Een combi van Jason Biggs en Matt Bomer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zoiets kan je nooit van jezelf zeggen. Ik weet ook niet op wie je allemaal lijkt. Als je op twee bazen lijkt, dan heb je een punt.
Dat dient met actuele foto's worden bewezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een combi van Jason Biggs en Matt Bomer.
Ergo: baas
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat dient met actuele foto's worden bewezen.
In tegendeel, elke keer als ik buiten rook en kom is 't ok, kom je weer binnen in de aircohut dan ga je van je stok.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
Oei, de deur uitgaan is een dikke afrader. Wat een klote verstikkende hitte.
Huh? Is mutant een corpsknaapje?quote:
En nog steeds geen vest o.i.d. meegenomen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
elke keer
kom je weer binnen in de aircohut dan ga je van je stok.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:12 schreef fokthesystem het volgende:
Wat een onzin dat ONZ, de enige officiële slowchat aldaar (ARG) heeft de laatste niet verlengd, dus nog op slot.
Anderzijds is elk topic een SC lijkt het wel.
Ja dat zeg/zei ik.quote:
Oei.quote:
Is heel Fok niet knorrig?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit topic is anders behoorlijk knorrig.
Nou ik zou binnen wel een colbert aankunnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En nog steeds geen vest o.i.d. meegenomen?
Handig...
Huh? nu niet dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:14 schreef von_Preussen het volgende:
Dit topic is anders behoorlijk knorrig.
Ik snap het niet, herformuleer deze opmerking eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:15 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Huh? nu niet dan?
En dit i.t.t. ONZ, of gewoon zo maar een losse opmerking uwerzijds ?
Ik kom niet in geheel Fok, slechts een enkel ander subforum. Dus ik kan geen uitspraak doen over geheel Fok.quote:
Je bent niet in NL neem ik aan dan.quote:
En aan buienradar te zien komt dat noodweer ook niet.quote:
Staat hier ook al op de planning.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En aan buienradar te zien komt dat noodweer ook niet.
Naja, terrasjesavond.
Internethelden zijn per definitie knorren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kom niet in geheel Fok, slechts een enkel ander subforum. Dus ik kan geen uitspraak doen over geheel Fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |