Het leek er wel op (blanke Turk in pak en met een CLS), ik stond helemaal achteraan op een parkeersplaats bij het station met de stoel compleet achterover. Lag ik lekker het "Manager Magazin" te lezen toen opeens die agent op m'n raampje tikte en wilde weten wat ik daar deed + de papieren wilde zien. Hij ging ze checken, bleef dat lekkere blonde agentenkutje naast de wagen staan. Ik zocht toen een snoepje voor m'n keel en ging door al m'n jaszakken heen, waar dat kutje zo nerveus van werd dat ze het wapenholster opende en haar hand op het wapen legde.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, jij speelde eigenhandig het "Turk in een S klasse" toneelstukje?
Dat kon nog wel eens knokken worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Zou leuk zijn wanneer ze Bert Dorenbos ook zouden uitnodigen.
korte 'match' dan, hij keert gewoon de andere wang toequote:
Mep je hem daar er ook een op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
korte 'match' dan, hij keert gewoon de andere wang toe
En iemand een baas noemen, is marocjes lingo.quote:
Ik vermoed dat Reya het met mij eens is dat mensen die andere mensen een baas noemen stelselmatig uitgeroeid zouden moeten worden.quote:
Dit is een stelling die ik ook wens te onderschrijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Reya het met mij eens is dat mensen die andere mensen een baas noemen stelselmatig uitgeroeid zouden moeten worden.
Wat ben je ook een recalcitrant mannetje.quote:
Als je dan toch tijd over hebt kun je mij wel even helpen de muren te verven.quote:
Zoiets kan je nooit van jezelf zeggen. Ik weet ook niet op wie je allemaal lijkt. Als je op twee bazen lijkt, dan heb je een punt.quote:
Lijken op.....hm. Het blijft een vorm van wensdenken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:02 schreef Nautilus. het volgende:
Reya lijkt toch eerder op Robbert Dijkgraaf en Thomas Rosenboom, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |