Je kunt het beter gewoon zo laten, denk ik, er iets van zeggen werkt waarschijnlijk alleen maar averechts. Denk dat je alleen maar nog meer op elkaar gaat letten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:44 schreef Ronnie_Rotonde het volgende:
ja, ze zijn heel vriendelijk. Maar het is gewoon tering irritant, ik ben niet op de camping. Dat ik langs iedere tent waar ik loop goeie morgen moet zeggen. Dat gevoel krijg je gewoon, de verplichting om iets te zeggen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:52 schreef Stringer het volgende:
Ik zou bij ze langsgaan voor een kopje koffie en dan keihard schijten en stinken op de wc. En dat dan een week lang volhouden. Daarna zijn ze je spuugzat, en kijken ze je niet meer aan uit angst dat je weer zult vragen om langs te komen.
Als ze zich in bochten wringen om constant naar binnen te kunnen koekeloeren is dat bloedirritant. Inbreuk op je privacy zou ik willen zeggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:21 schreef schotland het volgende:
wat een achterlijke reacties. Misschien je zelf eens voorstellen en een praatje. Is wel zo beleefd.
Als je gewoon tegen ze doet gaat de nieuwsgierigheid vanzelf wel weg. Zij willen alleen weten met wie ze te doen hebben. Je hoeft er niet mee op vakantie.
Dat is waarschijnlijk de reden waarom ze het doen; ga toch gewoon bij die mensen even langs een keer op de koffie o.i.d. ze willen denk ik gewoon weten wie er nu eigenlijk naast hun woont.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze vervelen zich dood waarschijnlijk en grijpen alles aan om maar even de dagelijkse sleur van niks doen te doorbreken.
Klinkt niet erg subtielquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef R2R het volgende:
.
Na het een tijdje aangekeken te hebben en subtiel te laten merken dat het ook wel iets minder kon hebben we de boel gewoon omgedraaid.
Dus elke keer als zij naar buiten kwam overdreven hard HALLO!!!!! geroepen etc.
Kijk buurvrouw ik heb een nieuw tshirt aan! Kijk buurvrouw ik heb de auto gewassen! Hallo buurvrouw! Kijk dan! etc.
Dat werd ze na een tijdje helemaal zat.....![]()
Daarna geen "last" meer van gehad.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:16 schreef 2dope het volgende:
Irritant zeg. Gewoon bloedserieus aanstaren en niks zeggen tot ze weer naar binnen gaan.
cute.quote:
Je kan ook gewoon de OP lezen simpele.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:17 schreef schotland het volgende:
en iedereen maar klagen dat verhoudingen onderling steeds asocialer worden.
Man, stap er op af en stel je voor en maakt een praatje. Waarschijnlijk een onbekend woord voor vele reageerders. Maar dat noemen ze nu fatsoenlijk met elkaar omgaan.
Die mensen willen helemaal niks. alleen maar weten wie je bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |