Vraag ik me ook af.quote:Op zondag 6 november 2011 02:10 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vraag me ook wel eens af hoe het MILF hunter/kutknijper AnthonyZeus vergaat en of hij nog steeds last heeft van zijn stommiteit. Na zijn vreselijk uit de hand gelopen avontuurtje is ie nooit meer op Fok! geweest toch?
Zou hij internet hebben afgezworen, of een nieuwe naam hebben aangevraagd bij de gemeente? Hij is toen wel op staande voet ontslagen bij zijn werkgever, dat weet ik nog wel. Hij doet iig nog wel aan mannenknuffelen en is ook al zijn haar verloren (wellicht vanwege de stress van toen):
Vanwege ijsmeis.zipquote:Op zaterdag 5 november 2011 08:46 schreef Fyodor het volgende:
[..]
IJsmeis = Anne (naam veranderd) en nog volop actief hier
Dat was toch niet heel onverwacht? Ik heb het niet gevolgd, maar dacht altijd dat er wat 'frustraties' waren hier en daarquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:15 schreef Orealo het volgende:
Farao. Een ambulancemedewerker (volgens mij). Leuke user met bijzondere anekdotes uit zijn (bedrijfs)leven. Ineens weg een paar jaar geleden.
Oh, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was toch niet heel onverwacht? Ik heb het niet gevolgd, maar dacht altijd dat er wat 'frustraties' waren hier en daar
Nog steeds jammer dat ie weg is trouwens.
Dat vind ik ook wel jammer. Hij kon altijd veel vertellen en ik vond het ook altijd interessant om zijn posts te lezen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:15 schreef Orealo het volgende:
Farao. Een ambulancemedewerker (volgens mij). Leuke user met bijzondere anekdotes uit zijn (bedrijfs)leven. Ineens weg een paar jaar geleden.
Nou echt wel. Daarom laat ik inderdaad mijn naam veranderen, terwijl mijn posthistorie hetzelfde blijft en gebruik ik daarnaast bijvoorbeeld nog steeds hetzelfde usericoontje als altijd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die dacht te ontsnappen aan ijsmeis.rat wat nu anne.rar heet
Zielige rukker.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die dacht te ontsnappen aan ijsmeis.rat wat nu anne.rar heet
waarom verander je je naam danquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou echt wel. Daarom laat ik inderdaad mijn naam veranderen, terwijl mijn posthistorie hetzelfde blijft en gebruik ik daarnaast bijvoorbeeld nog steeds hetzelfde usericoontje als altijd.
Ben je blond?
Overigens mis ik tonks.
BSquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:47 schreef classpc het volgende:
Iemand een idee waar Bioslock, dirkh en Braun heen zijn?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen flauw idee waar Jogy uithangt.
ach gossie! Al uitgehuild op het Libelle forum?quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:26 schreef PiRANiA het volgende:
Ik mis Pool. Wat is z'n kloon? Heeft hij er één?.
Wut? Dat was tot op dit moment je een-na-laatste post en daarvoor postte je ook zeer weinig. Hoe kon je binnen een dag reageren? Gepromovdegradeerd tot lurker?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hij verscheen altijd in topics over polen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Rond januari dit jaar heeft ie zijn account door de shredder gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |