Da's wel een behoorlijke hoeveelheid alcohol energie tov gezonde energie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:37 schreef Sylvana het volgende:
En dan niet de buitenkant, maar de binnenkant
Vind ik altijd erg leuk om te zien wat mensen in hun koelkast hebben. Zegt toch veel meestal
Die van ons thuis (net nadat de boodschappen zijn gedaan)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha de alcohol is allemaal voor vriendlief, de rest vooral voor mijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Da's wel een behoorlijke hoeveelheid alcohol energie tov gezonde energie.
Mijn koelkast is meestal vrij leeg. Er ligt nu nog 1,5 kilo watermeloen in, 2 flessen met olie, en dat was het wel weer.
Dan is dit wel een goede reden om dat eens te doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef RobinOok het volgende:
Mijn koelkast is op het moment zo'n kolerebende, daar ga ik echt geen foto maken.
Moet nodig weer eens opgeruimd en geherindeeld worden.
Wij doen 2 keer in de week boodschappen en zijn weinig thuis. Dus dan heb je ook niet zoveel nodigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Sylvana; weinig boodschappen doe jeals ik dat doe zit de koelkast vol.
dat bier wordt in 4 dagen door 1 persoon opgedronken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wij doen 2 keer in de week boodschappen en zijn weinig thuis. Dus dan heb je ook niet zoveel nodig
Je realiseert je dat je met deze post hetzelfde bereikt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:23 schreef Redcoon het volgende:
Als ik foto's van mijn koelkast op internet plaats dan wilt niemand meer blijven eten.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je realiseert je dat je met deze post hetzelfde bereikt?
juist niet. ik hoop op een uitnodiging dan kan ik stiekem in d'r koelkast kijkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nou, dat ligt aan het weer. Met het weer zoals deze week gaat het vrij hard en is het wel met een dag of 4/5 op. We halen meestal 1 kratje in de week en als het eerder op is haalt ie zelf nog even een kratje op (Hier in Twente is dat vrij normaalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat bier wordt in 4 dagen door 1 persoon opgedronken?
De koelkast ziet er idd altijd zo uit, wordt minimaal 1 keer in de week helemaal schoongemaaktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:15 schreef TheFrankey het volgende:
Haha goed topic. Helemaal omdat je je koelkast nog even netjes gemaakt hebt. Of wacht, dat is altijd zo?
Zo vaak? Waarom?quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
De koelkast ziet er idd altijd zo uit, wordt minimaal 1 keer in de week helemaal schoongemaakt
Omdat het gasfornuis elke dag schoongemaakt wordt en de hele keuken 1 keer in de week helemaal schoongemaakt wordt ( en dus ook de koelkast).quote:
Ik snap dat je het hygiėnisch vindt, maar elke week de koelkast helemaal schoonmaken... Dat vind ik toch wel vaak!quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Omdat het gasfornuis elke dag schoongemaakt wordt en de hele keuken 1 keer in de week helemaal schoongemaakt wordt ( en dus ook de koelkast).
Waarom? Wel zo hygiėnischEn zoveel tijd kost het niet, want halen gewoon voordat de boodschappen gedaan worden ( en de koelkast dus vrij leeg is) alles eruit, leggen alle planken en bakjes bij de afwas. Als we gaan afwassen wassen we dat dus meteen af, dan even een doekje door de koelkast zelf heen, alles er weer in en klaar
Tja, ik ben in 2008 met mijn eerste afvalperiode begonnen (toen 5 kg kwijtgeraakt) tijdje gestabiliseerd omdat ik even ergens anders prioriteit aan gaf en in maart 2011 ben ik met mijn tweede afvalperiode nog eens 5 kg afgevallen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap dat je het hygiėnisch vindt, maar elke week de koelkast helemaal schoonmaken... Dat vind ik toch wel vaak!
Shhh, stil jij!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pech... Nu heb ik een een rommelige koelkast én ben ik opeens van geslacht veranderd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
juist niet. ik hoop op een uitnodiging dan kan ik stiekem in d'r koelkast kijken
Ja dat vind ik ook wel. Ik doe het ooit een paar weken niet. Als het vies is dan maak ik hem schoon. Of dat nou na een week of na 3 weken is dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap dat je het hygiėnisch vindt, maar elke week de koelkast helemaal schoonmaken... Dat vind ik toch wel vaak!
Zijn danquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:28 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pech... Nu heb ik een een rommelige koelkast én ben ik opeens van geslacht veranderd.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:07 schreef Klaploper het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig heb ik hem echter wel vol liggen met Grolsch.
Dat noem ik bot.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:32 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik noem dat geen levensvisie maar dwangneurose.
Heb ik dan een rare blik of denken anderen hier hetzelfde over als mij? Maar ik (bijna) elke dag 3/4 bier vrij veel eigenlijk. Helemaal als je 3/4 weinig vindt, dan zal het in het weekend wel helemaal veel zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:41 schreef Sylvana het volgende:
Nou, dat ligt aan het weer. Met het weer zoals deze week gaat het vrij hard en is het wel met een dag of 4/5 op. We halen meestal 1 kratje in de week en als het eerder op is haalt ie zelf nog even een kratje op (Hier in Twente is dat vrij normaal) Maar hij kan ook prima een dag zonder en doordeweeks drinkt hij niet zo veel, misschien 3-4 flesjes op een avond.
Formeel heb je bij een gemiddelde van 3 flesjes per dag wel een alcoholprobleem volgens mij. Maar ok dit is geen r&pquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:50 schreef Piger het volgende:
[..]
Heb ik dan een rare blik of denken anderen hier hetzelfde over als mij? Maar ik (bijna) elke dag 3/4 bier vrij veel eigenlijk. Helemaal als je 3/4 weinig vindt, dan zal het in het weekend wel helemaal veel zijn.
Dat is cultureel bepaald, en in de huidige gezondheidshysterie wordt dat van officiele zijde beweerd, maar dat is maar heel relatief. In het Oosten van Nederland en ten Oosten van Nederland heb je dat vaak voor het eten al op. Bier is vrij licht als je het een beetje gewend bent, in Nederland is het vaak flink tanken met bier, maar het is niet overal abnormaal om het onder werktijd of lopend over straat te drinken, net als frisdrank.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Formeel heb je bij een gemiddelde van 3 flesjes per dag wel een alcoholprobleem volgens mij. Maar ok dit is geen r&p
Linkje?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is cultureel bepaald, en in de huidige gezondheidshysterie wordt dat van officiele zijde beweerd, maar dat is maar heel relatief. In het Oosten van Nederland en ten Oosten van Nederland heb je dat vaak voor het eten al op. Bier is vrij licht als je het een beetje gewend bent, in Nederland is het vaak flink tanken met bier, maar het is niet overal abnormaal om het onder werktijd of lopend over straat te drinken, net als frisdrank.
Het grappige is dat gezelligheidsdrinken een stuk minder ongezond is dan 'probleemdrinken', bij dezelfde hoeveelheid alcohol.
Ok. Dan houden we het erop dat de richtlijnen van nhg gewoon gezondheidstechnisch correct zijn.quote:
Ik vind dat niet normaal hoor... Dan heb je gewoon een groot alcohol probleemquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:50 schreef Piger het volgende:
[..]
Heb ik dan een rare blik of denken anderen hier hetzelfde over als mij? Maar ik (bijna) elke dag 3/4 bier vrij veel eigenlijk. Helemaal als je 3/4 weinig vindt, dan zal het in het weekend wel helemaal veel zijn.
De een rookt 2 pak perdag de ander drinkt wat piepkes, wat een gezeur.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik vind dat niet normaal hoor... Dan heb je gewoon een groot alcohol probleem
Dat dus..quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik vind dat niet normaal hoor... Dan heb je gewoon een groot alcohol probleem
Nicequote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Om het maar eens niet over het bier te hebben:
Mijn koelkast is vooral leeg op dit moment. Kom net terug van een weekje niet thuis zijn, en heb nog geen tijd gevonden om boodschappen te doen. Zaterdag weer..
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:03 schreef Lienekien het volgende:
En je deur, tux, mogen we ook zien wat daar in staat?
Oh, daar ben ik dan weer wel heel dwangneurotisch, eh, hygiėnisch in.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:16 schreef Sylvana het volgende:
Tuxepux, idd een volle koelkast zeg! Maar je hebt er ook heel veel instaan wat ik zelf niet in de koelkast heb staan (zoals sausjes etc)
Alles wat in de winkel niet in de koeling staat, staat bij mij thuis ook niet in de koelkast
Dat werkt niet bij die dingen, die moeten de koelkast in als ze open zijn. En ik heb buiten de koelkast eigenlijk ook helemaal geen plek voor dat soort dingen, dus ze gaan er mooi in.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:16 schreef Sylvana het volgende:
Tuxepux, idd een volle koelkast zeg! Maar je hebt er ook heel veel instaan wat ik zelf niet in de koelkast heb staan (zoals sausjes etc)
Alles wat in de winkel niet in de koeling staat, staat bij mij thuis ook niet in de koelkast
Veel dingen zoals sausjes etc moeten juist wel in de koeling na opening.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:16 schreef Sylvana het volgende:
vol?quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:16 schreef Sylvana het volgende:
Die van ons zou ik ook niet ongecensureerd op de foto zetten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vol?
dan wacht ik maar even met pics tot ik de mijne weer eens heb opgeruimd
ah, toe, pics!quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vol?
dan wacht ik maar even met pics tot ik de mijne weer eens heb opgeruimd
Schimmel? Rondlopende insecten? Wasbeertjes die zich tegoed doen aan in de koekast levende ratten? Ah toe, pica?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan komt nooitn iemand meer bij me eten, nee dank je wel
Ik zou ook pas een foto maken nadat ik alles heb geboend en er 'verantwoorde producten' in heb geplaatstquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:37 schreef Lienekien het volgende:
Die van ons zou ik ook niet ongecensureerd op de foto zetten.
boenen is hier ook hard nodigquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou ook pas een foto maken nadat ik alles heb geboend en er 'verantwoorde producten' in heb geplaatst
Wat is dat blauwe flesje? Nivea zonnebrand?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:02 schreef Gewoonik het volgende:
Ik ben een half jaar lang maar 1 dag in de week thuis geweest. schoonmaken had dus geen prioriteit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
After sun zo te zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat is dat blauwe flesje? Nivea zonnebrand?
Ja, dat weet ik, maar wij hebben ook maar weinig van dat soort sausjes, vandaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:32 schreef Riann het volgende:
[..]
Veel dingen zoals sausjes etc moeten juist wel in de koeling na opening.
Die buitenkant is idd erg vrolijk jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:14 schreef Merel1808 het volgende:
Sorry voor de wazige telefoonfoto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de buitenkant ook, omdat ik die zelf zo vrolijk vindt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:08 schreef Mixende_match het volgende:
Onze koelkast, voordat we de sleutel van ons huis kregen, al gekocht:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
zal straks als ik thuis ben wel foto van de inhoud maken
Is het nou gezicht bedrog of hangt die deur der scheef in??quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:08 schreef Mixende_match het volgende:
Onze koelkast, voordat we de sleutel van ons huis kregen, al gekocht:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
zal straks als ik thuis ben wel foto van de inhoud maken
Halfvolle melkquote:
Maak potverdorie zelf majo! Ik begin me verplicht te voelen om te proeven wat het is hellmans majo. Bedankt hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Halfvolle melk
En Hellman's mayonaise
Ja ja Hellman'squote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Halfvolle melk
En Hellman's mayonaise
Mijn zelfgemaakte mayo is lang niet zo lekker als die isquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Maak potverdorie zelf majo! Ik begin me verplicht te voelen om te proeven wat het is hellmans majo. Bedankt he
Nou post jouw pic maar rap danquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:35 schreef essentieel het volgende:
haha al die brandschone half gevulde koelkastenlosers.
Denk niet dat we die willen zien.quote:
haha. misschien maak ik nog een foto als ik zin heb. vuil is ie niet, maar leeg en schoon zoals op de eerste pagina ook niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:49 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Denk niet dat we die willen zien.
Zal wel zo een volle vuile wekelijks te zien bij Rob geus studenten koelkast geval zijn
Haha dat heb ik dus precies hetzelfde, vandaar ook dit topic. Volgende topic: post hier je winkelwagentje tijdens het winkelen?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Geniaal topic dit. Ik vind het bij de supermarkt ook altijd leuk om te zien wie wat koopt
had jij eigenlijk al een pic van je koelkast geplaatst?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Geniaal topic dit. Ik vind het bij de supermarkt ook altijd leuk om te zien wie wat koopt
Nee. Jij wel?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
had jij eigenlijk al een pic van je koelkast geplaatst?
Woon jij in een stad in zuid Zweden? Volgens mij herken ik je keukenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Om het maar eens niet over het bier te hebben:
Mijn koelkast is vooral leeg op dit moment. Kom net terug van een weekje niet thuis zijn, en heb nog geen tijd gevonden om boodschappen te doen. Zaterdag weer..
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk net helemaal schoongesopt voor de foto.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leuk topic! En de meeste koelkasten zijn schoon zeg
Hehe.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha dat heb ik dus precies hetzelfde, vandaar ook dit topic. Volgende topic: post hier je winkelwagentje tijdens het winkelen?
nee, maar wel een stad in midden-zweden. Maar, zweedse woningen zijn vaak vrij identiek aan elkaar...quote:Op zondag 3 juli 2011 20:09 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Woon jij in een stad in zuid Zweden? Volgens mij herken ik je keuken
Iddquote:Op zondag 3 juli 2011 20:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, maar wel een stad in midden-zweden. Maar, zweedse woningen zijn vaak vrij identiek aan elkaar...
maar goed, je hebt m'n koelkast en een half kastje gezien, misschien is de rest van de keuken wel anders? Grote kans van niet hoor, daar niet van...quote:Op zondag 3 juli 2011 20:53 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
IddWaar ik ooit was, in Lund, zag het er exact zo uit
Nou ja, niet de koelkast van binnen dan
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee,s chiet 's op met posten, aangezien jij overal iedere koelkast een leuke mening hebt?
eet je geen vleeswaren?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Beetje crappy telefoonfoto's, maargoed, mijn koelkast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rechtsboven in staat een bakje filet americain en ligt een pakje beenhamquote:
Watte?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Klaploper het volgende:
Helemaal niemand die zijn waspoeder in de koelkast heeft?
picsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Klaploper het volgende:
Geen idee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:41 schreef Mirjam het volgende:
ik bewaar zelf electrodes in mijn koelkast
maar da's niet zo raar toch?
Ik meng het door de suiker. Zo kan ik het EN voor de thee EN voor de was gebruiken. Dat scheelt dus 1(één) hele voorraaddoos.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Klaploper het volgende:
Wat voor een soort waspoeder heb jij het over ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Klaploper het volgende:
Ga jij je mond even uitwassen met een kopje thee met suiker.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik meng het door de suiker. Zo kan ik het EN voor de thee EN voor de was gebruiken. Dat scheelt dus 1(één) hele voorraaddoos.
Show hier je vriezer!quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:49 schreef ausweiss het volgende:
Ik verheug mezelf al op het topic post je vriezer
Die zal er eerdaag wel komen tis toch kwamkwammertijd
Nee maar vroeger wel mijn fotorolletjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Klaploper het volgende:
Och, je SD kaart kan best tegen wat kou!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:20 schreef Thorical het volgende:
[..]
Nee maar vroeger wel mijn fotorolletjes.
Maar dat doe ik niet meer sinds alles digitaal is geworden.
Fotorolletjes kun je ook beter in de vriezer doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:20 schreef Thorical het volgende:
[..]
Nee maar vroeger wel mijn fotorolletjes.
Maar dat doe ik niet meer sinds alles digitaal is geworden.
als je de koelkast als voorraadkast gebruikt zit deze inderdaad vol.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nou, in mijn geval vleeswaren, salades, yoghurt, fruit, sauzen, water + andere drankjes, etc. Nu heb ik wel net boodschappen gedaan, maar eigenlijk is het daar binnen altijd wel vol
[ afbeelding ]
Inderdaad. Ik zie heel wat zaken die prima buiten de koelkast bewaard kunnen worden. Zo krijg ik hem ook wel vol. Ik zou het zo maar onhandig vinden. Telkens je halve koelkast uitruimen op zoek naar dat ene product wat je nodig hebt.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef z80 het volgende:
[..]
als je de koelkast als voorraadkast gebruikt zit deze inderdaad vol.
blik verpakkingen die dicht zitten, en de sap voorraad staan bij mij in de kelder.
Inderdaad, alles wat dicht is en niet in de koelkast hoeft staat hier ook gewoon in de voorraadkast/snoepla. Ik moet er ook niet aan denken om de koelkast als voorraadkast te gebruiken en te moeten zoeken naar spullenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zie heel wat zaken die prima buiten de koelkast bewaard kunnen worden. Zo krijg ik hem ook wel vol. Ik zou het zo maar onhandig vinden. Telkens je halve koelkast uitruimen op zoek naar dat ene product wat je nodig hebt.
Ik ben alleen dus ik koop voor vier dagen eten (vrijdag, zaterdag en zondag kook ik niet). Er ligt meer in mijn vriezer dan in mijn koelkast.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een akelig lege koelkasten hier allemaal, ik durf de mijne niet eens te posten zo vol zit deze...
Volgens mij hebben heel veel mensen dat. Vreemd dat ze daar nog geen combinaties van maken.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:13 schreef loecje het volgende:
mijn vriezer is idd ook akelig klein. (zie ook vriezer topic) ik had liever andersom gehad. groot vriesvak en klein koelkastgedeelte
Wat is dit nou, waar zijn de Grolschjes?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Beetje crappy telefoonfoto's, maargoed, mijn koelkast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat het is, maar ik word altijd zo gelukkig van volle koelkastenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nou, in mijn geval vleeswaren, salades, yoghurt, fruit, sauzen, water + andere drankjes, etc. Nu heb ik wel net boodschappen gedaan, maar eigenlijk is het daar binnen altijd wel vol
[ afbeelding ]
De Hertog-Jan was in de aanbiedingquote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat is dit nou, waar zijn de Grolschjes?
Dit.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een akelig lege koelkasten hier allemaal, ik durf de mijne niet eens te posten zo vol zit deze...
Nou, zo vol is ie nou ook weer niet.quote:
Speciaal voor jou maak ik vanavond een foto van de koelkast, als m'n ouders liggen te pitten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:21 schreef loecje het volgende:
die hoort in het vriezer topic
edit: daar staat de foto al zie ik
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Klaploper het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |