quote:
quote:
Hoezo Engeland?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:47 schreef Aalbers het volgende:
Van mij mag Murray hem pakken, ik gun het hem en Engeland wel
Pas als hij verliest is het een Schotquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef tja77 het volgende:
Murray is een schot, dat schijnen veel mensen nogal eens te vergeten...
Dat zou je wel zeggen he.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ze moeten toch wel een kijkcijferdrop ondervinden bij de BBC op zo'n dag als vandaag
Dan had je gisteren Del Potro-Nadal moeten zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:37 schreef Norrage het volgende:
Nouja, op zich is het vrouwentennis voorlopig wel wat boeiender geweest dan het mannentoernooi... zzzz
Dus ik snap dat gezeik niet allemaal
Ok, gister was de eerste leuke mannenpot van de week inderdaad. En spanning lijkt me toch ook wel belangrijk, en dat is zo ongeveer in elke vrouwenpot geweest deze week.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan had je gisteren Del Potro-Nadal moeten zien.
Jij vindt tennis blijkbaar alleen boeiend als de underdogs het winnen. Maar de kwaliteit is bij mij en ik neem aan de meesten, toch wel prioriteit.
En dat is vrouwentennis gewoon niet. Het is lelijk tennis tegenwoordig. En alleen te kijken met geluid uit.
Als je deze week naar de tamopen komt kijken is er ook spanning alom. Spanning wordt pas wat waard bij het bestaan van kwaliteit of een emotionele band met een van de spelers (/teams)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ok, gister was de eerste leuke mannenpot van de week inderdaad. En spanning lijkt me toch ook wel belangrijk, en dat is zo ongeveer in elke vrouwenpot geweest deze week.
Je vergeet sowieso Söderling - Hewitt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ok, gister was de eerste leuke mannenpot van de week inderdaad. En spanning lijkt me toch ook wel belangrijk, en dat is zo ongeveer in elke vrouwenpot geweest deze week.
http://www.skysports.com/story/0,19528,12110_7008464,00.htmlquote:Rafael Nadal appears set to continue his defence of the Wimbledon title after scans on his left foot revealed no serious damage.
The Spaniard defeated Juan Martin Del Potro in four sets on Monday despite suffering a significant injury towards the end of the first set, which he won on a tie-break after a 10-minute medical timeout.
Black cloud over Nadal's victory
However, a downbeat Nadal complained after the match that he felt something had 'broken', and that he would have an MRI scan.
But the results on Tuesday have paved the way for the top seed to take to the practice court later in the day, after which he will decide whether he is fit enough to take his place Wednesday's quarter-final against Mardy Fish.
More news to follow...
Ik hoorde het net al in het Sportjournaal, gelukkig maarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
http://www.skysports.com/story/0,19528,12110_7008464,00.html
Ik zie Kvitova het wel doen, die staat echt superlekker te ballen ook ...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:20 schreef DeMessias het volgende:
In de WTA hoop ik nu toch een beetje op Sharapova (winst) tegen Azarenka, al zie ik Bartoli als gevaarlijke outsider.
Wen er maar vast aan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:20 schreef Szura het volgende:
Man man Tomic in de kwartfinale
Waar gaat dit heen.
Ja, goed nieuws!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoorde het net al in het Sportjournaal, gelukkig maar
quote:Good morning everybody. Yesterday after the match I went to take an MRI at a London hospital. During the match I thought I had something serious but as the match went through the pain got better and thankfully the tests don't show an injury. Today I will practice at 4.30 pm and I'll play tomorrow. Thanks all for the support.
quote:
Ik vind haar wel schattig.quote:
Omdat je mensen met ADHD/OCB/Autisme niet mag pesten.quote:
quote:
Je vond Djokovic - Baghdatis niet leuk om te kijken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je vond Djokovic - Baghdatis niet leuk om te kijken?
ik vind haar een gansje.quote:
Lelijk jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:38 schreef tja77 het volgende:
Ik begin me nu al weer te irriteren aan die achterlijke service beweging van Bartoli.
Daarnaast serveert ze niet als een bezopen zeehond.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:41 schreef tja77 het volgende:
Lisicki mag winnen van mij, omdat ze er 100 keer beter uit ziet dan Bartoli.
Je hoort echt bijna niets meer van de wedstrijd neequote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:02 schreef TheGeneral het volgende:
Het regent echt vreselijk hard nu daar.
Je hoort bijna de klappen niet meer, de umpire moet harder roepen voor de score, op de achtergrond hoor je constant de regen die op het dak valt...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:03 schreef TheGeneral het volgende:
Die mensen die nu op Henman Hill zitten
Het is dan ook een vrouw. Een mannelijke umpire heb ik dat nou nog nooit zien doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:15 schreef tja77 het volgende:
Umpire overruled een call van de lijnsrechter, en zit er gewoon 10cm. achter...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
Bij dat commentaar hier op FOK! op meisjes als Bartoli en Lisicki moet ik altijd hieraan denken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is dan ook een vrouw. Een mannelijke umpire heb ik dat nou nog nooit zien doen.
Waarom? Bartoli is ook gewoon lelijk, en dat walgelijke gedrag van d'r maakt d'r alleen maar minder aantrekkelijk. Lelijke mensen lelijk noemen is niet hetzelfde als wat jij op dat plaatje laat zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
Bij dat commentaar hier op FOK! op meisjes als Bartoli en Lisicki moet ik altijd hieraan denken:
[ afbeelding ]
Sorry, maar dat verband zie ik niet helemaal.quote:
Ze is ook niet de knapste maar ik vind haar maniertjes irritant en haar tennis lelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:31 schreef Norrage het volgende:
Bartoli is irritant, lelijk? Nou ook weer Niet hoor. Ze is bijvoorbeeld niet meer zo dik...ik vind het maar een beetje flauw wat jullie allemaal zeggen
Als iemand niet dik is, is ze niet lelijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:31 schreef Norrage het volgende:
Bartoli is irritant, lelijk? Nou ook weer Niet hoor. Ze is bijvoorbeeld niet meer zo dik...ik vind het maar een beetje flauw wat jullie allemaal zeggen
Bartoli dik?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als iemand dik is, is ze niet lelijk?
Ik vind haar lelijk. Zo en met 20 kg extra.
Ik zeg toch niet dat ze dik is? Er werd gesuggereerd dat ze niet dik zou zijn, omdat ze niet meer zo dik zou zijn. Maar dik of dun, ze is en blijft lelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bartoli dik?Ze is stevig gebouwd. Dik is wel wat anders hoor. Mensen die dik zijn hebben veelal een dikke buik; die heeft zij niet toch.
Je kent Bartoli persoonlijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:37 schreef Norrage het volgende:
Bartoli is vooral heel liefmaar lisicki is ook lief en stoer en dit is dan ook een leuke pot!!!
Voor WTA begrippen ligt het boven het gemiddelde. Maar als ieder (redelijk uitgevoerd) dropshot dat je slaat een punt oplevert (direct of indirect) klopt er toch iets niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:38 schreef DeMessias het volgende:
Ik ben nog maar even aan het volgen maar het niveau lijkt me wel hoog te liggen.
Ach, we hoeven niet te wachten op een mannenpartij dus het maakt me ook weinig uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:56 schreef tja77 het volgende:
Dit kan goed nog een 3 setter worden met 6-8 in de 3e set ofzo.
Behalve die op matchpointquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:01 schreef tja77 het volgende:
Volgens mij heeft Lisicki nog 100% score op elke korte bal die ze slaat.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef exile79 het volgende:
Wat zitten sommigen toch te zeiken over Bartoli, laat haar toch. En anders zet je de tv toch uit?
Gewoon haar vuistje steeds hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:04 schreef tja77 het volgende:
Bartoli kap eens met dat hyperactieve gewijs als een bal uit is.
Laat mij haar lekker irritant vindenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef exile79 het volgende:
Wat zitten sommigen toch te zeiken over Bartoli, laat haar toch. En anders zet je de tv toch uit?
hehe, touchéquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Laat mij haar lekker irritant vindenAnders zet je Fok toch uit? Als je geen andere mening aan kan.
quote:
Ik vind het juist leuk als iemand niet standaard is, dat heeft wel wat dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral omdat heen en weer gedans en gemep bij service van Liscki. Ik kan me voorstellen dat, als tegenstander zijnde, het super vervelend is.
Dat verklaard je voorliefde voor Bartoli meteen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk als iemand niet standaard is, dat heeft wel wat dan.
Bij de heren zijn het er ook maar 2 hoor, en misschien een 3e maar die faalt altijd tegen een desbetreffend iemand...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het aantal mentaal sterke speelsters op de WTA -tour is ook te tellen op de vingers van één hand he?
Mathieu en Seppi?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij de heren zijn het er ook maar 2 hoor, en misschien een 3e maar die faalt altijd tegen een desbetreffend iemand...
Vind je het raar met mindere services? En volgens mij valt het wel mee hoor. Gister Lopez' nogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:15 schreef tja77 het volgende:
Wedstrijd onsuccesvol uitserveren, of na matchpoints toch nog verliezen, komt bij de dames veel vaker voor.
Nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij de heren zijn het er ook maar 2 hoor, en misschien een 3e maar die faalt altijd tegen een desbetreffend iemand...
Wat kan jij het toch altijd heerlijk oneens zijnquote:
Mindere services, maar ook mindere returns. Bij de dames zie je veel vaker dat de underdog goed begint, misschien nog wel een set pakt, soms nog verder doorstoomt. Maar o zo ontzettend vaak zie je de favoriet die wedstrijd toch nog winnen. Niet omdat de favoriet beter is gaan tennissen, maar omdat de underdog choked. Bij de heren zie je veel vaker dat de favoriet beter gaat spelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vind je het raar met mindere services? En volgens mij valt het wel mee hoor. Gister Lopez' nog
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:20 schreef tja77 het volgende:
Mcenroe is de commentaarpost ook uitgelopen.
Waarom moet je kunnen uitserveren als je geen goede service hebt? Spelers focussen op hun service games zeker degenen met een sterke service. Maar een echt goede speler wil ook gewoon breken en voor alles gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nee.
Heren, ook die met mindere services, serveren het een stuk vaker uit, en een set en een break is veel vaker de winst dan bij de dames.
Bij gebrek aan beter, en de stille hoop dat er eens een damespartij wel de moeite waard is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:21 schreef DeMessias het volgende:
Het wordt wel een beetje een plaatje dat blijft hangen, dat gekap op de WTA. Waarom volg je het dan?
De kop die ze trekt als ze een punt wint, is niet veel beter.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:45 schreef Tompsen het volgende:
Die kop die bartoli ook trekt na elk punt dat ze tegen krijgt
Ouch! Inderdaad!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:47 schreef Lagrinta het volgende:
Ai, die Lisicki moet niet gaan lachen zeg.
Inderdaad, daar klopte iets nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:00 schreef tja77 het volgende:
Ze schelen 9 inch, das bijna 23 cm.
oeps 6 feet 2 om 5 feet 3, das 11 inch verschil. sodeju 28 cm.
kut airco
Het is inderdaad een slechte match-up voor haar, omdat sharapova beter is dan cibulkova.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:22 schreef TheArt het volgende:
Dit is sowieso een hele slechte match-up voor Cibulkova. Tegen Wozniacki heeft Cibulkova zelf het initiatief in de rally's, daar kan ze zelf dingen bepalen. Sharapova speelt quasi hetzelfde als Cibulkova en dus heeft Cibulkova amper initiatief in die rally's en loopt ze achter de feiten aan.
Ik denk dat Sharapova met gemak het hele toernooi gaat winnen. Speelt nagenoeg foutloos. Ik zou niet weten wie haar kan stoppenquote:
Zijzelf.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:33 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Ik denk dat Sharapova met gemak het hele toernooi gaat winnen. Speelt nagenoeg foutloos. Ik zou niet weten wie haar kan stoppen
Alles loopt op rolletjes dit toernooi voor haar, als er tegenslag komt zal dat wellicht in haar hoofd gaan zitten ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:35 schreef Norrage het volgende:
Men onderschat Kvitova (en Azarenka)...Die schaal ik hoger in dat Maria om eerlijk te zijn. Maria is te fragiel, die gaat dubbele fouten slaan als het tegenzit.
En dan vinden jullie haar mooiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:00 schreef xCore het volgende:
Jammer dat die Cibulkova eruit vliegt, was een van de weinige tennisvrouwen die er redelijk uitziet
wie vind jij dan mooi die wij lelijk vinden?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
En dan vinden jullie haar mooiik snap dit forum ook niet hoor...
Motie gesteundquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:05 schreef opgebaarde het volgende:
Cibulkova ziet er gewoon goed uit. Alleen blinden en Downers zien dit niet
Nouja, net die discussie over Bartoli. Ik vind haar niet mooi ofzo, maar lelijk is ze ook niet. En Sharapova mooi vinden vind ik ook al zoiets, dat is ook zo'n paard met puisten en een kut-uitstraling....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:05 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wie vind jij dan mooi die wij lelijk vinden?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja, net die discussie over Bartoli. Ik vind haar niet mooi ofzo, maar lelijk is ze ook niet. En Sharapova mooi vinden vind ik ook al zoiets, dat is ook zo'n paard met puisten en een kut-uitstraling....
Wat een kutfotoquote:
Wat een kutfoto's ookquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een kutfoto
Ik dacht dat je een voorbeeld gaf waarop ze lelijk is....
[..]
Wat een kutfoto's ook
haha
Kijk die is beterquote:
Allebei leuk vooral. Zeg altijd: knap is wat anders dan aantrekkelijk. Doutzen Kroes is knap maar vind dr niet leuk/aantrekkelijk. Veel mensen denken dat het mooi/knap/aantrekkelijk hetzelfde is.quote:
Goed zo, Pironkova moet winnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:30 schreef Norrage het volgende:
Ik heb kvitova weer gejinxeddeed ik op RG ook
Dat is toch niet leuk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Sharapova - Azarenka (of Kvitova) natuurlijk.
Daar gaat 't toch niet om. Mooie dames, dat wil ik zien. En Pironkova verslaat Venus ook in 2 sets. Dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt me een interessante wedstrijd ja... Lisicki-Pironkova is een 6-1, 6-2 wedstrijd.
Oh zo! Nou dan hoop ik op Kirilenko-Dulkoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:05 schreef Rumille het volgende:
[..]
Daar gaat 't toch niet om. Mooie dames, dat wil ik zien. En Pironkova verslaat Venus ook in 2 sets. Dus.
Pironkova de 2e set![]()
![]()
Die liggen er toch al uit gekkie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh zo! Nou dan hoop ik op Kirilenko-Dulko
Gewoon elk toernooi een 2e finale spelen met Kirilenko - Dulko.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar die spelen alsnog de finale, ik start een petitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |