Netjes lijstje! En ik denk dat gorgonzola en aardapppelgratin op een dag inderdaad een beetje veel zou worden...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:52 schreef Perruche het volgende:
Hey XM wat fijn! Dus nu de AB afwachten enzo? Wel weer goed gaan eten nu he
Mijn lijstje:
O: 3x brood (2x boter/kaas, 1x chocopasta)
T: 4 aardbeien
L: aardappelgratin, worteltjes, 2 kleine stukjes zalm
T: gerookte vis, perzik, 2 kleine sultana's
B: 2x 20 minuten fietsen
T: yoghurt met walnoten en amandelen en honing
S: mini workout, buikspieren, kracht
D: pasta met courgette (ipv gorgonzola)
Het lijstje is netjes, het is een net lijstjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Netjes lijstje! En ik denk dat gorgonzola en aardapppelgratin op een dag inderdaad een beetje veel zou worden...
Jaquote:
jaaa, dankjewel voor je kaartje!!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
In Hong Kong was ie ook vorige week al aangekomen. En in Unieks woonplaats ook vorige week, ondanks een verkeerde postcode.
Lijkt mij het proberen waard!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef Chicolate het volgende:
Snelle vraag tussendoor: hoe zie je of een mango rijp is? Hij ruikt sterk en ik kan hem een beetje indrukken. En ik wil hem opeten.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:13 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn D was couscoussalade met tomaat, ui, feta, komkommer en veel zaziki + 2 volkoren boterhammen met dik chocoladesmeerkaas.
Hij was al half overrijpquote:
Jaja, ik sta bij je in het krijtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, zag het.. Maastricht, een baan, kattending, hmmmmm
Hehehe, je hapt wel leukquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jaja, ik sta bij je in het krijt. Als je weer helemaal beter bent, gaan we een keer een hapje eten
. Neem je hem mee?
.
Ik hap helemaal niet. Dat uit eten gaan had ik al veel eerder bedacht en ik weet ook al waar. Ergens waar ze heerlijk rood Vleesch serverenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehe, je hapt wel leuk. Ja, neem 'm wel mee hoor
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hap helemaal niet. Dat uit eten gaan had ik al veel eerder bedacht en ik weet ook al waar. Ergens waar ze heerlijk rood Vleesch serveren.
Rusland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |