Over Amy gesproken, Maxime moet haar nu maar eens aan Ludo terug geven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij denkt gewoon dat hij alles is.![]()
Wat heb ik me op zitten vreten toen hij Ludo afwimpelde toen die Amy wilde meenemen.![]()
![]()
![]()
Wat denken de schrijvers ermee neer te zetten?
quote:
JIJ MAAKT MIJN LEVEN, JIJ LALAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Maar Sjors, die jarenlang op d'r gepast heeft, is niet uitgenodigdquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef amaranta het volgende:
Nina wel sneu.
Als 'vriendinnen' op haar vrijgezellenfeest.
De schoonmoeder van haar broer.
De oma van haar aanstaande
Een kind van 17 en haar stiefmoeder.
De kok van het restaurant.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:01 schreef Frey het volgende:
Hopelijk wordt het ook echt knallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Ja, gaf Lucas groot gelijk toen hij zei van "Vinden jullie dit echt een lekker wijf??"quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Die stripper ... leek wel zo'n ordinaire 40-jarige vrouw uit een oostblokland.
Wat is Marly van der Velden trouwens weer dun. Té dun.
Zou wel grappig zijn geweest, als ze Ruud de Wild weer als stripper hadden ingehuurd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Die stripper ... leek wel zo'n ordinaire 40-jarige vrouw uit een oostblokland.
Wat is Marly van der Velden trouwens weer dun. Té dun.
Het is nog altijd spannend voor de 2e en 3e plaats.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:46 schreef roos85 het volgende:
De tweede stemronde van het tournament is geopend
Inderdaad, en moet het wel zo plannen dat er 2 bepaalde verhaallijnen gaan overblijvenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is nog altijd spannend voor de 2e en 3e plaats.
Hey grappig, was me nog niet eerder opgevallen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik weet niet of hij al geplaatst was/is.
http://tvreclames.nl/reclames/maaslander/144/afdrogen
Frederik neemt wraak op de bruiloft met giftige kaasblokjes.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja, inderdaad, was me ook al opgevallen. Wel leuk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hey grappig, was me nog niet eerder opgevallen.
Maar daarover gesproken, in die reclame van Tempo Team speelt Jeffrey Hamilton (Fos) mee:
Ze gaan HEM straks afdrogen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Frederik neemt wraak op de bruiloft met giftige kaasblokjes.
Frederik van Rossum, de Kaasmeester!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |