Dahab. Geen massa-toerisme, maar een oase van rust.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, ik wou dit najaar ook wellicht nog naar Egypte.
Maar eens kijken hoe het loopt.
Dat was een flinke en/of gezellige fles danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
Gisteren heb ik hele dag thuis buiten gezeten met een fles wijn.
Alle ouders zijn rijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, en anders gewoon rijkere ouders nemen.
Nah, wil wel naar een all-incluse uitbuik strandlokatie voor tokkies.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dahab. Geen massa-toerisme, maar een oase van rust.
Je moet niks.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We krijgen niet allemaal een auto van pa en ma, VS.
Ik moet nog op vakantie en moet een nieuwe computer kopen.
Miereneuker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:29 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat was een flinke en/of gezellige fles danEn 24 uur zitten, dat is ook geen prestatie van niets.
Weet je zeker dat dat is wat je wilt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Paar drankjes met flirtcollegaatje en dan op tijd er weer vandoor, voordat het uit de hand gaat lopen.
Valt me tegen van je dat er niet "weer" tussen staat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Paar drankjes met flirtcollegaatje en dan op tijd er weer vandoor, voordat het uit de hand gaat lopen.
Inderdaad, wat een gekke instellingquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat is wat je wilt?
Nah, mier neuker dan, als ik 'mate' ben ik monogaamquote:
Mwoah, vind dat meestal niet zoveel aan, om eerlijk te zijn. Vorig jaar anderhalve week in Sharm el Sheikh gezeten. Vond het maar matigjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, wil wel naar een all-incluse uitbuik strandlokatie voor tokkies.
Algelang als het motto kinderen zijn de grootste rijkdom.quote:
Ik moet op vakantie anders word ik gek en ik moet een nieuwe computer halen want die heeft zn beste tijd gehad.quote:
Hm dat is waar, maar heb al een Nijl cruise gemaakt langs alle lokaties, dus echt op ontdekking hoeft niet meer van mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, vind dat meestal niet zoveel aan, om eerlijk te zijn. Vorig jaar anderhalve week in Sharm el Sheikh gezeten. Vond het maar matigjes.
Gek ben je al en een nieuwe compjoeter doe je ons geen plezier mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet op vakantie anders word ik gek en ik moet een nieuwe computer halen want die heeft zn beste tijd gehad.
Een echte gentleman, ze bestaan nog.quote:
Nee, ouders hebben overwaarde en lekkere pensioenenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Algelang als het motto kinderen zijn de grootste rijkdom.![]()
Kinderen zijn net Aids, terminaal en een ziektebed van 20 jaar.
En dan krijg ik ook nog eens een laptop. Oh happy days.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gek ben je al en een nieuwe compjoeter doe je ons geen plezier mee.
Decadente westerse luiwammes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet op vakantie anders word ik gek en ik moet een nieuwe computer halen want die heeft zn beste tijd gehad.
Oeh, ik benijd je. Zou ik graag nog eens willen doen. Ook in Cairo geweest?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm dat is waar, maar heb al een Nijl cruise gemaakt langs alle lokaties, dus echt op ontdekking hoeft niet meer van mij.
Heeft monolith dan relationele verplichtingen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een echte gentleman, ze bestaan nog.
Toch respectwaardig, chapeau Monolith.
Cairo was een uitstapje waar ik niet op in ben gegaan, heb meer interesse getoond in het wat meer "rural" gebied vanaf Luxor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oeh, ik benijd je. Zou ik graag nog eens willen doen. Ook in Cairo geweest?
Niet dat ik weet, maar toch fatsoenlijk om normaal met iemand om te gaan die je leuk vindt in plaats van alleen z.s.m. 't bed in te praten, toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heeft monolith dan relationele verplichtingen?
Ja, dat schijnt ook fraai te zijn. Hoewel ik over Luxor slechte verhalen hoor. Cairo heb ik overigens dubbel en dwars van genoten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Cairo was een uitstapje waar ik niet op in ben gegaan, heb meer interesse getoond in het wat meer "rural" gebied vanaf Luxor.
Dat ligt eraan. Het kan ook onfatsoenlijk zijn als dit later tot problemen zal leiden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar toch fatsoenlijk om normaal met iemand om te gaan die je leuk vindt in plaats van alleen z.s.m. 't bed in te praten, toch?
Ben er bijna ontvoerd/meegesleurd, maar het was leuk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt ook fraai te zijn. Hoewel ik over Luxor slechte verhalen hoor. Cairo heb ik overigens dubbel en dwars van genoten.
Volgens de schoonfamilie van mn zus stikt het in Luxor van de 'slechte' Egyptenaren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben er bijna ontvoerd/meegesleurd, maar het was leuk.
Het is goed te doen, maar er lopen wel constant mensen met machinegeweren bij je of in de buurt, echt veilig is het niet, en ook niet echt goed ontwikkeld. Veel armoede en haat.
Hm dat gevoel heb vaak zelf ook, ik zie een relatie pas een relatie als het erkend wordt door beide partijen, maar helaas verschilt de definitie vaak nog wel eens daarvan en denkt de ander dat je wel wat hebt, kan veel leed veroorzaken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Het kan ook onfatsoenlijk zijn als dit later tot problemen zal leiden.
Ja poging tot, ik liep in Luxor de Bazaar af, en liep wat verder weg van de groep en de bewakers, en een van die mannen greep me toen bij de arm en sleepte me mee steegje in en verder, totdat iemand me miste en ik teruggegrepen werd, toen kwam bewaking wel en kreeg hij een kolf in de nek.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens de schoonfamilie van mn zus stikt het in Luxor van de 'slechte' Egyptenaren.
Maar ontvoerd, ja?
Jong, westers kereltje. Ja, daar komen die leijers natuurlijk wel op af. Over het algemeen is Egypte overigens betrekkelijk veilig. Op toeristische locaties is vaak ook voldoende toerisme politie aanwezig. En die grijpen direct in als lui lastig beginnen te doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik liep in Luxor de Bazaar af, en liep wat verder weg van de groep en de bewakers, en een van die mannen greep me toen bij de arm en sleepte me mee steegje in en verder, totdat iemand me miste en ik teruggegrepen werd, toen kwam bewaking wel en kreeg hij een kolf in de nek.
Maar buiten dat geen slechte ervaringen gehad, maar zou 't er niet (alleen) op wagen, maar was destijds ook 16 of 17 ofzo dus tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |