Ik vier het wel op de BBQ, met een cakeje en een kusje, dan ben ik happyquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
awww.. misschien kun je je verjaardag 1 dag voordat ie weggaat houden?
Is goed.quote:
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Myr, ik denk dat ik deze dingen ga maken
[ afbeelding ]
Ik heb er gewoon een gewonnen bij Gerard Ekdom.quote:
Ah dus jij neemt er 1 mee?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een gewonnen bij Gerard Ekdom.
Idd. En dan gaan die pubertjes hem weer slopen enzoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan moet je ook je versterker weer meeslepen he
TOF!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Myr, ik denk dat ik deze dingen ga maken
[ afbeelding ]
Ja voor je het weet gaat er bier overheen enzoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Idd. En dan gaan die pubertjes hem weer slopen enzo
Dat doen ze bij Normaal al jaren en het gaat altijd goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja voor je het weet gaat er bier overheen enzo
Zal ik mijn valse minigitaar meenemen, tis net een ukelele, maar dan groterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:31 schreef Myraela het volgende:
Oh. Over gitaren gesproken, er hangen hier meerdere gitaren aan de muur, ik denk dat ik ze eraf haal voor de zekerheid, want ik voorzie wat grapjassen die denken te kunnen spelen als ze dronken zijn.
Smart thinking.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:31 schreef Myraela het volgende:
Oh. Over gitaren gesproken, er hangen hier meerdere gitaren aan de muur, ik denk dat ik ze eraf haal voor de zekerheid, want ik voorzie wat grapjassen die denken te kunnen spelen als ze dronken zijn.
Verstandigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:31 schreef Myraela het volgende:
Zeker doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:31 schreef Myraela het volgende:
Ja! Dan ga ik men in black zingen met heloefquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zal ik mijn valse minigitaar meenemen, tis net een ukelele, maar dan groter
Ik kan nooit gitaar spelen, ook niet als ik dronken ben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:31 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |