abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98784423
Help! Het is hier erg eng! Oo het gaat hier echt te keer!!
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:15:11 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98784539
Het heeft al geonweerd (zegt Mark, ik hoorde natuurlijk weer niks :')) en nu regent het. Maar niet hard en de hemel is ook niet echt betrokken. Volgens de buienradar is het hoogtepunt nu al voorbij, dus dat stelde geen reet voor _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_98784836
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:
Het heeft al geonweerd (zegt Mark, ik hoorde natuurlijk weer niks :')) en nu regent het. Maar niet hard en de hemel is ook niet echt betrokken. Volgens de buienradar is het hoogtepunt nu al voorbij, dus dat stelde geen reet voor _O-.
Haha nou het hoogtepunt was hier duidelijk aanwezig hoor! Keiharde knallen, het lijkt hier wel een disco met die flitsen, we zagen niks mee door de ramen zo had waaide en regende het. Probeerde de deur open te doen, omdat we allemaal gekletter hoorde, maar goed dat ze de deur tegen hielden... Wat ging dat tekeer zeg! Haha
~ Bonito La Risa ~
pi_98784890
:W weer thuis, paspoort laten maken drijft mensen tot waanzin :')
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_98784940
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Broodje kroket, daar had ik ook zin in na het werk. Maar ik heb het niet gedaan *O*.
En ik kan wel honger hebben na patat, want dat zijn loze calorieën.

Je hebt pm trouwens, XM!
In september ga ik eindelijk weer kroketten eten. Dan ben ik 9 maand niet in NL geweest, dan mag het wel weer eens!
pi_98784993
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
:W weer thuis, paspoort laten maken drijft mensen tot waanzin :')
ik moet ook. Bij de ambassade. 2 keer op een werkdag naar stockholm toe.. -O-
pi_98785113
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik moet ook. Bij de ambassade. 2 keer op een werkdag naar stockholm toe.. -O-
2 keer?

Ben niet lief geweest maar in tegenstelling tot degenen die er al een avondvullend programma op hadden zitten was ik zo klaar.
pi_98785257
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

2 keer?

Ben niet lief geweest maar in tegenstelling tot degenen die er al een avondvullend programma op hadden zitten was ik zo klaar.
een keer aanvragen, een keer ophalen.
pi_98785313
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Dan hebben we het hier beter met avondopenstelling.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:26:43 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98785387
Fijn. Vandaag eindelijk eens alle noodzakelijke voedingsstoffen binnengekregen. Maar ook 2000 kcal. En nog trek.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_98785639
Wat voor punten, kwak?

In Groningen is het nog steeds zonnig en heet, niks onweer. We zitten nu in de trein richtng Utrecht, benieuwd hoe het daar is.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_98785704
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ambassade is van 10 tot 12 open elke dag. Maar goed, ze hebben ook wat minder klanten, denk ik.

Ik eet, ter aanvulling op m'n lijstje, nog 4 stengels bleekselderij met pindakaas. :9

Zou Mo al op de boot zitten, en zou haar boot nog vertrekken?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:31:59 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98785762
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ambassade is van 10 tot 12 open elke dag. Maar goed, ze hebben ook wat minder klanten, denk ik.

Ik eet, ter aanvulling op m'n lijstje, nog 4 stengels bleekselderij met pindakaas. :9

Zou Mo al op de boot zitten, en zou haar boot nog vertrekken?
Zie FB :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:37:37 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98786156
Als ik op buienradar zie wat er over de Noordzee trekt, ben ik érg blij dat ik lekker op de bank zit!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_98786171
Ik wilde nog even inhaken op de discussie wel/niet teveel slowchat.

Wat mij betreft is de hoeveelheid geen probleem. Als ik het te druk heb, negeer ik de slowchat gewoon of reageer niet. Ik reageer zelden op lijstjes omdat ik een van de beroerdste eters ben in dit topic, dus bijna iedereen leeft gezonder dan ik :P

Lijstjes posten doe ik eveneens zelden, omdat het soms echt beroerd is. Dan kan ik wel posten, maar ik weet heel goed dat het bagger is, dus ik zie er dan de meerwaarde niet van. Wel word ik er in dit topic continu mee geconfronteerd (met mijn slechte leefwijze) waardoor ik (weer) gemotiveerd word om hier iets aan te doen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 28-06-2011 20:56:18 ]
pi_98787660
Net uit de tuin, hoewel het nog heerlijk weer is. Vanmiddag 10 regendruppen gehad maar toen scheen de zon ook volop, het was van een bui die al overgewaaid was, erg grappig.
Buienradar belooft voor over een uur of anderhalf nog wat onweer en regen, maar het lijkt allemaal al op te lossen voordat het ons bereikt, we zullen zien.

Slowchatwise ben ik het wel met coco eens eigenlijk.. soms volg ik het, soms niet.. de lijstjes lees ik wel altijd en als ik denk dat mijn commentaar wat toe kan voegen geef ik het. Ik merk wel dat ik het lastig vind om de switch te maken tussen wat voor mij normaal is en wat voor mensen met een normale bmr normaal is. Ik zie het meestal niet zo snel als de rest als iemand weinig eet.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:57:08 #67
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98787831
Ik vind het persoonlijk jammer dat de slechte lijstjes niet gepost worden. Waarom perse mooiweer spelen nsar de buitenwereld?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:58:32 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98787964
:7

O: banaan+pil
L: bakje danio kwark bosbessen (150 gr)
D: 1/2 broodje kroket, 1/2 bakje friet, vanillemilkshake

Bijvoorbeeld!

En het is hier geen mooi weer, dus hoef het ook niet te spelen :P.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_98788100
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het persoonlijk jammer dat de slechte lijstjes niet gepost worden. Waarom perse mooiweer spelen nsar de buitenwereld?
Geen mooi weer, maar lijstjes post je imo vanwege de feedback. Maar als ik weet dat het bagger is, tja. Dan zie ik het nut er niet van in.

Wil best mijn lijstje van vandaag posten hoor, maar het slaat écht nergens op. Dus dan krijg je dat iedereen feedback geeft in de vorm van "dit is echt heul slecht" en dan moet ik steeds gewoon "ja, dat klopt" zeggen ofzo. Lijkt me eerder irritant voor jullie ^^

Ter illustratie (en nogmaals, hier zit NIKS goeds in)

O: -
L: broodje frikadel
D: kip madras & glas cola
T: donut
T: 2 confettini's & glas cola

Dus.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:00:46 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98788153
kudo's voor de kip! :D
pi_98788263
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Geen mooi weer, maar lijstjes post je imo vanwege de feedback. Maar als ik weet dat het bagger is, tja. Dan zie ik het nut er niet van in.

Wil best mijn lijstje van vandaag posten hoor, maar het slaat écht nergens op. Dus dan krijg je dat iedereen feedback geeft in de vorm van "dit is echt heul slecht" en dan moet ik steeds gewoon "ja, dat klopt" zeggen ofzo. Lijkt me eerder irritant voor jullie ^^

Ter illustratie (en nogmaals, hier zit NIKS goeds in)

O: -
L: broodje frikadel
D: kip madras & glas cola
T: donut
T: 2 confettini's & glas cola

Dus.
Nee, maar het kan je wel pushen om wel normaal te gaan eten. Want volgens mij heb ik nog nooit een lijstje van jou gezien, maar post je wel regelmatig dat je zo belachelijk eet. Omdat je geen lijstje post kunnen wij je niet pushen, en zie jij het niet als druk om normaal te eten. Tenminste, zo werkt het voor mij!

Belabberd lijstje trouwens, ga je morgen weer normaal eten? :7
pi_98788265
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
kudo's voor de kip! :D
:') _O-
pi_98788335
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, maar het kan je wel pushen om wel normaal te gaan eten. Want volgens mij heb ik nog nooit een lijstje van jou gezien, maar post je wel regelmatig dat je zo belachelijk eet. Omdat je geen lijstje post kunnen wij je niet pushen, en zie jij het niet als druk om normaal te eten. Tenminste, zo werkt het voor mij!

Belabberd lijstje trouwens, ga je morgen weer normaal eten? :7
Naja, zo eet ik wel regelmatig, ja. Het ís bagger. Maar ik wil het best posten vanaf nu. Misschien dat ik dan nét iets meer gemotiveerd word om het 'goed' te doen omdat ik anders weer zoiets beschamend moet posten :P
pi_98788338
Coco, hoe komt het dan dat je zulke beroerde lijstjes hebt? Geen voorbereiding/zin om te koken/geen boodschappen gedaan? Geen motivatie?
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_98788451
Ik zou vanavond gaan rennen, maar het bliksemt hier nog steeds...wil niet die ene jogger zijn die door een bliksemschicht geraakt wordt :P Ik ga dus een uurtje kracht/circuit doen!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')