quote:
quote:
Hoezo Engeland?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:47 schreef Aalbers het volgende:
Van mij mag Murray hem pakken, ik gun het hem en Engeland wel
Pas als hij verliest is het een Schotquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef tja77 het volgende:
Murray is een schot, dat schijnen veel mensen nogal eens te vergeten...
Dat zou je wel zeggen he.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ze moeten toch wel een kijkcijferdrop ondervinden bij de BBC op zo'n dag als vandaag
Dan had je gisteren Del Potro-Nadal moeten zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:37 schreef Norrage het volgende:
Nouja, op zich is het vrouwentennis voorlopig wel wat boeiender geweest dan het mannentoernooi... zzzz
Dus ik snap dat gezeik niet allemaal
Ok, gister was de eerste leuke mannenpot van de week inderdaad. En spanning lijkt me toch ook wel belangrijk, en dat is zo ongeveer in elke vrouwenpot geweest deze week.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan had je gisteren Del Potro-Nadal moeten zien.
Jij vindt tennis blijkbaar alleen boeiend als de underdogs het winnen. Maar de kwaliteit is bij mij en ik neem aan de meesten, toch wel prioriteit.
En dat is vrouwentennis gewoon niet. Het is lelijk tennis tegenwoordig. En alleen te kijken met geluid uit.
Als je deze week naar de tamopen komt kijken is er ook spanning alom. Spanning wordt pas wat waard bij het bestaan van kwaliteit of een emotionele band met een van de spelers (/teams)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ok, gister was de eerste leuke mannenpot van de week inderdaad. En spanning lijkt me toch ook wel belangrijk, en dat is zo ongeveer in elke vrouwenpot geweest deze week.
Je vergeet sowieso Söderling - Hewitt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ok, gister was de eerste leuke mannenpot van de week inderdaad. En spanning lijkt me toch ook wel belangrijk, en dat is zo ongeveer in elke vrouwenpot geweest deze week.
http://www.skysports.com/story/0,19528,12110_7008464,00.htmlquote:Rafael Nadal appears set to continue his defence of the Wimbledon title after scans on his left foot revealed no serious damage.
The Spaniard defeated Juan Martin Del Potro in four sets on Monday despite suffering a significant injury towards the end of the first set, which he won on a tie-break after a 10-minute medical timeout.
Black cloud over Nadal's victory
However, a downbeat Nadal complained after the match that he felt something had 'broken', and that he would have an MRI scan.
But the results on Tuesday have paved the way for the top seed to take to the practice court later in the day, after which he will decide whether he is fit enough to take his place Wednesday's quarter-final against Mardy Fish.
More news to follow...
Ik hoorde het net al in het Sportjournaal, gelukkig maarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
http://www.skysports.com/story/0,19528,12110_7008464,00.html
Ik zie Kvitova het wel doen, die staat echt superlekker te ballen ook ...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:20 schreef DeMessias het volgende:
In de WTA hoop ik nu toch een beetje op Sharapova (winst) tegen Azarenka, al zie ik Bartoli als gevaarlijke outsider.
Wen er maar vast aan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:20 schreef Szura het volgende:
Man man Tomic in de kwartfinale
Waar gaat dit heen.
Ja, goed nieuws!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoorde het net al in het Sportjournaal, gelukkig maar
quote:Good morning everybody. Yesterday after the match I went to take an MRI at a London hospital. During the match I thought I had something serious but as the match went through the pain got better and thankfully the tests don't show an injury. Today I will practice at 4.30 pm and I'll play tomorrow. Thanks all for the support.
quote:
Ik vind haar wel schattig.quote:
Omdat je mensen met ADHD/OCB/Autisme niet mag pesten.quote:
quote:
Je vond Djokovic - Baghdatis niet leuk om te kijken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je vond Djokovic - Baghdatis niet leuk om te kijken?
ik vind haar een gansje.quote:
Lelijk jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:38 schreef tja77 het volgende:
Ik begin me nu al weer te irriteren aan die achterlijke service beweging van Bartoli.
Daarnaast serveert ze niet als een bezopen zeehond.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:41 schreef tja77 het volgende:
Lisicki mag winnen van mij, omdat ze er 100 keer beter uit ziet dan Bartoli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |