En de motor ten alle tijden laten lopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tanken doen ze voor je, je hoeft de auto niet eens uit, evenals water bijvullen en olie controleren.
Je auto is je bunker.
Mwah meestal staan er wel bewakers bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:45 schreef betyar het volgende:
[..]
En de motor ten alle tijden laten lopen.
Ik wil nog op zakenreis naar Spanje in Juli, ga je mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:47 schreef GSbrder het volgende:
Ik wil ook op vakantie naar een warm land
Ja hoor. Ik kan wel een auto regelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil nog op zakenreis naar Spanje in Juli, ga je mee.
Mwah, bekijk Best Buy Guide op tweakers.netquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is een acceptabele prijs voor een goede desktop?
Hehe ok zal je op de hoogte houden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik kan wel een auto regelen.
Als je 'm zelf bouwt ¤250quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is een acceptabele prijs voor een goede desktop?
Ik ga naar het beloofde land.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:47 schreef GSbrder het volgende:
Ik wil ook op vakantie naar een warm land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:52 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ga naar het beloofde land.Ik ben hier te vinden, maar warm? Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:52 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ga naar het beloofde land.We vliegen gewoon met jou mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Probleem is dat ik twee linkerhanden heb en geen zak weet over computers.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben hier te vinden, maar warm? Nee.Hm, ik ben komend weekend paar dagen in België, ik wil nog naar Spanje, kreeg ook nog uitnodiging voor Egypte eind van het jaar, maar verder ook geen plannen meer. Ohja, München nog in September/Oktober.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Zweden is awesome, mooi land man.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben hier te vinden, maar warm? Nee.Warm krijg je het wel lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Zijn die visa niet redelijk lastig?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:56 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zou overigens weer eens naar Sint Petersburg willen, dat is pas echt een bizar mooie stad en de mensen daar zijn een stuk europeser dan in Moskou.
quote:
Ja, prachtig land en de kroon staat al enige jaren laag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik ben komend weekend paar dagen in België, ik wil nog naar Spanje, kreeg ook nog uitnodiging voor Egypte eind van het jaar, maar verder ook geen plannen meer. Ohja, München nog in September/Oktober.
Maar Zweden is awesome, mooi land man.
Nee hoor, gewoon aanvragen en betalen, dan krijg je er wel eentje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn die visa niet redelijk lastig?
Je kan ook gewoon naar Thailand gaan. Het stikt in de zomer daar van de Zweden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
Ja, prachtig land en de kroon staat al enige jaren laag.
Tuurlijk, uitgaan is nog altijd duur en het leven in Zweden is ook niet goedkoop, vooral de alcohol, maar het is het meer dan waard. De mentaliteit en inwoners van Scandinavie zouden ze moeten combineren met het klimaat van de Méditerranée.
Lijkt me ook mooi, alsof je net in de jaren 60/70 beland bent.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Cuba was echt vet (we zijn het hele land doorgereisd), ik was er in de tijd dat Fidel nog fier in het zadel zat. Het is alsof je een museum binnen stapt, overal de communistische propaganda, de oude Amerikaanse auto's, de Carribische omgeving, de oude Nederlandse stadsbussen, het houden van toespraken voor het volk op het bordes van het Capitolio, in een rumfabriek staan (Bacardi) waar het personeel zit te niksen omdat ze aan hun productiehoeveelheid voldaan hebben. Door de velden rijden waar tabak wordt verbouwd en opgehangen in grote schuren om te drogen of direct in een sigarenfabriek zelf zijn waar tientallen mensen in schoolbankjes de sigaren zitten te rollen.![]()
Dat was echt een onvergetelijke ervaring.
Perfect omschreven, en er moeten wat meer Scandinaviers bijkomen, vond het wel wat "leeg" daar. Hou zelf wel van mensen om me heen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
Ja, prachtig land en de kroon staat al enige jaren laag.
Tuurlijk, uitgaan is nog altijd duur en het leven in Zweden is ook niet goedkoop, vooral de alcohol, maar het is het meer dan waard. De mentaliteit en inwoners van Scandinavie zouden ze moeten combineren met het klimaat van de Méditerranée.
Dat doe ik ook, maar de volgende major upgrade is wel weer het moederbord denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik upgrade mijn pc iedere keer een beetje.
Met veel van die oude Amerikaanse auto's deed het me eerder denken aan een decennia eerder, de jaren 50 / 60. Maar wat je zegt, dat heeft een enorme charme die je nergens anders ter wereld vind.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:59 schreef waht het volgende:
[..]
Lijkt me ook mooi, alsof je net in de jaren 60/70 beland bent.
* remlof gooit Koos z'n werk-telefoon uit het raamquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
Mn collega heeft een Iphone gekregen omdat zijn werk-telefoon kapot is gegaan
Word overmand door jaloezie.
Nee, hebzucht wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:01 schreef von_Preussen het volgende:
Is jaloezie eigenlijk een rechtse emotie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |