Haha nou het hoogtepunt was hier duidelijk aanwezig hoor! Keiharde knallen, het lijkt hier wel een disco met die flitsen, we zagen niks mee door de ramen zo had waaide en regende het. Probeerde de deur open te doen, omdat we allemaal gekletter hoorde, maar goed dat ze de deur tegen hielden... Wat ging dat tekeer zeg! Hahaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:
Het heeft al geonweerd (zegt Mark, ik hoorde natuurlijk weer niks) en nu regent het. Maar niet hard en de hemel is ook niet echt betrokken. Volgens de buienradar is het hoogtepunt nu al voorbij, dus dat stelde geen reet voor
.
In september ga ik eindelijk weer kroketten eten. Dan ben ik 9 maand niet in NL geweest, dan mag het wel weer eens!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Broodje kroket, daar had ik ook zin in na het werk. Maar ik heb het niet gedaan.
En ik kan wel honger hebben na patat, want dat zijn loze calorieën.
Je hebt pm trouwens, XM!
ik moet ook. Bij de ambassade. 2 keer op een werkdag naar stockholm toe..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
weer thuis, paspoort laten maken drijft mensen tot waanzin
2 keer?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik moet ook. Bij de ambassade. 2 keer op een werkdag naar stockholm toe..
een keer aanvragen, een keer ophalen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
2 keer?
Ben niet lief geweest maar in tegenstelling tot degenen die er al een avondvullend programma op hadden zitten was ik zo klaar.
Dan hebben we het hier beter met avondopenstelling.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een keer aanvragen, een keer ophalen.
ambassade is van 10 tot 12 open elke dag. Maar goed, ze hebben ook wat minder klanten, denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een keer aanvragen, een keer ophalen.
Zie FBquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ambassade is van 10 tot 12 open elke dag. Maar goed, ze hebben ook wat minder klanten, denk ik.
Ik eet, ter aanvulling op m'n lijstje, nog 4 stengels bleekselderij met pindakaas.![]()
Zou Mo al op de boot zitten, en zou haar boot nog vertrekken?
Geen mooi weer, maar lijstjes post je imo vanwege de feedback. Maar als ik weet dat het bagger is, tja. Dan zie ik het nut er niet van in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het persoonlijk jammer dat de slechte lijstjes niet gepost worden. Waarom perse mooiweer spelen nsar de buitenwereld?
Nee, maar het kan je wel pushen om wel normaal te gaan eten. Want volgens mij heb ik nog nooit een lijstje van jou gezien, maar post je wel regelmatig dat je zo belachelijk eet. Omdat je geen lijstje post kunnen wij je niet pushen, en zie jij het niet als druk om normaal te eten. Tenminste, zo werkt het voor mij!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen mooi weer, maar lijstjes post je imo vanwege de feedback. Maar als ik weet dat het bagger is, tja. Dan zie ik het nut er niet van in.
Wil best mijn lijstje van vandaag posten hoor, maar het slaat écht nergens op. Dus dan krijg je dat iedereen feedback geeft in de vorm van "dit is echt heul slecht" en dan moet ik steeds gewoon "ja, dat klopt" zeggen ofzo. Lijkt me eerder irritant voor jullie ^^
Ter illustratie (en nogmaals, hier zit NIKS goeds in)
O: -
L: broodje frikadel
D: kip madras & glas cola
T: donut
T: 2 confettini's & glas cola
Dus.
Naja, zo eet ik wel regelmatig, ja. Het ís bagger. Maar ik wil het best posten vanaf nu. Misschien dat ik dan nét iets meer gemotiveerd word om het 'goed' te doen omdat ik anders weer zoiets beschamend moet postenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, maar het kan je wel pushen om wel normaal te gaan eten. Want volgens mij heb ik nog nooit een lijstje van jou gezien, maar post je wel regelmatig dat je zo belachelijk eet. Omdat je geen lijstje post kunnen wij je niet pushen, en zie jij het niet als druk om normaal te eten. Tenminste, zo werkt het voor mij!
Belabberd lijstje trouwens, ga je morgen weer normaal eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |