abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:04:29 #121
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_98793087
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef C_N het volgende:

[..]

mousje .
een link van een bron die voor de helft is geplaatst wat is daar raar aan ??
is een normalen vraag en door de zuurheid van sommigen is het weer een poging om de post te niet te doen ,
ow my GOD
Je hebt bewezen dat je het artikel niet gelezen hebt. Waar heb je dan die link voor nodig die er gewoon staat? :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_98793164
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:57 schreef Disana het volgende:

[..]

_O-

Zo kwam je zelf binnen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Zo weinig eigen tekst en dan nog zo snel uitgepraat. Tsss :)
Tja, wat zal ik hier nog aan toevoegen...
pi_98793185
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je hebt bewezen dat je het artikel niet gelezen hebt. Waar heb je dan die link voor nodig die er gewoon staat? :')
pi_98793311
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je zet het mooi neer, maar je post slaat kant nog wal. Je bent de zoveelste die niet op argumenten in gaat, maar loopt te strooien met user-(dis)kwalificaties.

Kortom: Argumentum ad Hominem.
En voor jou geldt dan ook je eigen uitspraak.
Tjonge....
pi_98793525
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef C_N het volgende:

[..]

mousje .
een link van een bron die voor de helft is geplaatst wat is daar raar aan ??
is een normalen vraag en door de zuurheid van sommigen is het weer een poging om de post te niet te doen ,
ow my GOD
ach ja, het is op zich natuurlijk opvallend dat het een gedeelte van het hele bericht van 8 posts (ja ja, ik heb ze geteld) eerder was, maar die heb jij dan blijkbaar niet gezien en/of gelezen. Nou kan ik natuurlijk iets zeggen over de zorgvuldigheid waarmee andermans posts worden gelezen, en of het wel verstandig is om andermans mening af te kraken terwijl je de helft niet gelezen hebt .. maar dat wordt alleen nog meer ruzie op het persoonlijke vlak, niveautje zandbak .. en daar heb ik dus helemaal geen zin in.
pleased to meet you
  † In Memoriam † dinsdag 28 juni 2011 @ 22:13:06 #126
137949 Disana
pi_98793735
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 28 juni 2011 22:05 schreef BitchesBrew het volgende

Tja, wat zal ik hier nog aan toevoegen...
Hoe komt het toch dat sommigen alleen als kloon durven te rellen en als zichzelf niet verder komen dan wat instemmend gemurmel binnen het eigen veilige clubje.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:13:54 #127
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98793805
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Hoe komt het toch dat sommigen alleen als kloon durven te rellen en als zichzelf niet verder komen dan wat instemmend gemurmel binnen het eigen veilige clubje.
Hoe komt het toch dat nieuwe users gelijk als kloon afgeschilderd worden? Van wie was jij een kloon toen jij je registreerde Disana?
pi_98794405
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Goede vraag voor een ander topic. Filosofie?
pi_98795765
Maar om even terug te komen op die eerst post van BB
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:39 schreef BitchesBrew het volgende:
Maar toen volgde deze uitspraak. Een staaltje van vooringenomenheid van jewelste. Sterker nog: wat een bedenkelijke, domme en gevaarlijk dogmatische opvattingen moeten hierachter schuilgaan. De goede jood als uitzondering die de regel bevestigt? Gebrek aan intelligentie of erger, lijkt mij... Schaam je diep!
in reactie hierop
quote:
[quote]0s.gif Op maandag 27 juni 2011 10:38 schreef Disana het volgende:
Natuurlijk zijn er goed joden in Israël. Maar heel het land wordt gegijzeld door de haviken en de achterlijke orthodoxen.
Wat een vreemde en vooringenomen conclusie van jou, BB.
En eentje die voor geen meter klopt. Het zijn namelijk de enkelingen die de grote groep gijzelen, en dat maakt 'de goede jood' dus geen uitzondering op de regel, nee, die is nou juist gegijzeld door de extremistische orthodoxen op de Westbank die keer op keer weer net zo lang provoceren tot er weer ergens een bom barst, en van de haviken in de Knesset die hun steunen.
pleased to meet you
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:44:49 #130
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98796155
quote:
PM: I want to hear Abbas say he will accept a Jewish state
Netanyahu says PA's recognition of Israel as Jewish state is "basic requirement for peace"; Livni: Flotilla is an act against Israel's legitimacy.

Prime Minister Binyamin Netanyahu on Tuesday called on Palestinian Authority President Mahmoud Abbas to recognize Israel as a Jewish state, saying: "Just say the six words – 'I will accept the Jewish state."

In an address to an assembly of the Jewish Agency Board of Trustees, Netanyahu said, "I stood before my people, people of Israel and I said numerous times that I will accept a Palestinian state. Now President Abbas must stand before his people and he has to say these six word, 'I will accept the Jewish State'."
bron en de rest van het artikel.
  † In Memoriam † dinsdag 28 juni 2011 @ 22:57:24 #131
137949 Disana
pi_98796974
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:39 schreef moussie het volgende:

[..]

in reactie hierop

[..]

En eentje die voor geen meter klopt. Het zijn namelijk de enkelingen die de grote groep gijzelen, en dat maakt 'de goede jood' dus geen uitzondering op de regel, nee, die is nou juist gegijzeld door de extremistische orthodoxen op de Westbank die keer op keer weer net zo lang provoceren tot er weer ergens een bom barst, en van de haviken in de Knesset die hun steunen.
Het leek me eigenlijk wel vanzelfsprekend dat ik niet een enkeling bedoelde, maar misschien is het wel goed dat je er even de aandacht op vestigt. Er wordt hier zoveel in een kwaad daglicht gesteld dat een meelezer misschien een verkeerde indruk zou kunnen krijgen.
pi_98797344
quote:

[..]

in reactie hierop

[..]

Blij te horen dat het niet klopt.Dank voor je uitleg. Maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Hoe doen die enkelingen dat precies, dat gijzelen van de grote groep? Is dat provoceren tot de bom barst een doel op zich van die extremistische orthodoxen? En wiens ontploffende bom is dat dan, en wie zijn daarvan het slachtoffer? Zijn er ook nog anderen die Israeli's gijzelen? Ik heb weleens gehoord dat er ook nogal wat bedreigingen van buiten de (kennelijk discutabele) landsgrenzen komen, klopt dat? Er zijn er zelfs die beweren dat daders ook slachtoffer zijn, en andersom. Hoe denk jij daarover?
pi_98797537
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Het leek me eigenlijk wel vanzelfsprekend dat ik niet een enkeling bedoelde, maar misschien is het wel goed dat je er even de aandacht op vestigt. Er wordt hier zoveel in een kwaad daglicht gesteld dat een meelezer misschien een verkeerde indruk zou kunnen krijgen.
Precies, zo is het! Sportieve en heldere reactie in tweede termijn. Dank...
pi_98801663
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:02 schreef BitchesBrew het volgende:

[..]

Blij te horen dat het niet klopt.Dank voor je uitleg.
graag gedaan

quote:
Maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Hoe doen die enkelingen dat precies, dat gijzelen van de grote groep? Is dat provoceren tot de bom barst een doel op zich van die extremistische orthodoxen? En wiens ontploffende bom is dat dan, en wie zijn daarvan het slachtoffer? Zijn er ook nog anderen die Israeli's gijzelen? Ik heb weleens gehoord dat er ook nogal wat bedreigingen van buiten de (kennelijk discutabele) landsgrenzen komen, klopt dat? Er zijn er zelfs die beweren dat daders ook slachtoffer zijn, en andersom. Hoe denk jij daarover?
hihi, leuk, een spervuur, al die vragen ..

maar het gijzelen van een grote groep door enkele extremisten is in feite heel makkelijk en kan op verschillende manieren. Je kan bvb een vliegtuig kapen en in een wolkenkrabber vliegen, en de hele wereld is ineens in de grip van de 'war on terror' en neemt veiligheidsmaatregelen waardoor je eigen grondwaarden in het gedrang komen .. dingen als G-bay .. dat is ook een gijzeling, de vrije wereld die zichzelf een zut voorheen ondenkbare maatregelen oplegt onder de noemer 'veiligheid'.

De orthodoxen op de Westbank, tja, die zijn mi een verhaal apart, religieuze fundamentalisten die idd lijken te provoceren om het provoceren .. er mag geen vrede komen tot al het land, Judea en Samaria, in z'n geheel in joodse handen is. En deze mensen, de Baruch Goldstein's, die mogen onder de bescherming van het IDF gewoon op de Westbank blijven wonen.
En daar wijk ik dus even af van je vragen en stel een tegenvraag: denk jij dat het verstandig is om de extremistische orthodoxen op de Westbank te laten zitten als je vrede wil?

Met bedreigingen buiten de landsgrenzen refereer je aan Hizbollah, Syrië, Iran? Ik denk dat je die allemaal met een behoorlijke korrel zout moet nemen, Israël wordt al meer dan ruimschoots gesponsord met moderne wapens, Hizbollah staat nog steeds in zijn onderbroek, en zodra Syrië of Iran een serieuze boer zouden laten staat Amerika op de stoep.

Die van die daders en slachtoffers en andersom, zou je die even toe willen lichten, zo zonder referentie snap ik niet welke situatie je nou bedoelt.
pleased to meet you
pi_98802356
Ja hallo!
Dit gaat zo snel, dat ga ik niet meer bijhouden hoor!
Ik heb ook nog andere dingen te doen.

Maar mijn standpunt zal wel bekend zijn.
Jammer dat ik geeb argumenten kan bijdragen.
Hoewel?
Parels voor de zwijnen, over het algemeen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_98802678
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:36 schreef Kees22 het volgende:
Ja hallo!
Dit gaat zo snel, dat ga ik niet meer bijhouden hoor!
Ik heb ook nog andere dingen te doen.

Maar mijn standpunt zal wel bekend zijn.
Jammer dat ik geeb argumenten kan bijdragen.
Hoewel?
Parels voor de zwijnen, over het algemeen.
euhm, soms is het verstandiger om helemaal niets te zeggen als je eigenlijk niets te zeggen hebt ..
pleased to meet you
pi_98802921
Ik heb het niet hele
quote:

[..]

in reactie hierop

[..]

Ik heb het niet helemaal teruggeklikt, maar ik vermoed dat de discussie over die ene goede jood op een opmerking van mij terug te voeren is. Naar aanleiding van een uitzending van die Belg van Leyen.
Het probleem is dat de gijzeling door slechte joden effectiever is dan de bevrijding door goede joden. Dat is niet voorbehouden aan joden dat is algemeen zo.
Een plafond met een scheur trekt de aandacht en maakt een ruimte onveilig. Een gaaf plafond doet niks, wordt niet opgemerkt.
De ene Palestijnse zelfmoordenaar trekt aandacht, de gewetensvolle Palestijnse bouwvakker wordt amper opgemerkt en kan probleemloos gepest worden.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_98802990
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:45 schreef moussie het volgende:

[..]

euhm, soms is het verstandiger om helemaal niets te zeggen als je eigenlijk niets te zeggen hebt ..
:@
Was een soort van tvp.
pi_98803941
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:54 schreef Kees22 het volgende:

[..]

:@
Was een soort van tvp.
Ik heb geen idee waarom en hoezo, ik heb naar mijn beste weten niets bewust ingesteld, maar bij mij verschijnt het nieuwste topic in de reeks vanzelf in mijn AT?

En dan nog, soms is tvp voldoende.

Er is al meer dan genoeg geraaskal in het topic, en zulke licht beschonken reacties leiden alleen tot zijsporen waarop niemand zit te wachten .. toch?
pleased to meet you
pi_98808148
Hasna El Maroudi van joop.nl die mee zou gaan ziet er toch maar vanaf omdat ze toch de hele boel niet meer vertrouwd, o.a. omdat plotseling Amin Abou Rashed toch ineens weer meegaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')