eet je geen vleeswaren?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Beetje crappy telefoonfoto's, maargoed, mijn koelkast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rechtsboven in staat een bakje filet americain en ligt een pakje beenhamquote:
Watte?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Klaploper het volgende:
Helemaal niemand die zijn waspoeder in de koelkast heeft?
picsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Klaploper het volgende:
Geen idee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:41 schreef Mirjam het volgende:
ik bewaar zelf electrodes in mijn koelkast
maar da's niet zo raar toch?
Ik meng het door de suiker. Zo kan ik het EN voor de thee EN voor de was gebruiken. Dat scheelt dus 1(één) hele voorraaddoos.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Klaploper het volgende:
Wat voor een soort waspoeder heb jij het over ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Klaploper het volgende:
Ga jij je mond even uitwassen met een kopje thee met suiker.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik meng het door de suiker. Zo kan ik het EN voor de thee EN voor de was gebruiken. Dat scheelt dus 1(één) hele voorraaddoos.
Show hier je vriezer!quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:49 schreef ausweiss het volgende:
Ik verheug mezelf al op het topic post je vriezer
Die zal er eerdaag wel komen tis toch kwamkwammertijd
Nee maar vroeger wel mijn fotorolletjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Klaploper het volgende:
Och, je SD kaart kan best tegen wat kou!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:20 schreef Thorical het volgende:
[..]
Nee maar vroeger wel mijn fotorolletjes.
Maar dat doe ik niet meer sinds alles digitaal is geworden.
Fotorolletjes kun je ook beter in de vriezer doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:20 schreef Thorical het volgende:
[..]
Nee maar vroeger wel mijn fotorolletjes.
Maar dat doe ik niet meer sinds alles digitaal is geworden.
als je de koelkast als voorraadkast gebruikt zit deze inderdaad vol.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nou, in mijn geval vleeswaren, salades, yoghurt, fruit, sauzen, water + andere drankjes, etc. Nu heb ik wel net boodschappen gedaan, maar eigenlijk is het daar binnen altijd wel vol
[ afbeelding ]
Inderdaad. Ik zie heel wat zaken die prima buiten de koelkast bewaard kunnen worden. Zo krijg ik hem ook wel vol. Ik zou het zo maar onhandig vinden. Telkens je halve koelkast uitruimen op zoek naar dat ene product wat je nodig hebt.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef z80 het volgende:
[..]
als je de koelkast als voorraadkast gebruikt zit deze inderdaad vol.
blik verpakkingen die dicht zitten, en de sap voorraad staan bij mij in de kelder.
Inderdaad, alles wat dicht is en niet in de koelkast hoeft staat hier ook gewoon in de voorraadkast/snoepla. Ik moet er ook niet aan denken om de koelkast als voorraadkast te gebruiken en te moeten zoeken naar spullenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zie heel wat zaken die prima buiten de koelkast bewaard kunnen worden. Zo krijg ik hem ook wel vol. Ik zou het zo maar onhandig vinden. Telkens je halve koelkast uitruimen op zoek naar dat ene product wat je nodig hebt.
Ik ben alleen dus ik koop voor vier dagen eten (vrijdag, zaterdag en zondag kook ik niet). Er ligt meer in mijn vriezer dan in mijn koelkast.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een akelig lege koelkasten hier allemaal, ik durf de mijne niet eens te posten zo vol zit deze...
Volgens mij hebben heel veel mensen dat. Vreemd dat ze daar nog geen combinaties van maken.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:13 schreef loecje het volgende:
mijn vriezer is idd ook akelig klein. (zie ook vriezer topic) ik had liever andersom gehad. groot vriesvak en klein koelkastgedeelte
Wat is dit nou, waar zijn de Grolschjes?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Beetje crappy telefoonfoto's, maargoed, mijn koelkast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat het is, maar ik word altijd zo gelukkig van volle koelkastenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nou, in mijn geval vleeswaren, salades, yoghurt, fruit, sauzen, water + andere drankjes, etc. Nu heb ik wel net boodschappen gedaan, maar eigenlijk is het daar binnen altijd wel vol
[ afbeelding ]
De Hertog-Jan was in de aanbiedingquote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat is dit nou, waar zijn de Grolschjes?
Dit.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een akelig lege koelkasten hier allemaal, ik durf de mijne niet eens te posten zo vol zit deze...
Nou, zo vol is ie nou ook weer niet.quote:
Speciaal voor jou maak ik vanavond een foto van de koelkast, als m'n ouders liggen te pitten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:21 schreef loecje het volgende:
die hoort in het vriezer topic
edit: daar staat de foto al zie ik
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Klaploper het volgende:
Wel vloeibare wasmiddel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Klaploper het volgende:
In de garage staat een grotere koelkastquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als ik al mn fruit, flesjes met oa. Worcestersauce, en dat soort spul in de koelkast zou zetten, dan mag ik wel twee extra koelkasten gaan kopen
Klopt!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat bakjes van vegetarische burgers enzo.. Geen magnetronvoer denk ik..
Oh ja, nu zie ik het.quote:
'Voor de koffie', wat eng. Ze mogen het geen melk noemenquote:
In nederland mag al zoveel. We zouden het meer zoals in denemarken moeten hebben, in nederland is het allemaal te soft.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:02 schreef tuxepux het volgende:
[..]
'Voor de koffie', wat eng. Ze mogen het geen melk noemen
Ik weet dat de meningen over het bewaren van eieren verdeeld zijn, maar het voedingscentrum adviseert ook de koelkast. Dat, en omdat ik niet weet waar ik ze anders moet laten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:56 schreef Jesse_James het volgende:
@Blossom86 Waarom heb je eieren in de koelkast liggen?
In de kast. In de supermarkt liggen ze toch ook gewoon in de schappen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:06 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Ik weet dat de meningen over het bewaren van eieren verdeeld zijn, maar het voedingscentrum adviseert ook de koelkast. Dat, en omdat ik niet weet waar ik ze anders moet laten.
Koelkast. Eieren blijven beter vers in de koelkast. Alleen zijn temperatuurwisselingen slecht en dus liggen ze bij de supermarkt in het gewone schap.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In de kast. In de supermarkt liggen ze toch ook gewoon in de schappen.
waar staat bij jou het bier? op kamertemperatuur? :/quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef alexmeijer het volgende:
mensen met bier in de koelkast
wat een kleine cheap-ass koelkasten trouwens allemaal.
ik drink geen bier.. ben geen alcohollistquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waar staat bij jou het bier? op kamertemperatuur? :/
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:16 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik drink geen bier.. ben geen alcohollist
ow. lekker gastvrij zijn we weer. echte nederlander zekerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:16 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik drink geen bier.. ben geen alcohollist
Ik ben geen inwoner van Nederlandquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
ow. lekker gastvrij zijn we weer. echte nederlander zeker
Zo klein is die van mij niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef alexmeijer het volgende:
mensen met bier in de koelkast
wat een kleine cheap-ass koelkasten trouwens allemaal.
Haha dat heb ik er ondertussen alweer uitgehaaldquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Golden syrup in de koelkastWordt dat niet vreselijk taai?
quote:Op zondag 17 juli 2011 05:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Haha dat heb ik er ondertussen alweer uitgehaald. Ik had alle boodschappen vanmiddag in de koelkast gedaan en kom er dus na deze foto achter dat die siroop er niks te zoeken heeft
Zo'n mooie koelkast. En dan zo weinig er inquote:Op zondag 17 juli 2011 08:55 schreef Sorella het volgende:
Mijn koelkast inhoud
[ afbeelding ]
Ook ik vind de buitenkant van mijn koelkast en vriezer zo mooi
[ afbeelding ]
Antieke kast.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:42 schreef The_Dean het volgende:
Normaal ook wat bier, maar dat is natuurlijk net op. Sauzen bewaar ik gewoon in een keukenkastje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft m'n oma ook/quote:Op zondag 17 juli 2011 00:53 schreef ausweiss het volgende:
Hier mijn koelkast nog een keer,
Maar dan de buitenkant.
Blijf dat ding zo mooi vinden.
[ afbeelding ]
Absoluutquote:
Fernandesquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijne trouwens.
Nooit weggooien.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Absoluut
Echte Zanussi! Van een vriend overgenomen toen ik ging verhuizen, deed het daar al jarenlang, en hier ook al dik twee jaar. Goed spul
Maar je koopt ze ook niet uit de koeling toch? Waarom dan in de koelkast thuis?quote:
Dat wordt altijd gezegd, maar ik heb het nog nooit gemerkt.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:15 schreef The_Hives het volgende:
klopt. Eieren hoeven niet in de koelkast. Kan zelfs zo zijn dat de eieren (met hun poreuze schaal) geuren van andere levensmiddelen die in de koelkast liggen overnemen.
daarom zeg ik ook 'kan'quote:Op zondag 17 juli 2011 13:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat wordt altijd gezegd, maar ik heb het nog nooit gemerkt.
Omdat mensen met een ongeordende koelkast (ik ik ik!) hier geen foto's plaatsenquote:Op zondag 17 juli 2011 13:19 schreef The_Hives het volgende:
ik vind de koelkasten trouwens allemaal erg geordend en netjes
Hoe kan je een ongeordende koelkast hebben danquote:Op zondag 17 juli 2011 13:19 schreef The_Hives het volgende:
ik vind de koelkasten trouwens allemaal erg geordend en netjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |