Ik ging er vanuit dat hij met uitvagen van mensen dit wilde doen met kernfusie. Gezien het zinsverband geen vreemdequote:
assumption is the mother of all fuck-ups.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat hij met uitvagen van mensen dit wilde doen met kernfusie Gezien het zinsverband geen vreemde
Voor een zwakzinnige niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..] Gezien het zinsverband geen vreemde
Dat blijkt maar weer eens. Ik zie hier mensen al 5 pagina's niet anders doen over onderwerpen waar ze te weinig van afweten. Ik denk : doe es mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:39 schreef dawg het volgende:
[..]
assumption is the mother of all fuck-ups.
Wat is dit jongen? De zandbak? 'Ik vind jou stom'.'Je bent zwakzinnig'...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor een zwakzinnige niet.
Maar in PUB is er vast nog een plekje voor je waar je op je eigen niveau kan mee praten.
Niet stom maar dom. Zoek het verschil eens op zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wat is dit jongen? De zandbak? 'Ik vind jou stom'.
Wat een treurige reactie zegt Godt, kom op.
hou je mond maar want met wat je zegt wordt het er niet beter op hoor. damnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer eens. Ik zie hier mensen al 5 pagina's niet anders doen over onderwerpen waar ze te weinig van afweten. Ik denk : doe es mee.
Mental note to self: maar niet doen.
ik denk dat jij het woordje "is" mist.. en er in gedachten een komma plaatst....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vraag me af waar het voor jou misging. Dit is er uiteindelijk komen te staan.
Jezus wat een bord zeg!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:41 schreef Godtje het volgende:
Niet stom maar dom. Zoek het verschil eens op zou ik zeggen.
Nogmaals 4% is een heleboel in een evenwicht!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat het aantoonbaar is dat de aarde door de miljoenen jaren heen dezelfde cyclus heeft doorstaan... En dat alle huidige veranderingen te verklaren zijn door deze 3 cyclussen....
Neem daarnaast het feit de industrie pas zo'n 200 jaar bestaat en dat onze Co2 uitstoot slechts 4% van de totale Co2 uitstoot bevat (ik bedoel, wij mensen ademen het zelfs uit), dan kan je mij niet wijsmaken, dat wij mensen voor deze veranderingen zorgen.
Nogmaals; olierampen, het afschieten van wolven en walvissen zodat de hertjes fijn kunnen ronddartelen, het kappen van bossen, dat zijn andere discussies.
Dat zijn ook dingen waar ik fel op tegen ben. En ja, ik erger mij aan mensen die hun rommel op straat gooien en dat soort shit. En ja ik ben voorstander van plastic recyclen en dat soort zaken.
Maar zeggen dat de opwarming van de aarde komt door dat Co2 uitstoot van de mens en daar flink belasting voor heffen, dat soort geneuzel komt er bij mij gewoon niet in.
Straks mogen we nog maar maximaal zoveel keer per dag uitademen omdat we anders teveel Co2 uitstoot hebben...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat jij het woordje "is" mist.. en er in gedachten een komma plaatst....
dan zou je je nog wel op straat mogen vertonen...
anders zou ik echt terug de kelder in gaan
Prima tochquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat het aantoonbaar is dat de aarde door de miljoenen jaren heen dezelfde cyclus heeft doorstaan... En dat alle huidige veranderingen te verklaren zijn door deze 3 cyclussen....
Neem daarnaast het feit de industrie pas zo'n 200 jaar bestaat en dat onze Co2 uitstoot slechts 4% van de totale Co2 uitstoot bevat (ik bedoel, wij mensen ademen het zelfs uit), dan kan je mij niet wijsmaken, dat wij mensen voor deze veranderingen zorgen.
Nogmaals; olierampen, het afschieten van wolven en walvissen zodat de hertjes fijn kunnen ronddartelen, het kappen van bossen, dat zijn andere discussies.
Dat zijn ook dingen waar ik fel op tegen ben. En ja, ik erger mij aan mensen die hun rommel op straat gooien en dat soort shit. En ja ik ben voorstander van plastic recyclen en dat soort zaken.
Maar zeggen dat de opwarming van de aarde komt door dat Co2 uitstoot van de mens en daar flink belasting voor heffen, dat soort geneuzel komt er bij mij gewoon niet in.
Straks mogen we nog maar maximaal zoveel keer per dag uitademen omdat we anders teveel Co2 uitstoot hebben...
Uhm, wij zijn gewoon onderdeel van die 100%..... het is niet 100% natuur PLUS nog eens 4% mens....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals 4% is een heleboel in een evenwicht!
Ja, dat iddquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat jij het woordje "is" mist.. en er in gedachten een komma plaatst....
dan zou je je nog wel op straat mogen vertonen...
anders zou ik echt terug de kelder in gaan
Ja Co2 heeft invloed en de hoeveelheid Co2 stijgt.... maar de invloed van de mens hierin, die is nihil....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prima tochIk geloof dat die CO2 wel invloed heeft.
In verhouding met zeg maar 150 jaar geleden wordt er nu 104% CO2 uitgestoten kerel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, wij zijn gewoon onderdeel van die 100%..... het is niet 100% natuur PLUS nog eens 4% mens....
Nee hoor. Ik wil best toegeven dat ik ernaast zit. Bij deze.quote:
als je zo boos kijkt zie ik rimpels op je voorhoofdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:43 schreef L-E het volgende:
Sodeju, doe eens vriendelijk jullie. Moet ik nu wéér boos worden?
Nou, NEE dus.... want vroeger had je bijvoorbeeld weer vulkanen die dat deden....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In verhouding met zeg maar 150 jaar geleden wordt er nu 104% CO2 uitgestoten kerel.
Maar nihil is nog altijd wat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja Co2 heeft invloed en de hoeveelheid Co2 stijgt.... maar de invloed van de mens hierin, die is nihil....
Daarom doe ik dus altijd aardig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
als je zo boos kijkt zie ik rimpels op je voorhoofd
Want vulkanen hebben we nu niet meer?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, NEE dus.... want vroeger had je bijvoorbeeld weer vulkanen die dat deden....
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, NEE dus.... want vroeger had je bijvoorbeeld weer vulkanen die dat deden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |