quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:17 schreef DanseMacabre het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook getekend, ik denk dat een braziliaanse houthakker wel wat beters te doen heeft dan mij te vermoordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Klopt, daarom ook![]()
Niet dat ik denk dat ze van alle ondertekenaars een kopie ID of paspoort vragen, geen idee eigenlijk hoe ze dat doen. Als ik binnenkort door een houthakker wordt omgelegd was het dus niet slim om de petitie te tekenen.
Maar op jouw hoofd staat een veel groter bedrag dan op zijn boompjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb ook getekend, ik denk dat een braziliaanse houthakker wel wat beters te doen heeft dan mij te vermoorden
Heb je die ring in het buitenland besteld of zoquote:
Nee, gewoon bij een Nederlandse winkel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb je die ring in het buitenland besteld of zo
Probeer je die koppensnellers te helpen, krijg je dat weer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar op jouw hoofd staat een veel groter bedrag dan op zijn boompjes.
Ja ik sta nu bij de Most Wanted Criminals op de lijstquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar op jouw hoofd staat een veel groter bedrag dan op zijn boompjes.
Dan mogen ze wel eens een cursus spelling volgenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:23 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, gewoon bij een Nederlandse winkel.
Dit is voor mij ook echt een reden om te annuleren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel eens een cursus spelling volgen
Ja dat lijkt me ook beter dat je ergens anders gaat kijkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:30 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dit is voor mij ook echt een reden om te annuleren.
Hij had in eerste instantie een andere ring besteld, die was niet leverbaar, toen deze mar dan moest ie wel een aanbetaling doen van 10 euro omdat ze anders die bestelling niet konden boeken. Maar gedaan omdat we wel goede ervaringen hebben met deze winkel.
Na vier mailtjes van WJ's kant deze reactie.
Ja want dan kunnen we de volgende dag gelijk naar het Dolfinarium.quote:
Oh leukquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja want dan kunnen we de volgende dag gelijk naar het Dolfinarium.
Mijn zwager en schoonzus komen die zondag ook daar naar toe want die waren er ook nog niet geweest, dus het wordt gezellig.
Hoe laat had je graag dat we komen eigenlijk?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga toch wel naar Echt toe zaterdagKan met iemand meerijden.
Misschien heeft Jip dat zo ingesteld, die heeft geen zin in die herriequote:
Nou dan denk ik dat we rond een uur of twee er zijn, dan kan ik relaxed de oppas instructies geven, de vlaai oppikken bij de bakker en dan op ons gemak rijdenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh leuk
Eeh hoe laat? Geen ideeergens in de middag gok ik maar het maakt me weinig uit hoe laat. Ik heb geen plannen die dag.
Waar is dat, misschien kom ik wel kijken naar Diazquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga toch wel naar Echt toe zaterdagKan met iemand meerijden.
Je hebt toch alleen maar keurige hondjes tegenwoordig, Sjon heeft zich helemaal aangepast.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Net in de pauze niet gelogen van 7 mensen complimenten gekregen dat al die honden zo keurig samen aan de lijn lopen.
Ja duh, tis zelfs voor Sjon te heet om te rellen vandaag
Ik snap er echt geen kont van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien heeft Jip dat zo ingesteld, die heeft geen zin in die herrie
Ja dat die hittegolf maar lang mag durenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Je hebt toch alleen maar keurige hondjes tegenwoordig, Sjon heeft zich helemaal aangepast.
Sportpark In de Bandert!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Waar is dat, misschien kom ik wel kijken naar Diaz
Helemaal dikke primaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dan denk ik dat we rond een uur of twee er zijn, dan kan ik relaxed de oppas instructies geven, de vlaai oppikken bij de bakker en dan op ons gemak rijden
Mmm zal ik zeker doen, we logeren op de Markt dus dat is er vlak bij denk ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:54 schreef Nonneke het volgende:
Als je in Harderwijk bent, zeker even langs de ouderwetse bakkerij in de kleine marktstraat lopen voor een suikerbrood !
O dat ken ik , en is dat 's morgens of ;s middag dat Diaz moet optredenquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:57 schreef indaha het volgende:
[..]
O dat ken ik , en is dat 's morgens of ;s middag dat Diaz moet optreden
Dat is fijn airco maar als je dan uitstapt dan krijg je een klap van de warmtequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga de hitte in, leve de airco in de auto
O maar mag ik daar wel komen om te kijken gewoon, of is dat een besloten ding voor de hondeneigenarenclubquote:
Ja kan zeker gaan kijken, dat gaat Multi ook doen, je moet wel een kaartje kopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:02 schreef indaha het volgende:
[..]
O maar mag ik daar wel komen om te kijken gewoon, of is dat een besloten ding voor de hondeneigenarenclub
Hoe laat begint het?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja kan zeker gaan kijken, dat gaat Multi ook doen, je moet wel een kaartje kopen.
is er idd vlak bijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Mmm zal ik zeker doen, we logeren op de Markt dus dat is er vlak bij denk ik
Hallo Diaz is helemaal geen Mechelse herderpup,quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Diaz is de mechelse herder pup met een oranje halsband
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Ff broodjes halen bij de bakker:
[ afbeelding ]
Herplaatsen die handelquote:
Jaquote:
Wat een heerlijk hondje!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
JaRaar beest
![]()
Het heeft ook echt geen nut om haar haren leuk te doen, ze heeft het er zo weer uit
Je moet die hele kleine elastiekjes hebben, en die er heel strak inknuppen, en eruit knippen als het niet meer zit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
JaRaar beest
![]()
Het heeft ook echt geen nut om haar haren leuk te doen, ze heeft het er zo weer uit
Ja heb ik ook, die irritante gekleurde iniminidingen. Maar ik krijg ze er max. 3x omheen hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet die hele kleine elastiekjes hebben, en die er heel strak inknuppen, en eruit knippen als het niet meer zit.
Daarom doe ik dus ook altijd van die bouwwerken maken, dan blijft het langer goed zitten
Nog even volhouden, neem een kopje koffiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:19 schreef Oognip het volgende:
Pff het is veel te heet om tentamens te leren
Nee die zijn te strak en die rekken niet genoeg , paardenelastiekjes moet je hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, die irritante gekleurde iniminidingen. Maar ik krijg ze er max. 3x omheen hoorEn dan gaat ze lopen rollen en steken er weer allemaal plukken uit
Doe der een permanentje in dan blijft het goed zittenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, die irritante gekleurde iniminidingen. Maar ik krijg ze er max. 3x omheen hoorEn dan gaat ze lopen rollen en steken er weer allemaal plukken uit
Ja jij ging ze nog opsturen zei jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die zijn te strak en die rekken niet genoeg , paardenelastiekjes moet je hebben
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Doe der een permanentje in dan blijft het goed zitten
Ja fak you, daarna ging je me haten, ik dacht die wil vast geen elastiekjes van een onmensquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja jij ging ze nog opsturen zei je
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja fak you, daarna ging je me haten, ik dacht die wil vast geen elastiekjes van een onmens![]()
![]()
En mij vind je hypocrietquote:
Maar hem staat het geweldig tochquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sjon zegt dat dat niks helpt
Ik maak m ook niet meer zo vaak staarten, hoe minder ie ziet hoe beterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar hem staat het geweldig toch, de nonchalante look
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sjon zegt dat dat niks helpt
Oh god toen heb ik ook een permanent gehad waar de meeste poedels stikjaloers op zouden zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Doet me denken aan midden/eind jaren '80 toen het voor jongens opeens mode was permanent te nemen
. Niks voor mij natuurlijk, ik heb krullen van mezelf
Ja ik ook een kop met haar had ik toenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god toen heb ik ook een permanent gehad waar de meeste poedels stikjaloers op zouden zijn
Ik ben al gestopt. Volgens mij moet ik dat tentamen makkelijk halen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Nog even volhouden, neem een kopje koffie
Nou dan mag je relaxen en vertellen of jij ook een permanent gehad hebt en hoe dat bevielquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben al gestopt. Volgens mij moet ik dat tentamen makkelijk halen.
Ja ouders,quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik had toen een poedelpermanent, een plaatjesbeugel en een spuuglelijke bril.
Soms konden mn ouders echt wat ver gaan met alles maar goed vinden![]()
Klootzakken ook![]()
Ach verschrikkelijkequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dan mag je relaxen en vertellen of jij ook een permanent gehad hebt en hoe dat beviel
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ouders,ik heb een foto dat ze me een gestreepte trui aangetrokken hadden met een gif groen bloesje met korte bloemetjes pofmouwtjes eroverheen, dat waren wel de seventies maar dan nog
Ja eerst vet grote wolken met onweer enzo.. blijft niets van overquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:50 schreef Oognip het volgende:
Die buien lossen echt steeds meer op, op buienradarwtf noodweer
Dat was in het seventies tijdperk toen hadden ze nog geen digitale camera's en die foto ligt bij mijn ouders ergens (en daar ligt die goedquote:
Volgens mij komt 'ons' onweer uit nog niet ontstane wolken. In DE zijn ze in ieder geval flink enthousiast.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:50 schreef Oognip het volgende:
Die buien lossen echt steeds meer op, op buienradarwtf noodweer
In de eighties konden ze er ook wat van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat was in het seventies tijdperk toen hadden ze nog geen digitale camera's en die foto ligt bij mijn ouders ergens (en daar ligt die goed)
Ja bij ons liggen er ook twee in de zon te bakkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij komt 'ons' onweer uit nog niet ontstane wolken. In DE zijn ze in ieder geval flink enthousiast.![]()
Wat is het waaaarm buiten!Zo'n vieze hete föhn waar je in stapt als je je kop buiten steekt. En die domme katten van me liggen in diverse stadia van coma in de tuin.
![]()
Auto is weer veilig thuis, rekening volgt nog.
Nou jij loopt er nog normaal bij , daar had ik toen blij mee geweest sokken of nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Ja die sokken die killen de outfit best wel, verder vind ik m tof hoor
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou jij loopt er nog normaal bij , daar had ik toen blij mee geweest sokken of niet
Waarschijnlijk maar beter ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Gek genoeg heb ik geen enkele foto uit mn permanent & bril & beugel tijd digitaal
Doe een zwemvest aan danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:08 schreef Barbaaf het volgende:
Doeiiiiii![]()
Ik ga op verjaarsvisite bij neef(je), als ik onderweg wegspoel: het was fijn jullie gekend te hebben
Girl Powerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:08 schreef Oognip het volgende:
ik heb een afwasteil met een klein laagje water neergezet voor de katten/kittens. In de hoop dat Muis er in ging liggen en we konden lachen
maar Muis niet, Sterre ging er net gewoon in staan met 4 poten. That's my girl
Ja van mij mag het ook flink gaan afkoelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:11 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop langzamerhand op enig wegspoelen, wat een hitte. Warmste onderweg was 33,5 graad
Oh crap , wie erft je kaartje dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:08 schreef Barbaaf het volgende:
Doeiiiiii![]()
Ik ga op verjaarsvisite bij neef(je), als ik onderweg wegspoel: het was fijn jullie gekend te hebben
Oei dat is echt niet leukquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:24 schreef Greys het volgende:
Voor een open Brienenoord stil komen te staan in de zon met je auto zonder airco is heul nie leuk nie!
Neefje natuurlijkquote:
O ik dacht idd dat je nog in de auto zat,quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
Oh sorry, ik dramatiseerde het onbedoeld kennelijk, want ik was al thuis toen ik het schreef![]()
En heb meteen andere kleren aangetrokken, ieuws, plakplak!
Wees blij dat hij nog dicht ging, het zal niet de enige brug zijn die niet meer past bij deze temperatuurquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
Oh sorry, ik dramatiseerde het onbedoeld kennelijk, want ik was al thuis toen ik het schreef![]()
En heb meteen andere kleren aangetrokken, ieuws, plakplak!
Nou na een kwartiertje smoren kreeg ik het toch wel Spaans benauwd toen er vanaf de andere kant al lang weer auto's kwamen rijden en wij nog steeds niet mochten. Toen was ik ook even bang dat er iets niet goed slootquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wees blij dat hij nog dicht ging, het zal niet de enige brug zijn die niet meer past bij deze temperatuur
Maar gelukkig ben je nu weer thuis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou na een kwartiertje smoren kreeg ik het toch wel Spaans benauwd toen er vanaf de andere kant al lang weer auto's kwamen rijden en wij nog steeds niet mochten. Toen was ik ook even bang dat er iets niet goed sloot
Vanavond en vannacht gaat het los volgens mij. En ik denk dat wij er middenin zitten.quote:
Das toch heul nie eng? Het zal je alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:55 schreef Troel het volgende:
Ik durf niet eens op de buienradar te kijken.
Een km poeh he kom je hem uitwringen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:18 schreef Rewimo het volgende:
Kind heeft de sportdag overleefdHij heeft zelfs een kilometer hardgelopen.
Hé felihé! Met je tentamenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Das toch heul nie eng? Het zal je alleen maar meevallen.
Ja Massimo ligt het liefst in hele grote bloempotten met kruiden, de kruiden kunnen het nu wel hebben, maar in het voorjaar plet hij wel eens wat. Hij ruikt wel altijd lekker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier liggen ze ook de hele dag buiten maffe beesten
En die brug greys dat was altijd een herkenningspunt vroeger of we waren er bijna of we moesten nog heel lang. En daar hebben we vaak in de file gestaan die verdubbeling was wel een uitkomst
Alles goed met de beestjes thuis? Is het voor bink een beetje te doen?
Dan zal ik de voorspelling voor je onder een spoiler zettenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:55 schreef Troel het volgende:
Ik durf niet eens op de buienradar te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeft niet uit te komen maar volgens mij zit de kans er dik in dat het gaat knallen vanavond.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, dat gaat aardigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Een km poeh he kom je hem uitwringen?
Paniekzaaien zijn ze altijd erg goed inquote:
Het is toch alleen zo dat de waarschuwing voor de avondspits is ingetrokken omdat het noodweer pas later losbarst? Dus het komt wel, alleen iets laterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
De NS mailde gisteren zelfs de abo houders dat iedereen rekening moest houden met oponthoud door het weer. Wat is dat toch met dat paniekzaaien elke keer?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Cat22 het volgende:
Dan zal ik de voorspelling voor je onder een spoiler zettenJa hallo, daar staan wij niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeft niet uit te komen maar volgens mij zit de kans er dik in dat het gaat knallen vanavond.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Dat was geen paniekzaaien, dat was indekkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
De NS mailde gisteren zelfs de abo houders dat iedereen rekening moest houden met oponthoud door het weer. Wat is dat toch met dat paniekzaaien elke keer?
Ik kreeg er maar driequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Jij was toch bang van onweer? Of was dat iemand andersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:12 schreef Greys het volgende:
Dat was geen paniekzaaien, dat was indekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |