Wat een pit inderdaad. Zie het nu ook op buienradar en dergelijke.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:39 schreef -CRASH- het volgende:
D'r komt toch wat zwaaar wweer naar binnen in België...
Eerst 1 zwarte pit... nu 3 die zich samenvoegen (bij Mons)
Bijna 18.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:40 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe oud zijn de meeste hier eigenlijk?
Ik heb het idee dat ik met me 19 jaar hier een van de jonkies ben
Als die zich zo blijft bewegen zoals ze nu doen, dan lijken ze richting Nijmegen te komenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:39 schreef -CRASH- het volgende:
D'r komt toch wat zwaaar wweer naar binnen in België...
Eerst 1 zwarte pit... nu 3 die zich samenvoegen (bij Mons)
Voor Duitsland is ook absoluut geen noodweer verwacht vanavond.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Een stelletje prutsers zijn het, vraag me af hoeveel treinen DB vanavond/morgen schrapt.
Ik gok geen één
Je zou zeggen dat zo'n pit met dat paars wel wat hagel moet laten vallen hehe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat een pit inderdaad. Zie het nu ook op buienradar en dergelijke.
20 ^^quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:40 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe oud zijn de meeste hier eigenlijk?
Ik heb het idee dat ik met me 19 jaar hier een van de jonkies ben
Ik zie geen wolkje aan de lucht boven Arnhem.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:41 schreef ACT-F het volgende:
Lichte activiteit rond Arnhem breidt zich uit naar Utrecht.
Laat maar komen dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als die zich zo blijft bewegen zoals ze nu doen, dan lijken ze richting Nijmegen te komen
Wel meer dan alleen dat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat zo'n pit met dat paars wel wat hagel moet laten vallen hehe.
Wat is je punt? Mensen die jammeren dat het weerbericht niet uitkomt, overdrijven ook *altijd*.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:41 schreef remlof het volgende:
[..]
De NS overdrijft *altijd* dat is het probleem.
Nee, daar zijn ze gelukkig wat realistischer. Scheelt een hoop geld en ergernis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:42 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Voor Duitsland is ook absoluut geen noodweer verwacht vanavond.
Woehoe!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als die zich zo blijft bewegen zoals ze nu doen, dan lijken ze richting Nijmegen te komen
Kijk eens richting Nijmegen - Utrecht? Het is nog heel licht hoor, maar er is verhoogde activiteit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:42 schreef remlof het volgende:
Ik zie geen wolkje aan de lucht boven Arnhem.
Wie/wat is MC?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:43 schreef horned_reaper het volgende:
Update van MC
17:18 uur
Aan het eind van de middag waren er nog altijd geen buien aanwezig boven Nederland, maar boven de Noordzee en het noorden van Frankrijk is dat wel anders. Daar ontwikkelen buien zich steeds verder en uiteindelijk bereiken de eerste buien hiervan het zuidwesten van Nederland aan het begin van de avond. Aan de voorzijde van dit buiengebied kan de wind even fors uitschieten, daarna kan het regionaal een hele lange tijd onweren en is hagel mogelijk en veel regenwater. Wateroverlast is in de loop van de avond dan ook nog altijd mogelijk.
In de loop van de avond volgen meer updates
MeteoConsult?quote:
Eehm.... het zijn europese weerinstanties die noodweer hebben voorspeld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze gelukkig wat realistischer. Scheelt een hoop geld en ergernis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |