Suiker draagt in niets bij aan een goede gezondheid. Niet dat zoetstof dat wel doet..quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom zoetstof? Het is niet zo dat Siral te veel kcal binnenkrijgt. En m.i. neem je beter lekker(e) suiker dan (m.i. vieze) zoetstof.
Wel aan geestelijke gezondheid ivm het een beetje loslaten en niet alleen focussen op gezond en slank in dit geval denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Suiker draagt in niets bij aan een goede gezondheid. Niet dat zoetstof dat wel doet..
Bij Siral volgens mij wel. En mijn geestelijke gezondheid gaat ook vooruit met een een beetje suiker. Zoet maakt gelukkig. Daarom blijf ik ook ijs eten. En alcohol drinken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Suiker draagt in niets bij aan een goede gezondheid. Niet dat zoetstof dat wel doet..
Eens. Goede gezondheid is niet alleen wat je met je lichaam doet imo. En als je van wat suiker (alles met mate) gelukkiger bent en beter in je vel zit, zeg ik: doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Wel aan geestelijke gezondheid ivm het een beetje loslaten en niet alleen focussen op gezond en slank in dit geval denk ik.
Super(markt) op de route? Kersen zijn lekkerquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:36 schreef Ml-etje het volgende:
Verdorie mijn fruit vergeten![]()
En alles met mate houdt de middenweg
Dan moet ik echt even op en neer gaan rijden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Super(markt) op de route? Kersen zijn lekker
Geen, maar ik heb een goede fantasiequote:Op woensdag 29 juni 2011 11:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan moet ik echt even op en neer gaan rijden.
Ga wel even op zoek naar walnoten, volgens mij heb ik daar nog een zakje van en dan eet ik vanavond de nectarines wel.
Wat voor kersen heb je?
quote:
Hoe weet je dat zo snel?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:11 schreef V1z0R het volgende:
GB, op zich vind ik het een best goed lijstje! ~1850kcal en goede verdeling.
Invoeren bij eetmeterquote:
Wat een baanquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Invoeren bij eetmeterKon op 't werk even niets doen, dus uit verveling even ingevoerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Invoeren bij eetmeterKon op 't werk even niets doen, dus uit verveling even ingevoerd.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ehHoe is ze daarachter gekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Meestal door wat heftigere bloedingen, is een vrij vaak voorkomend probleem. Lang niet iedereen heeft er veel last van, soms is een ingreep nodig. Na de overgang wordt het meestal minder.quote:
Aah, thanks!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:11 schreef V1z0R het volgende:
GB, op zich vind ik het een best goed lijstje! ~1850kcal en goede verdeling.
Is dat niet met shakes en repen? Als dat zo is zou ik het afraden, er is geen enkele reden om te leven op 1000 kcals en/of maaltijdvervangers.quote:Ik zit trouwens te denken aan weight care te proberen. Enig ervaring mee?
Okee!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nav mijn eigen klachten wel wat gelezen erover Maria en vleesbomen zijn meestal niet ernstig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |