quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:17 schreef DanseMacabre het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook getekend, ik denk dat een braziliaanse houthakker wel wat beters te doen heeft dan mij te vermoordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Klopt, daarom ook![]()
Niet dat ik denk dat ze van alle ondertekenaars een kopie ID of paspoort vragen, geen idee eigenlijk hoe ze dat doen. Als ik binnenkort door een houthakker wordt omgelegd was het dus niet slim om de petitie te tekenen.
Maar op jouw hoofd staat een veel groter bedrag dan op zijn boompjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb ook getekend, ik denk dat een braziliaanse houthakker wel wat beters te doen heeft dan mij te vermoorden
Heb je die ring in het buitenland besteld of zoquote:
Nee, gewoon bij een Nederlandse winkel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb je die ring in het buitenland besteld of zo
Probeer je die koppensnellers te helpen, krijg je dat weer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar op jouw hoofd staat een veel groter bedrag dan op zijn boompjes.
Ja ik sta nu bij de Most Wanted Criminals op de lijstquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar op jouw hoofd staat een veel groter bedrag dan op zijn boompjes.
Dan mogen ze wel eens een cursus spelling volgenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:23 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, gewoon bij een Nederlandse winkel.
Dit is voor mij ook echt een reden om te annuleren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel eens een cursus spelling volgen
Ja dat lijkt me ook beter dat je ergens anders gaat kijkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:30 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dit is voor mij ook echt een reden om te annuleren.
Hij had in eerste instantie een andere ring besteld, die was niet leverbaar, toen deze mar dan moest ie wel een aanbetaling doen van 10 euro omdat ze anders die bestelling niet konden boeken. Maar gedaan omdat we wel goede ervaringen hebben met deze winkel.
Na vier mailtjes van WJ's kant deze reactie.
Ja want dan kunnen we de volgende dag gelijk naar het Dolfinarium.quote:
Oh leukquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja want dan kunnen we de volgende dag gelijk naar het Dolfinarium.
Mijn zwager en schoonzus komen die zondag ook daar naar toe want die waren er ook nog niet geweest, dus het wordt gezellig.
Hoe laat had je graag dat we komen eigenlijk?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga toch wel naar Echt toe zaterdagKan met iemand meerijden.
Misschien heeft Jip dat zo ingesteld, die heeft geen zin in die herriequote:
Nou dan denk ik dat we rond een uur of twee er zijn, dan kan ik relaxed de oppas instructies geven, de vlaai oppikken bij de bakker en dan op ons gemak rijdenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh leuk
Eeh hoe laat? Geen ideeergens in de middag gok ik maar het maakt me weinig uit hoe laat. Ik heb geen plannen die dag.
Waar is dat, misschien kom ik wel kijken naar Diazquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga toch wel naar Echt toe zaterdagKan met iemand meerijden.
Je hebt toch alleen maar keurige hondjes tegenwoordig, Sjon heeft zich helemaal aangepast.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Net in de pauze niet gelogen van 7 mensen complimenten gekregen dat al die honden zo keurig samen aan de lijn lopen.
Ja duh, tis zelfs voor Sjon te heet om te rellen vandaag
Ik snap er echt geen kont van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien heeft Jip dat zo ingesteld, die heeft geen zin in die herrie
Ja dat die hittegolf maar lang mag durenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Je hebt toch alleen maar keurige hondjes tegenwoordig, Sjon heeft zich helemaal aangepast.
Sportpark In de Bandert!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Waar is dat, misschien kom ik wel kijken naar Diaz
Helemaal dikke primaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dan denk ik dat we rond een uur of twee er zijn, dan kan ik relaxed de oppas instructies geven, de vlaai oppikken bij de bakker en dan op ons gemak rijden
Mmm zal ik zeker doen, we logeren op de Markt dus dat is er vlak bij denk ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:54 schreef Nonneke het volgende:
Als je in Harderwijk bent, zeker even langs de ouderwetse bakkerij in de kleine marktstraat lopen voor een suikerbrood !
O dat ken ik , en is dat 's morgens of ;s middag dat Diaz moet optredenquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:57 schreef indaha het volgende:
[..]
O dat ken ik , en is dat 's morgens of ;s middag dat Diaz moet optreden
Dat is fijn airco maar als je dan uitstapt dan krijg je een klap van de warmtequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga de hitte in, leve de airco in de auto
O maar mag ik daar wel komen om te kijken gewoon, of is dat een besloten ding voor de hondeneigenarenclubquote:
Ja kan zeker gaan kijken, dat gaat Multi ook doen, je moet wel een kaartje kopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:02 schreef indaha het volgende:
[..]
O maar mag ik daar wel komen om te kijken gewoon, of is dat een besloten ding voor de hondeneigenarenclub
Hoe laat begint het?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja kan zeker gaan kijken, dat gaat Multi ook doen, je moet wel een kaartje kopen.
is er idd vlak bijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Mmm zal ik zeker doen, we logeren op de Markt dus dat is er vlak bij denk ik
Hallo Diaz is helemaal geen Mechelse herderpup,quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Diaz is de mechelse herder pup met een oranje halsband
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Ff broodjes halen bij de bakker:
[ afbeelding ]
Herplaatsen die handelquote:
Jaquote:
Wat een heerlijk hondje!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
JaRaar beest
![]()
Het heeft ook echt geen nut om haar haren leuk te doen, ze heeft het er zo weer uit
Je moet die hele kleine elastiekjes hebben, en die er heel strak inknuppen, en eruit knippen als het niet meer zit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
JaRaar beest
![]()
Het heeft ook echt geen nut om haar haren leuk te doen, ze heeft het er zo weer uit
Ja heb ik ook, die irritante gekleurde iniminidingen. Maar ik krijg ze er max. 3x omheen hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet die hele kleine elastiekjes hebben, en die er heel strak inknuppen, en eruit knippen als het niet meer zit.
Daarom doe ik dus ook altijd van die bouwwerken maken, dan blijft het langer goed zitten
Nog even volhouden, neem een kopje koffiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:19 schreef Oognip het volgende:
Pff het is veel te heet om tentamens te leren
Nee die zijn te strak en die rekken niet genoeg , paardenelastiekjes moet je hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, die irritante gekleurde iniminidingen. Maar ik krijg ze er max. 3x omheen hoorEn dan gaat ze lopen rollen en steken er weer allemaal plukken uit
Doe der een permanentje in dan blijft het goed zittenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, die irritante gekleurde iniminidingen. Maar ik krijg ze er max. 3x omheen hoorEn dan gaat ze lopen rollen en steken er weer allemaal plukken uit
Ja jij ging ze nog opsturen zei jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die zijn te strak en die rekken niet genoeg , paardenelastiekjes moet je hebben
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Doe der een permanentje in dan blijft het goed zitten
Ja fak you, daarna ging je me haten, ik dacht die wil vast geen elastiekjes van een onmensquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja jij ging ze nog opsturen zei je
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja fak you, daarna ging je me haten, ik dacht die wil vast geen elastiekjes van een onmens![]()
![]()
En mij vind je hypocrietquote:
Maar hem staat het geweldig tochquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sjon zegt dat dat niks helpt
Ik maak m ook niet meer zo vaak staarten, hoe minder ie ziet hoe beterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar hem staat het geweldig toch, de nonchalante look
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sjon zegt dat dat niks helpt
Oh god toen heb ik ook een permanent gehad waar de meeste poedels stikjaloers op zouden zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Doet me denken aan midden/eind jaren '80 toen het voor jongens opeens mode was permanent te nemen
. Niks voor mij natuurlijk, ik heb krullen van mezelf
Ja ik ook een kop met haar had ik toenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god toen heb ik ook een permanent gehad waar de meeste poedels stikjaloers op zouden zijn
Ik ben al gestopt. Volgens mij moet ik dat tentamen makkelijk halen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Nog even volhouden, neem een kopje koffie
Nou dan mag je relaxen en vertellen of jij ook een permanent gehad hebt en hoe dat bevielquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben al gestopt. Volgens mij moet ik dat tentamen makkelijk halen.
Ja ouders,quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik had toen een poedelpermanent, een plaatjesbeugel en een spuuglelijke bril.
Soms konden mn ouders echt wat ver gaan met alles maar goed vinden![]()
Klootzakken ook![]()
Ach verschrikkelijkequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dan mag je relaxen en vertellen of jij ook een permanent gehad hebt en hoe dat beviel
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ouders,ik heb een foto dat ze me een gestreepte trui aangetrokken hadden met een gif groen bloesje met korte bloemetjes pofmouwtjes eroverheen, dat waren wel de seventies maar dan nog
Ja eerst vet grote wolken met onweer enzo.. blijft niets van overquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:50 schreef Oognip het volgende:
Die buien lossen echt steeds meer op, op buienradarwtf noodweer
Dat was in het seventies tijdperk toen hadden ze nog geen digitale camera's en die foto ligt bij mijn ouders ergens (en daar ligt die goedquote:
Volgens mij komt 'ons' onweer uit nog niet ontstane wolken. In DE zijn ze in ieder geval flink enthousiast.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:50 schreef Oognip het volgende:
Die buien lossen echt steeds meer op, op buienradarwtf noodweer
In de eighties konden ze er ook wat van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat was in het seventies tijdperk toen hadden ze nog geen digitale camera's en die foto ligt bij mijn ouders ergens (en daar ligt die goed)
Ja bij ons liggen er ook twee in de zon te bakkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij komt 'ons' onweer uit nog niet ontstane wolken. In DE zijn ze in ieder geval flink enthousiast.![]()
Wat is het waaaarm buiten!Zo'n vieze hete föhn waar je in stapt als je je kop buiten steekt. En die domme katten van me liggen in diverse stadia van coma in de tuin.
![]()
Auto is weer veilig thuis, rekening volgt nog.
Nou jij loopt er nog normaal bij , daar had ik toen blij mee geweest sokken of nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Ja die sokken die killen de outfit best wel, verder vind ik m tof hoor
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou jij loopt er nog normaal bij , daar had ik toen blij mee geweest sokken of niet
Waarschijnlijk maar beter ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Gek genoeg heb ik geen enkele foto uit mn permanent & bril & beugel tijd digitaal
Doe een zwemvest aan danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:08 schreef Barbaaf het volgende:
Doeiiiiii![]()
Ik ga op verjaarsvisite bij neef(je), als ik onderweg wegspoel: het was fijn jullie gekend te hebben
Girl Powerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:08 schreef Oognip het volgende:
ik heb een afwasteil met een klein laagje water neergezet voor de katten/kittens. In de hoop dat Muis er in ging liggen en we konden lachen
maar Muis niet, Sterre ging er net gewoon in staan met 4 poten. That's my girl
Ja van mij mag het ook flink gaan afkoelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:11 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop langzamerhand op enig wegspoelen, wat een hitte. Warmste onderweg was 33,5 graad
Oh crap , wie erft je kaartje dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:08 schreef Barbaaf het volgende:
Doeiiiiii![]()
Ik ga op verjaarsvisite bij neef(je), als ik onderweg wegspoel: het was fijn jullie gekend te hebben
Oei dat is echt niet leukquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:24 schreef Greys het volgende:
Voor een open Brienenoord stil komen te staan in de zon met je auto zonder airco is heul nie leuk nie!
Neefje natuurlijkquote:
O ik dacht idd dat je nog in de auto zat,quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
Oh sorry, ik dramatiseerde het onbedoeld kennelijk, want ik was al thuis toen ik het schreef![]()
En heb meteen andere kleren aangetrokken, ieuws, plakplak!
Wees blij dat hij nog dicht ging, het zal niet de enige brug zijn die niet meer past bij deze temperatuurquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
Oh sorry, ik dramatiseerde het onbedoeld kennelijk, want ik was al thuis toen ik het schreef![]()
En heb meteen andere kleren aangetrokken, ieuws, plakplak!
Nou na een kwartiertje smoren kreeg ik het toch wel Spaans benauwd toen er vanaf de andere kant al lang weer auto's kwamen rijden en wij nog steeds niet mochten. Toen was ik ook even bang dat er iets niet goed slootquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wees blij dat hij nog dicht ging, het zal niet de enige brug zijn die niet meer past bij deze temperatuur
Maar gelukkig ben je nu weer thuis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou na een kwartiertje smoren kreeg ik het toch wel Spaans benauwd toen er vanaf de andere kant al lang weer auto's kwamen rijden en wij nog steeds niet mochten. Toen was ik ook even bang dat er iets niet goed sloot
Vanavond en vannacht gaat het los volgens mij. En ik denk dat wij er middenin zitten.quote:
Das toch heul nie eng? Het zal je alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:55 schreef Troel het volgende:
Ik durf niet eens op de buienradar te kijken.
Een km poeh he kom je hem uitwringen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:18 schreef Rewimo het volgende:
Kind heeft de sportdag overleefdHij heeft zelfs een kilometer hardgelopen.
Hé felihé! Met je tentamenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Das toch heul nie eng? Het zal je alleen maar meevallen.
Ja Massimo ligt het liefst in hele grote bloempotten met kruiden, de kruiden kunnen het nu wel hebben, maar in het voorjaar plet hij wel eens wat. Hij ruikt wel altijd lekker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier liggen ze ook de hele dag buiten maffe beesten
En die brug greys dat was altijd een herkenningspunt vroeger of we waren er bijna of we moesten nog heel lang. En daar hebben we vaak in de file gestaan die verdubbeling was wel een uitkomst
Alles goed met de beestjes thuis? Is het voor bink een beetje te doen?
Dan zal ik de voorspelling voor je onder een spoiler zettenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:55 schreef Troel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeft niet uit te komen maar volgens mij zit de kans er dik in dat het gaat knallen vanavond.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, dat gaat aardigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Een km poeh he kom je hem uitwringen?
Paniekzaaien zijn ze altijd erg goed inquote:
Het is toch alleen zo dat de waarschuwing voor de avondspits is ingetrokken omdat het noodweer pas later losbarst? Dus het komt wel, alleen iets laterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
De NS mailde gisteren zelfs de abo houders dat iedereen rekening moest houden met oponthoud door het weer. Wat is dat toch met dat paniekzaaien elke keer?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Cat22 het volgende:
Dan zal ik de voorspelling voor je onder een spoiler zettenJa hallo, daar staan wij niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeft niet uit te komen maar volgens mij zit de kans er dik in dat het gaat knallen vanavond.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Dat was geen paniekzaaien, dat was indekkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
De NS mailde gisteren zelfs de abo houders dat iedereen rekening moest houden met oponthoud door het weer. Wat is dat toch met dat paniekzaaien elke keer?
Ik kreeg er maar driequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Jij was toch bang van onweer? Of was dat iemand andersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:12 schreef Greys het volgende:
Dat was geen paniekzaaien, dat was indekken
Nou in Limburg geldt nu de waarschuwing pas vanaf 2100 uur dus dat moet je kunnen halen dacht ik zoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik maak me dr allemaal niet druk om, ik kom hoe dan ook wel een keer thuis of zo
Ik zit gewoon aan tafel met de laptop, geen hete benenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:15 schreef Oognip het volgende:
Mijn bovenbenen zitten gewoon onder een dekentje omdat mijn laptop te heet is
Oh ja, als het niet zo heet was ging ik lopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou in Limburg geldt nu de waarschuwing pas vanaf 2100 uur dus dat moet je kunnen halen dacht ik zo
ik vrees voor mn vloer/kast etc,.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:55 schreef Troel het volgende:
Heb je een lekkage dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vrees voor mn vloer/kast etc,.
* Ynske trekt alles maar weer van de kant af en legt dweilen neer
net nog bij woningstichting geweest. zeg, wanneer komt men zn afspraak na. heb al 3 weken gehoord ze bellen je vandaag.
ik zeg, de schade die ik vandaag loop door die onzin in combi met t weer, betalen jullie die?
Hey lekkere zuipschuit , ik moest lachen toen ik je naam zag hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:24 schreef Qwea het volgende:
hoooooooooooooooooooooooooooooooooooi
bloedmooi weer hiero
al sinds vorig jaar oktober ofzo, rot kozijn, gaten in de spouwmuur, water bij mij naar binnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb je een lekkage dan?
Bij ons zijn ze daar wel snel mee om te repareren.
ja heb ik, maar daar gaat t niet om, t gaat mij erom dat ik daarmee voor dit moment.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb je een inboedel verzekering Yns?
Je kunt ook contact met de huurcommissie opnemen als je wilt weten hoe en wat pm mij dan maar. Wij hebben in ons vorige huis heel veel lekkages gehad
Ben ik nou zo dom, of hoe zit datquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:17 schreef Rewimo het volgende:
Kat kwijt (Zwolle)
Maar even hier neerzetten, je weet nooit en jullie hebben vast tipsNet als ElisaB
Goed spul danquote:
Jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij was toch bang van onweer? Of was dat iemand anders
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed spul dan
Hier doet het het ook nog helemaal (hoewel het wel wat traag is en de pauzes ondertussen drie keer langer duren dan de bedoeling is. Maar hé; het is haar proefwerkweek en niet de mijne).
Hier ook weerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:24 schreef Qwea het volgende:
hoooooooooooooooooooooooooooooooooooi
bloedmooi weer hiero
Ik hou er ook niet echt van, maar bang is een groot woord. Het zou overigens wel stomtoevallig zijn als het twee keer in dezelfde straat inslaat, dus statistisch gezien zit jij voor de rest van je leven safequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:34 schreef Greys het volgende:
Ja![]()
Mijn moeder smste vanmorgen al toen ik op het werk zat of ik vanavond alleen thuis ben.
Ik heb haar en mezelf gerust gesteld met het feit dat ik beneden rolluiken heb, dan voel ik me altijd veiliger (terwijl het geen reet zou helpen tegen blikseminslag in de schoorsteen ofzo natuurlijk). Sinds het een paar jaar geleden hier in de straat insloeg en een half dak affikte enkele huizen verderop vind ik het helemaal eng.
Maar volgens mij gaat het allemaal wel meevallen
Ah de jouwe ook niet, mooi zoquote:
Vastquote:
We praten je er doorheenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn moeder smste vanmorgen al toen ik op het werk zat of ik vanavond alleen thuis ben.
Ik heb haar en mezelf gerust gesteld met het feit dat ik beneden rolluiken heb, dan voel ik me altijd veiliger (terwijl het geen reet zou helpen tegen blikseminslag in de schoorsteen ofzo natuurlijk). Sinds het een paar jaar geleden hier in de straat insloeg en een half dak affikte enkele huizen verderop vind ik het helemaal eng.
Maar volgens mij gaat het allemaal wel meevallen
Als ik me druk zou maken om onze pubers, dan had ik geen leven. Werkelijk; kan me niet herinneren dat ik zelf ooit zó geweest benquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:35 schreef Maes het volgende:
Goeie instelling. Ik maak me ook niet druk om langzame puberkinderen
Ehm... da's dus alleen statistisch, weten wij uit ondervindingquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:37 schreef ElisaB het volgende:
Ik hou er ook niet echt van, maar bang is een groot woord. Het zou overigens wel stomtoevallig zijn als het twee keer in dezelfde straat inslaat, dus statistisch gezien zit jij voor de rest van je leven safe
Dat zal me een rotklap gevenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben liever niet in de open lucht als het onweert omdat ik een pet peeve heb dat de bliksem in mijn implantaat slaat
Verder geen enkel probleem mee.
Ey, we proberen hier Grees gerust te stellenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:39 schreef Rewimo het volgende:
Ehm... da's dus alleen statistisch, weten wij uit ondervinding
Die verheugt zich net als ik op morgen wanneer het weer iets koeler isquote:
Same herequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik me druk zou maken om onze pubers, dan had ik geen leven. Werkelijk; kan me niet herinneren dat ik zelf ooit zó geweest ben
Mijn moeder kan zich dat trouwens ook niet herinneren, dus ik bén waarschijnlijk ook niet zó geweest
Ow ja, sorry. Zoiets komt alleen maar bij ons voor natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:46 schreef ElisaB het volgende:
Ey, we proberen hier Grees gerust te stellen
Het is al te laat Rewimo. Ruim te laatquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:52 schreef Rewimo het volgende:
Ow ja, sorry. Zoiets komt alleen maar bij ons voor natuurlijk
Als jij m'n posts nou even stiekem edit, ziet ze het vast nietquote:
Conditionering is tha bombquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:56 schreef Maes het volgende:
De enige blikseminslag die ik me kan herinneren is erg vroeger thuis bij de overburen in de boerderij. Ik kan me de klap niet herinneren en ook het vuur niet echt alleen dat de paarden langs de weg renden en wij (mijn zus en ik) ijs kregen van mijn moeder, ik denk om rustig te worden.
Nu als het onweert (het moet wel donker zijn) heb ik zin in ijs
Te laat. Ze heeft het al gezien en zit nu in een kartonnen doos onder tafelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:55 schreef Rewimo het volgende:
Als jij m'n posts nou even stiekem edit, ziet ze het vast niet
Dan was ik vroeger je buitenechtelijke zus, want ik heb de hele dag al trek in ijs!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:56 schreef Maes het volgende:
De enige blikseminslag die ik me kan herinneren is erg vroeger thuis bij de overburen in de boerderij. Ik kan me de klap niet herinneren en ook het vuur niet echt alleen dat de paarden langs de weg renden en wij (mijn zus en ik) ijs kregen van mijn moeder, ik denk om rustig te worden.
Nu als het onweert (het moet wel donker zijn) heb ik zin in ijs
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Te laat. Ze heeft het al gezien en zit nu in een kartonnen doos onder tafel
Dat was de Grote Theepot in de Lucht die vond dat je door moest trappenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb 1x meegemaakt dat bliksem precies naast mij de grond insloeg. Toen ben ik heel hard naar huis gefietst maar bang ben ik er niet voor.
Vanmorgen : BLOEDHEET en bewolkt rond 13u regen en begon het vet te betrekken rond 14:30 BLOEDMOOI weer en heetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier ook weer
Vanmorgen onweer en hoosbuien toen ik onderweg was naar het werk. Daarna werd het weer onbewolkt en heet. Bink ging net even met haar hoofd op de koelmat liggen. Uit zichzelf![]()
Is het eigk een beetje voor bink uit te houden?! Baloe is zwemmen met Mikequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier ook weer
Vanmorgen onweer en hoosbuien toen ik onderweg was naar het werk. Daarna werd het weer onbewolkt en heet. Bink ging net even met haar hoofd op de koelmat liggen. Uit zichzelf![]()
Bink wil nu niet naar buiten, die gaat even heel snel plassen en loopt haast nog plassend weer snel naar binnenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is het eigk een beetje voor bink uit te houden?! Baloe is zwemmen met Mike
Oh wat super! Dat zal een hele zorg minder zijn!quote:Ze gaan Mike een aanbod doen v/d weekvoor salaris enzo hij is op solli geweest
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de ventilator gaan liggen maar dan wel in de zon
Fijn Q. Leuke baan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze gaan Mike een aanbod doen v/d weekvoor salaris enzo hij is op solli geweest
En puffen dat ze doet, dom kippetjequote:
Hopelijk gaat het lukkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze gaan Mike een aanbod doen v/d weekvoor salaris enzo hij is op solli geweest
Ja ze moet natuurlijk wel bruin wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de ventilator gaan liggen maar dan wel in de zon
quote:
Ja volgens mij wel. In Alkmaar... hij en de baas dan.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:14 schreef Nonneke het volgende:
http://www.traphic.nl/
57 treinen vertraagd, 257 (!!) vervallen
gelukkig had Erik van de NS zich al flink ingedekt
wat een gekken ook hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ze hebben gewoon domweg het rampenrooster ingevoerd terwijl dat weer helemaal niet nodig was he
Bwehehehe ja da's altijd zoiets lulligs, hippe app uitvinden en dat het dan niet werkt met hun eigen spullenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn telefoon heeft AH app met barcode scanner. Kent hij een roerbaksaus van de AH niet.
Ik duim voor een goed salaris voor MM
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eks_in_de_trein.html
![]()
wtfquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Af en toe water geven?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:37 schreef Qwea het volgende:
Zeg!
Ik heb een muntplant. Die was half dood totdat ik hem in een bakje met water pleurdeHij leeft!
Hoe onderhoud ik dat kreng?
wait, whut??!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Water gevenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:37 schreef Qwea het volgende:
Zeg!
Ik heb een muntplant. Die was half dood totdat ik hem in een bakje met water pleurdeHij leeft!
Hoe onderhoud ik dat kreng?
Nee, muntplanten gedijen het beste als je ze anderhalve meter van de grond aan 21 verschillend gekleurde touwtjes laat hangen.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, muntplanten gedijen het beste als je ze anderhalve meter van de grond aan 21 verschillend gekleurde touwtjes laat hangen.
Natuurlijk in een pot (of border)
*gaat de tuin in om de muntplanten uit te graven en aan touwtjes op te hangen*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:47 schreef Muis006 het volgende:
Nee, muntplanten gedijen het beste als je ze anderhalve meter van de grond aan 21 verschillend gekleurde touwtjes laat hangen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
*gaat de tuin in om de muntplanten uit te graven en aan touwtjes op te hangen*
Twijfel je aan me?quote:
Vooral veel pics maken (en posten), want dan groeien ze nóg beterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:49 schreef Rewimo het volgende:
*gaat de tuin in om de muntplanten uit te graven en aan touwtjes op te hangen*
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:53 schreef ElisaB het volgende:
Vooral veel pics maken (en posten), want dan groeien ze nóg beter
Jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
Wat was die stormhoax?! Fucking heet, stralend blauwe lucht. WAAR BLIJFT DIE STORM
Onderweg, onderweg!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
Wat was die stormhoax?! Fucking heet, stralend blauwe lucht. WAAR BLIJFT DIE STORM
Waarom nou???? Hier 27 graden in huis. Buiten weet ik nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Onderweg, onderweg!Tenminste, waar ik woon
KNMI waarschuwt opnieuw voor extreem weer
Laatste update: 28 juni 2011 17:59 info
DE BILT - Het KNMI heeft iets voor zes uur een waarschuwing voor extreem weer (code oranje) afgegeven voor de provincies Zeeland, Noord-Brabant en Zuid-Holland.
In Zeeland worden vanaf omstreeks zeven uur zware onweersbuien verwacht, die gepaard kunnen gaan met veel bliksemontladingen, windstoten tot 80 kilometer per uur en hagel.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:11 schreef Greys het volgende:
In België hebben ze al een bliksemshow zoals nooit eerder gezien en zijn de hagelstenen van 3 cm er ook al
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:12 schreef Qwea het volgende:
Ik hoop wel dat wij ook noodweer krijgen. Dan gaan ik naar de dijk met de auto
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:11 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Mocht dit allemaal een beetje standhouden dan wordt noord-holland straks om half 9 nog wel oranje gekleurd.![]()
Het KNMI is alleen nogal terughoudend met dit soort berichten.
Limburg niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
DE BILT - Het KNMI heeft iets voor zes uur een waarschuwing voor extreem weer (code oranje) afgegeven voor de provincies Zeeland, Noord-Brabant en Zuid-Holland.
In Zeeland worden vanaf omstreeks zeven uur zware onweersbuien verwacht, die gepaard kunnen gaan met veel bliksemontladingen, windstoten tot 80 kilometer per uur en hagel.
Jij wil een poffertjespan-auto?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:12 schreef Qwea het volgende:
Ik hoop wel dat wij ook noodweer krijgen. Dan gaan ik naar de dijk met de auto
Het hele land krijgt onweer, alleen ZH, NB en Zeeland net wat meer (om te beginnen!)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Limburg niet?![]()
Die paar kilometer moet een beetje onweer ook kunnen overbruggen.
Daar woon ik niehietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
t begint nu te regenen hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Limburg niet?![]()
Die paar kilometer moet een beetje onweer ook kunnen overbruggen.
He, gelukkig!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Het hele land krijgt onweer, alleen ZH, NB en Zeeland net wat meer (om te beginnen!)
Trekt later wel over de rest van het land wellicht!
[ afbeelding ]
die zal ik toch wel krijgen, staat niet binnen of overdekt, maar moet over n uurtje wel de auto inquote:
Ja goffer, nu moet ik denken aan de rumbollen met hagelslag buitenkantje die ik bij de Action zag liggen. Die kreeg ik vroegah bij oma.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
Vanuit België twitteren ze al over 'hagelbollen'
nat houdenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:11 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een brandwond, opgelopen van een hete pan net
Ja nu heb ik daar ook zin inquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja goffer, nu moet ik denken aan de rumbollen met hagelslag buitenkantje die ik bij de Action zag liggen. Die kreeg ik vroegah bij oma.En heb ik nu - heel sterk- niet gekocht.
maar nu wel zin an.
hier valt t nu nog mee. dan zal t nog een minuut of 10 meevallen ben ik bangquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:25 schreef Greys het volgende:
Oh-oh heeft volgens mij ook al flink regen en windLas het net in DE dat het in Maastricht al aardig begint.
k zou niet weten wat ertegen te doen, hier is geen afdak oidquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb de Smart zo dicht mogelijk tegen de garage aan gezet. Hij kan er niet in, want daar staat de kevert. De hagelstenen gaan vallen met 160 km/u als ze echt komen van die doorsnede. En dan is je auto op zéker een poffertjespan. Ben echt benieuwd hoe erg het echt wordt
lol, en t begint donkerder te worden hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:27 schreef Greys het volgende:
Noodweercentrale.nl geeft Maastricht op dit moment code rood:
[ afbeelding ]
ik las ca-vie-JAA-ren en ik dacht: wutquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:26 schreef Nonneke het volgende:
ik ga zo toch maar even wat planken e.d zoeken om op de caviaren en konijnenhok te leggen, zo'n hagelsteentje gaat met 160km/u dwars door mn caviaatjes heen
Heb de losse dingen ook maar vast uit de tuin gehaald enzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:26 schreef Nonneke het volgende:
ik ga zo toch maar even wat planken e.d zoeken om op de caviaren en konijnenhok te leggen, zo'n hagelsteentje gaat met 160km/u dwars door mn caviaatjes heen
goed idee. losse bloempotten en emmer van balkon afpaktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb de losse dingen ook maar vast uit de tuin gehaald enzo.
Beter iets te voorzichtig dan straks met je soeppan op je hoofd naar buiten te moeten (want die hagelstenen komen ook niet lekker op je schedel denk ik)
En toch zou ik lachen als je er pics van zou postenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:28 schreef Greys het volgende:
Heb de losse dingen ook maar vast uit de tuin gehaald enzo.
Beter iets te voorzichtig dan straks met je soeppan op je hoofd naar buiten te moeten (want die hagelstenen komen ook niet lekker op je schedel denk ik)
Verrek ja! *naar balkon gaat*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
goed idee. losse bloempotten en emmer van balkon afpakt
Hier ook nog steeds. En bloedheet. En toch code oranje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:30 schreef tombolafan het volgende:
Moet ik de tuinstoelen van het balkon halen denken jullie?
Het is hier serieus windstil
Ik heb hem nog niet afgedektquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk dat de verzekeringsmaatschappijen de oproepkrachten al aan het bellen zijn
Ik twijfel nog of ik de Seat Cordoba Station uit 1998, donkerblauw met dakdragers ook zal gaan afdekken
heb je spanbanden?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet afgedekt
Maar heb het oude dekbed klaar liggen. Vraag me alleen af of ik dan de deuren nog dicht krijg als ik dat er tussen klem, ben bang van niet. En zo nee, hoe ik dat dekbed dan vast zet. En of het uberhaupt helpt als die hagelstenen echt komen
Geen idee, die heeft S vast ergens in de garage liggen maar daar ga ik echt niets kunnen vindenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je spanbanden?
die eroverheen en door de portieren en dicht spannen
maak wel een foto plz?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
En S vond dat ik echt een dekbed op mijn auto moet doen zodra ik ergens lees dat in Zeeland die grote hagelstenen er zijn. Ik durf niet, ben bang dat ik voor lul sta met mijn Smart-met-dekbed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |