Het is dan ook een vrouw. Een mannelijke umpire heb ik dat nou nog nooit zien doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:15 schreef tja77 het volgende:
Umpire overruled een call van de lijnsrechter, en zit er gewoon 10cm. achter...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
Bij dat commentaar hier op FOK! op meisjes als Bartoli en Lisicki moet ik altijd hieraan denken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is dan ook een vrouw. Een mannelijke umpire heb ik dat nou nog nooit zien doen.
Waarom? Bartoli is ook gewoon lelijk, en dat walgelijke gedrag van d'r maakt d'r alleen maar minder aantrekkelijk. Lelijke mensen lelijk noemen is niet hetzelfde als wat jij op dat plaatje laat zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
Bij dat commentaar hier op FOK! op meisjes als Bartoli en Lisicki moet ik altijd hieraan denken:
[ afbeelding ]
Sorry, maar dat verband zie ik niet helemaal.quote:
Ze is ook niet de knapste maar ik vind haar maniertjes irritant en haar tennis lelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:31 schreef Norrage het volgende:
Bartoli is irritant, lelijk? Nou ook weer Niet hoor. Ze is bijvoorbeeld niet meer zo dik...ik vind het maar een beetje flauw wat jullie allemaal zeggen
Als iemand niet dik is, is ze niet lelijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:31 schreef Norrage het volgende:
Bartoli is irritant, lelijk? Nou ook weer Niet hoor. Ze is bijvoorbeeld niet meer zo dik...ik vind het maar een beetje flauw wat jullie allemaal zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |