Je hebt hier op zuidplein ook een winkel die heel veel spullen voor cupcakes heeft. De vorige keer had ik net mijn geld binnen, ging ik daar graaien, onwijs duur allemaal, dus 30 euro om 1 keer cupcakes te maken, ging me wat ver.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:10 schreef gewoonfaye het volgende:
OMG, die bakproducten van de Jamin!Ik voel me echt zo'n huis-, tuin- en keukenmoedertje die helemaal wild wordt van cakejes maken, maar echt, wat leeeeuk! Die ga ik uitproberen voor de cakejes van de meet
Blij dat het niet zo ver weg is, ben er in 50 minuten ongeveerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:10 schreef JJH het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)LspUg&mra=ls&t=h&z=9
Ik denk dat het zoiets word, smegmanus.
2:32 volgens google.
Dan al?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ben een beetje afhankelijk van de rest, ik wil rond 1u wel gaan rijden.
[ afbeelding ]
En als we daarover uitgepraat zijn doen we een duofap op Gerriequote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:10 schreef heloef het volgende:
Ach ongemakkelijke stiltes zal bij mij wel meevallen ik ken genoeg van jullie al. En met ValHallen kan ik altijd nog praten over Ajax en zijn schrijf kunsten en ook nog over Football Manager.
Jij komt niet langs Gouda, toch? Anyhow, ik denk dat ik nog een klets-gezellig-met-je-schoonouders-en-vlucht-daarna-hard-naar-boven-om-nog-enige-rust-te-hebben-date heb die dag, dus dat wordt vroeg opstaan om nog enigszins op tijd er te zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:06 schreef heloef het volgende:
Ik ga wel hoe laat Faye en Naatje komen.
Wel zo makkelijk.
Ja, ach, gewoon, omdat het kan zegmaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt hier op zuidplein ook een winkel die heel veel spullen voor cupcakes heeft. De vorige keer had ik net mijn geld binnen, ging ik daar graaien, onwijs duur allemaal, dus 30 euro om 1 keer cupcakes te maken, ging me wat ver.
Ja maar dan:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja we kunnen ook gaan plompzakken, gaan jullie dan ook zingen?
Zomaar iets wat in me opkwam.
watquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ach, gewoon, omdat het kan zegmaarIk maak ze ook omdat ik jarig ben en wss mijn eigen verjaardag faalt (sowieso omdat naat er niet eens bij is, de kloot.)
Dan kom je toch, als er nog plek is tenminstequote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar dan:
Nu heb ik ook zin om te komen. Ik heb net een leuke meet achter de rug en ik nog wel zin in een tweede.
Oh dan neem ik die Linda wel weer mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En als we daarover uitgepraat zijn doen we een duofap op Gerrie
Ik ken nog een knappe Neeltje, als ik die meeneem lijkt het alsof we de huishoudbeaurs zijn afgegaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dan neem ik die Linda wel weer mee.
En de ditjes en datjes?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dan neem ik die Linda wel weer mee.
Ohja, dat zei die. Maar wel fucking vakantie in Noorwegenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Omdat hij een bruiloft heeft in fucking noorwegen
Dat is dan wel weer tof, maar om nou 1 dag voor mijn verjaardag weg te gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ohja, dat zei die. Maar wel fucking vakantie in Noorwegen
Krijg je een cadeautje uit Noorwegenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof, maar om nou 1 dag voor mijn verjaardag weg te gaan
awww.. misschien kun je je verjaardag 1 dag voordat ie weggaat houden?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof, maar om nou 1 dag voor mijn verjaardag weg te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |