I don't think that anyone gives a fuck.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:57 schreef fokthesystem het volgende:
besnijden niet goed denkt iemand:
http://mens-en-gezondheid(...)een-voetje-voor.html
Een besneden man heeft drie keer minder kans op kanker van de penis (ten gevolge van een langdurige ophoping van smegma onder de voorhuid bijvoorbeeld) en zullen dan ook minder makkelijk kanker doorgeven aan hun partner (een van de oorzaken van baarmoederhalskanker). Het is veelzeggend dat joodse vrouwen zelden door baarmoederhalskanker getroffen worden.
Bron: Hebben besneden mannen een voetje voor? | Mens en gezondheid | Seksualiteit
quote:
Je bent niet de enige wat dat betreft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:56 schreef waht het volgende:
[..]
Ben enigszins opgelucht dat er geen twee personen met dergelijke mening rondlopen.
Nou ik vind het weinig speciaal om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jawel en gezonder bovendien!![]()
Langer, lekkerder, hygiënischer
Geef die 40 seconden van m'n leven terug!quote:
Ik moest lachen, alweer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:02 schreef GSbrder het volgende:
Hoe ervaren Oegandese mannen seks met een besneden vrouw?
Bevredigend?
Mwoah die valt tegen, je schijnt er toch nog wel je best voor te moeten doen.quote:
Smaken verschillen gelukkig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef von_Preussen het volgende:
Speciaal voor VS een lekkere mocroman:
Wah? Jij viel toch op mocro's? Hell, je hebt er eentje in je avatar?quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef von_Preussen het volgende:
Speciaal voor VS een lekkere mocroman:
Hij is niet lekker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wah? Jij viel toch op mocro's? Hell, je hebt er eentje in je avatar?
Wat is er mis met deze, hij zingt zelfs een leuk liedje voor je.
Ik ben gespierder dan dat. En ik heb ook een extra laagje vet over alles.quote:
Where the girls at.quote:
eehmm, nee?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:08 schreef GSbrder het volgende:
Zie jij het verschil niet tussen ali B en de avater?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |