Ja, maar het is duidelijk dat ze Nina nu even wat erger maken om Wiet ergens toe te bewegen, zo belachelijk is ze volgens mij nog nooit geweest.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:13 schreef RaymanNL het volgende:
Zag net een promo van de cliffhanger op RTL4. Zag er goed uitTijdens de reclame?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Omdat die op dat moment bij Ludo en Frederik was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom is Maxime er eigenlijk niet?
Even in de gaten houden dan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
Ja, tijdens de reclame van RTL Boulevard
De reactie toen Rik er wat van zei vond ik pas vreselijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat was die Danny trouwens weer kneuzig bezig zeg met zijn opmerkingen
Die liet zich wel kennen ja, maargoed over het algemeen vind ik Rik stukken aangenamer dan Danny en na dat gedoe met Charlie kan ik me wel voorstellen dat ie een kort lontje heeft gekregen wat dat betreft.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:39 schreef Frey het volgende:
[..]
De reactie toen Rik er wat van zei vond ik pas vreselijk.![]()
![]()
Ze heeft toch ook anorexia gehad ofzo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Die stripper ... leek wel zo'n ordinaire 40-jarige vrouw uit een oostblokland.
Wat is Marly van der Velden trouwens weer dun. Té dun.
Ik bedoel eigenlijk de reactie van Danny.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die liet zich wel kennen ja, maargoed over het algemeen vind ik Rik stukken aangenamer dan Danny en na dat gedoe met Charlie kan ik me wel voorstellen dat ie een kort lontje heeft gekregen wat dat betreft.
Jep. Daarom vind ik het ook zorgwekkend dat ze weer zo dun is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook anorexia gehad ofzo?
Klopt, had ik al door, eerdere post geëditquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk de reactie van Danny.
Hij denkt gewoon dat hij alles is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Inderdaad die reactie was gewoon pesterig en hij leek een beetje olie op het vuur te willen gooien![]()
Sowieso die hele ruzie om Amy ... het kind is bijna nooit thuis.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij denkt gewoon dat hij alles is.![]()
Wat heb ik me op zitten vreten toen hij Ludo afwimpelde toen die Amy wilde meenemen.![]()
![]()
![]()
Wat denken de schrijvers ermee neer te zetten?
Over Amy gesproken, Maxime moet haar nu maar eens aan Ludo terug geven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij denkt gewoon dat hij alles is.![]()
Wat heb ik me op zitten vreten toen hij Ludo afwimpelde toen die Amy wilde meenemen.![]()
![]()
![]()
Wat denken de schrijvers ermee neer te zetten?
quote:
JIJ MAAKT MIJN LEVEN, JIJ LALAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Maar Sjors, die jarenlang op d'r gepast heeft, is niet uitgenodigdquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef amaranta het volgende:
Nina wel sneu.
Als 'vriendinnen' op haar vrijgezellenfeest.
De schoonmoeder van haar broer.
De oma van haar aanstaande
Een kind van 17 en haar stiefmoeder.
De kok van het restaurant.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:01 schreef Frey het volgende:
Hopelijk wordt het ook echt knallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Ja, gaf Lucas groot gelijk toen hij zei van "Vinden jullie dit echt een lekker wijf??"quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Zou wel grappig zijn geweest, als ze Ruud de Wild weer als stripper hadden ingehuurd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is nog altijd spannend voor de 2e en 3e plaats.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:46 schreef roos85 het volgende:
De tweede stemronde van het tournament is geopend
Inderdaad, en moet het wel zo plannen dat er 2 bepaalde verhaallijnen gaan overblijvenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is nog altijd spannend voor de 2e en 3e plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |