Ik ben een playbackoning.quote:
De Playback Street Boys?quote:
Als dat gebeurt dan ben je bij mij ook aan het verkeerde adres.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:34 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb sowieso een tyfushekel aan mensen die wat afbreken, dus ik hoop dan ook niet dat die personen er tussen zitten. Dan ben ik niet lief en dat is ook niet tof.
Inderdaad ik ben een hele aardige jongen. Maar dan smijt ik je over de schutting.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan ben je bij mij ook aan het verkeerde adres.![]()
Maar als het nog kan kom ik ook graag van de partij.![]()
Dan moet ik alleen waar er nog behoefte aan is, dan neem ik dat wel mee.
Even op Myraela wachten danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Diepvriespizzaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik werd zondag opeens chantal genoemd. Ben inmiddels al zo gewent aan hups dat ik er gewoon aan moest wennenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik word wel standaard Mono genoemd op meets
Terwijl ik gewoon Johan heet
Ben ik blij dat ik dat probleem niet hebquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd zondag opeens chantal genoemd. Ben inmiddels al zo gewent aan hups dat ik er gewoon aan moest wennen
Ik ga je Chantal noemen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd zondag opeens chantal genoemd. Ben inmiddels al zo gewent aan hups dat ik er gewoon aan moest wennen
Ik heb jou volgens mij ook nog niet met chantal aangesprokenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat je een diepvriespizza op zijn kop moet leggen als je hem op een bbq wil klaarmaken. En dat is geen succes.quote:
Nee, die gaat uiteraard gewoon in de ovenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je weet dat je een diepvriespizza op zijn kop moet leggen als je hem op een bbq wil klaarmaken. En dat is geen succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |