Hij ziet eruit als de oudere broer van Justin Bieber.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
V_P, je moet gewoon googlen op de semi-Libaneens Eric Saade.
Dat is nou perfectie.
quote:
Nee, er zijn uitzonderingen zoals locutus e.d.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:09 schreef Mutant01 het volgende:
Von Preussen kent alleen "de Marokkaan". Volgens hem zijn deze net als de "de Borg" geheel identiek aan elkaar.
Dat mocht die kut-Bieber willen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als de oudere broer van Justin Bieber.
Wat?!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Af en toe heb jij echt een bitch-slap nodig.
Hihi, Koos hartje Ali Bquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Af en toe heb jij echt een bitch-slap nodig.
Vanwege hoe je je uitdruktquote:
"Hij is niet lekker".quote:
Hoho, ik walg van alle Nederlandstalige muziek. Dus ook die wannebe gangster-rap van Marokkanen. Sterker, die rommel haat ik nog het meest.quote:
Waar zit het verschil dan?quote:
Je klinkt als een wijf.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Hij is niet lekker".
Wat is daar mis aan?
Eh, knappe Mediterraanse jongen met schattige ogen en zangkunst, of een blerende kutkoter uit Canada met de kop van een 12 jarig wijf.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar zit het verschil dan?
Het zijn beide twee verwijfde kerels, alleen is Biebermans net iets jonger en onschuldiger.
Mietje.quote:
Met Koos?quote:
quote:
Ja, dat verschil is net zo groot als tussen een Chinees en een Japanner, afgezien van het paspoort zijn beide poon.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eh, knappe Mediterraanse jongen met schattige ogen en zangkunst, of een blerende kutkoter uit Canada met de kop van een 12 jarig wijf.
You're blind.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, dat verschil is net zo groot als tussen een Chinees en een Japanner, afgezien van het paspoort zijn beide poon.
Ik krijg in beide gevallen de neiging om ze in elkaar te timmeren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
You're blind.
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Die zitten beide in jouw team zo te zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
You're blind.
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Hoe moet ik dat "vs." begrijpen, jij zit tussen die twee jongens in?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
You're blind.
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik krijg in beide gevallen de neiging om ze in elkaar te timmeren.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, ik walg van alle Nederlandstalige muziek. Dus ook die wannebe gangster-rap van Marokkanen. Sterker, die rommel haat ik nog het meest.
Oke.quote:
Ik vind Lybische Maloof dan toch net wat leuker:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marokkanen maken epische muziek, niet haten!
Jij begint direct met geweren te zwaaien. Ik ben tenminste beschaafd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En maar blijven roepen dat ik geweldadige en moordlustige neigingen zou hebben.
Uiteraard, want dat is Libisch.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind Lybische Maloof dan toch net wat leuker:
Mwah, dat laagje chroom is zo langzaam wel van je vermeende beschaafdheid afgebladderd, GSbrder wist het gister (vanochtend?) je zelfbeeld nog treffend te beschrijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij begint direct met geweren te zwaaien. Ik ben tenminste beschaafd.
Dat heb je ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En maar blijven roepen dat ik geweldadige en moordlustige neigingen zou hebben.
Wat schreef GS dan allemaal, mn beste Pruissische liefhebber van geweld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, dat laagje chroom is zo langzaam wel van je vermeende beschaafdheid afgebladderd, GSbrder wist het gister (vanochtend?) je zelfbeeld nog treffend te beschrijven.
Hm, bij nr. 2 wel, bij nr. 1 andere neigingen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik krijg in beide gevallen de neiging om ze in elkaar te timmeren.
Het kwam erop neer dat jij jezelf als menselijk ziet terwijl je dat helemaal niet bent.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat schreef GS dan allemaal, mn beste Pruissische liefhebber van geweld.
Wiens vrouw....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:26 schreef Monolith het volgende:
Ik heb slechts een verbaal agressieprobleem.
Het is feitelijk gewoon typische Arabische klassieke muziek.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarbij ik moet zeggen dat ik al jaren geleden, dus voor de opstand, naar Maloof luisterde.
Dan zijn we het daar iig over eens, zulke muziek is al helemaal episch bij een politiecontrole in Duitsland (terwijl er een negroide man naast je zit en jij met je Nederlandse paspoort staat te zwaaien).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
Oh en Arabische muziek is gewoon episch.
Ik ben niet menselijk? Ik ben een robot?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat jij jezelf als menselijk ziet terwijl je dat helemaal niet bent.
Welkom op dagelijkse kantoorwerk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:30 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Als je zo op je werk zit, oefen je het verkeerde beroep uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |