Nee, die plek is gereserveerd voor Lucas, als er een ramp gebeurd in Dansatoria waarbij Charlie omkomt op de wc. Iemand zal haar zaak over moeten nemen en hij is de enige die daar het talent voor heeftquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:49 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan is hij eruit: hij gaat weg bij de recherche en wordt kapper bij Charlie's.
En dan wordt de plek omgedoopt naar Lucas's.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, die plek is gereserveerd voor Lucas, als er een ramp gebeurd in Dansatoria waarbij Charlie omkomt op de wc.
Nog effe!!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:49 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan is hij eruit: hij gaat weg bij de recherche en wordt kapper bij Charlie's.
De klap op de vuurpijl is voor mij toch wel dat ie zo totaal zonder zelfrespect achter Lorena aan blijft lopen, een beetje vrouw wil toch wel een kerel met ruggegraat en die voor zichzelf op kan komen lijkt me.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Jack heb ik opgegeven. In het begin leek het wat, maar hij werd een "held". Na de dood van Augusta dacht ik dat het ging komen, maar Jack draaide weer bij. Toen kwam de wapenhandel met Vadim, bleek Jack weer voor interpol te werken. Tot slot de "strijd" met Ludo, maar meneer was kansloos. Het doodschieten van René en de relatie met Janine sloegen nergens op, toen gaf ik hem definitief op. Als klap op de vuurpijl ging meneer ook nog eens bij de recherche. Ik ben er klaar mee.
Koen Crucke erin als Alberto Sanders.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef PeterKelder het volgende:
Grotere stereotypen kun je niet krijgen: een homoseksuele kapper
En zeker Lorena wel. Lorena heeft iemand nodig die haar aankan, die dominant is tegenover haar. Jack is dat niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De klap op de vuurpijl is voor mij toch wel dat ie zo totaal zonder zelfrespect achter Lorena aan blijft lopen, een beetje vrouw wil toch wel een kerel met ruggegraat en die voor zichzelf op kan komen lijkt me.
Wat zal de volgende product placement zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Is het komende seizoen in elk geval verzekerd van Product Placement van de Haribo
Koen Crucke lijkt me wel iemand die een rol als Myriam van der Pol kan spelen, een soort komiekquote:
Daarom hoop ik dat Nick haar alsnog een lesje gaat leren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat het allemaal nergens over ging.
Iemand zal charlie's over moeten nemen als ze er niet meer is en ik vind Lorena en Bianca nou niet echt het type daarvoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
En dan wordt de plek omgedoopt naar Lucas's.
Als de naam maar verdwijnt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:09 schreef douche-eendje het volgende:
Iemand zal charlie's over moeten nemen als ze er niet meer is en ik vind Lorena en Bianca nou niet echt het type daarvoor
Dat decor mag wat mij betreft sowieso wel weer verdwijnen.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:55 schreef James1988 het volgende:
Een gepaste exit zou ook wel zijn dat Charlie stikt in een van d'r eigen sapjes. Omdat er een haar in zit ofzo.
Ja, die dreigende zinnen van hem, en dan die kille ogen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Een stukje rijden met Ludoquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:10 schreef James1988 het volgende:
Ludo is bijna zichzelf. Als Maxime er niet bij was geweest, zou Frederik waarschijnlijk 'een stukje zijn gaan rijden'...
Maar het is zooooo goed om Ludo weer eens zo te zien.
Meerdijk heeft helaas niet veel meer vrouwenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef amaranta het volgende:
Nina wel sneu.
Als 'vriendinnen' op haar vrijgezellenfeest.
De schoonmoeder van haar broer.
De oma van haar aanstaande
Een kind van 17 en haar stiefmoeder.
De kok van het restaurant.
Waarom is Maxime er eigenlijk niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meerdijk heeft helaas niet veel meer vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |