Dank je. Het is fijn om te weten waar ik vandaan moet zien te blijven. Ik heb een vriend die de taal en de cultuur kent, dus ik hoop maar dat hij me op sleeptouw kan nemen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Isla Margarita wel.Echt een kuteiland. We werden met een busje opgepikt om vervolgens 300 verder voor het café uit te stappen. Zo crimineel is het daar. Verder zijn we in Caracas geweest blijf in de normale wijken en heb je geen blingbling om dan is het te doen. Verder in de kleine dorpen en natuurgebieden zijn de mensen aardig en sociaal.
Zomerhits.quote:
Een beroemde bar zonder hoeren:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:25 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ben nog nooit in Brazilië geweest, maar is het niet zo dat het Braziliaanse nachtleven gemodelleerd is naar het toeristische ideaal van het Braziliaanse nachtleven, zoals de Boulevard de Clichy in Parijs is gemodelleerd naar het toeristische ideaal van het Parijse nachtleven?
Boeiend. Jij bent blank en rijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zomerhits.
Alleen de voornemens om een zomerlichaam te creëren mislukken altijd faliekant.
Was echt zo, we gingen naar de kroeg waar je overdag gewoon naar toe kunt en vervolgens in de nacht ligt de weg vol met gespuis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:30 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dank je. Het is fijn om te weten waar ik vandaan moet zien te blijven. Ik heb een vriend die de taal en de cultuur kent, dus ik hoop maar dat hij me op sleeptouw kan nemen.
Ik moest wel lachen om die anekdote met dat busje. Het klinkt een beetje als het relaas van Joran van der Sloot.
Ja maar minderwaardigheidscomplexje door al die zomerclips en Miami beach scenes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boeiend. Jij bent blank en rijk.
Een zomerlichaam is voor arme negers.
We hebben er gereden het enige leuk was het tanken. Wat een gekken daar, in die rotte bakken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
Ah dronken achter het stuur zitten, ook weer een leuke bijkomstigheid van dergelijke landen.
Nooit meer teveel geld uitgeven aan taxi's of risico lopen in het OV.
Tanken doen ze voor je, je hoeft de auto niet eens uit, evenals water bijvullen en olie controleren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:41 schreef betyar het volgende:
[..]
We hebben er gereden het enige leuk was het tanken. Wat een gekken daar, in die rotte bakken.
Cuba was echt vet (we zijn het hele land doorgereisd), ik was er in de tijd dat Fidel nog fier in het zadel zat. Het is alsof je een museum binnen stapt, overal de communistische propaganda, de oude Amerikaanse auto's, de Carribische omgeving, de oude Nederlandse stadsbussen, het houden van toespraken voor het volk op het bordes van het Capitolio, in een rumfabriek staan (Bacardi) waar het personeel zit te niksen omdat ze aan hun productiehoeveelheid voldaan hebben. Door de velden rijden waar tabak wordt verbouwd en opgehangen in grote schuren om te drogen of direct in een sigarenfabriek zelf zijn waar tientallen mensen in schoolbankjes de sigaren zitten te rollen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:20 schreef Voorschrift het volgende:
Precies, of gewoon het Braziliaanse nachtleven en barretjes, of de Cubaanse kroegjes met sigaren, wat een ervaring moet dat zijn. Cuba wil ik sowieso nog heen voor Raoel weg is.
Een sexy vorm van communisme, noem ik het altijd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Cuba was echt vet (we zijn het hele land doorgereisd), ik was er in de tijd dat Fidel nog fier in het zadel zat. Het is alsof je een museum binnen stapt, overal de communistische propaganda, de oude Amerikaanse auto's, de Carribische omgeving, de ouder Nederlandse stadsbussen, het houden van toespraken voor het volk op het bordes van het Capitolio, in een rumfabriek staan (Bacardi) waar het personeel zit te niksen omdat ze aan hun productiehoeveelheid voldaan hebben. door de velden rijden waar tabak wordt verbouwd en opgehangen in grote schuren om te drogen of direct in een sigarenfabriek zelf zijn waar tientallen mensen in schoolbankjes de sigaren zitten te rollen.![]()
Dat was echt een onvergetelijke ervaring.
Dat bedoel ik dus inderdaad, ik wil er ook heen voordat het regime valt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Cuba was echt vet (we zijn het hele land doorgereisd), ik was er in de tijd dat Fidel nog fier in het zadel zat. Het is alsof je een museum binnen stapt, overal de communistische propaganda, de oude Amerikaanse auto's, de Carribische omgeving, de ouder Nederlandse stadsbussen, het houden van toespraken voor het volk op het bordes van het Capitolio, in een rumfabriek staan (Bacardi) waar het personeel zit te niksen omdat ze aan hun productiehoeveelheid voldaan hebben. door de velden rijden waar tabak wordt verbouwd en opgehangen in grote schuren om te drogen of direct in een sigarenfabriek zelf zijn waar tientallen mensen in schoolbankjes de sigaren zitten te rollen.![]()
Dat was echt een onvergetelijke ervaring.
En de motor ten alle tijden laten lopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tanken doen ze voor je, je hoeft de auto niet eens uit, evenals water bijvullen en olie controleren.
Je auto is je bunker.
Mwah meestal staan er wel bewakers bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:45 schreef betyar het volgende:
[..]
En de motor ten alle tijden laten lopen.
Ik wil nog op zakenreis naar Spanje in Juli, ga je mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:47 schreef GSbrder het volgende:
Ik wil ook op vakantie naar een warm land
Ja hoor. Ik kan wel een auto regelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil nog op zakenreis naar Spanje in Juli, ga je mee.
Mwah, bekijk Best Buy Guide op tweakers.netquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is een acceptabele prijs voor een goede desktop?
Hehe ok zal je op de hoogte houden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik kan wel een auto regelen.
Als je 'm zelf bouwt ¤250quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is een acceptabele prijs voor een goede desktop?
Ik ga naar het beloofde land.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:47 schreef GSbrder het volgende:
Ik wil ook op vakantie naar een warm land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |