Ja no shitquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ??
Hij heeft al een tijdje niet ingelogd
krijg hier kippenvel van, op mn hele lijf.. zo vreemd om dit te lezenquote:
was toch iets met kabels en internet oidquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja no shitIk ben benieuwd naar de reden achter z'n afwezigheid.
Ik dus ookquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja no shitIk ben benieuwd naar de reden achter z'n afwezigheid.
Ik mag toch hopen van niet ....quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:20 schreef Paxcon het volgende:
Hersentumor? Dat past op 1 letter na op die puntjes..
Ja ik ook. Doeze de groeten daar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik deed m'n best. Had het oude ritueel. Jullie hebben gelijk.
Ik mis Doc en SCH trouwens.
Kan je nagaan; niemand heeft je gemistquote:Op zondag 4 september 2011 04:51 schreef Phantomesse het volgende:
Aah, is Socios vertrokken in de tijd dat ik zelf pleitos was.
Jawel man. DM's, PM's, MSN enzo. Daar sta jij natuurlijk in.quote:Op zondag 4 september 2011 04:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kan je nagaan; niemand heeft je gemist
Wat triest. Ik werd er net even heel verdrietig van toen ik haar posts las.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:24 schreef Doodloper het volgende:
Maar om even ontopic te reageren:
Dit is wel raar om na te lezen
Weet het even niet meer......... (ts heeft kanker en post ineens niets meer)
Jominro
die mis ik ook inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:49 schreef Karina het volgende:
Scandalous, postte voornamelijk in US, een van de mooiste vrouwen ooit op FOK!
Zal ik doenquote:
IJsmeis = Anne (naam veranderd) en nog volop actief hierquote:
die dacht te ontsnappen aan ijsmeis.rat wat nu anne.rar heetquote:Op zaterdag 5 november 2011 08:46 schreef Fyodor het volgende:
[..]
IJsmeis = Anne (naam veranderd) en nog volop actief hier
quote:Op zondag 4 september 2011 15:50 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
die mis ik ook inderdaad
quote:
Vraag ik me ook af.quote:Op zondag 6 november 2011 02:10 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vraag me ook wel eens af hoe het MILF hunter/kutknijper AnthonyZeus vergaat en of hij nog steeds last heeft van zijn stommiteit. Na zijn vreselijk uit de hand gelopen avontuurtje is ie nooit meer op Fok! geweest toch?
Zou hij internet hebben afgezworen, of een nieuwe naam hebben aangevraagd bij de gemeente? Hij is toen wel op staande voet ontslagen bij zijn werkgever, dat weet ik nog wel. Hij doet iig nog wel aan mannenknuffelen en is ook al zijn haar verloren (wellicht vanwege de stress van toen):
Vanwege ijsmeis.zipquote:Op zaterdag 5 november 2011 08:46 schreef Fyodor het volgende:
[..]
IJsmeis = Anne (naam veranderd) en nog volop actief hier
Dat was toch niet heel onverwacht? Ik heb het niet gevolgd, maar dacht altijd dat er wat 'frustraties' waren hier en daarquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:15 schreef Orealo het volgende:
Farao. Een ambulancemedewerker (volgens mij). Leuke user met bijzondere anekdotes uit zijn (bedrijfs)leven. Ineens weg een paar jaar geleden.
Oh, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was toch niet heel onverwacht? Ik heb het niet gevolgd, maar dacht altijd dat er wat 'frustraties' waren hier en daar
Nog steeds jammer dat ie weg is trouwens.
Dat vind ik ook wel jammer. Hij kon altijd veel vertellen en ik vond het ook altijd interessant om zijn posts te lezen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:15 schreef Orealo het volgende:
Farao. Een ambulancemedewerker (volgens mij). Leuke user met bijzondere anekdotes uit zijn (bedrijfs)leven. Ineens weg een paar jaar geleden.
QyRoZ is er nog gewoon, maar onder de naam Q.quote:
Nou echt wel. Daarom laat ik inderdaad mijn naam veranderen, terwijl mijn posthistorie hetzelfde blijft en gebruik ik daarnaast bijvoorbeeld nog steeds hetzelfde usericoontje als altijd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die dacht te ontsnappen aan ijsmeis.rat wat nu anne.rar heet
Zielige rukker.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die dacht te ontsnappen aan ijsmeis.rat wat nu anne.rar heet
waarom verander je je naam danquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou echt wel. Daarom laat ik inderdaad mijn naam veranderen, terwijl mijn posthistorie hetzelfde blijft en gebruik ik daarnaast bijvoorbeeld nog steeds hetzelfde usericoontje als altijd.
Ben je blond?
Overigens mis ik tonks.
BSquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:47 schreef classpc het volgende:
Iemand een idee waar Bioslock, dirkh en Braun heen zijn?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen flauw idee waar Jogy uithangt.
ach gossie! Al uitgehuild op het Libelle forum?quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:26 schreef PiRANiA het volgende:
Ik mis Pool. Wat is z'n kloon? Heeft hij er één?.
Wut? Dat was tot op dit moment je een-na-laatste post en daarvoor postte je ook zeer weinig. Hoe kon je binnen een dag reageren? Gepromovdegradeerd tot lurker?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hij verscheen altijd in topics over polen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Rond januari dit jaar heeft ie zijn account door de shredder gedaan.
Ik kon geen titel verzinnen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:33 schreef Aliana het volgende:
Het eerste topic dat ik ooit heb gelezen op FOK! was die van JCSF.. nooit meer zo onder de indruk geweest van een topic. Dat las ik in.. 2007-8 zoiets, dus toen was hij inmiddels al meer dan 3 jaar niet meer op FOK!
Ik weet nog wat hij zei in dat topic.. Ik ga niet op een natuurlijke manier dood.
Hopelijk leeft hij nog ergens, best een goede jongen verder volgens mij.
Klopt.quote:
Raar om te lezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:24 schreef Doodloper het volgende:
Maar om even ontopic te reageren:
Dit is wel raar om na te lezen
Weet het even niet meer......... (ts heeft kanker en post ineens niets meer)
Jominro
Kunnen we niet met alle Fok!kers bij elkaar een baan creëren voor Tong80?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:32 schreef El_Liberaliste het volgende:
Kastanova zie je ook niet veel meer, misschien heeft ie een baan gevonden
En toch was je heel intelligentquote:Op maandag 5 maart 2012 00:48 schreef EricOscuro het volgende:
Ik weet niet of degenen die een andere Username hebben gekozen wel weer herkend willen worden onder hun nieuwe username. Zelf heb ik de stuk of 10 mensen waar ik meer contact mee had ge-PM't en verder ook nooit echt een geheim gemaakt van mijn vorige username...
En nee, ik ben niet iemand die gemist wordt maar goed ik ben dan ook meer op FP bezig dan op het forum.
Maar om nu te zeggen dat mijn vorige username nu door iedereen hier in dit topic opgevraagd moet worden... nee! Het liefst heb ik er zelf regie over.
Aan de andere kant is het wel interessant om een misschien een digitaal kerkhofje te maken voor degenen die overleden zijn....
quote:
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 4 maart 2012 17:32 schreef El_Liberaliste het volgende:
Kastanova zie je ook niet veel meer, misschien heeft ie een baan gevonden
Leg eens uit op welke manier jij er zelf beter van zou worden ?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kunnen we niet met alle Fok!kers bij elkaar een baan creëren voor Tong80?
Worden we allemaal beter van.˛
Hij is legendarisch. Iedereen kent hem.quote:
quote:
Dit, en waar is zovtyquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Waar is Berenanus eigenlijk gebleven?
Die had een UI met Didoquote:Op zondag 4 maart 2012 19:45 schreef El_Liberaliste het volgende:
En veldmuis zie ik ook nooit meer, die had zo'n chick in z'n UI
Zelfde verhaal.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Waar is Berenanus eigenlijk gebleven?
Die post vrolijk verder onder een andere accountquote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dakota, lekker ding was dat. Waar is die gebleven?
Volgens mij post die nu onder een nieuw account.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Canisfire (Hem kwam ik regelmatig tegen in topics maar is al heel lang niet meer online geweest.)
jij bedoel je?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die post vrolijk verder onder een andere account
Dit.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:44 schreef Weissman het volgende:
Wat is er met Lamon gebeurt eigenlijk ? Waarom geband ? of mag ik dat niet vragen ?
Deze moest het zijn ..hij heette eerst Canisfire nu Mikeyquote:Op zondag 24 juni 2012 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij post die nu onder een nieuw account.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |