Super fijn iig zo'n autoopladerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
sepo! nog altijd tevreden met mijn HD, autohouder ga ik deze week bestellen
http://www.mobielbereikba(...)CH2KkCFcWJDgodozhpNA
daar gaat hij bij mij niet passen (en de asbak is ook helemaal onderin bij de pook)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Super fijn iig zo'n autoopladerDie standaard navigatie werkt ook heel goed (in Nederland waar je internet hebt tenminste)
En als houder gebruik ik mooi m'n astbak, daar past ie precies in
Dat kan geloof ik niet, ik zie in ieder geval alleen mappen per continent en verder zijn het onlogische bestanden. Maar voor NL alleen werkt die standaard app toch goed? (ik neem aan dat je gewoon internet hebt)quote:
Ik heb een autoradio met usb... daar laad ie ook wel mee op, zei het niet zo snelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
die heb ik ook, maar als navigatie gebruiken vereist wel iets van een houder o.i.d.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb een autoradio met usb... daar laad ie ook wel mee op, zei het niet zo snel
Ja, ok, das waar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die heb ik ook, maar als navigatie gebruiken vereist wel iets van een houder o.i.d.
Equalizer werkt nu opeens wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:35 schreef Wepeel2 het volgende:
Weten jullie of er een equalizer app is die wél werkt voor de HTC Desire HD. Er is nu een equalizer die over alle applicaties heen zou moeten werken, maar op mijn Desire HD krijg ik een vastloper.
Ik wil hem graag gebruiken in combinatie met Spotify, aangezien daar geen equalizer in zit.
Besteldquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
Standaard versie, geen idee welkequote:
Dat verklaard iig waarom zo'n simpele handeling werkt om hem te rootenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:44 schreef Chandler het volgende:
[..]
Standaard versie, geen idee welkehad nog nooit iets geupdated..
Maar weet iemand nog een leuk progie om je telefoon (ROOTED) echt schoon te krijgen? heb nog maar 12MB vrij
zoals gezegd; gisteravond besteldquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gisteren vergeten te doendus vanavond maar wel doen!
als je je contacten gewoon als google contactpersonen hebt staan zou dat geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Chandler het volgende:
Mensen? stel ik ga een andere rom installeren? moet ik dan al mijn contacten ook opnieuw toevoegen? of kan ik deze backuppen? evenals sms/bookmarks en andere data?
Recentste versie CoreDroid op XDA-Developers: 7.0.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:47 schreef wicked-j het volgende:
edit: tip: rom manager premium voor het installeren en downloaden! scheelt je een hoop zoek en download gedoe op XDA
http://hotfile.com/list/1069338/4381bff.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:01 schreef wicked-j het volgende:
oh ja, dat klopt! ik had hem van hun site afgehaald. maar ik kon hem ook niet 1 2 3 op XDA vinden.
verder werkt die rom manager wel fijn. CM wat ik hiervoor draaide (en op mijn desire) was hij wel altijd uptodate
quote:Korte accuduur wordt veroorzaakt door een bug. Voer het volgende uit:
Connect HTC Desire HD to your pc with USB cable. Enable USB debugging mode. Go to Menu / Settings / Applications / Development… then tick the “USB Debugging” option.
Verlengt accuduur met bijna factor 2. Wordt veroorzaakt doordat het proces \INIT onterecht continu 40% CPU verbruikt (zichtbaar te maken met task monitor voor Android). Na uitvoer van bovengenoemde procedure neemt gebruik proces af tot 0% / 1%
Done. Enjoy your Desire HD!
Dus USB debugging moet énabled worden?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
las dit net ergens, geen idee of het werkt maar ALS het werkt is dat niet niks!!
[..]
Moet je hem echt eerst connecten? Je kan USB debugging toch ook gewoon aan-/uitzetten als hij niet aan je pc hangt?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
las dit net ergens, geen idee of het werkt maar ALS het werkt is dat niet niks!!
[..]
Deze heb ik al heel lang op enabled staan (had de tip ook gelezen), geen idee of het helpt verder maar aanzetten kan geen kwaad. Je hoeft hem niet aan je pc te koppelen trouwens.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat staat er jahquote:Op zondag 3 juli 2011 15:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus USB debugging moet énabled worden?
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je hem echt eerst connecten? Je kan USB debugging toch ook gewoon aan-/uitzetten als hij niet aan je pc hangt?
misschien maakt dat eerst connecten en dan pas aanvinken wel het verschilquote:Op zondag 3 juli 2011 21:43 schreef Cinch het volgende:
[..]
Deze heb ik al heel lang op enabled staan (had de tip ook gelezen), geen idee of het helpt verder maar aanzetten kan geen kwaad. Je hoeft hem niet aan je pc te koppelen trouwens.
De optie zit onder Instellingen -> applicaties -> ontwikkeling.
Een vriend van me heeft wel dat dat ding af en toe random aangeeft dat de SIM kaart er niet in zit, maar klepje eraf en een keer tegen die SIM kaart aan duwen verhelpt dat weer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
Na het verwisselen van een SD kaart Zaterdag, werkt mijn SIM niet meer in mijn telefoon.
SIM werkt wel in andere telefoon. Lijkt erop dat er iets defect is aan mijn DHD
Ik lees wel op internet dat dit meer voorkomt bij de DHD. Iemand hier er last van?
Hij geeft dus altijd aan; 'Geen SIM kaart.'
Ik ga het vanaf nu eens proberen.quote:
Download MyBackup, maak een backup van apps en data.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:55 schreef incognitoomuch het volgende:
Mijn audiojack ingang is rot aan het worden...![]()
Ik dacht eerst dat het aan me oordopjes lag omdat het geluid af en toe wegviel, maar ik had hetzelfde probleem met mijn koptelefoon.
Nu had ik mijn telefoon naar het Vodafone repair centre gebracht en hun konden het helaas niet ter plekke fixen. Telefoon zal ik morgen dus gaan opsturen...
Nu vroeg ik me af, als ik al mijn apps kopieer naar mijn sd kaart, en ik mijn telefoon ( nieuw geinstalleerd met nieuw moederbord ) weer terug krijg, ik deze apps weer normaal kan gebruiken?
Geldt hetzelfde voor Whatsapp? Dus dat alle gesprek logs ook bewaard blijven?
En?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
morgenvroeg van de lader halen en dan kijken of hij langer meegaat dan normaal
Nee precies, is ook mijn ervaringquote:
Scrolldingetje is handig om de cursor te verplaatsen om een typefout te verbeteren oid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Desire of Desire HD?
ik vind de normale Desire maar lelijk eerlijk gezegd, vooral de knoppen. en dat scrolldingetje gebruik je toch nooit.
Desire HD heeft pijltjestoetsen, liever pijltjestoetsen+veel groter scherm dan een trackball...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Scrolldingetje is handig om de cursor te verplaatsen om een typefout te verbeteren oid.
Weet ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:29 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Desire HD heeft pijltjestoetsen, liever pijltjestoetsen+veel groter scherm dan een trackball...
Geen last van, ik draai Android revolution HD met sense 3.0 lockscreen+sms+weather en nog wat dingen. echt aan te radenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Weet ik
HD heeft ook een enorme kutbug: Als je in landscape-mode een typefout maakt bij het sms'en en op backspace drukt dan gooit 'ie je uit de aplicatie
Ik heb geen zin om te rooten, maar die bug kwam gratis met de 2.3 updatequote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:33 schreef tuut-chips het volgende:
Geen last van, ik draai Android revolution HD met sense 3.0 lockscreen+sms+weather en nog wat dingen. echt aan te raden
Ook met de standaard firmware heb ik daar nooit last van gehad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:33 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Geen last van, ik draai Android revolution HD met sense 3.0 lockscreen+sms+weather en nog wat dingen. echt aan te raden
Oh dan kan ik het me wel voorstellen ja. Nu druk ik gewoon met m'n vinger net na die verkeerde letter, maar daar zit je nog wel eens naast (al wen je er wel aan). Soms valt het me wel op dat je best snel kan typen op zo'n ding, sneller sommige mensen op een normaal toetsenbord typen... had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Scrolldingetje is handig om de cursor te verplaatsen om een typefout te verbeteren oid.
Het is een gewone geworden, vond het prijsverschil tussen de normale Desire en de HD teveel en je krijgt er voor mijn gevoel te weinig voor terugquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Desire of Desire HD?
ik vind de normale Desire maar lelijk eerlijk gezegd, vooral de knoppen. en dat scrolldingetje gebruik je toch nooit.
Batterij van normale Desire gaat veel langer mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:41 schreef Klonk het volgende:
Het is een gewone geworden, vond het prijsverschil tussen de normale Desire en de HD teveel en je krijgt er voor mijn gevoel te weinig voor terug
Maak een backup in recovery, flash je ROM, doe een advanced restore van alleen je data.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:14 schreef Chandler het volgende:
Een dezer dagen ga ik toch mijn geroote desire van een nieuw 'os' voorzien maar nog een vraag;
ik heb angry birds bijna uitgespeeld maar nog niet helemaal, kan ik deze gegevens behouden?
evenals van andere programma's? of moet ik deze gewoon beschouwen als verloren bij het installeren/upgraden naar een andere rom?
MIUI is een geweldige ROM... Voor 10 minuten. Dan ga je dingen missen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ook met de standaard firmware heb ik daar nooit last van gehad.
Ik ga Rev HD ook maar eens proberen, MIUI mist toch net wat handige functionaliteiten door het (wel mooie) simpele uiterlijk.
[..]
Oh dan kan ik het me wel voorstellen ja. Nu druk ik gewoon met m'n vinger net na die verkeerde letter, maar daar zit je nog wel eens naast (al wen je er wel aan). Soms valt het me wel op dat je best snel kan typen op zo'n ding, sneller sommige mensen op een normaal toetsenbord typen... had ik niet verwacht.
Ik ben er ook nog geen tegengekomen..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:37 schreef static het volgende:
Welke app maakt een backup van alles, dus zodat je na een reset je apps, home-screens, usernames/passwords, codes, etc. weer kunt recoveren op een telefoon die niet geroot is?
Heb Mybackup Pro, maar die doet dat dus duidelijk niet.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:54 schreef Klonk het volgende:
Wat een gaaf toestel, en wat kan het veel in vergelijking met mijn vorige toestel, beetje ouwe lullen gevoel nu
x2!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]Toen ik het kocht dacht ik: wel handig om soms op internet wat op te zoeken, en soms op Google Maps te kijken waar iets is, etc etc. Maar ik gebruik het echt veel vaker dan verwacht.
http://tweakers.net/nieuw(...)uli-verschijnen.htmlquote:Gingerbread-update HTC Desire zal eind juli verschijnen.
HTC zal de Gingerbread-update voor de Desire eind juli uitrollen. De update heeft volgens de smartphonefabrikant de testprocedures doorlopen. Met de aankondiging komt een einde aan de onzekerheid over de verschijningsdatum van de update.
Vrijdag heeft HTC op zijn Facebook-pagina aangekondigd dat de Desire eind juli voorzien zal worden van een update naar Android 2.3, ook wel bekend als Gingerbread. De smartphonefabrikant meldde op 30 juni dat de update af was en getest zou worden. Gezien de aankondiging lijken deze tests succesvol te zijn verlopen.
HTC beloofde in februari een update voor de Desire, een model dat sinds april 2010 op de markt is. Halverwege juni liet de fabrikant weten dat de update er niet zou komen, om kort daarna te melden dat de update er toch zou komen. Vanwege het beperkte interne geheugen moet HTC wel enkele meegeleverde applicaties verwijderen. Tegenover Tweakers.net heeft een insider gemeld dat de Facebook- en Twitter-apps het veld hebben moeten ruimen.
Nope werkt ook niet, zeg maar de updates gaan wel weg maar dat van facebook blijft staan. Heel vervelend.quote:
maar dus geen Gingerbreadquote:Update: Wi-Fi prestatie verbeteringen
Systeemupgrade 2.50.405.2 (19.84MB)
netwerkverbindingen wel uitzetten (de 3G zeg maar), want dat kost geld in het buitenland! en als je dan de Wi-Fi aanzet wanneer je in het hotel bent kun je gratis internettenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:29 schreef Stofje het volgende:
Nog wel een vraagje, die eigenlijk niet persé in dit topic zou hoeven. Ik ga volgende week een weekje naar Praag. Het hotel daar heeft gratis WiFi. Ik weet het, het is een newbie vraag, maar ik kan daar met mijn telefoon toch gewoon kosteloos gebruik van maken? Het is toch niet zo dat ik dat later op m'n rekening alsnog krijg?
volgens mij hadden veel mensen last van wegvallend signaal...quote:Op maandag 11 juli 2011 16:37 schreef ukga het volgende:
[..]
ik heb hem ook. wat is er nou precies verbeterd aan die wifi?
Roaming uitzetten lijkt me iets handiger.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
netwerkverbindingen wel uitzetten (de 3G zeg maar), want dat kost geld in het buitenland! en als je dan de Wi-Fi aanzet wanneer je in het hotel bent kun je gratis internetten
ja, dat bedoelde ik, maar kon er niet opkomenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:54 schreef static het volgende:
[..]
Roaming uitzetten lijkt me iets handiger.
Tsssk. Ik had jou anders verantwoordelijk gehouden! Je had me tot de laatste cent terug moeten betalen!quote:Op maandag 11 juli 2011 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat bedoelde ik, maar kon er niet opkomen
gelukkig word ik gered door onze Moderator / Peetvaderquote:Op maandag 11 juli 2011 16:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tsssk. Ik had jou anders verantwoordelijk gehouden! Je had me tot de laatste cent terug moeten betalen!!
ja ik vind wel dat het wifiontvangertje erg zwak is. Waar ik met hoge snelheden draadloos kan downoaden op mn laptop, pikt mn htc het wifi signaal niet opquote:Op maandag 11 juli 2011 16:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij hadden veel mensen last van wegvallend signaal...
heb eigenlijk nooit veel problemen met Wi-Fi thuisquote:Op maandag 11 juli 2011 17:02 schreef ukga het volgende:
[..]
ja ik vind wel dat het wifiontvangertje erg zwak is. Waar ik met hoge snelheden draadloos kan downoaden op mn laptop, pikt mn htc het wifi signaal niet op
hopelijk heb je dan wat aan deze updatequote:Op maandag 11 juli 2011 17:14 schreef tuut-chips het volgende:
Ik wel, zelfs de ontvangst van mn iPod Touch is beter.
Ik draai al een custom ROM..quote:Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hopelijk heb je dan wat aan deze update
ik merk wel dat het iets beter is dan eerst. Op sommige plekken (achter in de tuin en op zolder) heb ik nu wel wifi ontvangstquote:Op maandag 11 juli 2011 20:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat hoop ik dat ik die WiFi update snel kan downloaden. Ik maak nu zeker thuis meer gebruik van WiFi vanwege het meerdere malen bereiken van mijn datalimiet maar het verbinden enzo is rampzalig. Als het eenmaal werkt is het wel goed.
Nee heeft helaas ook niet geholpen :s, net wel ff een andere foto geupload naar facebook dit ging wel goed maar nog steeds blijft die andere hangen op 39% en kan ik verder niks mee, ook niet verwijderen. Begint nu wel irritant te worden.quote:
Ja, ik kan dus niet meer op mijn eigen wifi netwerk sinds de vorige update. Nu moet ik dus naar mijn werk om daar de update te doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die WiFi-update was meer dan welkom. Hij verbindt nu een stuk sneller.
je kan toch met internet van je provider downloade?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ik kan dus niet meer op mijn eigen wifi netwerk sinds de vorige update. Nu moet ik dus naar mijn werk om daar de update te doen.
hey ToFquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat is er allemaal nieuw in de nieuwe update?
na de update nog steeds problemen mee?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
aha, had ik bij mij op m'n werk ook.
mijn htc wil connectie maken met alle routers behalve de linksys WAP610n en deze staat amper 3 meter van mij vandaan![]()
alleen soms na lang aan dringen wil hij connecten. weet iemand waar dat aan kan liggen?
misschien ligt het daaraan, of misschien zit je tè dichtbijquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:17 schreef sjoemie1985 het volgende:
ja, was niet meteen pats, boem geconected met de wireless ap.
het apparaat is een AP
Storingquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom werkt mijn whatsapp niet meer?
Heb hem verwijderd en opnieuw proberen te installeren maar dan krijg ik:
Geen verbinding mogelijk. Controleer of u verbonden bent met het internet en probeer het opnieuw.
Terwijl ik echt verbonden ben met internet.![]()
Volgens twitter doet hij het weer toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Storing.
http://twitter.com/#!/wa_status
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom werkt mijn whatsapp niet meer?
Heb hem verwijderd en opnieuw proberen te installeren maar dan krijg ik:
Geen verbinding mogelijk. Controleer of u verbonden bent met het internet en probeer het opnieuw.
Terwijl ik echt verbonden ben met internet.![]()
Edit: Spuit 11.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:56 schreef wa_status het volgende:
sorry, system is going through an outage right now. will update you as we learn more.
van het ff niet gebruik kunnen maken van Whatsapp?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pfft, afkickverschijnselen wel.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van het ff niet gebruik kunnen maken van Whatsapp?
Rom partities? Nog nooit van gehoord. En ik draai al sinds dag 1 dat ik de HD heb custom roms.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:35 schreef Chandler het volgende:
Ik ga straks mijn HTC Desire eens van een andere rom voorzien, maar nu moet ik eerst voor een ROM partities aanmaken, dit wil ik doen via ROM MANAGER (via market).
Echter vraagt deze hoeveel ruimte ik wil voor de ext en swap
ext size (128, 256, 512)
Swap Size (0, 32, 64, 128, 256)
Wat is handig om te kiezen? ook voor volgende ROMS?
Ik draai ook LeeDroid en heb daar geen partities voor aan hoeven maken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:41 schreef Chandler het volgende:
volgens http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1038195 wel
Ik begreep het al nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:01 schreef zarGon het volgende:
Dit is het Desire HD-topic en Chandler heeft een Desire. Hij kan beter in het Desire-topic posten. De Desire HD heeft - vergeleken met de Desire - een groter intern geheugen en is een extra partitie op de geheugenkaart niet nodig.
Ik heb er een die in mijn ventilatierooster zit, scherm blijft prima leesbaar maar dat zal ook wel een beetje komen omdat ie niet voor het raam hangt. Ik heb op mijn homescreen een brightness widget staan, en meestal zet ik die wel een tandje hoger.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:15 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen hier met een (originele HTC-)autohouder? is het scherm goed af te lezen als de zon schijnt, of moet je het ding eerst een beetje handig ophangen voordat je wat ziet?
scheelt dat ik wel een aantal vlakke plekken in de auto heb waar hij waarschijnlijk ook wel op vast blijft zitten, dus ben niet veroordeeld tot de ruitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:29 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik heb er een die in mijn ventilatierooster zit, scherm blijft prima leesbaar maar dat zal ook wel een beetje komen omdat ie niet voor het raam hangt. Ik heb op mijn homescreen een brightness widget staan, en meestal zet ik die wel een tandje hoger.
Dan ben jij waarschijnlijk een slechte fotograaf die tegen de zon in foto's maaktquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Daar heb ik absoluut geen last van. Integendeel; ik heb de brightness altijd op z'n laagst staan via een widget.
maar nog wel voldoende leesbaar toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nadeel is dat het beeldscherm van de HD is gepolariseerd. Met een Polaroid zonnebril zie je dus alles iets donkerder in horizontale modus.
Had ik ook, sinds de laatste updatequote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:46 schreef renwan het volgende:
Oh god, de mijne startte opeens opnieuw op. Hopelijk was het toeval...
Gelukkig gaf hij meteen na de restart aan dat er iets mis was gegaan, was toch even bang dat ik hem straks weer naar HTC kan sturenquote:
De standaard-widget?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Weet iemand een goede kalenderwidget die zo groot is als het scherm en synchroniseert met Google Calendar??
Nee integendeel :pquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ben jij waarschijnlijk een slechte fotograaf die tegen de zon in foto's maakt
Dat wel, met max helderheid, maar dan nog.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar nog wel voldoende leesbaar toch?
Oh, dan woon je waarschijnlijk ergens waar de zon nooit schijntquote:
De htc calendar widget is gewoon goed.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Weet iemand een goede kalenderwidget die zo groot is als het scherm en synchroniseert met Google Calendar??
Ja ligt er al de hele middag uitquote:Op maandag 18 juli 2011 21:58 schreef ReMcOrE het volgende:
GVD, telefoon doet raaral vanaf vanmiddag erg weinig bereik, internet is er nauwelijks, slechts heel af en toe een G in balk maar meestal niks
al 2 keer reboot gedaan, instellingen aan- en uitgezet; you name it...
of zal het aan KPN netwerk liggen?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1465641quote:Op maandag 18 juli 2011 22:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
serieus? heb je linkje naar wat info?
Klinkt goed, zal ik ook eens naar kijkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb sinds kort de"More Icons Widget". Dat laat je toe om 4 iconen op de plek van 1 te plaatsen, ideaal. Ik heb nu 4 kleine iconen langs de rechterrand in plaats van 4 van die joekels.
Dan zou je veilig moeten zitten jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:14 schreef Stofje het volgende:
Even terugkomend op WiFi in het buitenland: WiFi aan, gegevensverbinding (roaming toch?) en de rest van de vinkjes uit is toch helemaal veilig en kosteloos enzo?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb sinds kort de"More Icons Widget". Dat laat je toe om 4 iconen op de plek van 1 te plaatsen, ideaal. Ik heb nu 4 kleine iconen langs de rechterrand in plaats van 4 van die joekels.
x2quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Klinkt goed, zal ik ook eens naar kijken
vanmorgen deed hij het gelukkig weerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1465641
Ik heb niet meer die standaard rom en bij mij staat het allemaal anders, maar het gaat idd ALLEEN om dat roaming gedoe volgens mij. Als je alleen die uitzet zit je goed (kan iemand dat bevestigen?).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:14 schreef Stofje het volgende:
Even terugkomend op WiFi in het buitenland: WiFi aan, gegevensverbinding (roaming toch?) en de rest van de vinkjes uit is toch helemaal veilig en kosteloos enzo?
Wat dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:30 schreef robertapeldoorn het volgende:
Normaal is t beste om gewoon gegevensverbinding uit te houden. Er is ook een extra beveiliging, om te zorgen dat je sowieso niet kan verbinden met internet als je roamt.
Nope, roamen doe je ook als je geen internet gebruikt, maar alleen bellen/smsen. Je kan eventueel een programma als 3G Watchdog installeren, dan kan je op de byte nauwkeurig bijhouden of en zoja hoeveel data je verbruiktquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:52 schreef Stofje het volgende:
Maar das niet goed toch? Of heeft het niets met internet te maken?
Dankzij roaming kun je bellen en gebeld worden in het buitenland.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:52 schreef Stofje het volgende:
Maar das niet goed toch? Of heeft het niets met internet te maken?
Een E? Ik dacht dat Edge in Nederland niet meer gebruikt werd... Maar nee, een oplossing is er niet, ligt gewoon aan het gebied waar je bentquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:00 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik zie trouwens tegenwoordig zwaar vaak een G of E rechts boven. Mijn internet is dan super traag/doet het niet. Ook heb ik vaak dat ik dan geen smsjes kan sturen of gesprekken uitvallen.
Iemand een oplossing?
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:26 schreef svann het volgende:
En je zit niet in het gebied van die afgefikte zendmast?
- Wat gaat editen trouwens beroerd als je mobiel de gewone lay-out gebruikt.
Heb dit probleem al tijden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:26 schreef svann het volgende:
En je zit niet in het gebied van die afgefikte zendmast?
- Wat gaat editen trouwens beroerd als je mobiel de gewone lay-out gebruikt.
Je kan een gemaakte post heel gemakkelijk wijzigen in de mobiele lay-out hoor...quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:58 schreef svann het volgende:
Edit jij nooit?
Ik wilde in een andere post één woord toevoegen, maar dat lukte niet door het wegspringende edit-venster.
In de mobiele lay-out vast wel, maar mobiel met de gewone lay-out is dat vaak lastig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:31 schreef zarGon het volgende:
Je kan een gemaakte post heel gemakkelijk wijzigen in de mobiele lay-out hoor...
Daarom ook mijn vraag: Waarom zou je in godsnaam de normale lay-out gebruiken als er ook de mobiele lay-out is?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:43 schreef svann het volgende:
[..]
In de mobiele lay-out vast wel, maar mobiel met de gewone lay-out is dat vaak lastig.
Toch jammer dat je daarvoor dan naar een andere weergave moet switchen. En weer terug, gezien mijn voorkeur.
Ik gebruik zelf datacounter widget. Werkt prima direct op homescreen geen problemen mee gehad.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:54 schreef Skylark. het volgende:
Is er ergens op de Desire HD zelf (dus niet een app) je dataverkeer te zien?
3G Watchdog geeft een dikke 1 GB per maand weer, terwijl ik weinig meer doe dan Whatsapp, mail, Vi.nl, Nu.nl en soms een site. YouTube sporadisch, ik stream niets.
Je kunt in 3G Watchdog zien hoe de programma aan die getallen komt. Kloppem de getallen niet?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:54 schreef Skylark. het volgende:
Is er ergens op de Desire HD zelf (dus niet een app) je dataverkeer te zien?
3G Watchdog geeft een dikke 1 GB per maand weer, terwijl ik weinig meer doe dan Whatsapp, mail, Vi.nl, Nu.nl en soms een site. YouTube sporadisch, ik stream niets.
Dat kan alleen met de Pro versie, toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt in 3G Watchdog zien hoe de programma aan die getallen komt. Kloppem de getallen niet?
Euh, dat kan. Ik gebruik een gecrackte Pro-versie, geen ervaring met de Free-versie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat kan alleen met de Pro versie, toch?
Zargonquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:08 schreef zarGon het volgende:
Psst, http://dl.dropbox.com/u/1(...)og%20Pro%201.4.1.apk.
Recentste versie (1.4.1). Je bent wel zelf verantwoordelijk voor het up-to-date houden van het programma.
Meld het maar als je een app nodig hebt. Kijk ik of ik het kan regelen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:21 schreef emokid het volgende:
[..]
ZargonKen je mij nog? Goede Turkentopics gehad in het verleden.
Ik heb in ieder geval ook een Desire HD, ik meld mij dus even. Hiervoor Desire gehad.
Ok top. Applanet werkt toch niet meer hier.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meld het maar als je een app nodig hebt. Kijk ik of ik het kan regelen.
Trouwens, nerelisin? Ik wil je opnemen in het Memleket-plaatjes die in de OP van de Turken op FOK!-reeks staan. ([1], [2].)quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:27 schreef emokid het volgende:
[..]
Ok top. Applanet werkt toch niet meer hier.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trouwens, nerelisin? Ik wil je opnemen in het Memleket-plaatjes die in de OP van de Turken op FOK!-reeks staan. ([1], [2].)
Toegevoegd! (Ctrl+R / Ctrl+F5 even na het openen van het plaatje zodat je de nieuwe versie te zien krijgt.)quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:54 schreef svann het volgende:
Gegevensverbinding en gegevensroaming uitvinken, als je geen internet wil gebruiken.
Als je dat wel wil even op de Vodafone site kijken naar Internet op Reis Blox.
Zonder ben je dan al vlug duurder uit.
[ afbeelding ] Vraagje van mij:
GPS heeft op zich toch niets met het dataverbruik te maken?
Okay, ja ben wel vanplan eigenlijk om internet te gebruiken, beetje facebook enzoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:54 schreef svann het volgende:
Gegevensverbinding en gegevensroaming uitvinken, als je geen internet wil gebruiken.
Als je dat wel wil even op de Vodafone site kijken naar Internet op Reis Blox.
Zonder ben je dan al vlug duurder uit.
Assisted GPS heeft wel een dataverbinding nodig; die wordt gebruikt om sneller satellieten te vinden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:54 schreef svann het volgende:
Volgens mij moet roaming juist aan om gebruik te maken van gastnetwerken in het buitenlandquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:45 schreef Syd het volgende:
Ik ga morgen voor lang weekend naar Berlijn en heb vodafone als abbo, hier stuur ik dan een sms met "paspoort aan" dit is voldoende voor in buitenland toch ? BEn toch niet van plan om te bellen en anders maar heel kort.
Zijn er verder nog dingen die ik moet doen op de HTC zelf? Dank!
En Wie is zijn broerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:16 schreef Toempf het volgende:
Kak, ik ben mijn HTC Sense wachtwoord vergeten. Wil ik mijn wachtwoord laten opsturen, moet ik eerst de zelfverzonnen veiligheidsvraag beantwoorden. Maar op de vraag 'Hoe lang is een chinees?' weet ik ook het antwoord niet meer
Mja, standaard batterijtrucje, ik merkte zelf amper tot geen verbetering.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:10 schreef wolferl het volgende:
Ik heb geen idee of het al de revue is gepasseerd, maar ik heb hier een handige link voor je batterij.
http://www.onbezet.nl/201(...)op-je-htc-desire-hd/
Het werkt bij mij zeker.
Ik heb het één keer gedaan, het werkt nog steeds.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Moet je dat 1x doen of iedere keer dat je wil dat ie langer meegaat?
Dat zit in Whatsapp zelf. Instellingen -> Meer -> Netwerkgebruikquote:Op maandag 25 juli 2011 09:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Welke applicatie kan ik het beste gebruiken om het dataverkeer van Whatsapp te monitoren?
Vergeet niet om daarna 3x om een Ford Focus te rennen en 'Koekoek' te roepen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
toch maar keer die 8 uur opladen etc. proberen, wie weet
potverdikkie, geen Focus hier in de buurtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:57 schreef APK het volgende:
[..]
Vergeet niet om daarna 3x om een Ford Focus te rennen en 'Koekoek' te roepen.
maar 1 reactie mogelijk;quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:26 schreef robertapeldoorn het volgende:
Naja, t is dus waarschijnlijk kots wat dr in zit (sorry maar t is zo).
Maand geleden ofzo mobiel ondergekotst die dus nachtje heeft liggen dobberen.
Dus wattestaafje en kwarstje lukt niet zo goed denk ik... Perslucht, zou dat lukken?
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:26 schreef robertapeldoorn het volgende:
Naja, t is dus waarschijnlijk kots wat dr in zit (sorry maar t is zo).
Maand geleden ofzo mobiel ondergekotst die dus nachtje heeft liggen dobberen.
Dus wattestaafje en kwarstje lukt niet zo goed denk ik... Perslucht, zou dat lukken?
En 'em ook nog een nachtje heeft laten dobberenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
robertapeldoorn is echt de eerste persoon die ik ken die over z'n telefoon heeft gekotst
telefoon viel in de plee, toen overheen gekotst?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:08 schreef APK het volgende:
[..]
En 'em ook nog een nachtje heeft laten dobberen
Ik heb me telefoon altijd naast me bed. En daar heb ik gekotst in een dronken bui.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:08 schreef APK het volgende:
[..]
En 'em ook nog een nachtje heeft laten dobberen
Zoiets dacht ik al jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:41 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Ik heb me telefoon altijd naast me bed. En daar heb ik gekotst in een dronken bui.
En t probleem was dat ik niet door heb gehad dat k kotste, en me telefoon de volgende ochtend terug vond.
Bij mij synct ie automatisch alle foto's van Facebook en Twitter. Heb daar niks voor hoeven te doenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:13 schreef incognitoomuch het volgende:
Misschien een beetje een spuit-Alve vraag:
Ik wil fotoos koppelen aan mijn telefoon contacten.
Nu kan dit alleen als die telefoon contacten op mijn phone memory zijn opgeslagen, weet iemand hoe dit moet?
Of weet iemand miss een handige app waar je je fotoos kan koppelen aan je telefoon boek of whatsapp? Zou leuk zijn als je die fotoos ook in groot scherm te zien krijgt
Ja ok, maar niet al mijn contacten hebben facebook. En ik doe het ook meer voor whatsapp zodat ik niet alleen maar rode mannetjes in mijn contacten lijst heb.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Bij mij synct ie automatisch alle foto's van Facebook en Twitter. Heb daar niks voor hoeven te doen
Je kan bij het bewerken van een contactpersoon ook gewoon een foto vanaf je telefoon toevoegenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:17 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ja ok, maar niet al mijn contacten hebben facebook. En ik doe het ook meer voor whatsapp zodat ik niet alleen maar rode mannetjes in mijn contacten lijst heb.
Accu los halen ook al?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:17 schreef Remzz het volgende:
Op mijn HD staat nu continue het icoontje dat de headset is aangesloten(terwijl dat niet zo is). Hierdoor kan ik niet bellen zonder de headset ook daadwerkelijk aan te sluiten... Iemand een idee hoe dit op te lossen is, opnieuw opstarten heb ik uiteraad al geprobeerd.
Dit:quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:17 schreef Remzz het volgende:
Op mijn HD staat nu continue het icoontje dat de headset is aangesloten(terwijl dat niet zo is). Hierdoor kan ik niet bellen zonder de headset ook daadwerkelijk aan te sluiten... Iemand een idee hoe dit op te lossen is, opnieuw opstarten heb ik uiteraad al geprobeerd.
En anders een keer je headsetingang checken op vuil?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Accu los halen ook al?
Gewone hoofdtelefoon erin pluggen en weer loskoppelen?
en dan gewoon flink ingezoomd?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Voor het binnenland blijf ik toch gewoon Maps gebruiken, die satellietbeelden zijn best fijn en laden gewoon instantly
maar met de naamsaanduiding die exact aansluit met de borden, de nummers van de weg en de rijbaanbegeleiding van CoPilot is het ook haast niet te missenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nee gewoon hoe het standaard is, ik bedoel dat je dan gewoon wat sneller ziet wat voor een soort weg je moet hebben door de breedte, bebossing enz.
alleen als die persoon op je telefoon zelf staat opgeslagen, niet wanneer deze op je sim staatquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:59 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Je kan bij het bewerken van een contactpersoon ook gewoon een foto vanaf je telefoon toevoegen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoelang duurt een reparatie gemiddeld trouwens? Zit er aan te denken de mijna terug te sturen, de Volume omhoog knop werkt niet 100%.
Was binnen een week terug nadat ie thuis werd opgehaald...quote:
Dat weet ik niet. Zal vast op hun site staan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik moet wss opsturen denk ik? Heb 'm besteld via de Vodafone online shop.
quote:
Ik zou em gewoon bij een Vodafone winkel op laten sturen. Dan leg je immers de verantwoording op hun schouders. Scheelt je weer gezeik met de post. Neem wel je garantie bewijs mee, anders doen ze niks.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik moet wss opsturen denk ik? Heb 'm besteld via de Vodafone online shop.
Ik heb ook exáct hetzelfde probleemquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:36 schreef RichardHammond het volgende:
Hier ook iemand met een kapotte volumeknop! Knopje naar boven werkt wel, maar naar beneden niet, het voelt alsof hij muurvast zit.
Er zijn veel mensen die last hebben van dit knopje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb ook exáct hetzelfde probleem.
Gebruik je wel dezelfde server als voorheen? Dat scheelt bij mij zo 5-10 Mbit/s.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:29 schreef Fendy het volgende:
Ik ben toch wel erg benieuwd naar jullie resultaten met de speedtest.net app.
ik haal tegenwoordig nog maar iets van 6 of 7 megabit down over wifi thuis, met mijn laptop haal ik met gemak 70 megabit en de iPhone4 van mijn vriendin haalt zo'n 27 megabit. mijn galaxy tab haalt zelfs dik in de 30.
voorheen haalde ik wel 26 of 27 megabit, hebben jullie hier ook last van? up gaat overigens een stuk beter.
Aan mijn verbinding ligt het niet, die is wired 120/10
Ja, dat zie ik in het logje...maar wat voor snelheiden haal jij dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gebruik je wel dezelfde server als voorheen? Dat scheelt bij mij zo 5-10 Mbit/s.
Leuke app, maar het herinnert me weer aan de waardeloze koperkabel die hier ligt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:29 schreef Fendy het volgende:
Ik ben toch wel erg benieuwd naar jullie resultaten met de speedtest.net app.
Ping van 11 ms, down 20 Mbit/s en up 18 Mbit/s.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:23 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik in het logje...maar wat voor snelheiden haal jij dan?
Ik heb nog niksquote:
Uiteraard.quote:
Hmz, nee lag niet aan mijn netwerk. Wel gemerkt dat een client van Lotus Notes continue liep met admin privileges, werk enzo. Die heb ik om zeep geholpen en verwijderd en nu gaat het alweer iets beter.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ping van 11 ms, down 20 Mbit/s en up 18 Mbit/s.
Maar ik heb het hiervoor nog nooit gemeten, dus geen idee of het traag/snel/normaal isUiteraard wel iets trager dan laptop of vaste PC, maar dat lijkt me logisch voor een mobiele telefoon.
Is je netwerk niet gewoon bezet door andere dingen, waardoor je mindere snelheden haalt?
Nieuwsgierig? Als ie maar iets van 3Mb is dan lurk ik em wel via 3G binnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat maakt dat dan weer uit?
hoelang zit er garantie op eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:07 schreef HiDiHo het volgende:
Even een compliment voor de service van HTC![]()
Mijn tel las de sim kaart niet meer. Dinsdag een telefoon nummer van HTC gebelt.
Woensdag ochtend kwamen ze hem ophalen en volgens de tracker ligt ie nu(Vrijdag) in reparatie.
Nu nog even afwachten........
De service is top iig
Niet langquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:00 schreef Rijstbal het volgende:
Dit wordt wrs mijn volgende telefoon. Kan iemand mij vertellen hoelang de batterij mee gaat?
Dat ben ik al gewend. Heb nu een Iphone 3G. Die is binnen 8 uurtjes (na veel gebruiken) al leegquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet langeen uur of 16 bij die van mij
Nou ja, niet lang dus. Ik had ook een iPhone 3g hiervoor, die batterij was er na 2 jaar beter aan toe dan deze in nieuwe staat. Groot nadeel van een verder fantastisch toestel, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:14 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Dat ben ik al gewend. Heb nu een Iphone 3G. Die is binnen 8 uurtjes (na veel gebruiken) al leeg
2 jaar uiteraard.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
hoelang zit er garantie op eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |