Wel vloeibare wasmiddel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Klaploper het volgende:
Helemaal niemand die zijn waspoeder in de koelkast heeft?
In de garage staat een grotere koelkastquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als ik al mn fruit, flesjes met oa. Worcestersauce, en dat soort spul in de koelkast zou zetten, dan mag ik wel twee extra koelkasten gaan kopen
Klopt!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat bakjes van vegetarische burgers enzo.. Geen magnetronvoer denk ik..
Oh ja, nu zie ik het.quote:
'Voor de koffie', wat eng. Ze mogen het geen melk noemenquote:
In nederland mag al zoveel. We zouden het meer zoals in denemarken moeten hebben, in nederland is het allemaal te soft.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:02 schreef tuxepux het volgende:
[..]
'Voor de koffie', wat eng. Ze mogen het geen melk noemen
Ik weet dat de meningen over het bewaren van eieren verdeeld zijn, maar het voedingscentrum adviseert ook de koelkast. Dat, en omdat ik niet weet waar ik ze anders moet laten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:56 schreef Jesse_James het volgende:
@Blossom86 Waarom heb je eieren in de koelkast liggen?
In de kast. In de supermarkt liggen ze toch ook gewoon in de schappen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:06 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Ik weet dat de meningen over het bewaren van eieren verdeeld zijn, maar het voedingscentrum adviseert ook de koelkast. Dat, en omdat ik niet weet waar ik ze anders moet laten.
Koelkast. Eieren blijven beter vers in de koelkast. Alleen zijn temperatuurwisselingen slecht en dus liggen ze bij de supermarkt in het gewone schap.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In de kast. In de supermarkt liggen ze toch ook gewoon in de schappen.
waar staat bij jou het bier? op kamertemperatuur? :/quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef alexmeijer het volgende:
mensen met bier in de koelkast
wat een kleine cheap-ass koelkasten trouwens allemaal.
ik drink geen bier.. ben geen alcohollistquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waar staat bij jou het bier? op kamertemperatuur? :/
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:16 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik drink geen bier.. ben geen alcohollist
ow. lekker gastvrij zijn we weer. echte nederlander zekerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:16 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Ik ben geen inwoner van Nederlandquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
ow. lekker gastvrij zijn we weer. echte nederlander zeker
Zo klein is die van mij niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef alexmeijer het volgende:
mensen met bier in de koelkast
wat een kleine cheap-ass koelkasten trouwens allemaal.
Haha dat heb ik er ondertussen alweer uitgehaaldquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Golden syrup in de koelkastWordt dat niet vreselijk taai?
quote:Op zondag 17 juli 2011 05:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Haha dat heb ik er ondertussen alweer uitgehaald. Ik had alle boodschappen vanmiddag in de koelkast gedaan en kom er dus na deze foto achter dat die siroop er niks te zoeken heeft
Zo'n mooie koelkast. En dan zo weinig er inquote:Op zondag 17 juli 2011 08:55 schreef Sorella het volgende:
Mijn koelkast inhoud
[ afbeelding ]
Ook ik vind de buitenkant van mijn koelkast en vriezer zo mooi
[ afbeelding ]
Antieke kast.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:42 schreef The_Dean het volgende:
Normaal ook wat bier, maar dat is natuurlijk net op. Sauzen bewaar ik gewoon in een keukenkastje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft m'n oma ook/quote:Op zondag 17 juli 2011 00:53 schreef ausweiss het volgende:
Hier mijn koelkast nog een keer,
Maar dan de buitenkant.
Blijf dat ding zo mooi vinden.
[ afbeelding ]
Absoluutquote:
Fernandesquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijne trouwens.
Nooit weggooien.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Absoluut
Echte Zanussi! Van een vriend overgenomen toen ik ging verhuizen, deed het daar al jarenlang, en hier ook al dik twee jaar. Goed spul
Maar je koopt ze ook niet uit de koeling toch? Waarom dan in de koelkast thuis?quote:
Dat wordt altijd gezegd, maar ik heb het nog nooit gemerkt.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:15 schreef The_Hives het volgende:
klopt. Eieren hoeven niet in de koelkast. Kan zelfs zo zijn dat de eieren (met hun poreuze schaal) geuren van andere levensmiddelen die in de koelkast liggen overnemen.
daarom zeg ik ook 'kan'quote:Op zondag 17 juli 2011 13:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat wordt altijd gezegd, maar ik heb het nog nooit gemerkt.
Omdat mensen met een ongeordende koelkast (ik ik ik!) hier geen foto's plaatsenquote:Op zondag 17 juli 2011 13:19 schreef The_Hives het volgende:
ik vind de koelkasten trouwens allemaal erg geordend en netjes
Hoe kan je een ongeordende koelkast hebben danquote:Op zondag 17 juli 2011 13:19 schreef The_Hives het volgende:
ik vind de koelkasten trouwens allemaal erg geordend en netjes
ik gooi als ik boodschappen gehaald heb alles op plekken waar nog ruimte isquote:Op zondag 17 juli 2011 13:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe kan je een ongeordende koelkast hebben dan![]()
Ik ook hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 13:24 schreef The_Hives het volgende:
ik gooi als ik boodschappen gehaald heb alles op plekken waar nog ruimte is
heb ik ook nietquote:Op zondag 17 juli 2011 14:01 schreef tomaat52 het volgende:
Eieren liggen hier gewoon in de voorraadkast.
Ik heb geen keukentafel. En als ik de wel gehad had, zouden de katten en honden de eieren opeten, ben ik bang.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een rieten mandje met eieren op de keukentafel staan![]()
Er gaan hier genoeg eieren in de week doorheen, nog nooit eieren gehad die niet goed meer waren.
Vies is een groot woord. Doekje gaat er met regelmaat doorheen. Maar die koelkast zit er al 11 jaar in. En het huis is bewoond door mannen alleen. Sinds nu anderhalf jaar woont er ook een vrouw in (ik dus ja) alleen smerigheid van 10 jaar krijg ik er gewoon niet meer uit. Soort gele aanslag ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:56 schreef loecje het volgende:
hoe vies is die van jou dan? gewoon af en toe ff met een doekje erdoor is toch niet zoveel moeite?
geordend is het bij mij ook niet maar dat lijkt misschien zo omdat er zo weinig in ligt.
Als je bier drinkt maakt dat je nog geen alcoholist.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:16 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
wat er met goed poetsen niet af wil hoort gewoon zoquote:Op zondag 17 juli 2011 15:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vies is een groot woord. Doekje gaat er met regelmaat doorheen. Maar die koelkast zit er al 11 jaar in. En het huis is bewoond door mannen alleen. Sinds nu anderhalf jaar woont er ook een vrouw in (ik dus ja) alleen smerigheid van 10 jaar krijg ik er gewoon niet meer uit. Soort gele aanslag ofzo.
Pics?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vies is een groot woord. Doekje gaat er met regelmaat doorheen. Maar die koelkast zit er al 11 jaar in. En het huis is bewoond door mannen alleen. Sinds nu anderhalf jaar woont er ook een vrouw in (ik dus ja) alleen smerigheid van 10 jaar krijg ik er gewoon niet meer uit. Soort gele aanslag ofzo.
Dan hoort het gewoon zo.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:49 schreef loecje het volgende:
[..]
wat er met goed poetsen niet af wil hoort gewoon zo
Gegoogled telt nietquote:Op maandag 18 juli 2011 21:28 schreef 0013379 het volgende:
vooruit een kleine foto dan...
[ afbeelding ]
Is volgens TinyEye niet van google.quote:
In welk geval het de eerste dappere dodo is die post zonder eerst schoon te maken, waarvoor complimentenquote:
Ik wil ook zo'n mooie grote koelkastquote:Op zondag 17 juli 2011 08:55 schreef Sorella het volgende:
Mijn koelkast inhoud
[ afbeelding ]
Ook ik vind de buitenkant van mijn koelkast en vriezer zo mooi
[ afbeelding ]
Dat is toch wel redelijk standaard hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 20:24 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n mooie grote koelkast![]()
Als we ooit een nieuwe keuken kopen, offer ik kastruimte op voor een mega-koelkast met drie vriesladen
Ik gaf wat te weinig informatie eigenlijkquote:Op maandag 25 juli 2011 20:26 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat is toch wel redelijk standaard hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |