeelden geven maar hier is één bron
http://www.dutch.faithfre(...)pic.php?f=25&t=15162
Dit is toch triest? Of niet?
Zo gaat de multiculturele samenwerking toch nooit lukken?
Als de kaaskoppen dit zouden doen op onze Nederlandse scholen dan zou
het land te klein zijn en iedereen moord en brand schreeuwen over racisme, maar dit
mag wel?
Dus je wil zeggen dat het vlees van een mishandeld dier per definitie onrein is, omdat de dier mishandeld is?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het concept halal slaat niet alleen op voedsel. Je kan je eigen vraag ook zelf beantwoorden door een andere vraag te stellen. Is het halal om dieren te mishandelen?
Dit klinkt meer als armzalig gehuil van een niet-gelovigen. Je haalt je eigen post compleet onderuit door de toonzetting.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:27 schreef Elfletterig het volgende:
Het meest hilarische is nog wel de slachtofferrol die gelovigen (moslims, joden en zelfs christenen) in deze discussie aannemen. Omdat bepaalde primitieve, eeuwenoude slachtmethodes aan banden worden gelegd langs democratische weg, schreeuwen ze moord en brand hoe hun godsdienstvrijheid wordt weggenomen en dat ze geen respect meer krijgen van niet-gelovigen.
Een paar opmerkingen zijn op zijn plaats:
- Ik respecteer dat mensen een religie hebben, maar ik heb niet méér respect voor gelovigen omdat ze een religie aanhangen. Andersom ligt dat vaak heel anders.
- De godsdienstvrijheid blijft gewoon van kracht. Alleen wordt een bepaald ritueel aan banden gelegd.
- Gelovigen hebben vele eeuwen lang hun opvattingen aan anderen opgelegd, onder meer via democratische weg. Nog steeds zijn er politieke partijen die niets anders dan dat nastreven.
Het gehuil is dus bijzonder hypocriet. Voor de gelovige die vindt dat hij iets opgelegd krijgt: weet je ook eens hoe dat voelt. Niet-gelovigen ervaren dit al tientallen, honderden jaren.
Zoals ik het lees is er oorlog zolang er ongelovigen zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:09 schreef Mathemaat het volgende:
De meeste moslims proberen dit soort geboden op een simplistische manier uit te leggen. Want je kunt eigenlijk niet zo simpel spreken over het niet letterlijk nemen of in de tijdgeest plaatsten binnen de islamitische wetgeving.
Ik zal je het gebod zo uitleggen:
Het doden van een ongelovige is verboden, behalve tijdens jihad op het slagveld zolang de ongelovige verzet. Wanneer is er sprake van jihad? Er is sprake van jihad tijdens oorlog.
Nou mijn Pa stond ook niet echt te juichenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan een probleem zijn. Dat hoeft het niet te zijn, dat is namelijk geheel aan de ouders en de manier waarop ze in het leven staan. Zo kan ik tal van voorbeelden uit mijn omgeving opnoemen waarbij het "andersom" het geval is, en de autochtone familie de dochter praktisch hebben verbannen.
Inderdaad. Indien diegene die het geslachte mishandelde dier opeet ook WEET dat het dier gedurende zijn leven is gemarteld, dan is er geen sprake meer van "halal" vlees.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat het vlees van een mishandeld dier per definitie onrein is, omdat de dier mishandeld is?
Dat heeft in een heleboel kranten gestaan, ik googelde even en dit was de eerste hitquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het verklaart in ieder geval waarom je zulke dubieuze visies hebt over moslims. Zou ik ook hebben over ongelovigen als ik websites van Bin Laden zou bezoeken.
Als ze dit kunnen aantonen, krijgen ze ontheffing en mogen ze wél ritueel slachten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:04 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik vind het hypocriet dat een paar duizend joden verboden wordt om hun vlees op hun eigen traditionele manier te slachten, die niet (of anders nauwelijks) meer leed veroorzaakt,
Paar ongelovige vriendinnen mag zolang ze maar niet beïnvloed wordt door hun doen en denken, dit geldt voor gelovige vriendinnen. Moslim of geen moslim vrienden is weer uit den boze.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... niet alle Kaaskoppen zijn Boerenlullen natuurlijk net zoals niet alle Moslims boerenlullen zijn, maar eh... dan nog een vraagje.
Wat zou je ervan vinden als je dochter dan wel gewone vrienden en vriendinnen heeft die
ongelovig zijn of een ander geloof hebben? Want voorzover ik weet worden de kinderen
op Islamitische Scholen geleerd dat zij geen vrienden mogen zijn van ongelovigen.
De reden die ze geven is deze : ''Alleen moslims kunnen immers goede mensen zijn.''
Ik kan je talloze voorbeelden geven maar hier is één bron
http://www.dutch.faithfre(...)pic.php?f=25&t=15162
Dit is toch triest? Of niet?
Zo gaat de multiculturele samenwerking toch nooit lukken?
Als de kaaskoppen dit zouden doen op onze Nederlandse scholen dan zou
het land te klein zijn en iedereen moord en brand schreeuwen over racisme, maar dit
mag wel?
Kun je een bron geven?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Indien diegene die het geslachte mishandelde dier opeet ook WEET dat het dier gedurende zijn leven is gemarteld, dan is er geen sprake meer van "halal" vlees.
Klopt, ergo is het niet iets wat elke dag aan de orde is. Anders stond het ook niet in de krant.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat heeft in een heleboel kranten gestaan, ik googelde even en dit was de eerste hit![]()
Hier was erg veel ophef over toen hoor,,,
Hieroquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat heeft in een heleboel kranten gestaan, ik googelde even en dit was de eerste hit![]()
Hier was erg veel ophef over toen hoor,,,
Vraag het je lokale imam - of enig andere godsdienstgeleerde. Het concept halal omvat veel meer dan de wijze van slacht. Dat zou je toch wel moeten weten.quote:
Want?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Paar ongelovige vriendinnen mag zolang ze maar niet beïnvloed wordt door hun doen en denken, dit geldt voor gelovige vriendinnen. Moslim of geen moslim vrienden is weer uit den boze.
Dus waarom verbied je mij iets als je niet kan aantonen dat het erger is? Het is van tweeën één.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ze dit kunnen aantonen, krijgen ze ontheffing en mogen ze wél ritueel slachten.
Maar ja, ze kunnen dit niet aantonen.
ja zo lust ik er nog wel een paarquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, ergo is het niet iets wat elke dag aan de orde is. Anders stond het ook niet in de krant.
Laat ik het anders formuleren: waarom zou ik intens medeleven moeten tonen met het grote 'onrecht' dat gelovigen wordt aangedaan, als diezelfde gelovigen zelf voortdurend bezig zijn om hun moraal, hun (bijbelse of koraanse) opvattingen op te dringen via onder meer de politiek?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:29 schreef Mutant01 het volgende:
Dit klinkt meer als armzalig gehuil van een niet-gelovigen. Je haalt je eigen post compleet onderuit door de toonzetting.
Heb hier ook ooit een heel dubieus schoolreglement zien staan van een islamitische basisschool.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ja zo lust ik er nog wel een paar![]()
ik kan nu wel meer voorbeelden gaan zoeken maar dan gaan we helemaal ''off topic'' wat we toch al zijnmaar er zijn natuurlijk niet veel nederlandse leerkrachten op school en als die er wl
zijn zijn er maar weinig die hun mond open durven te doen.
nog één voorbeeldje? wordt hier ook gewoon van tafel geveegd trouwens
Daarnaast stoor ik me ook wel aan het 'maar het is wetenschappelijk helemaal niet bewezen dat die dieren meer lijden' verhaal - gisteren bij KvdB ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mee eens, maar zie ook wat ik hierboven al zei (pakken wat je pakken kunt etc).
[..]
Dit is niets nieuws.
[..]
Ik hou gewoon van rationele argumentatie en feiten. Niet van: "Het staat in dit ouwe boek, dus doen we het zo," of "We hebben het altijd zo gedaan, dus waarom veranderen?"
En het spijt me zeer, maar ik heb nog geen enkel rationeel onderbouwd argument van die kant gehoord. Alleen maar emotionele betogen. Daar kan ik helemaal niks mee.
Het contactformulier op die site doet mij echter vermoeden dat ze niet geheel objectief zijn:quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:25 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat laatste in klinkklare onzin. Er zijn talloze rapporten die elkaar tegenspreken, en dat is ook door de tegenstanders breed uitgemeten.
En over godsdienstvrijheid, ook dat is met vele juridische argumenten beargumenteerd. Er is zelfs een hele website voor opgezet waar het allemaal terug te vinden is. www.kosjerslachten.nl
quote:Alle contacten vanuit het Nederlands-Israëlitisch Kerkgenootschap (NIK) en de Joodse Gemeente Amsterdam (NIHS) met de media lopen via D
Wat ik denk en voel doet er niet toe zodat ik islamitische recht kan begrijpen op een juiste manier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vraag het je lokale imam - of enig andere godsdienstgeleerde. Het concept halal omvat veel meer dan de wijze van slacht. Dat zou je toch wel moeten weten.
Klopt, maar gelovigen maken er graag een probleem van... Ook "gestorvene" is niet aan de orde bij een dier dat alleen verdoofd is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:35 schreef thumbnail het volgende:
O gij die gelooft, eet van de goede dingen, waarmede Wij u hebben voorzien en dank God, indien gij Hem alleen aanbidt. Hij heeft u slechts het gestorvene, het bloed, het varkensvlees en datgene, waarover een andere naam, dan die van God is uitgeroepen, verboden. Maar hij, die gedwongen is en dit niet wenst en geen overtreder is, op hem rust geen zonde. Want God is Vergevensgezind, Genadevol.
Bron, Wiki.
Gedwongen kun je opvatten als wettelijk en dan is er verder toch geen probleem?
Lust je er nog wel een paar? Wil je zeggen dat dit overal aan de orde is? Serieus, je overdrijvingen doen je standpunten echt geen goed. Feit is dat er een aantal Islamitische scholen zijn die dubieuze gedachtegoed verspreiden. Die moet je aanpakken. Feit is dat er nog veel meer Islamitische scholen zijn, waarbij er niets aan de hand is. Een ander feit is dat de het overgrote deel van de moslims niet op Islamitische scholen zit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja zo lust ik er nog wel een paar![]()
ik kan nu wel meer voorbeelden gaan zoeken maar dan gaan we helemaal ''off topic'' wat we toch al zijnmaar er zijn natuurlijk niet veel nederlandse leerkrachten op Islamitische Scholen
en als die er wel zijn zijn er maar weinig die hun mond open durven te doen.
nog één voorbeeldje? wordt hier ook gewoon van tafel geveegd trouwens
ja klopt, was van een Islamitische Basisschool in Amsterdam, maar ik wilde niet teveel off topicquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb hier ook ooit een heel dubieus schoolreglement zien staan van een islamitische basisschool.
Als jezelf emotioneel bindt met mensen, dan neem je hun gewoontes over.quote:
Gelovigen voelen zich verheven boven de rest blijkt maar weer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:40 schreef Elfletterig het volgende:
Klopt, maar gelovigen maken er graag een probleem van... Ook "gestorvene" is niet aan de orde bij een dier dat alleen verdoofd is.
Ik denk niet dat jij ''de andere kant'' wilt zienquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lust je er nog wel een paar? Wil je zeggen dat dit overal aan de orde is? Serieus, je overdrijvingen doen je standpunten echt geen goed. Feit is dat er een aantal Islamitische scholen zijn die dubieuze gedachtegoed verspreiden. Die moet je aanpakken. Feit is dat er nog veel meer Islamitische scholen zijn, waarbij er niets aan de hand is. Een ander feit is dat de het overgrote deel van de moslims niet op Islamitische scholen zit.
Zonder gedachtens en gevoelens, ook geen begrip van het islamitische recht. Of denk je dat Allah (swt) een gevoelloos en gedachteloos mens op de aarde heeft willen zetten? Een soort van robot?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat ik denk en voel doet er niet toe zodat ik islamitische recht kan begrijpen op een juiste manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |