Helemaal niks mis mee, lijkt mij. Persoonlijk moet dan wel weer backbone cultiverenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:25 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is er mis met gewoon alle troep weggooien en een week of 6 gezond (= groente, 2 stuks fruit, volkorencarbs, magere zuivel, mager vlees) eten + iets meer bewegen? Bijvoorbeeld iedere avond een half uur wandelen, iedere ochtend voor het douchen een kwartiertje hardlopen, beetje opdrukken...
Volgens mij is er dan zo 2 - 4 kilo blijvend af.
Het is m.i. net als stoppen met roken. Als je echt wilt, lukt het.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee, lijkt mij. Persoonlijk moet dan wel weer backbone cultiveren![]()
Ik trek plan Jätje weer van staldoei cola, ohai normale gevarieerde voeding.
Dat lijkt me ook the way to go, maar ik denk niet dat dit voor iedereen zo werkt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:25 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is er mis met gewoon alle troep weggooien en een week of 6 gezond (= groente, 2 stuks fruit, volkorencarbs, magere zuivel, mager vlees) eten + iets meer bewegen? Bijvoorbeeld iedere avond een half uur wandelen, iedere ochtend voor het douchen een kwartiertje hardlopen, beetje opdrukken...
Volgens mij is er dan zo 2 - 4 kilo blijvend af.
Niemand?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:10 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand voor mij een update van het weer in midden Nederland?
Ben nu niet in Gouda, dus sorry!quote:
Oh ik wil het ook al heuuul langquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is m.i. net als stoppen met roken. Als je echt wilt, lukt het.
En als voormalig kettingroker + 12 kilo afgevallen en nu al een paar jaar op het gelijke gewicht weet ik waar ik het over hebEn het is echt niet zo dat ik een ijzeren dicipline heb
En braaf lijstjes posten. Harhar.quote:Plan Jät:
- Stop op cola.
- Beter eet/slaapritme in proberen te bouwen
- Minder zwaar (soms low carb) avondeten
- Weinig tot geen snaai, OOK niet in het weekend
- Afkicken van de suiker![]()
zelfde geval, doe het ook al tijdje, gezond eten etc. op me gewicht, beweging en eten letten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:38 schreef Novem het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook the way to go, maar ik denk niet dat dit voor iedereen zo werkt.
Ik doe dit nu namelijk al ruim 2 maanden en ben welgeteld 1.4 kilo kwijt.
Zaak lijkt me ook vooral om na die 6 weken gezond eten en bewegen vol te houden, anders zijn die 2-4 kilo niet blijvend natuurlijk.
Ik ben 3 jaar geleden gestopt met roken na 10 jaar van hard core paffen en ik vond dat vele malen makkelijker dan constant op mijn eten letten en sporten
Hier in Utrecht is het bewolkt, maar droog.quote:
Amsterdam bewolkt, op het moment een beetje zon met veel grijze wolken. Temperatuur geen idee.quote:
Als je geen ochtendeter bent, krijg je zo'n shake volgens mij ook niet weg. Het lijkt mij hartstikke ranzigquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:53 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
zelfde geval, doe het ook al tijdje, gezond eten etc. op me gewicht, beweging en eten letten.
(behalve het roken, nooit gedaan) Cola heb ik gedag gezegd (mede door mijn buik), suikers zo min mogelijk, geen snoepjes meer tussendoor, zowieso geen chips door de weeks etc..
En bij mij gaat het vaak fout op mijn vrije dag. Ik ben geen ochtend eten, dus met moeite eet ik dan. En 's middags al helemaal, geen broodliefhebber. En ik denk als op die dag nou shake dag houdt. Dan heb iig iets om te eten wat makkelijk weg te drinken is. Ik probeer het gewoon 3 weken, geen resultaat, dan hou ik op. Is dus 3 shake dagen, is 6 shakes
De dagen zijn kort daar, de nacht begint vroeg?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier in Utrecht is het bewolkt, maar droog.
Op zich zou je zo je moeite met eten op je vrije dag kunnen ondervangen ja, maar wat eet je op werkdagen dan als ontbijt/lunch? Ook niks? Als je op werkdagen wel gewoon eet zou het eigenlijk geen probleem moeten zijn om dat op je vrije dag ook te doen. Snoepen even buiten beschouwing gelaten. Maar goed, proberen kan altijd!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:53 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
zelfde geval, doe het ook al tijdje, gezond eten etc. op me gewicht, beweging en eten letten.
(behalve het roken, nooit gedaan) Cola heb ik gedag gezegd (mede door mijn buik), suikers zo min mogelijk, geen snoepjes meer tussendoor, zowieso geen chips door de weeks etc..
En bij mij gaat het vaak fout op mijn vrije dag. Ik ben geen ochtend eten, dus met moeite eet ik dan. En 's middags al helemaal, geen broodliefhebber. En ik denk als op die dag nou shake dag houdt. Dan heb iig iets om te eten wat makkelijk weg te drinken is. Ik probeer het gewoon 3 weken, geen resultaat, dan hou ik op. Is dus 3 shake dagen, is 6 shakes
werkdagen meestal:quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:00 schreef Novem het volgende:
[..]
Op zich zou je zo je moeite met eten op je vrije dag kunnen ondervangen ja, maar wat eet je op werkdagen dan als ontbijt/lunch? Ook niks? Als je op werkdagen wel gewoon eet zou het eigenlijk geen probleem moeten zijn om dat op je vrije dag ook te doen. Snoepen even buiten beschouwing gelaten. Maar goed, proberen kan altijd!
Ik zou de 'soms' in je eerste T sowieso gaan weglaten en aanleren om echt tussen ontbijt en lunch iedere keer een T te nemen. Alleen T(hee) is niet voldoende.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:02 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
werkdagen meestal:
O: magere yogurt met cruesli van special K.
T: thee en soms een kaakje of fruit
L: Crackers met pindakaas, of sandwich spread of pasta of kaas.
T thee en fruit of rijstwafel met extra granen.
zo ongeveer. En veel thee drinken werkt wel op mijn werk, collega drink ook veel nl.
Nee dank je, heb al genoeg thuis gezetenquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tip van Flip: krijg een hardnekkige blaasontsteking, of whatever it may be en de kilo's vliegen er van af!![]()
Ik denk dat je al structureel veel te weinig eet. Daar kan je ook van aankomen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:02 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
werkdagen meestal:
O: magere yogurt met cruesli van special K.
T: thee en soms een kaakje of fruit
L: Crackers met pindakaas, of sandwich spread of pasta of kaas.
T thee en fruit of rijstwafel met extra granen.
zo ongeveer. En veel thee drinken werkt wel op mijn werk, collega drink ook veel nl.
Damn 1399?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:08 schreef Viking84 het volgende:
Nu bij groupon: vet weghalen in buikstreek voor 1399
Maar daar zat toch al weinig spek aan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:16 schreef Muis006 het volgende:
Louis Theroux heeft dat wel slim aangepakt. Die heeft lipo gehad op kosten van de BBC, voor zijn documentaire.
normaal is het 3000. Ik sluit niet eens uit dat ik zoiets nog eens ga doen. Als ik geld hebquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Damn 1399?
Daar kan je onwijs goed van shoppen
Eens!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat je al structureel veel te weinig eet. Daar kan je ook van aankomen!
cool dan ga ik er een boek over schrijvenquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:16 schreef Muis006 het volgende:
Louis Theroux heeft dat wel slim aangepakt. Die heeft lipo gehad op kosten van de BBC, voor zijn documentaire.
Ja inderdaad! Maar er kon toch wat af blijkbaar, volgens de plastisch chirurgquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar daar zat toch al weinig spek aan?
Dan is dit pas echt een koopje:quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:08 schreef Viking84 het volgende:
Nu bij groupon: vet weghalen in buikstreek voor 1399
Dit ^^ (dit lijstje komt (heel ruim genomen) op 960kcal)quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat je al structureel veel te weinig eet. Daar kan je ook van aankomen!
Wat een zelfdiscipline met die bonbons!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:19 schreef Phaidra het volgende:
Gister werd hardlopen niks (voor het eten veel te warm, na het eten barstten regen + onweer los en buik deed vervelend), maar vanavond moet het wel lukken.
Lijstje van gister:
O: brinta
T: koffie met melk x2, boterham roomkaas + komkommer
L: 2 boterhammen fricandeau
T: vruchtenkwark
T: hand amandelen
D: viscuisine, rode bietjes, gekookte aardappelen
S: als het weer het toelaat, wil ik hardlopen
T: stukje appeltaart, handje m&m's
Planning vandaag:
O: brinta
T: koffie met melk x2, vruchtenkwark
L: 2 boterhammen gekookte worst
T: rode bietjes, hand amandelen
S: hardlopen
T: kwark? en ik denk een slankie-bonbon
Tnx! Had ik diezelfde discipline ook maar met hardlopen of m&m'squote:Op woensdag 29 juni 2011 13:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een zelfdiscipline met die bonbons!
Respect
50 per dag!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Per stuk of per doos? Hoeveel dozen is de adh aan kcals?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |