Super fijn iig zo'n autoopladerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
sepo! nog altijd tevreden met mijn HD, autohouder ga ik deze week bestellen
http://www.mobielbereikba(...)CH2KkCFcWJDgodozhpNA
daar gaat hij bij mij niet passen (en de asbak is ook helemaal onderin bij de pook)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Super fijn iig zo'n autoopladerDie standaard navigatie werkt ook heel goed (in Nederland waar je internet hebt tenminste)
En als houder gebruik ik mooi m'n astbak, daar past ie precies in
Dat kan geloof ik niet, ik zie in ieder geval alleen mappen per continent en verder zijn het onlogische bestanden. Maar voor NL alleen werkt die standaard app toch goed? (ik neem aan dat je gewoon internet hebt)quote:
Ik heb een autoradio met usb... daar laad ie ook wel mee op, zei het niet zo snelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
die heb ik ook, maar als navigatie gebruiken vereist wel iets van een houder o.i.d.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb een autoradio met usb... daar laad ie ook wel mee op, zei het niet zo snel
Ja, ok, das waar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die heb ik ook, maar als navigatie gebruiken vereist wel iets van een houder o.i.d.
Equalizer werkt nu opeens wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:35 schreef Wepeel2 het volgende:
Weten jullie of er een equalizer app is die wél werkt voor de HTC Desire HD. Er is nu een equalizer die over alle applicaties heen zou moeten werken, maar op mijn Desire HD krijg ik een vastloper.
Ik wil hem graag gebruiken in combinatie met Spotify, aangezien daar geen equalizer in zit.
Besteldquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
Standaard versie, geen idee welkequote:
Dat verklaard iig waarom zo'n simpele handeling werkt om hem te rootenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:44 schreef Chandler het volgende:
[..]
Standaard versie, geen idee welkehad nog nooit iets geupdated..
Maar weet iemand nog een leuk progie om je telefoon (ROOTED) echt schoon te krijgen? heb nog maar 12MB vrij
zoals gezegd; gisteravond besteldquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gisteren vergeten te doendus vanavond maar wel doen!
als je je contacten gewoon als google contactpersonen hebt staan zou dat geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Chandler het volgende:
Mensen? stel ik ga een andere rom installeren? moet ik dan al mijn contacten ook opnieuw toevoegen? of kan ik deze backuppen? evenals sms/bookmarks en andere data?
Recentste versie CoreDroid op XDA-Developers: 7.0.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:47 schreef wicked-j het volgende:
edit: tip: rom manager premium voor het installeren en downloaden! scheelt je een hoop zoek en download gedoe op XDA
http://hotfile.com/list/1069338/4381bff.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:01 schreef wicked-j het volgende:
oh ja, dat klopt! ik had hem van hun site afgehaald. maar ik kon hem ook niet 1 2 3 op XDA vinden.
verder werkt die rom manager wel fijn. CM wat ik hiervoor draaide (en op mijn desire) was hij wel altijd uptodate
quote:Korte accuduur wordt veroorzaakt door een bug. Voer het volgende uit:
Connect HTC Desire HD to your pc with USB cable. Enable USB debugging mode. Go to Menu / Settings / Applications / Development… then tick the “USB Debugging” option.
Verlengt accuduur met bijna factor 2. Wordt veroorzaakt doordat het proces \INIT onterecht continu 40% CPU verbruikt (zichtbaar te maken met task monitor voor Android). Na uitvoer van bovengenoemde procedure neemt gebruik proces af tot 0% / 1%
Done. Enjoy your Desire HD!
Dus USB debugging moet énabled worden?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
las dit net ergens, geen idee of het werkt maar ALS het werkt is dat niet niks!!
[..]
Moet je hem echt eerst connecten? Je kan USB debugging toch ook gewoon aan-/uitzetten als hij niet aan je pc hangt?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
las dit net ergens, geen idee of het werkt maar ALS het werkt is dat niet niks!!
[..]
Deze heb ik al heel lang op enabled staan (had de tip ook gelezen), geen idee of het helpt verder maar aanzetten kan geen kwaad. Je hoeft hem niet aan je pc te koppelen trouwens.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat staat er jahquote:Op zondag 3 juli 2011 15:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus USB debugging moet énabled worden?
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je hem echt eerst connecten? Je kan USB debugging toch ook gewoon aan-/uitzetten als hij niet aan je pc hangt?
misschien maakt dat eerst connecten en dan pas aanvinken wel het verschilquote:Op zondag 3 juli 2011 21:43 schreef Cinch het volgende:
[..]
Deze heb ik al heel lang op enabled staan (had de tip ook gelezen), geen idee of het helpt verder maar aanzetten kan geen kwaad. Je hoeft hem niet aan je pc te koppelen trouwens.
De optie zit onder Instellingen -> applicaties -> ontwikkeling.
Een vriend van me heeft wel dat dat ding af en toe random aangeeft dat de SIM kaart er niet in zit, maar klepje eraf en een keer tegen die SIM kaart aan duwen verhelpt dat weer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
Na het verwisselen van een SD kaart Zaterdag, werkt mijn SIM niet meer in mijn telefoon.
SIM werkt wel in andere telefoon. Lijkt erop dat er iets defect is aan mijn DHD
Ik lees wel op internet dat dit meer voorkomt bij de DHD. Iemand hier er last van?
Hij geeft dus altijd aan; 'Geen SIM kaart.'
Ik ga het vanaf nu eens proberen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |