"Just add... "quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx allemaal, geeft zeker rust. Ze zag ook eitjes klaarliggen
. Grappig zeg, dat je dat dan zo kan zien
.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx allemaal, geeft zeker rust. Ze zag ook eitjes klaarliggen
. Grappig zeg, dat je dat dan zo kan zien
.
Morgen ga ik niet hardlopen hč?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:47 schreef _aurum_ het volgende:
jeej voor XM!
Ik hoop dat je morgen ook normaal gaat ontbijten Vik
Vandaag had ik dat dus ook! Maar het kwam echt door m'n zadelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
So far voor mijn planning, dat wordt zo snel wat te eten pakken en dan gelijk door naar de sportschool!
Owja, en schurende plakbenen zijn niet tof!
Netjes lijstje! En ik denk dat gorgonzola en aardapppelgratin op een dag inderdaad een beetje veel zou worden...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:52 schreef Perruche het volgende:
Hey XM wat fijn! Dus nu de AB afwachten enzo? Wel weer goed gaan eten nu he
Mijn lijstje:
O: 3x brood (2x boter/kaas, 1x chocopasta)
T: 4 aardbeien
L: aardappelgratin, worteltjes, 2 kleine stukjes zalm
T: gerookte vis, perzik, 2 kleine sultana's
B: 2x 20 minuten fietsen
T: yoghurt met walnoten en amandelen en honing
S: mini workout, buikspieren, kracht
D: pasta met courgette (ipv gorgonzola)
Het lijstje is netjes, het is een net lijstjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Netjes lijstje! En ik denk dat gorgonzola en aardapppelgratin op een dag inderdaad een beetje veel zou worden...
Jaquote:
jaaa, dankjewel voor je kaartje!!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
In Hong Kong was ie ook vorige week al aangekomen. En in Unieks woonplaats ook vorige week, ondanks een verkeerde postcode.
Lijkt mij het proberen waard!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef Chicolate het volgende:
Snelle vraag tussendoor: hoe zie je of een mango rijp is? Hij ruikt sterk en ik kan hem een beetje indrukken. En ik wil hem opeten.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:13 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn D was couscoussalade met tomaat, ui, feta, komkommer en veel zaziki + 2 volkoren boterhammen met dik chocoladesmeerkaas.
Hij was al half overrijpquote:
Jaja, ik sta bij je in het krijtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, zag het.. Maastricht, een baan, kattending, hmmmmm
Hehehe, je hapt wel leukquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jaja, ik sta bij je in het krijt. Als je weer helemaal beter bent, gaan we een keer een hapje eten
. Neem je hem mee?
.
Ik hap helemaal niet. Dat uit eten gaan had ik al veel eerder bedacht en ik weet ook al waar. Ergens waar ze heerlijk rood Vleesch serverenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehe, je hapt wel leuk. Ja, neem 'm wel mee hoor
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hap helemaal niet. Dat uit eten gaan had ik al veel eerder bedacht en ik weet ook al waar. Ergens waar ze heerlijk rood Vleesch serveren.
Rusland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nou het hoogtepunt was hier duidelijk aanwezig hoor! Keiharde knallen, het lijkt hier wel een disco met die flitsen, we zagen niks mee door de ramen zo had waaide en regende het. Probeerde de deur open te doen, omdat we allemaal gekletter hoorde, maar goed dat ze de deur tegen hielden... Wat ging dat tekeer zeg! Hahaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:
Het heeft al geonweerd (zegt Mark, ik hoorde natuurlijk weer niks) en nu regent het. Maar niet hard en de hemel is ook niet echt betrokken. Volgens de buienradar is het hoogtepunt nu al voorbij, dus dat stelde geen reet voor
.
In september ga ik eindelijk weer kroketten eten. Dan ben ik 9 maand niet in NL geweest, dan mag het wel weer eens!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Broodje kroket, daar had ik ook zin in na het werk. Maar ik heb het niet gedaan.
En ik kan wel honger hebben na patat, want dat zijn loze calorieën.
Je hebt pm trouwens, XM!
ik moet ook. Bij de ambassade. 2 keer op een werkdag naar stockholm toe..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
weer thuis, paspoort laten maken drijft mensen tot waanzin
2 keer?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik moet ook. Bij de ambassade. 2 keer op een werkdag naar stockholm toe..
een keer aanvragen, een keer ophalen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
2 keer?
Ben niet lief geweest maar in tegenstelling tot degenen die er al een avondvullend programma op hadden zitten was ik zo klaar.
Dan hebben we het hier beter met avondopenstelling.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een keer aanvragen, een keer ophalen.
ambassade is van 10 tot 12 open elke dag. Maar goed, ze hebben ook wat minder klanten, denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een keer aanvragen, een keer ophalen.
Zie FBquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ambassade is van 10 tot 12 open elke dag. Maar goed, ze hebben ook wat minder klanten, denk ik.
Ik eet, ter aanvulling op m'n lijstje, nog 4 stengels bleekselderij met pindakaas.![]()
Zou Mo al op de boot zitten, en zou haar boot nog vertrekken?
Geen mooi weer, maar lijstjes post je imo vanwege de feedback. Maar als ik weet dat het bagger is, tja. Dan zie ik het nut er niet van in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het persoonlijk jammer dat de slechte lijstjes niet gepost worden. Waarom perse mooiweer spelen nsar de buitenwereld?
Nee, maar het kan je wel pushen om wel normaal te gaan eten. Want volgens mij heb ik nog nooit een lijstje van jou gezien, maar post je wel regelmatig dat je zo belachelijk eet. Omdat je geen lijstje post kunnen wij je niet pushen, en zie jij het niet als druk om normaal te eten. Tenminste, zo werkt het voor mij!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen mooi weer, maar lijstjes post je imo vanwege de feedback. Maar als ik weet dat het bagger is, tja. Dan zie ik het nut er niet van in.
Wil best mijn lijstje van vandaag posten hoor, maar het slaat écht nergens op. Dus dan krijg je dat iedereen feedback geeft in de vorm van "dit is echt heul slecht" en dan moet ik steeds gewoon "ja, dat klopt" zeggen ofzo. Lijkt me eerder irritant voor jullie ^^
Ter illustratie (en nogmaals, hier zit NIKS goeds in)
O: -
L: broodje frikadel
D: kip madras & glas cola
T: donut
T: 2 confettini's & glas cola
Dus.
Naja, zo eet ik wel regelmatig, ja. Het ís bagger. Maar ik wil het best posten vanaf nu. Misschien dat ik dan nét iets meer gemotiveerd word om het 'goed' te doen omdat ik anders weer zoiets beschamend moet postenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, maar het kan je wel pushen om wel normaal te gaan eten. Want volgens mij heb ik nog nooit een lijstje van jou gezien, maar post je wel regelmatig dat je zo belachelijk eet. Omdat je geen lijstje post kunnen wij je niet pushen, en zie jij het niet als druk om normaal te eten. Tenminste, zo werkt het voor mij!
Belabberd lijstje trouwens, ga je morgen weer normaal eten?
Ik denk er niet eens bewust over na eigenlijk. Niet ontbijten en overdag nauwelijks eten heb ik me aangeleerd toen ik veel last had van mijn colitis. Dus dat vind ik moeilijk om te veranderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:03 schreef Novem het volgende:
Coco, hoe komt het dan dat je zulke beroerde lijstjes hebt? Geen voorbereiding/zin om te koken/geen boodschappen gedaan? Geen motivatie?
hm, voor colitis eet je helemaal bagger, met zo weinig gezonde vezels, te weinig vitamines, etc....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk er niet eens bewust over na eigenlijk. Niet ontbijten en overdag nauwelijks eten heb ik me aangeleerd toen ik veel last had van mijn colitis. Dus dat vind ik moeilijk om te veranderen.
En verder, ja. Ik weet het gewoon niet.. Ik wéét dat het niet gezond is, maar toch zie ik mezelf dagelijks weer bagger eten. En dat is een bagger excuus (of nou ja, het is geen excuus, mgoed).
Het is niet eens zozeer dat ik er geen energie voor over heb. Maar ik weet zelf verdomd goed dat dit nergens op slaat. En als ik een gezonde eter was, zouden zo'n lijstjes me mateloos irriteren. Dus daarom post ik ze nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef kwakz0r het volgende:
@coco, ik herken t wel, ik heb soms geen energie over om geconfronteerd te worden met mn slechte lijstje. maar goed, nu gaat t al twee dagen goed
wit brood < bruin brood < volkorenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef Mini. het volgende:
Dan post ik de mijne ook maar. Hoe goed of slecht hij is weet ik niet.
O: 1x wit brood met cervelaat, 2x met Nutella
T: koffie met melk, 1x wit brood met cervelaat
L: tomaat, komkommer, feta en cashewnoten
T: half flesje sinaasappelkiwisap en 1 snee volkorenbrood met appelstroop
B: flink stuk lopen
D: - stokbrood met kruidenboter en tapenade
- sate van varkenshaas met pindasaus, gebakken aardappels en rauwkost
- paar happen appeltaart, slagroom en vanille-ijs
- 1x bier, 1x witte wijn, 1 cappuccino
Niet ontbijten is dus aangeleerd (ik heb jarenlang niet gegeten tot aan het avondeten omdat ik na het eten grandioze pijn kreeg).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Jawel, de kip. Maar waarom eet je dan zo slecht en ontbijt je niet? Helemaal als je eigenlijk af wilt vallen. Het argument luiheid telt niet, want ipv en broodje frikandel had je ook een andere keuze kunnen maken.
Na dit lijstje snap ik je opmerking wel beter overigens.
Mij irriteert het niet. Maar ik begrijp het ook niet echt. Begin eens met een appel mee te nemen en 2 brood voor onderweg te smeren ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het is niet eens zozeer dat ik er geen energie voor over heb. Maar ik weet zelf verdomd goed dat dit nergens op slaat. En als ik een gezonde eter was, zouden zo'n lijstjes me mateloos irriteren. Dus daarom post ik ze niet
Ooh, ik zit ook aan weight wachers te denken! Ben benieuwd hoe het jouw afgaat, mss dat ik het dan ook probeer!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef kwakz0r het volgende:
@ mini: ik doe een test-weekje weight watchers pro points (waarbij ik zelf wel let op voldoende gezonde vetten omdat ik vind dat ze dat te weinig stimuleren). als t deze week bevalt doe ik drie maanden, en dan zien we daarna wel.
@coco, ik herken t wel, ik heb soms geen energie over om geconfronteerd te worden met mn slechte lijstje. maar goed, nu gaat t al twee dagen goed
Omdat ik sowieso minder gezonde dingen opneem of omdat het slecht (of juist goed, lol) is voor de ontstekingen? In het eerste geval ben ik het eens, in het tweede geval wil ik benadrukken dat het geen directe invloed heeft op het verloop van de ziekte.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef kwakz0r het volgende:
hm, voor colitis eet je helemaal bagger, met zo weinig gezonde vezels, te weinig vitamines, etc....
Geen van beide. Ik kan momenteel prima eten zonder last te krijgen erna (en als het wel zo'n dag is, dan voel ik dat wel aan en kan ik daarop anticiperen). Puur gewenning. Ik heb gewoon geen honger/zin in eten overdag. Kost me erg veel moeite om mezelf ertoe te zetten om te eten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:11 schreef Novem het volgende:
Coco, heb je nu nog steeds last van pijn na het eten, of eet je nu gewoon niet meer uit angst?
Tsjah, ik erger me niet aan zo'n lijstje, maar ik kan me er wel om verbazen. Vooral omdat je denk ik wel weet wat wel gezond is
Nee, ik zou me er ook niet aan ergeren, maar deze lijstjes zouden wel elke keer dat je ze post een aanleiding zijn om je een grote schop onder je bevallige derriere te geven....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Omdat ik sowieso minder gezonde dingen opneem of omdat het slecht (of juist goed, lol) is voor de ontstekingen? In het eerste geval ben ik het eens, in het tweede geval wil ik benadrukken dat het geen directe invloed heeft op het verloop van de ziekte.
Wél is het ivm mijn medicatie (immuunsysteemonderdrukkend) eigenlijk wel verstandig om zo gezond mogelijk te eten.
Maar goed. Ik weet het allemaal wel. Ik doe het alleen niet. En daarom post ik de lijstjes dus normaal niet, want nogmaals, ik irriteer me al aan mezelf (beter weten en toch niet doen), dus laat staan hoe het voor gezonde eters moet zijn
Edit: lees net dat het de meesten niet zo irriteert. Dus die opmerking hierboven is een beetje out of context nu
oh ik ben ook niet geirriteerd hoor!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Omdat ik sowieso minder gezonde dingen opneem of omdat het slecht (of juist goed, lol) is voor de ontstekingen? In het eerste geval ben ik het eens, in het tweede geval wil ik benadrukken dat het geen directe invloed heeft op het verloop van de ziekte.
Wél is het ivm mijn medicatie (immuunsysteemonderdrukkend) eigenlijk wel verstandig om zo gezond mogelijk te eten.
Maar goed. Ik weet het allemaal wel. Ik doe het alleen niet. En daarom post ik de lijstjes dus normaal niet, want nogmaals, ik irriteer me al aan mezelf (beter weten en toch niet doen), dus laat staan hoe het voor gezonde eters moet zijn
Edit: lees net dat het de meesten niet zo irriteert. Dus die opmerking hierboven is een beetje out of context nu
Dat van dat brood: ik eet normaal ook altijd volkoren. IJs weet ik ook ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wit brood < bruin brood < volkoren
en dat je beter geen ijs kan eten weet je zelf ook wel, toch?
verder zoet beleg, en vet beleg.
ik zou geen stokbrood én aardappel nemen.
Eens met kwakz0r, veel suiker en wit brood valt me als eerste op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef Mini. het volgende:
Dan post ik de mijne ook maar. Hoe goed of slecht hij is weet ik niet.
O: 1x wit brood met cervelaat, 2x met Nutella
T: koffie met melk, 1x wit brood met cervelaat
L: tomaat, komkommer, feta en cashewnoten
T: half flesje sinaasappelkiwisap en 1 snee volkorenbrood met appelstroop
B: flink stuk lopen
D: - stokbrood met kruidenboter en tapenade
- sate van varkenshaas met pindasaus, gebakken aardappels en rauwkost
- paar happen appeltaart, slagroom en vanille-ijs
- 1x bier, 1x witte wijn, 1 cappuccino
begrijpelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat van dat brood: ik eet normaal ook altijd volkoren. IJs weet ik ook ja.
Sowieso had drie gangen natuurlijk niet gehoeven.Maar ja, morgen eten we weer gewoon thuis.
Ik wilde er toch wat gezelligs van maken omdat vriendje speciaal voor mij meegegaan was naar Groningen.Het ziet er trouwens naar uit dat ik een studio heb daar, dus het was niet voor niks! [/SC :P]
Naja, misschien is dat juist wel handig idd. Zal regelmatig gaan posten danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, ik zou me er ook niet aan ergeren, maar deze lijstjes zouden wel elke keer dat je ze post een aanleiding zijn om je een grote schop onder je bevallige derriere te geven....
Van losse onderdelen wel ja, maar wat ik totaal niet kan inschatten is hoeveel kcals dit nou is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
begrijpelijkmaar je weet dus stiekem wel of t goed of slecht is
www.calorieenteller.nl en http://eetmeter.voedingscentrum.nl/ kunnen je daar wel een eind mee op weg helpen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:20 schreef Mini. het volgende:
[..]
Van losse onderdelen wel ja, maar wat ik totaal niet kan inschatten is hoeveel kcals dit nou is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |