Je hebt bewezen dat je het artikel niet gelezen hebt. Waar heb je dan die link voor nodig die er gewoon staat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef C_N het volgende:
[..]
mousje .
een link van een bron die voor de helft is geplaatst wat is daar raar aan ??
is een normalen vraag en door de zuurheid van sommigen is het weer een poging om de post te niet te doen ,
ow my GOD
quote:
Tja, wat zal ik hier nog aan toevoegen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo weinig eigen tekst en dan nog zo snel uitgepraat. Tsss
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt bewezen dat je het artikel niet gelezen hebt. Waar heb je dan die link voor nodig die er gewoon staat?
En voor jou geldt dan ook je eigen uitspraak.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je zet het mooi neer, maar je post slaat kant nog wal. Je bent de zoveelste die niet op argumenten in gaat, maar loopt te strooien met user-(dis)kwalificaties.
Kortom: Argumentum ad Hominem.
ach ja, het is op zich natuurlijk opvallend dat het een gedeelte van het hele bericht van 8 posts (ja ja, ik heb ze geteld) eerder was, maar die heb jij dan blijkbaar niet gezien en/of gelezen. Nou kan ik natuurlijk iets zeggen over de zorgvuldigheid waarmee andermans posts worden gelezen, en of het wel verstandig is om andermans mening af te kraken terwijl je de helft niet gelezen hebt .. maar dat wordt alleen nog meer ruzie op het persoonlijke vlak, niveautje zandbak .. en daar heb ik dus helemaal geen zin in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef C_N het volgende:
[..]
mousje .
een link van een bron die voor de helft is geplaatst wat is daar raar aan ??
is een normalen vraag en door de zuurheid van sommigen is het weer een poging om de post te niet te doen ,
ow my GOD
Hoe komt het toch dat sommigen alleen als kloon durven te rellen en als zichzelf niet verder komen dan wat instemmend gemurmel binnen het eigen veilige clubje.quote:[b]Op dinsdag 28 juni 2011 22:05 schreef BitchesBrew het volgende
Tja, wat zal ik hier nog aan toevoegen...
Hoe komt het toch dat nieuwe users gelijk als kloon afgeschilderd worden? Van wie was jij een kloon toen jij je registreerde Disana?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat sommigen alleen als kloon durven te rellen en als zichzelf niet verder komen dan wat instemmend gemurmel binnen het eigen veilige clubje.
Goede vraag voor een ander topic. Filosofie?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat sommigen alleen als kloon durven te rellen en als zichzelf niet verder komen dan wat instemmend gemurmel binnen het eigen veilige clubje.
in reactie hieropquote:Op maandag 27 juni 2011 11:39 schreef BitchesBrew het volgende:
Maar toen volgde deze uitspraak. Een staaltje van vooringenomenheid van jewelste. Sterker nog: wat een bedenkelijke, domme en gevaarlijk dogmatische opvattingen moeten hierachter schuilgaan. De goede jood als uitzondering die de regel bevestigt? Gebrek aan intelligentie of erger, lijkt mij... Schaam je diep!
Wat een vreemde en vooringenomen conclusie van jou, BB.quote:[quote]Op maandag 27 juni 2011 10:38 schreef Disana het volgende:
Natuurlijk zijn er goed joden in Israël. Maar heel het land wordt gegijzeld door de haviken en de achterlijke orthodoxen.
quote:PM: I want to hear Abbas say he will accept a Jewish state
Netanyahu says PA's recognition of Israel as Jewish state is "basic requirement for peace"; Livni: Flotilla is an act against Israel's legitimacy.
Prime Minister Binyamin Netanyahu on Tuesday called on Palestinian Authority President Mahmoud Abbas to recognize Israel as a Jewish state, saying: "Just say the six words – 'I will accept the Jewish state."
In an address to an assembly of the Jewish Agency Board of Trustees, Netanyahu said, "I stood before my people, people of Israel and I said numerous times that I will accept a Palestinian state. Now President Abbas must stand before his people and he has to say these six word, 'I will accept the Jewish State'."
bron en de rest van het artikel.
Het leek me eigenlijk wel vanzelfsprekend dat ik niet een enkeling bedoelde, maar misschien is het wel goed dat je er even de aandacht op vestigt. Er wordt hier zoveel in een kwaad daglicht gesteld dat een meelezer misschien een verkeerde indruk zou kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:39 schreef moussie het volgende:
Maar om even terug te komen op die eerst post van BB
[..]
in reactie hierop
[..]
Wat een vreemde en vooringenomen conclusie van jou, BB.
En eentje die voor geen meter klopt. Het zijn namelijk de enkelingen die de grote groep gijzelen, en dat maakt 'de goede jood' dus geen uitzondering op de regel, nee, die is nou juist gegijzeld door de extremistische orthodoxen op de Westbank die keer op keer weer net zo lang provoceren tot er weer ergens een bom barst, en van de haviken in de Knesset die hun steunen.
Blij te horen dat het niet klopt.Dank voor je uitleg. Maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Hoe doen die enkelingen dat precies, dat gijzelen van de grote groep? Is dat provoceren tot de bom barst een doel op zich van die extremistische orthodoxen? En wiens ontploffende bom is dat dan, en wie zijn daarvan het slachtoffer? Zijn er ook nog anderen die Israeli's gijzelen? Ik heb weleens gehoord dat er ook nogal wat bedreigingen van buiten de (kennelijk discutabele) landsgrenzen komen, klopt dat? Er zijn er zelfs die beweren dat daders ook slachtoffer zijn, en andersom. Hoe denk jij daarover?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:39 schreef moussie het volgende:
[..]
in reactie hierop
[..]
En eentje die voor geen meter klopt. Het zijn namelijk de enkelingen die de grote groep gijzelen, en dat maakt 'de goede jood' dus geen uitzondering op de regel, nee, die is nou juist gegijzeld door de extremistische orthodoxen op de Westbank die keer op keer weer net zo lang provoceren tot er weer ergens een bom barst, en van de haviken in de Knesset die hun steunen.
Precies, zo is het! Sportieve en heldere reactie in tweede termijn. Dank...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Het leek me eigenlijk wel vanzelfsprekend dat ik niet een enkeling bedoelde, maar misschien is het wel goed dat je er even de aandacht op vestigt. Er wordt hier zoveel in een kwaad daglicht gesteld dat een meelezer misschien een verkeerde indruk zou kunnen krijgen.
graag gedaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:02 schreef BitchesBrew het volgende:
[..]
Blij te horen dat het niet klopt.Dank voor je uitleg.
hihi, leuk, een spervuur, al die vragen ..quote:Maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Hoe doen die enkelingen dat precies, dat gijzelen van de grote groep? Is dat provoceren tot de bom barst een doel op zich van die extremistische orthodoxen? En wiens ontploffende bom is dat dan, en wie zijn daarvan het slachtoffer? Zijn er ook nog anderen die Israeli's gijzelen? Ik heb weleens gehoord dat er ook nogal wat bedreigingen van buiten de (kennelijk discutabele) landsgrenzen komen, klopt dat? Er zijn er zelfs die beweren dat daders ook slachtoffer zijn, en andersom. Hoe denk jij daarover?
euhm, soms is het verstandiger om helemaal niets te zeggen als je eigenlijk niets te zeggen hebt ..quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:36 schreef Kees22 het volgende:
Ja hallo!
Dit gaat zo snel, dat ga ik niet meer bijhouden hoor!
Ik heb ook nog andere dingen te doen.
Maar mijn standpunt zal wel bekend zijn.
Jammer dat ik geeb argumenten kan bijdragen.
Hoewel?
Parels voor de zwijnen, over het algemeen.
Ik heb het niet helemaal teruggeklikt, maar ik vermoed dat de discussie over die ene goede jood op een opmerking van mij terug te voeren is. Naar aanleiding van een uitzending van die Belg van Leyen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:39 schreef moussie het volgende:
[..]
in reactie hierop
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:45 schreef moussie het volgende:
[..]
euhm, soms is het verstandiger om helemaal niets te zeggen als je eigenlijk niets te zeggen hebt ..
Ik heb geen idee waarom en hoezo, ik heb naar mijn beste weten niets bewust ingesteld, maar bij mij verschijnt het nieuwste topic in de reeks vanzelf in mijn AT?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |